Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het Nederlandse voetbalseizoen is officieel begonnen! PSV en Feyenoord hebben al een goede beurt gemaakt door de eerste wedstrijd te winnen en Ajax en Twente hebben de eerste halve misstap al gemaakt. Verder is duidelijk dat Excelsior het dit jaar enorm moelijk gaat krijgen en dat Groningen over hele goede veerkracht bezit. Het seizoen is losgebarsten! Praat in dit topic over de Eredivisie en gerelateerde berichten!

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 17:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuke intro hoor xd,

Mijn clubje is Ajax, en ik vind 't toch wel kut dat ze gelijk gespeeld hebben. Wel leuk dat El Hamdouie twee keer scoort, hopelijk gaat dit niet ten koste van Suarez.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt zo enorm kut, hoe kun je als Ajax-zijnde een zekere overwinning nog uit handen geven?! Dit is niet de eerste keer, ook afgelopen woensdag ging het zo. Aanvallend gezien zit het goed, maar het middenveld en de verdediging is één groot drama. Van Der Wiel, de man die geschat wordt op 25 miljoen euro. Hij was de meest dramatische speler van de hele wedstrijd. Op dit moment nog geen 3,59 euro waard! En dan die Anita, heeft hij enig idee wat verdedigen inhoudt? En ook De Zeeuw zakte enorm door de mand. Zoveel balverlies geleden en dat met de aanvoerdersband om. Als je zo speelt, ben je die 3 kruisen niet waard!

Enig lichtpuntje is dat Emanuelson (weliswaar tegen een brookie die niet op rechtsback hoort te staan) een aardige pot gespeeld heeft en dat El Hamdoui een goeie afmaker is. Al had hij er toch nog wel eentje bij mogen maken, als z'n aanname wat beter zou zijn in de loop.

Ach ja, Jol: je hebt werk te doen! Al zie ik het een stuk vrolijker in als Vertonghen, Suarez en vooral Enoh weer terug zijn. Dé 3 belangrijkste spelers (samen met Stekelenburg) van het elftal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 17:29 
 

Ajax is ook mijn club, ik durf geen voorspellingen te doen voor aankomend seizoen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 17:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Leuk dat El Hamdoui 2x scoort, maar had liever een overwinning van Ajax gezien.
Maarja na 1 speelronde kan je toch nog geen conclusies trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 17:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aan het begin van 't seizoen durfde ik wel te zeggen dat Ajax de beste verdediging had als ze op niveau speelde met Van der Wiel als goede rechtsback. Verthongen en Alderweireld als twee goede centrale verdedigers met uitstekende pases, alleen Anita zou dan wat minder zijn maar wel gewoon redelijk voor Eredivisie-niveau. Daar achter hebben we dan nog Stekelenburg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 18:18 
 
Hardtraxxer

ben benieuwd naar het seizoen :) natuurlijk nog niks te zeggen na 1e speelronde XD
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 18:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feyenoord heeft gewonnen, Ajax gelijk gespeeld.
Mijn dag kan niet meer stuk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 18:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was genieten in de Kuip de 2e helft :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robster schreef:
Feyenoord heeft gewonnen, Ajax gelijk gespeeld.
Mijn dag kan niet meer stuk :D


Zou je niet kijken naar wat je concurrenten doen, in plaats van je te focussen op wat Ajax doet? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Robster schreef:
Feyenoord heeft gewonnen, Ajax gelijk gespeeld.
Mijn dag kan niet meer stuk :D


Zou je niet kijken naar wat je concurrenten doen, in plaats van je te focussen op wat Ajax doet? :)


Mijn dag zou niet goed zijn als zowel feyenoord als ajax gelijk zou spelen. Dat Ajax maar 1 punt pakt vind ik alleen nog de slagroom op de appeltaart ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Echt zo enorm kut, hoe kun je als Ajax-zijnde een zekere overwinning nog uit handen geven?! Dit is niet de eerste keer, ook afgelopen woensdag ging het zo. Aanvallend gezien zit het goed, maar het middenveld en de verdediging is één groot drama. Van Der Wiel, de man die geschat wordt op 25 miljoen euro. Hij was de meest dramatische speler van de hele wedstrijd. Op dit moment nog geen 3,59 euro waard! En dan die Anita, heeft hij enig idee wat verdedigen inhoudt? En ook De Zeeuw zakte enorm door de mand. Zoveel balverlies geleden en dat met de aanvoerdersband om. Als je zo speelt, ben je die 3 kruisen niet waard!

Enig lichtpuntje is dat Emanuelson (weliswaar tegen een brookie die niet op rechtsback hoort te staan) een aardige pot gespeeld heeft en dat El Hamdoui een goeie afmaker is. Al had hij er toch nog wel eentje bij mogen maken, als z'n aanname wat beter zou zijn in de loop.

Ach ja, Jol: je hebt werk te doen! Al zie ik het een stuk vrolijker in als Vertonghen, Suarez en vooral Enoh weer terug zijn. Dé 3 belangrijkste spelers (samen met Stekelenburg) van het elftal.


Ik ben het helemaal met je eens. We missen Enoh ook wel hard hoor, die man verricht zoveel werk op het middenveld. Verder loopt Van der Wiel met zijn hoofd in de wolken en is voetbald hij in dromenland al bij Barcelona. Man, verkoop die gast zo snel mogelijk voor 15 miljoen, dat geld kunnen we wel gebruiken, en zet Blind daar dan neer. Die is op dit moment minstens even goed. Anita is gewoon geen linksback en dat wordt elke wedstrijd weer bewezen, ondanks dat hij wel hard werkt. Ik weet verder ook niet wat hij bij de 2-2 deed, kneusJE.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 20:08 
 
Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd of Twente het vol kan houden. Van mij mag iedereen wel kampioen worden behalve Roda, VVV en AZ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PSV wordt kampioen.

Niet om deze speelronde, maar gewoon het zakelijkste voetbal.

En nog belangrijker: niet te makkelijk denken als ze voor staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 00:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Was genieten in de Kuip de 2e helft :worship:


Wat speelden ze goed hé, jezus christus dat had ik niet durven hopen. In geen tijden heb ik Feyenoord zo zien spelen.

Cabral :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hulde aan cabral inderdaad, die speelde echt top ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Robster schreef:
Feyenoord heeft gewonnen, Ajax gelijk gespeeld.
Mijn dag kan niet meer stuk :D


Zou je niet kijken naar wat je concurrenten doen, in plaats van je te focussen op wat Ajax doet? :)


Hou jij je aandacht nou maar bij ajax, in plaats van nu al focussen op wie concurenten van elkaar gaan worden. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
PSV wordt kampioen.

Niet om deze speelronde, maar gewoon het zakelijkste voetbal.

En nog belangrijker: niet te makkelijk denken als ze voor staan.


Ik heb er dit jaar ook alle vertrouwen in! Met deze selectie, en dan vooral de nieuwe voorhoede, èn Toivonen in deze staat, moet PSV hier het hele seizoen wel stevig bovenaan kunnen staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 14:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Helemaal mee eens. PSV is ook mijn club en dit jaar worden we waarschijnlijk weer kampioen.
We hebben momenteel de beste selectie, vooral als Afellay blijft.
Heerenveen is de verrassing van dit seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 15:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Denk ook dat PSV kampioen wordt. Tweede plek gaat tussen Ajax en Twente, heb zelf twente op 2 gezet :P
Balen van het 0-0 gelijkspel vrijdag.. maar als dit team eenmaal in is gespeeld :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nick schreef:
Denk ook dat PSV kampioen wordt. Tweede plek gaat tussen Ajax en Twente, heb zelf twente op 2 gezet :P
Balen van het 0-0 gelijkspel vrijdag.. maar als dit team eenmaal in is gespeeld :woot:


Tja, dat heb ik ook met Ajax. Als Mounir z'n draai binnen het elftal begint te vinden en de WK-gangers weer op volle sterkte zijn (hopelijk binnen een maand), dan kunnen er in Amsterdam ook nog leuke dingen gebeuren. Vooral als Suarez en Mounir een koningskoppel blijken te zijn. Maar ja, hopelijk gebeurt het snel, want het is nu nog niet om aan te zien.

Om eerlijk te zijn hoef ik dit jaar ook geen kampioen te worden. Als we maar de CL halen en de groepsfase overleven is het seizoen al geslaagd. Want dan kan er volgend jaar eindelijk eens echt ingekocht worden met de miljoenen die we dan krijgen. Want die zijn hard nodig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

eindelijk zijn de snor en de fohn weer op tv
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 20:49 
 

Ik schaam me dood, Ajax contracteert André Ooijer
In Eindhoven lachen ze zich de ballen uit de string
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarom zoekt ajax niet verder laten ze meer uit het buitenland halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ik schaam me dood, Ajax contracteert André Ooijer
In Eindhoven lachen ze zich de ballen uit de string


Inderdaad! :lol:
1, 2, 3, 4, 5 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic