Hmmm... Die komt me bekend voor...Kettingzaag wrote:Boete baldadigheid (ging helemaal nergens over): 175 euro.
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
T
In Spanje, 300 euro voor orde verstoring ofzo. 
Wildplassen naast de snelweg in frankrijk... 100 euro. Moeten ze de wegrestaurants maar wat dichter op elkaar zetten, ga ik echt in men auto zeiken
-
A
Nooit onnodig boetes gehad, ja 2x met mijn scooter.
1) Lasergun > in de eerste week dat ik de scooter had > €88,- reed 68km/h
2) Rollerbank > Had andere uitlaat eronder gelegd dat ie wat zachter ging > €45,- voor 1 KM te hard op de rollerbank :')
Verder keer in November moeten rennen voor de popo toen we vuurwerk gingen afsteken
1) Lasergun > in de eerste week dat ik de scooter had > €88,- reed 68km/h
2) Rollerbank > Had andere uitlaat eronder gelegd dat ie wat zachter ging > €45,- voor 1 KM te hard op de rollerbank :')
Verder keer in November moeten rennen voor de popo toen we vuurwerk gingen afsteken
Mensensmokkel, vliegtuig kaping en ooit olietanker gekaapt samen met paar vrienden uit Somalië.
Tsja, dat is dan weer heel kromThe Anim0l wrote:ja maar wtf auto stond niet eens aanEl Mare wrote:Ik denk dat als de politie daar achterkomt dat je geen rijbewijs hebt, dan heb je alsnog een probleem als je hem niet hebt en dus niet kan inleveren
-
B
Hoe hoog was de boete die je daarvoor kreeg?modernization wrote:Mensensmokkel, vliegtuig kaping en ooit olietanker gekaapt samen met paar vrienden uit Somalië.
Uhm als ik me goed herrineer voor mensensmokkel een tientje, voor dat vliegtuig 130euro en die olietanker heeft me 400euro gekost. Beetje onnodig maar goed, wat doe je er tegen.Banaanslak wrote:Hoe hoog was de boete die je daarvoor kreeg?modernization wrote:Mensensmokkel, vliegtuig kaping en ooit olietanker gekaapt samen met paar vrienden uit Somalië.
-
B
Toch wel protest aangetekend hè? Want dit is natuurlijk gewoon ongehoord!modernization wrote:Uhm als ik me goed herrineer voor mensensmokkel een tientje, voor dat vliegtuig 130euro en die olietanker heeft me 400euro gekost. Beetje onnodig maar goed, wat doe je er tegen.Banaanslak wrote:Hoe hoog was de boete die je daarvoor kreeg?modernization wrote:Mensensmokkel, vliegtuig kaping en ooit olietanker gekaapt samen met paar vrienden uit Somalië.
Verplicht karateles volgen welke wordt betaald door de overheid.Banaanslak wrote:Hoe hoog was de boete die je daarvoor kreeg?modernization wrote:Mensensmokkel, vliegtuig kaping en ooit olietanker gekaapt samen met paar vrienden uit Somalië.
-
E
**facepalm**modernization wrote:Mensensmokkel, vliegtuig kaping en ooit olietanker gekaapt samen met paar vrienden uit Somalië.
-
D
Fietsen in de ENIGE straat van het centrum waar het niet mag
Ik was overgens niet de enige, er fietsten een stuk of 4 mensen, en ik werd er net tussenuit gehaald. Faal.
laatst boete voor te hard rijden, ik dacht dat ik er 80km/uur mocht. Nou dat was dus 50km/uur
In totaal 32km te hard gereden, = €288euro boeten
Vorige week eentje voor parkeren op vergunning plek, je mag er van 10uur staan zonder vergunning, ik kwam kwart voor 10 aan. En ik dacht ajooo die 15minuten gaat wel lukken, maarja balen lukte niet 72euro boete
In totaal 32km te hard gereden, = €288euro boeten
Vorige week eentje voor parkeren op vergunning plek, je mag er van 10uur staan zonder vergunning, ik kwam kwart voor 10 aan. En ik dacht ajooo die 15minuten gaat wel lukken, maarja balen lukte niet 72euro boete
-
A
:')Intervention wrote:Zonder handen fietsen65 euro
Wat een misselijke zak moet je zijn om daar iemand voor te bekeuren. Toevallig tegen het eind van het jaar? Want dan willen ze allemaal de bonus binnenhalen
-
T
Wat is die bonus dan een hele doos gratis donuts?Almighty wrote::')Intervention wrote:Zonder handen fietsen65 euro
Wat een misselijke zak moet je zijn om daar iemand voor te bekeuren. Toevallig tegen het eind van het jaar? Want dan willen ze allemaal de bonus binnenhalen
Bonus is toch afgeschaft? Daar kreeg je ook altijd allemaal van die onzinboetes voor. Omdat ze per jaar een minimaal aantal boetes uitgedeeld moesten hebben :') Mja das volgens mij afgeschaft.
Nooit een boete gehad op 1 of andere manier. Wel een keer gewaarschuwd voor fietsen waar 't niet mag door een nep-agent (stadswacht geloof ik) 
Oh die dingen denken ook altijd dat ze alles zijn :')
Hahah, die agent heeft thuis vast niks te zeggen en reageert het zo af. Wat een treurige ziel ben je dan.Intervention wrote:Zonder handen fietsen65 euro

-
T
Zo zijn volgends mij bijna alle agenten.Taxi wrote:Hahah, die agent heeft thuis vast niks te zeggen en reageert het zo af. Wat een treurige ziel ben je dan.Intervention wrote:Zonder handen fietsen65 euro
Volgens mij nog nooit een boete gehad, maar wel een paar keer aangehouden.
Zo'n 15 waarschuwingen voor het rijden zonder achterlicht, een keer aangehouden & moeten blazen omdat ik midden in de nacht met 1 autolamp aan reed (rechts deed het heel zwak).
Verder een keer aangehouden omdat we bij een school aan het voetballen waren. Geen eens een waarschuwing gekregen van een leraar of iets dergelijks, gelijk politie er bij gehaald
Verder nog een keer politie afgeschud, zij waren met de auto, ik met fiets
Had geen licht (voor en achter).
Zo'n 15 waarschuwingen voor het rijden zonder achterlicht, een keer aangehouden & moeten blazen omdat ik midden in de nacht met 1 autolamp aan reed (rechts deed het heel zwak).
Verder een keer aangehouden omdat we bij een school aan het voetballen waren. Geen eens een waarschuwing gekregen van een leraar of iets dergelijks, gelijk politie er bij gehaald
Verder nog een keer politie afgeschud, zij waren met de auto, ik met fiets
Hoe red je datDaveytl wrote: Verder nog een keer politie afgeschud, zij waren met de auto, ik met fietsHad geen licht (voor en achter).
-
0Hardtraxxer
- 393 posts member since 2011
- last seen Aug 2012
Steegjes mijn vriend.hardaddict wrote:Hoe red je datDaveytl wrote: Verder nog een keer politie afgeschud, zij waren met de auto, ik met fietsHad geen licht (voor en achter).