Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 20:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
geluidsoverlast, rondhangen op straat in de nacht met de nodige herrie en rotzooi erbij, vechtpartijtjes, dat soort spul ;p



ecktu gAngsta
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 20:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met z'n 3en naast elkaar fietsen op een uitgestorven weg. Was maar 20 euro maar dan nog.

Kwam een auto naast ons rijden(kon er makkelijk langs) en die stak 2 vingers op. Ik dacht ''ja fuck it er is hier niemand'' en auto rijdt door. 20 meter verder stopt 'ie en stapt 'ie uit. Voor ik 't weet krijg ik een opengevouwen portemonee te zien met daarin...

...een politielegitimatie. >.< :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 20:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

hidde schreef:
Met z'n 3en naast elkaar fietsen op een uitgestorven weg. Was maar 20 euro maar dan nog.

Kwam een auto naast ons rijden(kon er makkelijk langs) en die stak 2 vingers op. Ik dacht ''ja fuck it er is hier niemand'' en auto rijdt door. 20 meter verder stopt 'ie en stapt 'ie uit. Voor ik 't weet krijg ik een opengevouwen portemonee te zien met daarin...

...een politielegitimatie. >.< :lol:

haha trieste mensen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tsja. Het ergste was dat ik mee moest naar het bureau aangezien hij net op weg was voor z'n dienst(gok ik, t was 8:15 ofzo :P ). Dus hij pakte me tas af zodat ik wel móest komen. Op 't bureau begon die he-le-maal te ragen tegen me(ik was btw 13 xd ). ''ZOOO, DUS JIJ BENT HIER EEN POTENTIËLE KLANT?!'', dat soort dingen.

Nog een klacht ingediend en officiele excuses van de politie gehad. De keer erna dat ik die agent zag stond hij het verkeer te regelen. :lol: (maar dat was vast gewoon toeval. :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wij zaten keer vuurtje te stoken op een recreatie plas(in de nacht) en kwam politie, we hadden ook bier bij ons. wij natuurlijk zeggen dat die niet van ons was. moesten we vuur uitmaken en de rommel opruimen en dan was er niks aan de hand.... 2 maandjes later boete voor openbaar alcohol nuttigen op de mat! waren er eerst ook nog 2 want er was er ook 1tje op het adres verbindingsweg 12, was een vergissing :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar moet ik beginnen....

Voordat ik mijn rijbewijs had alleen een boete voor met z'n drieën naast elkaar fietsen, 12 gulden ^^
Toen drie jaar boete vrij gereden maar daarna begon de ellende ghehe. We hebben het hier over 3 jaar geleden tot nu:

1e boete: Gelaserd met 112 waar je 80 mocht. Was aan het inhalen op een tweebaansweg om 23:xx toen er ineens een agent voor me de weg op sprong. Stoppen, ja dat kost je geld, hier, €156,- betalen en net geen punt van je rijbewijs (29 te hard na correctie). Zaak aangespannen, helaas verloren omdat m'n bezwaar een paar dagen te laat binnen kwam. Wel naar de rechter geweest welke letterlijk zei dat ik had gewonnen als mijn bezwaar optijd was. Zo kut.

2e boete: 2 weken later, geflitst, op dezelfde weg, 100 meter eerder. Iets van 15 te hard, schade €80,-. Zaak gestart, verloren.

3e boete: Verkeersbord (verboden voor motorvoertuigen) genegeerd omdat het onderbord niet leesbaar was, twee teksten over elkaar. 100 meter verder stond een sleepwagen van de politie en mocht stoppen. Schade €60,-. Meteen terug gereden, foto van het bord gemaakt, zaak aangespannen en gewonnen. €60,- terug.

4e boete: Geflitst op de A1, 128 waar je 120 mocht, 4 te hard na correctie, schade €24,-. Zaak aangespannen, verloren terwijl ik in mijn recht stond! Fout in de papieren maar de rechter vond het maar een lullig bedrag dus moest ik gewoon betalen.

5e boete: Geflist in Weert, 50 meter na het bord max.50 terwijl ik van een 80 weg kwam. 64, dus 14 te hard, schade €88,-. Zaak loopt nog...

Zo. En dan mogen jullie bepalen of ze onnodig waren. Ik vergeet er vast nog een maar dit is we voldoende nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 23:14 
 
Donateur

Squirrie schreef:
http://www.dumpert.nl/mediabase/33615/e325e4d8/arrestatie_op_het_museumplein.html

nee dat ben ik niet :P
sowieso moet je niet zo bij de ME gaan doen haha, nouja achteraf bij de politie dus ook niet, ik gok op een boetetje á la 200 euro? :(
maarjah die gast op dat filmpje vind zichzelf wel heel cool :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 23:17 
 

Met jou dus geen ruzie, geen zin in een rechtzaak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Met jou dus geen ruzie, geen zin in een rechtzaak :P

Hahaha ach, het is een leuke hobby! En voor die €6,- administratiekosten die je voor elke boete betaald vind ik dat er best even gewerkt mag worden door de officier. En daarnaast staan die foto's van je eigen auto natuurlijk wel mooi boven me bed.

Kreeg laatst nog een aangetekende brief, wat hun €7,- koste en daar zat alleen een a4'tje in met de tekst dat ze mijn bezwaar hadden ontvangen. Oké, die €6,- is eruit xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2011 23:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een keer voor zonder licht van station naar stage fietsen op een oud krot. Geen idee hoeveel.

Een keer voor 82 op m'n maat z'n schakelbrommer... Was aan het testrijden nadat ik z'n 70cctje had afgesteld... >.< Hij woont ook echt op zo'n afgelegen boerenweg van 2 km lang waar geen hond komt en al helemaal geen wout. Wat gebeurd er, precies DAN een woutenbak...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2011 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boetes zijn altijd kut :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat trouwens wel het proberen waard is om bij elke boete bezwaar aan te tekenen via een eigen gemaakte standaard brief.
Zij moeten binnen 6 weken op deze brief reageren en anders wordt die kwijtgescholden,het proberen waard want vaak genoeg hebben ze het te druk en lukt het ze niet om in 6 weken te reageren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 15:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Belasting.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 16:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mystyle schreef:
Wat trouwens wel het proberen waard is om bij elke boete bezwaar aan te tekenen via een eigen gemaakte standaard brief.
Zij moeten binnen 6 weken op deze brief reageren en anders wordt die kwijtgescholden,het proberen waard want vaak genoeg hebben ze het te druk en lukt het ze niet om in 6 weken te reageren.

Dat gaat dus niet altijd op. Ze krijgen nog eens 4 weken na die 6 weken. Wat je dan wel kunt doen is een dwangsom indienen! Voor elke dag dat ze te laat reageren krijg je dan een x-bedrag.

Maar sowieso, altijd bezwaar indienen! Helemaal als je geflitst bent, leuke foto's :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat moet je zeggen dan?
Ik ben het er niet mee eens omdat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 16:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat is het nut daar in godsnaam van. Als je te hard rijd, rij je te hard. Feit. Strafbaar. Wat wil je daar tegen bezwaar indienen dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

>.<

Waarom niet gewoon accepteren dat je dom bent geweest en een overtreding hebt gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
>.<

Waarom niet gewoon accepteren dat je dom bent geweest en een overtreding hebt gemaakt?


Om proberen wat flappen in je zak te mogen houden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 17:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En omdat het kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 17:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom? Hele simpele reden...

Het gaat mij dus niet om het geld. Het gaat mij om het principie! Als ik moet betalen wil ook zeker weten dat ik op de juiste manier gemeten ben etc. Dus je vraagt niet alleen de foto maar ook het eikrapport, bewijs dat de ambtenaar wel mag flitsen en dat soort dingen. Als de camera bijvoorbeeld niet ge-eik is, maar daar helemaal niet mee geflitst worden! Dat kan verkeerde cijfers opleveren. En dat komt vaker voor dan je denkt...

Als je eenmaal weet dat het wel eens fout gaat daar bij het CJIB, betaal je echt niet zomaar meer. Daarom won ik die zaak met dat bord ook.. Dat bord was niet leesbaar dus kun je daar geen boete voor krijgen. Dat is dan makkelijk geld verdienen voor Justitie, reken maar uit: 60,- x 100 auto's in een paar uur? Tsjing!

Je betaald in een restaurant toch ook niet voor een half gebakken kip?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Waarom? Hele simpele reden...

Het gaat mij dus niet om het geld. Het gaat mij om het principie! Als ik moet betalen wil ook zeker weten dat ik op de juiste manier gemeten ben etc. Dus je vraagt niet alleen de foto maar ook het eikrapport, bewijs dat de ambtenaar wel mag flitsen en dat soort dingen. Als de camera bijvoorbeeld niet ge-eik is, maar daar helemaal niet mee geflitst worden! Dat kan verkeerde cijfers opleveren. En dat komt vaker voor dan je denkt...

Als je eenmaal weet dat het wel eens fout gaat daar bij het CJIB, betaal je echt niet zomaar meer. Daarom won ik die zaak met dat bord ook.. Dat bord was niet leesbaar dus kun je daar geen boete voor krijgen. Dat is dan makkelijk geld verdienen voor Justitie, reken maar uit: 60,- x 100 auto's in een paar uur? Tsjing!

Je betaald in een restaurant toch ook niet voor een half gebakken kip?

Kromme vergelijking, maar ik snap je punt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Idd, zag die vergelijking ook niet helemaal xd

als je ver denkt, je betaald voor iets waar je eigenlijk helemaal niet voor wil(in dit geval moet) betalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 18:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dj Skitzo schreef:
Project 141 schreef:
Idd, zag die vergelijking ook niet helemaal xd

als je ver denkt, je betaald voor iets waar je eigenlijk helemaal niet voor wil(in dit geval moet) betalen.

Maar je betaalt voor de kip, omdat je hem wilt.
:P
Zelfs al is die gaar of niet gaar.

Boetes betaal je niet omdat je het wilt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar ik verwacht van de kok dat hij z'n werk afmaakt voordat ik ervoor betaal.

Ja, krom eigenlijk hahaha, kon even geen beter voorbeeld verzinnen. Maar begrijp me niet verkeerd hoor, boetes moeten nou eenmaal geschreven worden en je rijdt zelf te hard. Maar ik wil zeker weten dat ik niet voor niks betaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2011 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 boete gehad eigenlijk.. achterop op de brommer zonder helm, 5 minuten lopen, nee ik wil en zou met de scooter gaan met een vriend xd ,
hij zei nog zo; boete is voor jezelf, en tadaaaaaaaaaaaa.. daar kwam oom agent mij even de les lezen :lol:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic