chicken schreef:
Ik begin me af te vragen wat nou precies je doel is. Voor zover ik weet zeg ik niets specifiek naar jou gericht, dus kan ik ook niet reageren alsof jij altijd met je pc knoeit. Met "deze problemen" doelde ik namelijk op de problemen uit de door jou aangehaalde onderzoeken. Niet de problemen die je zelf ondervindt met setups.
Waar het mij om gaat, is dat hier mensen eventueel naar een Apple over willen gaan. Die keuze moeten zij niet maken op basis van uit de context gerukte onderzoeken en wanargumenten. Ik doe dus niets anders dan een beetje nuance toevoegen. Wanneer je op een Windows pc een fatsoenlijke virusscanner zet en gewoon nadenkt voor je ergens op klikt, kan er in principe niets fout gaan wat virussen betreft.
Het is geen wedstrijdje welke van de twee er beter is.
Je moet gaan voor wat voor jou persoonlijk het beste is. En voor mij is dat een imac omdat ik
dat persoonlijk beter vind werken. Maar ik kijk ook naar het totaal plaatje. Ik wil namelijk een imac
omdat je daar ook windows op kunt draaien. Ik die compact vind en ik een gruwelijke hekel heb aan pc case mods die zoon doorzichtige plaat hebben met van die licht slangetjes en led lampjes er in. Ik heb die gehad en all na een maand waren er all twee led lampje van de big fan 220 mm aan de zijkant kapot. En na twee jaar is toen ik hem aan zette gewoon de powerbutton eruit viel. Case die er mooie uit zien zijn dus ook niet alles. Ik heb voor die plastieken brol 129 euro betaalt voeding niet inbegrepen was nog eens 150 euro. Dus ik koop die imac ook omdat ik hem er zeer fraai vind uitzien en duurzaam is afgewerkt.