Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:38 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Nee hoor. 1 videokaart is voldoende. Gewoon eentje nemen met tenminste 4 displayport uitgangen. :)

Deze bijvoorbeeld; http://tweakers.net/pricewatch/287497/x ... l#tab:info

en die past in een macbook?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:39 

Hardtraxx Veteran

Het was een reactie op deze zin;
_dp_ schreef:
Als je dat met een windows pc wil zul je al met meerdere videokaarten moeten werken...

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:42 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Het was een reactie op deze zin;
_dp_ schreef:
Als je dat met een windows pc wil zul je al met meerdere videokaarten moeten werken...

:)

Haha ok, dacht dat je het echt als oplossing bedoelde ;) Want dit is uiteindelijk geen oplossing voor zijn probleem/vraag haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:42 

iman schreef:

Even voor de duidelijkheid in ben geen appel fanboy.
We doen op dit forum op een normale manier met elkaar communiceren en we laten iedereen in zijn waarde. Want als mensen elkaar gaan beschuldigen van fanboy gedrag kunnen ze beter dit topic sluiten. Daarbij heb ik zelf ook een hekel aan fanboy gedrag.

Ik wil niet lullig doen maar je bent hier duidelijk verkeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:44 

Hardtraxx Veteran

Weet eigenlijk niet of het sowieso mogelijk is om met een laptop 4 schermen aan te sturen met speciale kabels.

*edit

Ha! Gevonden!
http://www.startech.com/AV/USB-Video-Ad ... ~USB2VGAE2
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 18:57 

Hardtraxx Veteran

chicken schreef:
Weet eigenlijk niet of het sowieso mogelijk is om met een laptop 4 schermen aan te sturen met speciale kabels.

*edit

Ha! Gevonden!
http://www.startech.com/AV/USB-Video-Ad ... ~USB2VGAE2

Nja met thunderbolt (zit in elke macbook vanaf vorig jaar) is ook veel mogelijk bijv: http://nl.hardware.info/nieuws/24142/ex ... met-vidock
Is alleen wat meer geknutsel haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:05 

kaboem schreef:
iman schreef:

Even voor de duidelijkheid in ben geen appel fanboy.
We doen op dit forum op een normale manier met elkaar communiceren en we laten iedereen in zijn waarde. Want als mensen elkaar gaan beschuldigen van fanboy gedrag kunnen ze beter dit topic sluiten. Daarbij heb ik zelf ook een hekel aan fanboy gedrag.

Ik wil niet lullig doen maar je bent hier duidelijk verkeerd

Laat hem nou in zijn waarde! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:39 

Hardtraxx Veteran

Iman heeft besloten hier niet meer terug te komen. Ik hou dit topic gewoon open en vanaf nu gaan we weer normaal met elkaar om en gaat het niet om wie er een fanboy is of niet, maar om het helpen van opaa.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mei 2012 19:53 

Hardtraxx Addict

_dp_ schreef:
chicken schreef:
Nee hoor. 1 videokaart is voldoende. Gewoon eentje nemen met tenminste 4 displayport uitgangen. :)

Deze bijvoorbeeld; http://tweakers.net/pricewatch/287497/x ... l#tab:info

en die past in een macbook?

Nee.

4 beeldschermen aansturen ga je sowieso niet met alle Mac' redden. Mac Mini en de Air's gaan het sowieso niet trekken. Mac Mini heeft al moeite om 1 Thunderbolt scherm aan te sturen als je hem een beetje goed gebruikt.

Macbook Pro 13'' zal wel kunnen, met het highend model, basic weet ik niet. 15 en 17'' en iMac's natuurlik wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2012 12:36 

Hardtraxx Elite

Grootste probleem is dat die USB 'videokaartjes' om meerdere outputs te krijgen niet werken op Mac. Zover ik weet zijn er voor de meeste van die dingen helaas geen drivers voor OSX. Denk eerlijk gezegd niet dat je het gaat redden om 4 schermen aan te sturen met alleen 1 MacBook! Mac Pro heeft hier natuurlijk geen moeite mee, maarja dat zit ook wel iets boven je budget gok ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2012 10:39 

oostzaner schreef:
Iman heeft besloten hier niet meer terug te komen. Ik hou dit topic gewoon open en vanaf nu gaan we weer normaal met elkaar om en gaat het niet om wie er een fanboy is of niet, maar om het helpen van opaa.

Kunnen we niet beter de vraag stellen of Opaa al geholpen is met z'n aankoop/wegnemen van twijfels?

Zo ja: Topic sluiten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 12:21 

Hardtraxxer

Vraagje, ik wil een Macbook Pro kopen.
Ik wil hem gebruiken om te producen.
Zou een 13 inch scherm te klein zijn om op te kijken?Want wil hem makkelijk kunnen meenemen naar school,
en dan is 15 of 17 inch net iets onhandiger.

Heb ik met dit genoeg om kleine beginnende projecten te maken in Logic? :)
2,4-GHz dual-core Intel Core i5
4 GB, 1333 MHz
500 GB, 5400 rpm1
Intel HD Graphics 3000
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 23:44 

Hardtraxx Elite

Ik heb zelf een 15" MacBook Pro, met een 2,66GHz Core2Duo en een 9600MGT, toch wat mindere specs dan die jij wilt kopen, en Logic draait er prima op ;) Wanneer je heel veel intensieve plugins gaat gebruiken kan je wel tegen de limieten lopen, maar zolang je geen externe synths gebruikt is dat prima op te lossen! Reken maar dat je qua rekenkracht goed zit ;)

Zelf ben ik niet zo'n fan van t 13" scherm, vind t toch echt te klein. Mijn 15" MacBook Pro sleep ik zelf overal mee naartoe, en heb er geen last van dat ie wat groter is moet ik zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2012 23:48 

Hardtraxx Veteran

Jeeens__ schreef:
Vraagje, ik wil een Macbook Pro kopen.
Ik wil hem gebruiken om te producen.
Zou een 13 inch scherm te klein zijn om op te kijken?Want wil hem makkelijk kunnen meenemen naar school,
en dan is 15 of 17 inch net iets onhandiger.

Heb ik met dit genoeg om kleine beginnende projecten te maken in Logic? :)
2,4-GHz dual-core Intel Core i5
4 GB, 1333 MHz
500 GB, 5400 rpm1
Intel HD Graphics 3000

ik ga nu 2 jaar naar school met een 15". Iets zwaardere processor maar voor de rest vergelijkbaar. Is niet irritant ofzo om mee te nemen. 15" pas ook nog bijna in elke rugzak volgens mij? En het gewicht van een macbook valt ook reuze mee. Over het producedeel kan ik je geen tips geven :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 00:05 

Hardtraxx Veteran

Ik heb juist 13" gekozen, voor mij ideaal formaat :) Moet hem dan ook elke dag meenemen etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 00:09 

Hardtraxx Addict

Ik heb ook getwijfeld toentertijd voor een 15'' of een 13''. Maar toch voor de 13'' gegaan. En ondanks dat de 15'' MBP vergeleken met andere windows machines nog heel licht is vond ik het toch te zwaar worden.

Heb zelf de High End 13'' genomen met i7 en 8GB, die is toch aanzienlijk sneller dan het basismodel. Ga er binnen nu en een paar weken een SSD inzetten, dat vliegt hij helemaal :P

TakkU schreef:
Grootste probleem is dat die USB 'videokaartjes' om meerdere outputs te krijgen niet werken op Mac. Zover ik weet zijn er voor de meeste van die dingen helaas geen drivers voor OSX. Denk eerlijk gezegd niet dat je het gaat redden om 4 schermen aan te sturen met alleen 1 MacBook! Mac Pro heeft hier natuurlijk geen moeite mee, maarja dat zit ook wel iets boven je budget gok ik :P

4 beeldenschermen kan een Macbook Pro 15'' en 17'' wel aan, 15'' en 17'' moeten sowieso 2 thunderbolt schermen aankunnen, met beide een resolutie van 2560x1440
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 00:17 

Wat ik zo vreemd vind, hoe neem ik op via kabel met m'n macbook? er is namelijk enkel de hoofdtelefoon uitgang, en geen microfooningang???
Die vraag hoort hier misschien niet thuis maar hier zitten wel een aantal mac kenners.
Het gaat om de 13 inch macbook pro van 2011
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 00:19 

Hardtraxxer

TakkU schreef:
Ik heb zelf een 15" MacBook Pro, met een 2,66GHz Core2Duo en een 9600MGT, toch wat mindere specs dan die jij wilt kopen, en Logic draait er prima op ;) Wanneer je heel veel intensieve plugins gaat gebruiken kan je wel tegen de limieten lopen, maar zolang je geen externe synths gebruikt is dat prima op te lossen! Reken maar dat je qua rekenkracht goed zit ;)

Zelf ben ik niet zo'n fan van t 13" scherm, vind t toch echt te klein. Mijn 15" MacBook Pro sleep ik zelf overal mee naartoe, en heb er geen last van dat ie wat groter is moet ik zeggen!

nielstil schreef:
ik ga nu 2 jaar naar school met een 15". Iets zwaardere processor maar voor de rest vergelijkbaar. Is niet irritant ofzo om mee te nemen. 15" pas ook nog bijna in elke rugzak volgens mij? En het gewicht van een macbook valt ook reuze mee. Over het producedeel kan ik je geen tips geven :p

bedankt voor de info! voor het producen wil ik me binnenkort er dan toch een groter extern scherm bijkopen.
want als ik een 15 inch wil kopen, wordt het prijskaartje toch wel snel heel duur..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 00:26 

Hardtraxxer

Dan wordt het de Macbook Pro 13 inch :) bedankt iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 01:27 

Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Wat ik zo vreemd vind, hoe neem ik op via kabel met m'n macbook? er is namelijk enkel de hoofdtelefoon uitgang, en geen microfooningang???
Die vraag hoort hier misschien niet thuis maar hier zitten wel een aantal mac kenners.

Je kunt kiezen of het een audi in of uit poort is :) Bovendien is het met bepaalde kabeltjes (zo als bijv iphone koptelefoons) om mic+headphone tegelijkertijd te hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2012 10:27 

_dp_ schreef:
Spablauw schreef:

Je kunt kiezen of het een audi in of uit poort is :) Bovendien is het met bepaalde kabeltjes (zo als bijv iphone koptelefoons) om mic+headphone tegelijkertijd te hebben

Hoe kies ik dat dan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 19:40 

Hardtraxx Veteran

Nieuwe MacBook Pro en Air :woot: :drool: :drool: :drool: :drool: :drool:

Macbook Pro krijg 2 updates, 1 update van de vorige, met niet veel verschil, alleen wat hardware updates.
Andere update is geniaal. Dunner design en:

15.4 Retina display,
2.3GHz quad-core i7,
8GB of RAM,
GeForce Gt 650M 1GB of VRAM,
256GB flash storage.

En sterves duur: Starting at $2199.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:48 

Hardtraxx Veteran

Vind de prijs eigenlijk wel meevallen voor een apple met 256GB ssd en een 650m ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 00:19 

Hardtraxx Newbie

chicken schreef:
Vind de prijs eigenlijk wel meevallen voor een apple met 256GB ssd en een 650m ;)

ik heb een vraag? ik ben van plan om het instap model van de nieuwe macbook pro met retina scherm die vandaag is aangekondigd te kopen. Maar nu heb ik ergens gelezen dat die bootcamp niet werkt met die Apple USB SuperDrive. je zou daardoor geen Windows kunnen installeren op die mac is dit waar of heb ik dit mis. BVD
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jun 2012 00:23 

Hardtraxx Elite

Ga de duurste 13" halen. Fuck die nieuwe, vind het de 600 niet waard.
kan je btw als je bijvoorbeeld thuis bent je macbook aansluiten op je pc monitor zodat je een groter beeldscherm hebt?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic