Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:31 
 

mrazura schreef:


:loving:

Je hebt daar ook een andere versie van volgends mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:55 
 


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Boetes? Pff.. niet betalen, gewoon lekker gaan zitten! Eten en drinken + afbetalen, wat wil je nog meer? Five-star Police Hotel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:59 
 

Project 141 schreef:
Is dat niet van Kale Vandalen? xd

verkleed als zware jongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Is dat niet van Kale Vandalen? xd


Volgens mij ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

1x Fietslicht, Omdat die klotenuggets me zolang ophielden kon de regenbui waar ik hard vooruitfietste me inhalen.
En hun maar lekker terug in hun auto.

En een keer bijna opgepakt omdat ik voor de gein tegen een agent zei nadat hij iemand had opgepakt, u bent ook een boefje hoor.

Wat ik met een lach zei.. idioten ( had wel drank op )
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:29 
 
Donateur

wou new kids een keer na doen door hoedje van politieagent te gappen en weg te rennen, helaas viel ik na 3 meter al vol op me smoel omdat ik heel snel weg wou rennen
geluk dat ik geen strafblad heb... boete word nog bepaald, ben benieuwd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
wou new kids een keer na doen door hoedje van politieagent te gappen en weg te rennen, helaas viel ik na 3 meter al vol op me smoel omdat ik heel snel weg wou rennen
geluk dat ik geen strafblad heb... boete word nog bepaald, ben benieuwd :P


Ben jij die gast in z'n witte shirt met rugtasje die op dumpert staat? :P Dat je bij die demonstratie dat deed? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:39 
 
Donateur

Squirrie schreef:
frankhardenberg schreef:
wou new kids een keer na doen door hoedje van politieagent te gappen en weg te rennen, helaas viel ik na 3 meter al vol op me smoel omdat ik heel snel weg wou rennen
geluk dat ik geen strafblad heb... boete word nog bepaald, ben benieuwd :P


Ben jij die gast in z'n witte shirt met rugtasje die op dumpert staat? :P Dat je bij die demonstratie dat deed? ;)

huh? :P ik denk het neit maar heb je een link?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.dumpert.nl/mediabase/33615/e ... plein.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Squirrie schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/33615/e325e4d8/arrestatie_op_het_museumplein.html

:worship: Wat een baas! Lig je dan met je bek op t asfalt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:53 
 
Hardtraxxer

Hahah wat een kneusje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Haha heldig hé!

Ik heb ook keer zo gelegen, 2 agenten op me, handjes op de rug met een knie op me gezicht en de andere kant van m'n gezicht lag op straat :P

Geen pretje :D

Ik had een rondje gefietst op hun mountainbike, werd niet gewaardeerd.. Hun boos enzo ik snel fietsje terugzetten (was maar klein rondje).. Ging ik daarna hun lampjes uitzetten van de fiets, ik zei dat het onze belastingcenten waren die daar in zaten.. Werd weer niet gewaardeerd, jammer.. Toen stuurde ze mij weg na een paar woordenwisselingen, mocht dus van geluk spreken! Wat doe ik met m'n domme kop, draai me nog even om en zeg "Stel nsb-ers zijn jullie ook hé".. Ik liep verder, 1 seconde later lag ik op de grond :D

Moest excuses aanbieden en gelijk de stad uit, het stapgedeelte.. Als ze mij daar die avond nog zagen kreeg ik de boete alsnog genoteerd, ik rustig café op de hoek ingegaan en daar rustig m'n avond verder doorgebracht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Intervention schreef:
Zonder handen fietsen >.< 65 euro

:')
Wat een misselijke zak moet je zijn om daar iemand voor te bekeuren. Toevallig tegen het eind van het jaar? Want dan willen ze allemaal de bonus binnenhalen :cool:

Dat dacht ik dus ook :thumbdown: en nu ik erover nadenk ook nog eens een boete gehad omdat ik langs de verkeerde kant van de rotonde fietste, had hele dag survivel gehad en het regende en binnendoor was sneller, ook 35 eu ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 23:57 
 
Hardtraxxer

Squirrie schreef:
Haha heldig hé!

Ik heb ook keer zo gelegen, 2 agenten op me, handjes op de rug met een knie op me gezicht en de andere kant van m'n gezicht lag op straat :P

Geen pretje :D

Ik had een rondje gefietst op hun mountainbike, werd niet gewaardeerd.. Hun boos enzo ik snel fietsje terugzetten (was maar klein rondje).. Ging ik daarna hun lampjes uitzetten van de fiets, ik zei dat het onze belastingcenten waren die daar in zaten.. Werd weer niet gewaardeerd, jammer.. Toen stuurde ze mij weg na een paar woordenwisselingen, mocht dus van geluk spreken! Wat doe ik met m'n domme kop, draai me nog even om en zeg "Stel nsb-ers zijn jullie ook hé".. Ik liep verder, 1 seconde later lag ik op de grond :D

Moest excuses aanbieden en gelijk de stad uit, het stapgedeelte.. Als ze mij daar die avond nog zagen kreeg ik de boete alsnog genoteerd, ik rustig café op de hoek ingegaan en daar rustig m'n avond verder doorgebracht :D


Hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 00:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb een hele lijst >.<

- 2x zonder licht op fiets: 20eu p.s.
- 1x zonder licht op scooter: 35eu
- 1x zonder helm op scooter: 50eu
- 1x geen ID bij me: 75eu
- 1x zwart rijden met metro 38eu
- 1x Door rood licht met scooter: 120eu (ong maandje geleden)
- 1x wildplassen: 90eu
- 1x fietsen op voetpad (weet niet meer hoe duur die was, iets van 20 eu of zo :P )

Houd me nu wel meer aan de regels :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 07:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik die boete van dat veld kreeg werden we ook weg gestuurd, er was een paal uit het hek dus daar gingen wij doorheen, meneer agent moest even stoer doen en klom over het hekje, blijft deze kneus met zijn poot achter het prikkeldraad haken en valt zo van het hekje af, wij, leip als een toeter, hebben denk ik wel een kwartier deze mongool in ze bek uitgelachen! :D
wat een stumpert! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik nog op de allerbrave middelbare school zat, 1x een boete gehad vanwege door rood licht lopen, er zaten 30 meter verderop 10 van die éénstrepers achter een bosje te controleren... Echt te triest voor woorden, echt iedereen ging op de bon :').
Had ik ook nog eens m'n bus naar huis gemist , bedankte ik die agent daarvoor, zei hij : 'Ja dan had je maar eerder weg moeten gaan' , ik zo: 'Ja meneer, maar dan had ik moeten spijbelen, en dat is een misdrijf, dat mag toch niet van de arm der wet ? ' Zegt ie : 'Ja dat is niet mijn probleem :') ".
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ik heb een hele lijst >.<

- 2x zonder licht op fiets: 20eu p.s.
- 1x zonder licht op scooter: 35eu
- 1x zonder helm op scooter: 50eu
- 1x geen ID bij me: 75eu
- 1x zwart rijden met metro 38eu
- 1x Door rood licht met scooter: 120eu (ong maandje geleden)
- 1x wildplassen: 90eu
- 1x fietsen op voetpad (weet niet meer hoe duur die was, iets van 20 eu of zo :P )

Houd me nu wel meer aan de regels :P


wow, da's wel echt veel :P
Ik heb er gelukkig nog nooit een gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noppes, geen enkele boete gehad tot nu toe. Wel tig waarschuwingen vanwege geluidsoverlast, rondhangen op straat in de nacht met de nodige herrie en rotzooi erbij, vechtpartijtjes, dat soort spul ;p
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 16:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ook nog nooit een boete of waarschuwing gehad, heb altijd mijn woordje klaar gehad :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, voor te hard rijden.

Onzin, te hard rijden bestaat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 18:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Ja, voor te hard rijden.

Onzin, te hard rijden bestaat niet.


Wel als je met 100 km/h door een woonwijk raast -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Olijfboompje schreef:
Ja, voor te hard rijden.

Onzin, te hard rijden bestaat niet.


Wel als je met 100 km/h door een woonwijk raast -.-

Bullshit!

Dat is om moslims te hit & runnen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic