STAN- wrote:geluidsoverlast, rondhangen op straat in de nacht met de nodige herrie en rotzooi erbij, vechtpartijtjes, dat soort spul ;p
ecktu gAngsta
STAN- wrote:geluidsoverlast, rondhangen op straat in de nacht met de nodige herrie en rotzooi erbij, vechtpartijtjes, dat soort spul ;p
haha trieste mensen..hidde wrote:Met z'n 3en naast elkaar fietsen op een uitgestorven weg. Was maar 20 euro maar dan nog.
Kwam een auto naast ons rijden(kon er makkelijk langs) en die stak 2 vingers op. Ik dacht ''ja fuck it er is hier niemand'' en auto rijdt door. 20 meter verder stopt 'ie en stapt 'ie uit. Voor ik 't weet krijg ik een opengevouwen portemonee te zien met daarin...
...een politielegitimatie.![]()
nee dat ben ik nietSquirrie wrote:http://www.dumpert.nl/mediabase/33615/e325e4d8/arrestatie_op_het_museumplein.html
Hahaha ach, het is een leuke hobby! En voor die €6,- administratiekosten die je voor elke boete betaald vind ik dat er best even gewerkt mag worden door de officier. En daarnaast staan die foto's van je eigen auto natuurlijk wel mooi boven me bed.Almighty wrote:Met jou dus geen ruzie, geen zin in een rechtzaak
Dat gaat dus niet altijd op. Ze krijgen nog eens 4 weken na die 6 weken. Wat je dan wel kunt doen is een dwangsom indienen! Voor elke dag dat ze te laat reageren krijg je dan een x-bedrag.Mystyle wrote:Wat trouwens wel het proberen waard is om bij elke boete bezwaar aan te tekenen via een eigen gemaakte standaard brief.
Zij moeten binnen 6 weken op deze brief reageren en anders wordt die kwijtgescholden,het proberen waard want vaak genoeg hebben ze het te druk en lukt het ze niet om in 6 weken te reageren.
Om proberen wat flappen in je zak te mogen houden?Olijfboompje wrote:![]()
Waarom niet gewoon accepteren dat je dom bent geweest en een overtreding hebt gemaakt?
Kromme vergelijking, maar ik snap je puntmaarten1410 wrote:Waarom? Hele simpele reden...
Het gaat mij dus niet om het geld. Het gaat mij om het principie! Als ik moet betalen wil ook zeker weten dat ik op de juiste manier gemeten ben etc. Dus je vraagt niet alleen de foto maar ook het eikrapport, bewijs dat de ambtenaar wel mag flitsen en dat soort dingen. Als de camera bijvoorbeeld niet ge-eik is, maar daar helemaal niet mee geflitst worden! Dat kan verkeerde cijfers opleveren. En dat komt vaker voor dan je denkt...
Als je eenmaal weet dat het wel eens fout gaat daar bij het CJIB, betaal je echt niet zomaar meer. Daarom won ik die zaak met dat bord ook.. Dat bord was niet leesbaar dus kun je daar geen boete voor krijgen. Dat is dan makkelijk geld verdienen voor Justitie, reken maar uit: 60,- x 100 auto's in een paar uur? Tsjing!
Je betaald in een restaurant toch ook niet voor een half gebakken kip?
als je ver denkt, je betaald voor iets waar je eigenlijk helemaal niet voor wil(in dit geval moet) betalen.Project 141 wrote:Idd, zag die vergelijking ook niet helemaal
Maar je betaalt voor de kip, omdat je hem wilt.Dj Skitzo wrote:als je ver denkt, je betaald voor iets waar je eigenlijk helemaal niet voor wil(in dit geval moet) betalen.Project 141 wrote:Idd, zag die vergelijking ook niet helemaal