Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
dat was ook een slechte tijd. mishandelingen en verkrachtingen door priesters.


Dan heb jij een aardig slechte jeugd gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 21:59 
 

Hoofdcoach schreef:
biscuit schreef:
dat was ook een slechte tijd. mishandelingen en verkrachtingen door priesters.


Dan heb jij een aardig slechte jeugd gehad

ik ben niet gelovig -.-

ik hoef geen godsdienst te hebben om te horen wie de aarde bedacht heeft en wat we wel en niet mogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik geloofde er nooit in, maar geloof het of niet maar vanacht had ik toch wel echt iets heel raars.
Ik lag in bed en ik hoorde opeens een geluid vlak naast mn oor, net alsof je met je lippen een paard na doet zeg maar :P

Noujah ik bleef gewoon liggen ik dacht das gewoon toeval, maar later hoorde ik weer heel vlak bij m'n oor een geluid en ik voelde een hele zachte bries over m'n lichaam (lag boven de dekens). Ik scheet hem zodanig dat ik met deken en al naar beneden ben gegaan xd Maar ondanks dit geloof ik er nog steeds niet in, dus als er vanacht weer iets gebeurd ga ik pas écht beginnen te twijfelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:30 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Een mug.

Neen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Een paard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik gok op de wind, maakt wel vaker vage geluiden, zou ook de koude bries verklaren ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit ook maar iets op dit vlak meegemaakt. Maar ben wel altijd mijn spullen kwijt op mysterieuze wijze, al krijgen bij mij de kaboutertjes daar de schuld van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:47 
 

hij komt je halen. in je slaap.
zonder dat je t merkt.
geruisloos en toch voelbaar aanwezig.

vanaf 22 oktober presenteert Hardtraxx.nl:

PARANORMAL ACTIVITYS 63

alles in 3D en 88.6 dolby digitaal geluidsysteem gepresenteerd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 22:50 
 

Project 141 schreef:
Pegi 21+
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 23:08 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik gok op de wind, maakt wel vaker vage geluiden, zou ook de koude bries verklaren ;)

Raam was dicht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
hij komt je halen. in je slaap.
zonder dat je t merkt.
geruisloos en toch voelbaar aanwezig.

vanaf 22 oktober presenteert Hardtraxx.nl:

PARANORMAL ACTIVITYS 63

alles in 3D en 88.6 dolby digitaal geluidsysteem gepresenteerd.

HAHAHAHHAHAHAHAHAAAHAHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAnee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
hij komt je halen. in je slaap.
zonder dat je t merkt.
geruisloos en toch voelbaar aanwezig.

vanaf 22 oktober presenteert Hardtraxx.nl:

PARANORMAL ACTIVITYS 63

alles in 3D en 88.6 dolby digitaal geluidsysteem gepresenteerd.

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 23:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Steffnov schreef:
Ik gok op de wind, maakt wel vaker vage geluiden, zou ook de koude bries verklaren ;)

Raam was dicht.


Waarom neem je iedere keer de moeite om ieder verhaal te ontkrachten? Hij zegt dat hij het niet kan verklaren, dus dan is het logisch dat hij aan die dingen al lang gedacht heeft. Uiteindelijk kun je voor alles een verklaring zoeken, maar je zult er nooit precies achter komen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 10:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Squid schreef:
Pommer schreef:
Steffnov schreef:
Ik gok op de wind, maakt wel vaker vage geluiden, zou ook de koude bries verklaren ;)

Raam was dicht.


Waarom neem je iedere keer de moeite om ieder verhaal te ontkrachten? Hij zegt dat hij het niet kan verklaren, dus dan is het logisch dat hij aan die dingen al lang gedacht heeft. Uiteindelijk kun je voor alles een verklaring zoeken, maar je zult er nooit precies achter komen...


Het feit dat je niet één vaste verklaring ergens voor kan bedenken, betekend ook niet dat je ervan uit kan gaan dat er iets 'paranormaals' is gebeurd...

Waar blijft die foto nou van D-Nemacyst :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 10:47 
 

dan kent iedereen het verhaal van Bloody mary ook wel :P
is dat ook zoiets dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
dan kent iedereen het verhaal van Bloody mary ook wel :P
is dat ook zoiets dan? :P


Een Bloody Mary is een gemixte drank, hoofdzakelijk bestaand uit tomatensap en wodka.
Voor de smaak worden vaak nog enkele druppels worcestersaus en tabasco toegevoegd en wat peper. Een extra luxe mix bevat ook limoensap. Als "roerstaaf" wordt vaak een stengel bleekselderij gebruikt.
De Bloody Mary is vanwege zijn rode (= bloederige) uiterlijk genoemd naar koningin Maria I van Engeland, die deze bijnaam had.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 10:55 
 

daar had ik het dan weer niet over xd

ik zal wel ff wat opzoeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 10:57 
 

Bloody Mary

Veel mensen waarschuwen je voor Bloody Mary. Kijk Uit! Je weet wat ze zeggen over haar. Spreek haar naam niet uit. Ze zou je in de spiegel kunnen nemen. Verstoor haar rust niet! Denk er om hoor! Maar voor wie dapper is, hier komt het verhaal.

Veel mensen geloven dat Bloody Mary Mary Worth is. Ze had vele identiteiten. Er gaan verhalen dat ze omgekomen is in een auto ongeluk, haar gezicht verminkt. Of iemand van hoge bloede, die jonge maagden gevangen liet nemen om ze vervolgens te vermoorden om in hun bloed te badderen. Ook zou ze een oma kunnen zijn, een oma die zorgde voor haar kleinkinderen. Of zou ze haar kind hebben vermoord, als een teken van geboorte.
Mensen die Bloody Mary hebben opgeroepen zeggen dat ze in de spiegel verscheen, 1600-1700 style, verminkt gezicht, haar dode baby in haar armen. Haar ogen naar achter gerold. Of zelfs helemaal wit.

Je kunt haar oproepen door midden in de nacht naar de badkamer te gaan met 2 kaarsen. Steek ze aan, zet ze neer of houd ze vast. Roep 3 tot 100 keer "Bloody Mary" naar de spiegel. Als ze dan niet verschijnt, ben je minderwaardig, of je hebt niet hard genoeg geroepen.
Je kunt ook roepen ''Bloody Mary I Killed your baby!'' of ''I believe in Mary Worth''. Maar pas wel op. Er zijn verhalen bekend van mensen die Bloody Mary hebben opgeroepen en geen spiegel meer kunnen zien van angst. Ook zijn er verhalen bekend van meisjes die Bloody Mary zijn gaan oproepen en niet meer de badkamer uit zijn gekomen. Ook zijn ze later niet meer gezien. Ze zijn waarschijnlijk de spiegel ingetrokken. Sommige zijn net zo verminkt als Bloody Mary. Ook zijn er verhalen bekend van meisjes die Bloody Mary gingen oproepen en dood in de badkamer zijn gevonden. Dus pas op met wat je doet

kijk ik geloof er dus totaal niet in maar weet ook niet of die met Paranormale Activiteiten te maken heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat is gewoon een urban legend... Als er echt 1 geval serieus zou zijn, zou dit al lang en breed in het nieuws gekomen zijn! Toch zou ik dat 'ritueel' niet in mijn eentje nadoen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 11:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Wat een lulverhaal :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 11:20 
 

Pommer schreef:
Wat een lulverhaal :')

dat dacht ik dus ookal :P maar ik wist niet of het iets te maken had met Paranormale Activiteiten :P
vind het zelf erg kansloos en geloof er zelf totaal niet in maar ik kom wel eens wat van dit soort verhalen tegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 11:48 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
hij komt je halen. in je slaap.
zonder dat je t merkt.
geruisloos en toch voelbaar aanwezig.

vanaf 22 oktober presenteert Hardtraxx.nl:

PARANORMAL ACTIVITYS 63

alles in 3D en 88.6 dolby digitaal geluidsysteem gepresenteerd.


Ga is hulp zoeken
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 12:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en biggie smals? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 12:05 
 

The Anim0l schreef:
en biggie smals? :whistle:

van South park :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic