Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was vroeger ook al,

Rond minuut 1.10
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denken dat die vent op die troon onze god is :lol:

Dit soort lui moet je toch gewoon uit de samenleving halen, als je andere mensen zó slecht kunt inschatten, weet je gewoon dat het een keer fout zal gaan. Ik zou zeggen: ga eens plezier maken ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 14:30 
 
Donateur

Ik als christen kan alleen maar zeggen dat dit de grootste onzin is haha. Zulke mensen maken ons belachelijk met hun onwetende opmerkingen/conclusies.
Als je dingen uit de bijbel plukt kan je het zo wel op z'n plaats plakken ja maar dat is gewoon focking onzin.
Ik heb zowieso een hekel aan mensen die uitspraken doen over dingen waar ze zich niet eerst minimaal 2 jaar enorm in hebben verdiept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sowieso vind ik het maar raar dat ze alleen 'onze' muziek erbij halen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd of ze nog bij de Black en Silver stage zijn geweest. Vast niet, dan hadden ze dit niet meer kunnen tikken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 14:41 
 
Hardtraxx Addict

Ik kan me ook nog een zo'n hilarisch filmpje herinneren waar ze zulke gasten een dagje op Defqon of Decibel volgen, gaat nergens over :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
Ik kan me ook nog een zo'n hilarisch filmpje herinneren waar ze zulke gasten een dagje op Defqon of Decibel volgen, gaat nergens over :D .

Weet je ook waar je dat filmpje kunt vinden :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dat die lui zichzelf nog serieus nemen. Zit net midden in een verslag over the Richard Dawkins Foundation, goeie timing :P .

Marvin010 schreef:
Taxi schreef:Er zijn weinig mensen wereldvreemder dan streng gelovigen. Iedereen met gezond verstand kan hier toch alleen maar om lachen?


Jammer genoeg zijn er op de wereld nogal wat van die streng religieuzen, die nog een stevige vinger in de pap hebben. Dus echt om te lachen is het allemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 14:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Misschien moeten die Christelijke sjappies deze column eens lezen.

https://partyflock.nl/column/236:A_way_of_living.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hier heb ik zo'n ongekende tyfus hekel aan... leuke photoshop ook... de zetel van Satan hahahaha, echt HEEL bizar zijn zulke mensen. Moet je ook nagaan dat je in bijv. de VS nog veeeeel bizardere mensen hebt rondlopen he, wat dit betreft. Echt ziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

:worship: Deze man verdient een standbeeld!


Of nog beter! Zijn Standbeeld moet de mainstage worden van Defqon 2012 _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker


Trolol :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:24 
 
Hardtraxx Addict

urbandesigner schreef:
Ritsurt schreef:
Ik kan me ook nog een zo'n hilarisch filmpje herinneren waar ze zulke gasten een dagje op Defqon of Decibel volgen, gaat nergens over :D .

Weet je ook waar je dat filmpje kunt vinden :)?


Ik probeer hem toe zoeken op Youtube maar kan hem niet vinden, al ik hem heb gevonden zal ik hem hier wel even neergooien ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kan hier dus niet om lachen... Dat mensen zo naïef kunnen zijn echt... geen greintje respect voor op te brengen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:

Trolol :lol:

Ik ga stuk met het lezen van die comments :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind dit toch erger, daar zie je ze niet!




Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gezellig aan een kruis hangen met zn allen
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

''Gedesillusioneerd staan wij hier en kijken we toe. Nederland is van een christelijke natie veranderd in een zendingsland.''

Ik zal voor ze bidden dat ze leren in de spiegel te kijken om zichzelf te bekeren.
Zowel de muziek en show als de mensen die daar rondlopen hebben niks met geloof te maken op het moment zelf. Het komt op zo'n dag niet eens in me op eraan te denken of ik er wel goed aan doe.....

Wat ik wel hoop is dat we niet alle Christenen over één kam moeten gaan scheren. AUB niet! Iedereen heeft goede en mindere eigenschappen, maar blijf wel van elkaars eigenschappen en passies af!

En voor die Geweldige Volmaakte Christenen die over ons oordelen:
Johannes 8 (Uit het boek die ze zo goed naleven)
1 Jezus ging naar de Olijfberg, 2 en vroeg in de morgen was hij weer in de tempel. Het hele volk kwam naar hem toe, hij ging zitten en gaf hun onderricht. 3 Toen brachten de schriftgeleerden en de farizeeën een vrouw bij hem die op overspel betrapt was. Ze zetten haar in het midden en 4 zeiden tegen Jezus: ‘Meester, deze vrouw is op heterdaad betrapt toen ze overspel pleegde. 5 Mozes draagt ons in de wet op zulke vrouwen te stenigen. Wat vindt u daarvan?’ 6 Dit zeiden ze om hem op de proef te stellen, om te zien of ze hem konden aanklagen. Jezus bukte zich en schreef met zijn vinger op de grond. 7 Toen ze bleven aandringen, richtte hij zich op en zei: ‘Wie van jullie zonder zonde is, laat die als eerste een steen naar haar werpen.’ 8 Hij bukte zich weer en schreef op de grond. 9 Toen ze dat hoorden gingen ze weg, een voor een, de oudsten het eerst, en ze lieten hem alleen, met de vrouw die in het midden stond. 10 Jezus richtte zich op en vroeg haar: ‘Waar zijn ze? Heeft niemand u veroordeeld?’ 11 ‘Niemand, heer,’ zei ze. ‘Ik veroordeel u ook niet,’ zei Jezus. ‘Ga naar huis, en zondig vanaf nu niet meer.’

Btw: Als hun zo over ons praten, laten we dan niet precies hetzelfde terugdoen. Sta erboven en leef je leven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben zelf ook Christen :P. Heb t er ook eens over gehad met onze dominee, en die zei dat ze er zelf niks van gelooft dat houseparty's duivels zijn :). Is dus maar net welke gek je welk idee laat hebben;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ik ben zelf ook Christen :P. Heb t er ook eens over gehad met onze dominee, en die zei dat ze er zelf niks van gelooft dat houseparty's duivels zijn :). Is dus maar net welke gek je welk idee laat hebben;).


Elke religie heeft radicale. Dit is ook een vorm van radicalisme, want het is op menselijk gevoel gebaseerd.
Heeft niks, nog geen greintje, met zowel 'het boek' als het geloof op zich te maken. Je bent trouwens niet de enige Christen hier hoor. Heb zelf zat vaak discussies met mijn dominee over deze zaken gehad. Heb zelfs de DVD van Qlimax 2010 met hem zitten kijken en hij vond het wel tof, niet z'n muzieksmaak, maar dat doet er niet toe. Het gaat erom met welke insteek je naar zo'n feest gaat, en als die lui denken dat ik voor een decorgod sta te dansen, ja.......dan moeten ze naar dokter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben zelf niet gelovig, ben wel zo opgevoed trouwens. Vind de mensen dit dit denken kortzichtig, zal nooit een hele groep over 1 kam scheren als toevallig een paar gekken dit gaan verkondigen. Alleen zo geven ze andere mensen wel weer een verkeerd idee, daar kan ik dan weer boos om worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan t me trouwens wel voorstellen dat ze zich een soort van zorgen maken over mensen die totaal geen weet meer hebben of de grond zich nou boven of onder bevindt, maar dat is ook maar uit eigenbelang om meer gelovigen te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 16:19 
 
Hardtraxx Addict

Catatonic Overload schreef:
Misschien moeten die Christelijke sjappies deze column eens lezen.

https://partyflock.nl/column/236:A_way_of_living.html


Zo, dat is mooi verwoord, is ook alles direct mee gezegd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Catatonic Overload schreef:
Misschien moeten die Christelijke sjappies deze column eens lezen.

https://partyflock.nl/column/236:A_way_of_living.html

Heb het even gelezen, heel mooi stukje inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2012 18:30 
 
Hardtraxxer

Dit is maar onschuldige radicaliteit xD Als je het vergelijkt met de radicale islam.

Iedereen moet kunnen geloven wat die wil, maar ik vind het nog steeds onbegrijpelijk dat mensen zich zo toewijden aan iets wat nooit bewezen is. Ik heb zelfs ooit gehoord dat Mohammed, toen hij op de berg was, gewoon aan het trippen was. De theorie is er, want er zijn op die berg planten gevonden met hallucinerende werking. En dan hebben we het nog niet over het Christendom gehad. Hoe ongelooflijk veel mensen zijn er hierdoor vermoord. Jullie denken dat de Islam erg is, nou Christendom was veel erger.

Ja ja jongens! Ik heb goed opgelet tijdens levensbeschouwing. Ze hebben me daar goed geleerd waarom ik nou juist niet zou moeten geloven :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic