Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 2 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Het Nederlandse voetbalseizoen is officieel begonnen! PSV en Feyenoord hebben al een goede beurt gemaakt door de eerste wedstrijd te winnen en Ajax en Twente hebben de eerste halve misstap al gemaakt. Verder is duidelijk dat Excelsior het dit jaar enorm moelijk gaat krijgen en dat Groningen over hele goede veerkracht bezit. Het seizoen is losgebarsten! Praat in dit topic over de Eredivisie en gerelateerde berichten!

Image

Image
Last edited by Chukkels on 08 Jun 2011 14:52, edited 3 times in total.
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Leuke intro hoor xd,

Mijn clubje is Ajax, en ik vind 't toch wel kut dat ze gelijk gespeeld hebben. Wel leuk dat El Hamdouie twee keer scoort, hopelijk gaat dit niet ten koste van Suarez.
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Echt zo enorm kut, hoe kun je als Ajax-zijnde een zekere overwinning nog uit handen geven?! Dit is niet de eerste keer, ook afgelopen woensdag ging het zo. Aanvallend gezien zit het goed, maar het middenveld en de verdediging is één groot drama. Van Der Wiel, de man die geschat wordt op 25 miljoen euro. Hij was de meest dramatische speler van de hele wedstrijd. Op dit moment nog geen 3,59 euro waard! En dan die Anita, heeft hij enig idee wat verdedigen inhoudt? En ook De Zeeuw zakte enorm door de mand. Zoveel balverlies geleden en dat met de aanvoerdersband om. Als je zo speelt, ben je die 3 kruisen niet waard!

Enig lichtpuntje is dat Emanuelson (weliswaar tegen een brookie die niet op rechtsback hoort te staan) een aardige pot gespeeld heeft en dat El Hamdoui een goeie afmaker is. Al had hij er toch nog wel eentje bij mogen maken, als z'n aanname wat beter zou zijn in de loop.

Ach ja, Jol: je hebt werk te doen! Al zie ik het een stuk vrolijker in als Vertonghen, Suarez en vooral Enoh weer terug zijn. Dé 3 belangrijkste spelers (samen met Stekelenburg) van het elftal.
A
Ajax is ook mijn club, ik durf geen voorspellingen te doen voor aankomend seizoen...
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Leuk dat El Hamdoui 2x scoort, maar had liever een overwinning van Ajax gezien.
Maarja na 1 speelronde kan je toch nog geen conclusies trekken.
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
Aan het begin van 't seizoen durfde ik wel te zeggen dat Ajax de beste verdediging had als ze op niveau speelde met Van der Wiel als goede rechtsback. Verthongen en Alderweireld als twee goede centrale verdedigers met uitstekende pases, alleen Anita zou dan wat minder zijn maar wel gewoon redelijk voor Eredivisie-niveau. Daar achter hebben we dan nog Stekelenburg.
V
Hardtraxxer
250 posts member since 2009
last seen Apr 2017
ben benieuwd naar het seizoen :) natuurlijk nog niks te zeggen na 1e speelronde XD
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Feyenoord heeft gewonnen, Ajax gelijk gespeeld.
Mijn dag kan niet meer stuk :D
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Was genieten in de Kuip de 2e helft :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Robster wrote:Feyenoord heeft gewonnen, Ajax gelijk gespeeld.
Zou je niet kijken naar wat je concurrenten doen, in plaats van je te focussen op wat Ajax doet? :)
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Chukkels wrote:
Zou je niet kijken naar wat je concurrenten doen, in plaats van je te focussen op wat Ajax doet? :)
Mijn dag zou niet goed zijn als zowel feyenoord als ajax gelijk zou spelen. Dat Ajax maar 1 punt pakt vind ik alleen nog de slagroom op de appeltaart ^^
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Chukkels wrote:Echt zo enorm kut, hoe kun je als Ajax-zijnde een zekere overwinning nog uit handen geven?! Dit is niet de eerste keer, ook afgelopen woensdag ging het zo. Aanvallend gezien zit het goed, maar het middenveld en de verdediging is één groot drama. Van Der Wiel, de man die geschat wordt op 25 miljoen euro. Hij was de meest dramatische speler van de hele wedstrijd. Op dit moment nog geen 3,59 euro waard! En dan die Anita, heeft hij enig idee wat verdedigen inhoudt? En ook De Zeeuw zakte enorm door de mand. Zoveel balverlies geleden en dat met de aanvoerdersband om. Als je zo speelt, ben je die 3 kruisen niet waard!

Enig lichtpuntje is dat Emanuelson (weliswaar tegen een brookie die niet op rechtsback hoort te staan) een aardige pot gespeeld heeft en dat El Hamdoui een goeie afmaker is. Al had hij er toch nog wel eentje bij mogen maken, als z'n aanname wat beter zou zijn in de loop.

Ach ja, Jol: je hebt werk te doen! Al zie ik het een stuk vrolijker in als Vertonghen, Suarez en vooral Enoh weer terug zijn. Dé 3 belangrijkste spelers (samen met Stekelenburg) van het elftal.
Ik ben het helemaal met je eens. We missen Enoh ook wel hard hoor, die man verricht zoveel werk op het middenveld. Verder loopt Van der Wiel met zijn hoofd in de wolken en is voetbald hij in dromenland al bij Barcelona. Man, verkoop die gast zo snel mogelijk voor 15 miljoen, dat geld kunnen we wel gebruiken, en zet Blind daar dan neer. Die is op dit moment minstens even goed. Anita is gewoon geen linksback en dat wordt elke wedstrijd weer bewezen, ondanks dat hij wel hard werkt. Ik weet verder ook niet wat hij bij de 2-2 deed, kneusJE.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Ben benieuwd of Twente het vol kan houden. Van mij mag iedereen wel kampioen worden behalve Roda, VVV en AZ :P
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
PSV wordt kampioen.

Niet om deze speelronde, maar gewoon het zakelijkste voetbal.

En nog belangrijker: niet te makkelijk denken als ze voor staan.
Hardtraxx Addict
1987 posts member since 2008
last seen Mar 2011
dawasiknie wrote:Was genieten in de Kuip de 2e helft :worship:
Wat speelden ze goed hé, jezus christus dat had ik niet durven hopen. In geen tijden heb ik Feyenoord zo zien spelen.

Cabral :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen Dec 2017
Hulde aan cabral inderdaad, die speelde echt top ^^
Hardtraxx Veteran
4329 posts member since 2009
last seen Jun 2026
Chukkels wrote:
Hou jij je aandacht nou maar bij ajax, in plaats van nu al focussen op wie concurenten van elkaar gaan worden. ;)
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Rik wrote:PSV wordt kampioen.

Niet om deze speelronde, maar gewoon het zakelijkste voetbal.

En nog belangrijker: niet te makkelijk denken als ze voor staan.
Ik heb er dit jaar ook alle vertrouwen in! Met deze selectie, en dan vooral de nieuwe voorhoede, èn Toivonen in deze staat, moet PSV hier het hele seizoen wel stevig bovenaan kunnen staan!
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Helemaal mee eens. PSV is ook mijn club en dit jaar worden we waarschijnlijk weer kampioen.
We hebben momenteel de beste selectie, vooral als Afellay blijft.
Heerenveen is de verrassing van dit seizoen.
Hardtraxxer
499 posts member since 2009
last seen Dec 2014
Denk ook dat PSV kampioen wordt. Tweede plek gaat tussen Ajax en Twente, heb zelf twente op 2 gezet :P
Balen van het 0-0 gelijkspel vrijdag.. maar als dit team eenmaal in is gespeeld :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Nick wrote:Denk ook dat PSV kampioen wordt. Tweede plek gaat tussen Ajax en Twente, heb zelf twente op 2 gezet :P
Balen van het 0-0 gelijkspel vrijdag.. maar als dit team eenmaal in is gespeeld :woot:
Tja, dat heb ik ook met Ajax. Als Mounir z'n draai binnen het elftal begint te vinden en de WK-gangers weer op volle sterkte zijn (hopelijk binnen een maand), dan kunnen er in Amsterdam ook nog leuke dingen gebeuren. Vooral als Suarez en Mounir een koningskoppel blijken te zijn. Maar ja, hopelijk gebeurt het snel, want het is nu nog niet om aan te zien.

Om eerlijk te zijn hoef ik dit jaar ook geen kampioen te worden. Als we maar de CL halen en de groepsfase overleven is het seizoen al geslaagd. Want dan kan er volgend jaar eindelijk eens echt ingekocht worden met de miljoenen die we dan krijgen. Want die zijn hard nodig!
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
eindelijk zijn de snor en de fohn weer op tv
A
Ik schaam me dood, Ajax contracteert André Ooijer
In Eindhoven lachen ze zich de ballen uit de string
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
waarom zoekt ajax niet verder laten ze meer uit het buitenland halen
Hardtraxx Veteran