Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 21:43 

Hardtraxx Veteran

Ik begin me af te vragen wat nou precies je doel is. Voor zover ik weet zeg ik niets specifiek naar jou gericht, dus kan ik ook niet reageren alsof jij altijd met je pc knoeit. Met "deze problemen" doelde ik namelijk op de problemen uit de door jou aangehaalde onderzoeken. Niet de problemen die je zelf ondervindt met setups.

Waar het mij om gaat, is dat hier mensen eventueel naar een Apple over willen gaan. Die keuze moeten zij niet maken op basis van uit de context gerukte onderzoeken en wanargumenten. Ik doe dus niets anders dan een beetje nuance toevoegen. Wanneer je op een Windows pc een fatsoenlijke virusscanner zet en gewoon nadenkt voor je ergens op klikt, kan er in principe niets fout gaan wat virussen betreft.

Het is geen wedstrijdje welke van de twee er beter is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2012 22:39 

Hardtraxx Newbie

chicken schreef:
Ik begin me af te vragen wat nou precies je doel is. Voor zover ik weet zeg ik niets specifiek naar jou gericht, dus kan ik ook niet reageren alsof jij altijd met je pc knoeit. Met "deze problemen" doelde ik namelijk op de problemen uit de door jou aangehaalde onderzoeken. Niet de problemen die je zelf ondervindt met setups.

Waar het mij om gaat, is dat hier mensen eventueel naar een Apple over willen gaan. Die keuze moeten zij niet maken op basis van uit de context gerukte onderzoeken en wanargumenten. Ik doe dus niets anders dan een beetje nuance toevoegen. Wanneer je op een Windows pc een fatsoenlijke virusscanner zet en gewoon nadenkt voor je ergens op klikt, kan er in principe niets fout gaan wat virussen betreft.

Het is geen wedstrijdje welke van de twee er beter is.

Je moet gaan voor wat voor jou persoonlijk het beste is. En voor mij is dat een imac omdat ik
dat persoonlijk beter vind werken. Maar ik kijk ook naar het totaal plaatje. Ik wil namelijk een imac
omdat je daar ook windows op kunt draaien. Ik die compact vind en ik een gruwelijke hekel heb aan pc case mods die zoon doorzichtige plaat hebben met van die licht slangetjes en led lampjes er in. Ik heb die gehad en all na een maand waren er all twee led lampje van de big fan 220 mm aan de zijkant kapot. En na twee jaar is toen ik hem aan zette gewoon de powerbutton eruit viel. Case die er mooie uit zien zijn dus ook niet alles. Ik heb voor die plastieken brol 129 euro betaalt voeding niet inbegrepen was nog eens 150 euro. Dus ik koop die imac ook omdat ik hem er zeer fraai vind uitzien en duurzaam is afgewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 22:53 

Hardtraxx Newbie

ik heb een vraag? over windows 7. Ik merk dat bij sommige sites als ik bij internet internet explorer op de back pijl klik. Die vaak niet goed reageert erg traag en als ik dan nog eens klik gaat hij vaak veel te ver terug. Heeft iemand dit ook wel eens bij Windows mee gemaakt. of is dit puur iets wat aan de site licht of traag internet wat bij ziggo wel vaker voor lijk te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:02 

Hardtraxx Newbie

Project 141 schreef:
Heb het ook wel eens gehad, zet er gewoon een andere browser op.

het licht dus puur aan internet explorer. Heb dit trouwen altijd all een erg :thumbdown: browser gevonden.
maar chrome is ook niet alles hoor. Wat nu de beste browser is ik zou het niet weten ze hebben allemaal zo hun goede en slechte kanten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:04 

dan schrijf je toch zelf een browser?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mei 2012 23:04 

iman schreef:
Project 141 schreef:

het licht dus puur aan internet explorer. Heb dit trouwen altijd all een erg :thumbdown: browser gevonden.
maar chrome is ook niet alles hoor. Wat nu de beste browser is ik zou het niet weten ze hebben allemaal zo hun goede en slechte kanten.

Probeer netscape eens, erg fijne browser.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 01:06 

Hardtraxx Veteran

iman schreef:
Project 141 schreef:

voor als je toch een mac gaat kopen, gewoon safari gebruiken. Zit sinds een half jaartje ofzo een functie op die de vorige pagina's onthoud. Dus hij moet niets nieuw laden als je naar de vorige pagina wil. Scheelt een hoop in snelheid
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 15:26 

Hardtraxx Newbie

nielstil schreef:
iman schreef:
Project 141 schreef:

voor als je toch een mac gaat kopen, gewoon safari gebruiken. Zit sinds een half jaartje ofzo een functie op die de vorige pagina's onthoud. Dus hij moet niets nieuw laden als je naar de vorige pagina wil. Scheelt een hoop in snelheid

Daar heb ik dan toch een vraag over?. Hebben de nieuwste versies van internet Explorer of Google chrome deze functies dan niet. Vind ik toch een beetje raar hoor. Maar Apple is wel altijd all koploper geweest wat betreft nieuwe innovaties in software. Want bij Windows kon je pas vanaf versie 7 spreken van een redelijke browser. Alles daarvoor was troep vind ik. En verzie 5 was all helemaal een ramp wat liep die vaak vast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:12 

iman heeft heir geregistreerd puur om mac te verdedigen ? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:17 

Hardtraxx Veteran

iman is een ekte Apple Fanboy :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:37 

Hardtraxx Veteran

Als er op WWDC leuke dingen worden aangekondigd, heb ik misschien ook wel zin om te upgraden naar een mac. Vraag me alleen af hoe de ondersteuning is van meerdere schermen? Ik wil namelijk 2 externe monitoren gebruiken die hun eigen beeld hebben + de TV eraan vasthangen waarop 1 van m'n externe monitoren gedupliceerd wordt. Totaal van 4 schermen dus (incl. de macbook zelf), die het liefst allemaal tegelijk kunnen draaien. Weet iemand of dit mogelijk is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:38 

PNXRMX schreef:
Als er op WWDC leuke dingen worden aangekondigd, heb ik misschien ook wel zin om te upgraden naar een mac. Vraag me alleen af hoe de ondersteuning is van meerdere schermen? Ik wil namelijk 2 externe monitoren gebruiken die hun eigen beeld hebben + de TV eraan vasthangen waarop 1 van m'n externe monitoren gedupliceerd wordt. Totaal van 4 schermen dus (incl. de macbook zelf), die het liefst allemaal tegelijk kunnen draaien. Weet iemand of dit mogelijk is?

je meot dan dacht ik speciale kabels hebben.

en een mac monitor anders past het geheel niet, moet je net zo gekkie zijn als iman..die dingen zijn kkduur
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 16:57 

Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:

patrickjeb schreef:

Ik stond serieus letterlijk op het punt om dit (maar dan subtieler) te posten. Uiteindelijk niet gedaan. :P

Project, zeg nu zelf. Dit is het enige topic waar hij post en wat hij post is ongefundeerd of wordt onderbouwd met slechte argumenten. Persoonlijk ben ik niet zo gediend van fanboygedrag als het op Apple aan komt. Ik wil met iedereen de discussie aan waarom voor normaal gebruik Apple onnodig duur is, maar dan moet men wel met valide argumenten komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 17:03 

Hardtraxx Veteran

Lekker boeiend welke browser je neemt. Ze zijn allemaal even snel bijna :') Het scheelt misschien 15%
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 17:04 

Hardtraxx Veteran

Oh haha. :P

Nouja, hier iman. Vangen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 17:04 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:

Macbook heeft sowieso maar één beeld uitgang (net zoals eigenlijk alle laptops), dus die zul je sowieso moeten splitsen of iets dergelijks. 2 schermen zal nog wel lukken maar 4? Als je dat met een windows pc wil zul je al met meerdere videokaarten moeten werken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 17:05 

Hardtraxx Veteran

Nee hoor. 1 videokaart is voldoende. Gewoon eentje nemen met tenminste 4 displayport uitgangen. :)

Deze bijvoorbeeld; http://tweakers.net/pricewatch/287497/x ... l#tab:info
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 17:25 

Hardtraxx Newbie

chicken schreef:
kaboem schreef:

patrickjeb schreef:

Ik stond serieus letterlijk op het punt om dit (maar dan subtieler) te posten. Uiteindelijk niet gedaan. :P

Project, zeg nu zelf. Dit is het enige topic waar hij post en wat hij post is ongefundeerd of wordt onderbouwd met slechte argumenten. Persoonlijk ben ik niet zo gediend van fanboygedrag als het op Apple aan komt. Ik wil met iedereen de discussie aan waarom voor normaal gebruik Apple onnodig duur is, maar dan moet men wel met valide argumenten komen. :)

Even voor de duidelijkheid in ben geen appel fanboy.
We doen op dit forum op een normale manier met elkaar communiceren en we laten iedereen in zijn waarde. Want als mensen elkaar gaan beschuldigen van fanboy gedrag kunnen ze beter dit topic sluiten. Daarbij heb ik zelf ook een hekel aan fanboy gedrag. zowel windows en mac hebben zo hun goede en minder goede dingen. waarom denk je dat ik een systeem wil waar je ze allebei op kunt draaien. als dit niet kon zou ik geen appel willen. Appel weet dit ook anders verkopen ze veel minder aangezien dit zeker een meer waarde geeft. En ja misschien vraagt apple wel veel teveel geld voor hun producten. maar dat moet toch iedereen zelf weten of ze dat er voor overhebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 17:56 

iman schreef:
waarom denk je dat ik een systeem wil waar je ze allebei op kunt draaien.

VMWare.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:06 

iman schreef:
appel
appel
Appel

Chapeau!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:24 

Lekker boeie die spelfoutjes..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:27 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
iman schreef:
het licht dus puur aan internet explorer.

iman schreef:
of is dit puur iets wat aan de site licht

iman schreef:
Dus het licht niet aan de pc.

Dit vind ik nog veel erger :P

Het is blijkbaar niet zo'n licht.
Afbeelding

Even voor de duidelijkheid. Puur een woordgrapje, niets persoonlijks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:27 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:30 

Almighty schreef:
iman schreef:
waarom denk je dat ik een systeem wil waar je ze allebei op kunt draaien.

VMWare.

Prima systeempje... kun je lekker in experimenteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:31 

Precies, problem solved.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic