Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 22:19 

Artiest

dawasiknie schreef:
Vlemincx heeft er meer in geschopt dan saures en hamdoaui bij elkaar.

maakt hem idd ook beter dan 1 v.d. 2 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Almighty schreef:
wereld doelpunten?
ik vind zijn "klasse" erg middelmatig en er zijn genoeg mensen (waaronder ook Ajacieden) die het met me eens zijn.
Ik vind dat Ajax met deze deal echt gewoon Liverpool aan het afzetten is.
Overigens niks negatiefs tegenover Ajax daarover, want vind het knap dat ze dit bedrag weten te strikken, maar ik snap niet dat liverpool zoveel geld neer legt voor zo'n speler. Terwijl ik dan lees dat een keeper als Stekelenburg (die wel van wereldklasse is, heeft ie op het WK bewezen) bij Valencia opvalt en dan voor maar 9 mil weg zou gaan (geruchten).

Dus ik snap die gedachtegang niet helemaal.

Keepers gaan toch niet vaak voor enorme bedragen weg, of zit ik nu fout?

maakt me niet uit, het feit dat iemand van wereldklasse niet het bedrag krijgt wat een middelmatige aanvaller wel krijgt vind ik gewoon achterlijk.

vind het woord middelmatig ook niet egt gepast
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 22:20 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Vlemincx heeft er meer in geschopt dan saures en hamdoaui bij elkaar.

maakt hem idd ook beter dan 1 v.d. 2 :/

hij heeft ook 7 wedstrijden meer gespeeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 22:22 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
als ajax 1 van die 2 koopt, dan neem ik per direct een seizoenskaart van utrecht

NEEEHEEEEE :surrender:
1x per jaar joden in het stadion is wel genoeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 22:56 

Hardtraxx Veteran

boskamp en gijpie word tijd voor een show met alleen die 2 :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 22:57 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
boskamp en gijpie word tijd voor een show met alleen die 2 :worship:

Mee eens! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 23:00 

Hardtraxx Veteran

wereld doelpunten?
ik vind zijn "klasse" erg middelmatig en er zijn genoeg mensen (waaronder ook Ajacieden) die het met me eens zijn.
Ik vind dat Ajax met deze deal echt gewoon Liverpool aan het afzetten is.
Overigens niks negatiefs tegenover Ajax daarover, want vind het knap dat ze dit bedrag weten te strikken, maar ik snap niet dat liverpool zoveel geld neer legt voor zo'n speler. Terwijl ik dan lees dat een keeper als Stekelenburg (die wel van wereldklasse is, heeft ie op het WK bewezen) bij Valencia opvalt en dan voor maar 9 mil weg zou gaan (geruchten).

Dus ik snap die gedachtegang niet helemaal.

Middelmatig.. Noem jij is 1 speler.. Die gemiddeld beter loopt dan suarez.. 3 wedstrijden, 2 doelpunten inclusief alle competities, dus ook europees...
Behalve messi en ronaldo ;)...
1 naam is voldoende!

Statistieken suarez:
Gespeelde wedstrijden(voor ajax) 119
Doelpunten(voor ajax) 81
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 23:38 

Artiest

leuke cijfers allemaal, maar als ik met zulke getallen kom voor de lokale clubtopscorer hier maakt dat hem een betere voetballer dan gemiddelde aanvallers in de eredivisie?
Als je zo de dingen bekijkt zou Björn Vleminckx ook beter zijn dan Didier Drogba, alleen omdat hij meer goals heeft gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2011 23:49 

Hardtraxx Veteran

fortuna trainer wat een held :worship:
'' mn spelers schaatste rondjes 34,4 ''

hiervoor moet je jupiler league hebben gekeken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 12:38 

Hardtraxx Veteran

leuke cijfers allemaal, maar als ik met zulke getallen kom voor de lokale clubtopscorer hier maakt dat hem een betere voetballer dan gemiddelde aanvallers in de eredivisie?
Als je zo de dingen bekijkt zou Björn Vleminckx ook beter zijn dan Didier Drogba, alleen omdat hij meer goals heeft gemaakt.

GAST.. wat heeft vleminckx de vorige 2 seizoenen dan gedaan bij nec?
en europees gezien..?

WEINIG....
jij snapt echt faka weinig van voetbal ouwes.. dit gaat over 3,5 jaar statistiek
in welke competitie dan ook ;), dus dit is complete bullshit... :mad:
kom met echte argumenten, reageer dan pas..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 12:41 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:
en europees gezien..?

WEINIG....
jij snapt echt faka weinig van voetbal ouwes.. dit gaat over 3,5 jaar statistiek

Stotter jij als je een punt wil neerzetten? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 12:45 

Hardtraxx Veteran

QnalQut schreef:

en europees gezien..?

WEINIG....

Hij heeft ook een goed argument. Kijk eens naar Kezman die had ook een hoog gemiddelde in de Nederlandse Competitie (PSV) en die is ook naar Engeland (Chelsea) gegaan en toen volledig mislukt. Toen maar proberen in Spanje bij Atletico Madrid en dat ging ook niet en uiteindelijk via Turkije en Frankrijk geëindigd in China :D

http://www.vi.nl/Spelers/Speler/Mateja-Kezman.htm

En spreek voortaan een beetje normaal Nederlands met hele zinnen en hoofdletters -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 13:17 

Hardtraxx Veteran

Laten we nou met z'n allen eerst eens afwachten hoe hij het doet in Liverpool. Dan pas oordelen over zijn echte klasse, zijn ''training tot de top'' is in Nederland goed verlopen, qua kwaliteit als voetballer dan. Daar kun je gewoon niet om heen, hij is toch de aanvaller van de laatste 2/3 jaar in de Eredivisie. En hij heeft ook hele leuke dingen laten zien, maar tegen de Graafschap scoren is toch wel wat anders dan tegen Manchester Utd. We zullen het allemaal wel zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 15:55 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
maar tegen de Graafschap scoren is toch wel wat anders dan tegen Manchester Utd. We zullen het allemaal wel zien!

jammer dat veel mensen de actie vergeten tegen ac milan thuis!
nesta op een geniale wijze panna een panna geven, en dan op de achterlijn mounir in stelling brengen die vervolgens 1-0 scoort(!)
die actie is zelfs play of the day geworden op de officiele uefa site.. :)
ik waardeer gewoon de passie, de wil om te winnen van Suarez..
ik vind het wel terdege een superspits, heeft weinig ruimte nodig om een actie te maken, zijn goal te maken..
altijd 110% inzet, de ploeg op sleeptouw nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 16:50 

Artiest

Niemand hier die hem slecht noemt, maar alleen al in de Premier League kan ik veel betere aanvallers opnoemen dan Luis Suarez op het moment heeft laten zien. Ik ben benieuwd hoe die het doet, kan nog best vermakelijk worden, maar ik durf m'n geld erop in te zetten dat hij niet uit gaat groeien tot echte top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 20:55 

Hardtraxx Veteran

Wat heb ik een hekel aan Vitesse, dat word echt een vreemdelingen legioen, daar staat volgend jaar geen Nederlander meer in de basis. Terwijl ze nog wel een van de betere jeugd hebben van Nederland, van Ginkel en Proper zijn daar voorbeelden van. Maar bijvoorbeeld Kashia, Matic, Jordi Lopez, Cardiola, Rajkovic en Kaloglu nemen de overhand. Zoveel verschillende nationaliteiten, en het zal alleen maar erger worden. Zonde, die koopdrang heeft een team als Vitesse niet nodig, als ze al hun talenten laten doorstomen tot het 1e, dan hadden ze over een paar jaar ook gewoon een leuk team! Ik heb gewoon een hekel aan een gekocht team... En dan zo laag staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 21:40 

katamaran schreef:
Wat heb ik een hekel aan Vitesse

Hehehehe Rustig aan he! Je hebt het wel tegen de toekomstige kampioen!

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 21:48 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
katamaran schreef:
Wat heb ik een hekel aan Vitesse

Hehehehe Rustig aan he! Je hebt het wel tegen de toekomstige kampioen!

:lol: :lol: :lol:

Oja, ik zal meer respect tonen als ik het over Vitesse heb. Ze verdienen het ook echt om kampioen te worden over 30 ja... ehm ik bedoel 3 jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 21:51 

Hardtraxx Veteran

Btw, die ijslander van AZ krijgt het op z'n heupen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 22:22 

Hardtraxx Veteran

COME ON WILLEM II!!! Dan staan jullie gelijk met VVV en dan laat psv punten liggen. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 22:58 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
COME ON WILLEM II!!! Dan staan jullie gelijk met VVV en dan laat psv punten liggen. :clap:

ik dacht eerst dat mn beeld wat raar deed.. maar jezus :x
als tukker is dit mooi :thumbsup:
edit : doh. laatste minuut 2-1
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 23:41 

Hardtraxx Crew

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 23:57 

Hardtraxx Veteran

WTF!!!! 93ste minuut 2-1.
Lucky psv... Op deze manier verdien het kampioenschap niet.

EDIT: Als ik het zo lees op hyves. heeft de knvb die drie punten gegeven. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 00:06 

Hardtraxx Crew

Het was echt heel heel slecht. PSV natuurlijk wel nog een aantal goeie kansen gehad, maar die bal wou er gewoon nie in. Die 2e gele kaart had niet gegeven hoeven worden, die direct rode vond ik terecht. Maar man wa was ik blij toen ie eindelijk binnen viel. Wil je kampioen worden zul je ook hele slechte wedstrijden moeten winnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2011 00:15 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Het was echt heel heel slecht. PSV natuurlijk wel nog een aantal goeie kansen gehad, maar die bal wou er gewoon nie in. Die 2e gele kaart had niet gegeven hoeven worden, die direct rode vond ik terecht. Maar man wa was ik blij toen ie eindelijk binnen viel. Wil je kampioen worden zul je ook hele slechte wedstrijden moeten winnen.

Tja, dat zeggen ze wel, slechte wedstrijden winnen, het belangrijkste kenmerk van een kampioen. Maar van mij hadden ze de punten wel mogen delen. In de top ben ik neutrale toeschouwer, dus hoop op een spannend einde. :D
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic