TakkU schreef:
Ik heb zelf een 15" MacBook Pro, met een 2,66GHz Core2Duo en een 9600MGT, toch wat mindere specs dan die jij wilt kopen, en Logic draait er prima op

Wanneer je heel veel intensieve plugins gaat gebruiken kan je wel tegen de limieten lopen, maar zolang je geen externe synths gebruikt is dat prima op te lossen! Reken maar dat je qua rekenkracht goed zit

Zelf ben ik niet zo'n fan van t 13" scherm, vind t toch echt te klein. Mijn 15" MacBook Pro sleep ik zelf overal mee naartoe, en heb er geen last van dat ie wat groter is moet ik zeggen!
nielstil schreef:
ik ga nu 2 jaar naar school met een 15". Iets zwaardere processor maar voor de rest vergelijkbaar. Is niet irritant ofzo om mee te nemen. 15" pas ook nog bijna in elke rugzak volgens mij? En het gewicht van een macbook valt ook reuze mee. Over het producedeel kan ik je geen tips geven :p
bedankt voor de info! voor het producen wil ik me binnenkort er dan toch een groter extern scherm bijkopen.
want als ik een 15 inch wil kopen, wordt het prijskaartje toch wel snel heel duur..