5-2

Haha, bij een verlies tegen Willem 2 komt hij hier niet, en durft hij niets te zeggen over zijn club. Maar als er gewonnen wordt is hij weer groots fan.Trainfreak wrote:5-2![]()
![]()
Haha, bij een verlies tegen Willem 2 komt hij hier niet, en durft hij niets te zeggen over zijn club. Maar als er gewonnen wordt is hij weer groots fan.Trainfreak wrote:5-2![]()
![]()
Waar was je vorige week dan :')Trainfreak wrote:5-2![]()
![]()
Geplaatst op 23-01-2011, 00:30Trainfreak wrote:1-0![]()
Oja, niet gezien. Ga nu maar weer terug "feestvieren" :')Trainfreak wrote:Geplaatst op 23-01-2011, 00:30Trainfreak wrote:1-0![]()
Hier was ik :')
Zo goed als jaAlmighty wrote:Zeg ik dat?
Ga nu maar weer terug "feestvieren"
Bron: VI.nlAjax hoopt niet alleen SC Heerenveen-spits Bas Dost aan te trekken, maar ook FC Utrecht-aanvaller Dries Mertens voor de sluiting van de transfermarkt binnen te halen.
De Belgische vleugelspeler (23) staat al langer hoog op de lijst bij Ajax. Nu Luis Suarez voor 26,5 miljoen euro aan Liverpool is verkocht, heeft trainer Frank de Boer geld beschikbaar voor versterkingen. Ajax zal in de buidel moeten tasten voor Mertens: afgelopen zomer lichtte FC Utrecht de optie in zijn contract waardoor hij tot medio 2014 vastligt bij Utrecht.
De onderhandelingen met SC Heerenveen over Dost zijn inmiddels begonnen. De Friezen betaalden een half jaar geleden 3,2 miljoen euro aan Heracles Almelo voor de 21-jarige spits, die in onmin leeft met trainer Ron Jans. De transfermarkt sluit komende maandag om 24.00 uur.
slechte wedstrijden moeten idd ook gewonnen worden, maar niet in de laatste minuut van verlenging. Dat is gewoon de duitse manier.wootum wrote:Het was echt heel heel slecht. PSV natuurlijk wel nog een aantal goeie kansen gehad, maar die bal wou er gewoon nie in. Die 2e gele kaart had niet gegeven hoeven worden, die direct rode vond ik terecht. Maar man wa was ik blij toen ie eindelijk binnen viel. Wil je kampioen worden zul je ook hele slechte wedstrijden moeten winnen.
Huh, hebben we al eredivisie live?katamaran wrote:Man man, Ajax ook mazzel hoor, wat spelen ze weer kut. NAC is de betere, veel meer druk van hun kant. En dan nu net de 0-2 van El Hamdaoui/Penders, klungelgoal. Onverdiend, achja.
http://livetv.ru/en/eventinfo/65215_nac_ajax/Parvuz wrote:Huh, hebben we al eredivisie live?katamaran wrote:Man man, Ajax ook mazzel hoor, wat spelen ze weer kut. NAC is de betere, veel meer druk van hun kant. En dan nu net de 0-2 van El Hamdaoui/Penders, klungelgoal. Onverdiend, achja.
Bah, Twente wint ook al laatste minuut, net als PSV dus. Altijd het zelfde verhaal met Twente, vanaf de 75e minuut gaan ze opeens scoren/voetballen, beetje jammer. Had liever dat ze punten verloren, was het spannender geweest.Parvuz wrote:Zit weer eens niet mee, 2-1.
dawasiknie wrote:Feyenoord heeft echt de meest gore pech die een degradatiekandidaat kan hebben.