Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewoon een steegje infietsen inderdaad, gaan ze echt nie achter je aan rennen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hardaddict schreef:
Daveytl schreef:
Verder nog een keer politie afgeschud, zij waren met de auto, ik met fiets :lol: Had geen licht (voor en achter).


Hoe red je dat :worship:

Ik reed op een kruispunt, je kunt daar rechtdoor, links & rechts (ja echt waar :P ), maar als je rechtdoor gaat, kun je alsnog een keer linksaf, of rechtdoor.
Beiden lopen dood, er is bij beide wegen alleen een stukje waar je nog door heen kunt fietsen.

Dus bij dat kruispunt stook ik eerst mijn hand uit naar links, maakte de beweging naar links, om vervolgens mijn stuur om te klappen en snoeihard rechtdoor te fietsen.
Is nog een stukje van zo'n 150 meter, maar ging gewoon op het midden van de weg fietsen zodat ze me niet konden inhalen. Uiteindelijk door dat kleine stukje heen gefietst en toen was ik ze kwijt :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:24 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
hardaddict schreef:
Daveytl schreef:
Verder nog een keer politie afgeschud, zij waren met de auto, ik met fiets :lol: Had geen licht (voor en achter).


Hoe red je dat :worship:

Ik reed op een kruispunt, je kunt daar rechtdoor, links & rechts (ja echt waar :P ), maar als je rechtdoor gaat, kun je alsnog een keer linksaf, of rechtdoor.
Beiden lopen dood, er is bij beide wegen alleen een stukje waar je nog door heen kunt fietsen.

Dus bij dat kruispunt stook ik eerst mijn hand uit naar links, maakte de beweging naar links, om vervolgens mijn stuur om te klappen en snoeihard rechtdoor te fietsen.
Is nog een stukje van zo'n 150 meter, maar ging gewoon op het midden van de weg fietsen zodat ze me niet konden inhalen. Uiteindelijk door dat kleine stukje heen gefietst en toen was ik ze kwijt :yay:


Bravo! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha thanks, was zelf ook wel tevreden op dat moment :P Ook al had ik waarschijnlijk toch geen boete gekregen als ik niet had proberen te ontsnappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:42 
 

Daveytl schreef:
Haha thanks, was zelf ook wel tevreden op dat moment :P Ook al had ik waarschijnlijk toch geen boete gekregen als ik niet had proberen te ontsnappen.

Hier is je onderschrift goed bruikbaar voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Laatste boete was echt onnodig,moest met de trein weer na huis na iets te veel bier hebben gedronken.
Ik had dus een kaartje gekocht maar dit was ik vergeten dus ik de conducteur al wat ontlopen dat lukte niet.
Boete van 40 euro gekregen stap de trein uit pak een peuk en daar ergens zat het kaartje.

En vluchten voor de politie is lachen haha,als je niet gepakt wordt dan :/ Heb wel eens met 3 anderen ons verstopt voor de politie onder een caravan. En de politie stond 2 minuten later naast de caravan,dan knijp je hem toch wel even hoor xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Daveytl schreef:
Haha thanks, was zelf ook wel tevreden op dat moment :P Ook al had ik waarschijnlijk toch geen boete gekregen als ik niet had proberen te ontsnappen.

Hier is je onderschrift goed bruikbaar voor.

Ach, is toch leuk om een keer te doen :P
Was op dat moment volgens mij ook nog aangeschoten van de biertjes, dus ik had daarvoor ook nog een boete KUNNEN krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:56 
 

Daveytl schreef:
wesskeej schreef:
Daveytl schreef:
Haha thanks, was zelf ook wel tevreden op dat moment :P Ook al had ik waarschijnlijk toch geen boete gekregen als ik niet had proberen te ontsnappen.

Hier is je onderschrift goed bruikbaar voor.

Ach, is toch leuk om een keer te doen :P
Was op dat moment volgens mij ook nog aangeschoten van de biertjes, dus ik had daarvoor ook nog een boete KUNNEN krijgen.


Ja met minder dan 0,6...(kanernietopkomen):P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 17:57 
 

Wel een mooie titel heeft dit topic :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:00 
 

Banaanslak schreef:
Wel een mooie titel heeft dit topic :x

Vind ik ook!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Banaanslak schreef:
Wel een mooie titel heeft dit topic :x

Vind ik ook!

mee eens :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Daveytl schreef:
Ach, is toch leuk om een keer te doen :P
Was op dat moment volgens mij ook nog aangeschoten van de biertjes, dus ik had daarvoor ook nog een boete KUNNEN krijgen.


Ja met minder dan 0,6...(kanernietopkomen):P


Promille ‰ ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Boetes: 2x met de scooter op de rollerbank (beide keren veel geluk gehad, snelheid was zo'n 20 km lager als in werkelijkheid)
En 1x voor fietsen zonder licht.. >.<

Met de auto (ff afkloppen) nog geen boetes gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 x 184 euro voor te hard rijden op de scooter
1 x 114 euro voor te hard rijden op de scooter
1 x 30 euro voor een rollerbank ooit

Klote scooters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Zonder handen fietsen >.< 65 euro

dat valt toch onder gevaarlijk rij gedrag ofzo?
dan zou ik al heel vaak een boete moeten krijgen :lol:

iig, uit eten geweest ons pap zet de auto in niet parkeren zone: geen boete
ons mam zet de auto een heel klein stukje in niet parkeren zone: €70,- boete >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:47 
 

Dakpan schreef:
1 x 184 euro voor te hard rijden op de scooter
1 x 114 euro voor te hard rijden op de scooter
1 x 30 euro voor een rollerbank ooit

Klote scooters.


Nog 1 rede waarom je geen scooter zou halen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 18:58 
 

ik heb wel een stuk of 20 boetes gehad, ja netjes laten betalen door me ouders natuurlijk :P
en 1x over nacht in een cel
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 19:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik was 12 ofzo en kreeg een boete van €13,00 voor het op de stoep fietsen. Ik kon een stuk van 500 meter afsnijden door een stuk stoep van 5 meter te pakken, en precies achter het bosje naast dat stukje stoep stond een blauwgeklede vent scholiertjes op te wachten....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 19:51 
 

En toen al een bad boy :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 20:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

3 boetes in 1 keer kut politie !!!

Wildplassen, openbaar dronkenschap, openbaar drinken xd

beetje jammer geef dan 1 ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 20:44 
 
Hardtraxx Veteran

Openbaar drinken? Mag dat niet dan? Wat een bullshit..

Ik laatst nog 100 euro toen ik in een steeg stond te pissen in Valkenburg... kut nazi's
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:17 
 

PierrePruuk schreef:
Openbaar drinken? Mag dat niet dan? Wat een bullshit..

Ik laatst nog 100 euro toen ik in een steeg stond te pissen in Valkenburg... kut nazi's

Weten jullie niet dat je als je gepakt wordt met pissen dat je gewoon moet zeggen dat je even aan het mastruberen was.
Krijg je 10eu minder boeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:26 
 
Hardtraxx Veteran

Ja dat kwam toen niet in me op, maar wel flink gescholden toen xd ik bedoel als je 100 euro boete krijgt gewoon keihard afzeiken, pas als ze zeggen 'nog 1 keer en je gaat mee' gewoon mond houden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:27 
 

PierrePruuk schreef:
Ja dat kwam toen niet in me op, maar wel flink gescholden toen xd ik bedoel als je 100 euro boete krijgt gewoon keihard afzeiken, pas als ze zeggen 'nog 1 keer en je gaat mee' gewoon mond houden :P

Of een keer over meneer agent z'n schoentjes mikken dat je schrok dat die ineens achter je stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2011 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



:loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic