Lol XD
Dan heb jij een aardig slechte jeugd gehadbiscuit wrote:dat was ook een slechte tijd. mishandelingen en verkrachtingen door priesters.
Dan heb jij een aardig slechte jeugd gehadbiscuit wrote:dat was ook een slechte tijd. mishandelingen en verkrachtingen door priesters.
ik ben niet gelovigHoofdcoach wrote:Dan heb jij een aardig slechte jeugd gehadbiscuit wrote:dat was ook een slechte tijd. mishandelingen en verkrachtingen door priesters.
Project 141 wrote:Pegi 21+
Raam was dicht.Steffnov wrote:Ik gok op de wind, maakt wel vaker vage geluiden, zou ook de koude bries verklaren
HAHAHAHHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAnee.biscuit wrote:hij komt je halen. in je slaap.
zonder dat je t merkt.
geruisloos en toch voelbaar aanwezig.
vanaf 22 oktober presenteert Hardtraxx.nl:
PARANORMAL ACTIVITYS 63
alles in 3D en 88.6 dolby digitaal geluidsysteem gepresenteerd.
biscuit wrote:hij komt je halen. in je slaap.
zonder dat je t merkt.
PARANORMAL ACTIVITYS 63
Waarom neem je iedere keer de moeite om ieder verhaal te ontkrachten? Hij zegt dat hij het niet kan verklaren, dus dan is het logisch dat hij aan die dingen al lang gedacht heeft. Uiteindelijk kun je voor alles een verklaring zoeken, maar je zult er nooit precies achter komen...Pommer wrote:Raam was dicht.Steffnov wrote:Ik gok op de wind, maakt wel vaker vage geluiden, zou ook de koude bries verklaren
Het feit dat je niet één vaste verklaring ergens voor kan bedenken, betekend ook niet dat je ervan uit kan gaan dat er iets 'paranormaals' is gebeurd...Squid wrote:Waarom neem je iedere keer de moeite om ieder verhaal te ontkrachten? Hij zegt dat hij het niet kan verklaren, dus dan is het logisch dat hij aan die dingen al lang gedacht heeft. Uiteindelijk kun je voor alles een verklaring zoeken, maar je zult er nooit precies achter komen...Pommer wrote:Raam was dicht.Steffnov wrote:Ik gok op de wind, maakt wel vaker vage geluiden, zou ook de koude bries verklaren
Een Bloody Mary is een gemixte drank, hoofdzakelijk bestaand uit tomatensap en wodka.DarkestSymphony wrote:dan kent iedereen het verhaal van Bloody mary ook wel
is dat ook zoiets dan?
dat dacht ik dus ookalPommer wrote:Wat een lulverhaal :')
Ga is hulp zoekenbiscuit wrote:hij komt je halen. in je slaap.
zonder dat je t merkt.
PARANORMAL ACTIVITYS 63
van South parkThe Anim0l wrote:en biggie smals?