Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 17:47 

Trainfreak schreef:
Almighty schreef:
Zeg ik dat?
Ga nu maar weer terug "feestvieren"

Zo goed als ja

Jij komt hier toch "feestend" het topic binnenrollen, of niet dan :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:00 

Artiest

Almighty schreef:
Trainfreak schreef:
Almighty schreef:
Zeg ik dat?
Ga nu maar weer terug "feestvieren"

Zo goed als ja

Jij komt hier toch "feestend" het topic binnenrollen, of niet dan :')

Hij is blij dat ze gewonnen hebben, zie niet in waarom je hier nou zo op in moet gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:04 

Artiest

Idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 18:15 

Hardtraxx Veteran

Heb de hele dag gewerkt dus niet kunnen kijken. maar kreeg sms dat twente in blessure tijd nog 2-1 kon maken, lucky lucky :$ was het qua niveau ook terecht het zolang gelijk stond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Heb de hele dag gewerkt dus niet kunnen kijken. maar kreeg sms dat twente in blessure tijd nog 2-1 kon maken, lucky lucky :$ was het qua niveau ook terecht het zolang gelijk stond?

tegen een muur voetballen is nooit leuk
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:35 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
tommetjeuh schreef:

tegen een muur voetballen is nooit leuk

Tegen Barcelona ook niet. :P Alhoewel, je ziet wel geweldig spel. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:39 

Hardtraxx Veteran

iemand het intervieuw met trainer van fortuna nog gezien ???

heb helemaal dubbel gelegen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:42 

Hardtraxx Veteran

was een kutwedstrijd/scheids maar wel 3 punten tege nac:D

en wat een schijtgeluk heeft twente weer gehad :thumbdown: isset tegenwoordig mode om in blessure tijd de winnende te maken (psv/twente) en zeggen dat t verdient is(psv) :x

ach met t nederlandse voetbal sta k tegenwoordig nergens meer van te kijke
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:42 

Hardtraxx Veteran

ADO Den Haag makkelijks langs Excelsior.

Als oud hagenees doet dit me goed. Rotterdam gaat Jupiler, Jupiler, Jupiler :lol: :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:43 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
ADO Den Haag makkelijks langs Excelsior.

Als oud hagenees doet dit me goed. Rotterdam gaat Jupiler, Jupiler, Jupiler :lol: :D

ja met 3 clubs volgend jaar als het zo doorgaat.

petje af voor ado, vind ik een mooie club (ook toen het minder ging)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:45 

Hardtraxx Veteran

Twente had een belachelijk slechte wedstrijd! Te sloom tempo in het spel en daar maakte Feyenoord gebruik van. Heb scheldend voor de televisie gezeten totdat Ruiz er in kwam! Hij kan het nog steeds! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 19:45 

Trainfreak schreef:
Idd

Zal allemaal best, ik vond het een grappige vertoning ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 20:14 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
in de top 4 is er maar 1 club die die 3 punten echt heeft verdient. Groningen.
Ajax speelde niet al te goed, maar Nac was nou ook niet echt de betere ploeg hoor.

Zo dat had ik niet verwacht dat Groningen zou winnen, laat staan zo overtuigend :oh: !
Maar wat was het een goeie wedstrijd zeg, steeds kort erop. Telkens bij balbezit van Heerenveen gelijk af jagen.
Het minpuntje kan zijn dat Groningen er niet meer gemaakt heeft, dit had Groningen even nodig :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:16 

Hardtraxx Veteran

Ik vond het een mooie speelronde, heb genoten van Groningen, ADO, AZ en Vitesse ook wel :).
PSV was helaas niet goed, maar zulke wedstrijden zitten er altijd tussen.

En mijn mening over de nieuwe aankoop van Ajax.
Het zou óf Dost óf Mertens moeten worden, en zeker als je ze tussen die 2 moeten gaan kiezen zou ik Dost echt een vreselijk domme keus vinden. Want:
- Ik vind Dost minder goed dan Mertens.
- Dost moet in de spits staan, dus El Hamdiou moet naar buiten of op de bank. Je krijgt El Hamdiou niet gemotiveerd als buitenspeler, dus is het hoe dan ook 6 milj. weg gegooit.
- Mertens is een speler die past bij Ajax, is een vleugelspeler en kan een man passeren.
- Dost kan bij Ajax misschien ook voor problemen gaan zorgen, hij zit nu ook niet voor niks op de bank.
- Ze zijn denk ik van vergelijkbare prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 21:20 

Hardtraxx Veteran

ik denk dat ajax niet durft te zeggen dat mertens gewoon te duur is :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:25 

Hardtraxx Veteran

Dost past opzich wel in de werkcultuur van Ajax; net zo lui als Mounir el ham do mokkie. :lol:

Mertens is overigens wel een goede koop maar weet niet of het past bij de speelstyle van het Ajax. Hij is altijd in beweging en de mensen om hem heen niet dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:48 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Dost past opzich wel in de werkcultuur van Ajax; net zo lui als Mounir el ham do mokkie. :lol:

Mertens is overigens wel een goede koop maar weet niet of het past bij de speelstyle van het Ajax. Hij is altijd in beweging en de mensen om hem heen niet dan

Dost lui? Die vent werkt hard hoor, fanatieke jongen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 22:59 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
mrazura schreef:

Dost lui? Die vent werkt hard hoor, fanatieke jongen.

mertens past juist heel goed in het systeem, ajax mist gewoon een flegmatieke linksbuiten

en iemand die goede corners neemt + vrije trappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 23:03 

Hardtraxx Veteran

Ik zie de link niet om mij te quoten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 23:15 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
mertens past juist heel goed in het systeem, ajax mist gewoon een flegmatieke linksbuiten

El ham do mokkie staat hier toch prima hij is iedergeval arrogant genoeg(niet in de negatieve zin maar dat hij ballen opeist).

Verder blijf ik erbij dat Dost lui is. Je weet zeker dat we het over dezelfde hebben? Ze zetten die gozer niet voor niets op de bank telkens....

Owja Mertens is echt een goeie speler hoor maar ik denk dat hij zelf niet echt de toegevoegde waarde heeft zoals nu bij Utrecht het geval is aangezien bij Ajax mensen om hem heen stilstaan met als resultaat dat hij nooit afspeel mogelijkheden gaat krijgen.

En die vrije trappen en corners zijn leuk hoor dat hij dat kan, maar dat is toch niet wat Ajax nu nodig heeft? ze hebben Sullejmani (of hoe je het schrijft) en de Jong, dan zou ik toch eventjes gaan sparen en wat talentjes uit de jeugd halen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 23:25 

Hardtraxx Veteran

Tuurlijk hebben we het over dezelfde, maar hij is echt niet lui hoor. Hij zet zich 100% in, en is ontzettend fanatiek. Het liefst speelt hij elke wedstrijd en hij probeert altijd te scoren, dat blijkt gewoon uit z'n gedrag en spel. Jij leeft waarschijnlijk nog met het vooroordeel dat elke lange draak die in de spits staat lui is. :')
En dat op de bank zitten heeft natuurlijk niets te maken met luiheid, anders zou N'Kufo toch ook nooit hebben gespeeld bij Twente?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 23:29 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
djpatt schreef:

El ham do mokkie staat hier toch prima hij is iedergeval arrogant genoeg(niet in de negatieve zin maar dat hij ballen opeist).

Verder blijf ik erbij dat Dost lui is. Je weet zeker dat we het over dezelfde hebben? Ze zetten die gozer niet voor niets op de bank telkens....

Owja Mertens is echt een goeie speler hoor maar ik denk dat hij zelf niet echt de toegevoegde waarde heeft zoals nu bij Utrecht het geval is aangezien bij Ajax mensen om hem heen stilstaan met als resultaat dat hij nooit afspeel mogelijkheden gaat krijgen.

En die vrije trappen en corners zijn leuk hoor dat hij dat kan, maar dat is toch niet wat Ajax nu nodig heeft? ze hebben Sullejmani (of hoe je het schrijft) en de Jong, dan zou ik toch eventjes gaan sparen en wat talentjes uit de jeugd halen :')

als jij niet normaal een naamvan iemand schrijft, dan kan ik niet serieus met je discusieren
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 23:35 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Tuurlijk hebben we het over dezelfde, maar hij is echt niet lui hoor. Hij zet zich 100% in, en is ontzettend fanatiek. Het liefst speelt hij elke wedstrijd en hij probeert altijd te scoren, dat blijkt gewoon uit z'n gedrag en spel. Jij leeft waarschijnlijk nog met het vooroordeel dat elke lange draak die in de spits staat lui is. :')
En dat op de bank zitten heeft natuurlijk niets te maken met luiheid, anders zou N'Kufo toch ook nooit hebben gespeeld bij Twente?

Ach we zullen zien; als je uiteindelijk gelijk krijg ben ik uiteraard niet de moeilijkste en geef ik je alsnog gelijk ;)
Maar van wat ik heb gezien (ik ben geen fanatiek heereveen kijker) blijk ik bij mn standpunt :P

@djpatt, dus omdat ik zijn naam niet kan schrijven, omdat dit geen algemeen gebruikte Nederlandse naam is, wil je geen discussie aangaan? Als je geen zin heb in een discussie is dat prima maar leg dat niet af aan een verkeerd geschreven naam ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 01:30 

Hardtraxx Veteran

ik ga er meer van uit dat je die naam express verkeerd uitspreekt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2011 02:38 

Hardtraxx Addict

haha feyemoord ff weer op de plaats gezet, ma moet zeggen dat het niveau niet heel denderend was :P
Achja weer 3 punten in de zak en door in de beker! Prima voetbal week ^^

En al dat gezever over lucky? Een wedstrijd duurt nou eenmaal 90 minuten :yes:
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic