Active topics in Off-Topic
Moderators
-
A
Vond deze best grappig 

-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ben een Feyenoorder in hart en nieren en dat plaatje is fockin koningAlmighty wrote:Vond deze best grappig
kapot gelachen erom
JAAAAAA!!!! godverdomme wat spannend 
Mooi voor Boschker/twente
Zuur voor Engelaar/psv
Zuur voor Engelaar/psv
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Kippenvel filmpje
Zuur dat Groningen na die 3-2 gewoon niks heeft gecreëerd meerOxbow wrote:3-2 en was een mooie pot
Utrecht terecht door, lang waren ze gelijkwaardig maar na die 3-2 was het alleen maar Utrecht wat goed voetbalde.
voor zover ik weet zijn er maar 2 utrecht fans actief hier op het forum hoormrazura wrote:Genoeg Utrecht en Ajax supporters hier ben ik dan de enige voor het mooie Ado den Haag?
meeste zijn ajax & feyenoord hoolies
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Eindhoveeeeuhhh!Oxbow wrote:voor zover ik weet zijn er maar 2 utrecht fans actief hier op het forum hoormrazura wrote:Genoeg Utrecht en Ajax supporters hier ben ik dan de enige voor het mooie Ado den Haag?![]()
katamaran wrote: Noem eens wat spelers die Chelsea de laatste 3/4 transferperiodes heeft gehaald? Dan kom je op verrekte weinig namen uit, het is niet dat hun jeugd nou echt een plaats krijgt in het elftal, maar hun koopdrift is verleden tijd.
Dat is heel lastig want Chelsea heeft een straf vanaf september 2009 t/m september 2011 dat ze niet mogen kopen :')
Want dat was met een speler van RC Lens die ze toen contractbreuk hadden gedwongen.
gael kakutaMartin wrote:katamaran wrote: Noem eens wat spelers die Chelsea de laatste 3/4 transferperiodes heeft gehaald? Dan kom je op verrekte weinig namen uit, het is niet dat hun jeugd nou echt een plaats krijgt in het elftal, maar hun koopdrift is verleden tijd.![]()
Dat is heel lastig want Chelsea heeft een straf vanaf september 2009 t/m september 2011 dat ze niet mogen kopen :')
Want dat was met een speler van RC Lens die ze toen contractbreuk hadden gedwongen.
Haha, never mind.Martin wrote:katamaran wrote: Noem eens wat spelers die Chelsea de laatste 3/4 transferperiodes heeft gehaald? Dan kom je op verrekte weinig namen uit, het is niet dat hun jeugd nou echt een plaats krijgt in het elftal, maar hun koopdrift is verleden tijd.![]()
En natuurlijk FC Twente. En om om fredje nog ff te quoten "de club met de beste supporters van NL"Oxbow wrote:voor zover ik weet zijn er maar 2 utrecht fans actief hier op het forum hoormrazura wrote:Genoeg Utrecht en Ajax supporters hier ben ik dan de enige voor het mooie Ado den Haag?![]()
-
A
Dat is nog altijd Willem IIMachiel wrote:"de club met de beste supporters van NL"Oxbow wrote:voor zover ik weet zijn er maar 2 utrecht fans actief hier op het forum hoormrazura wrote:Genoeg Utrecht en Ajax supporters hier ben ik dan de enige voor het mooie Ado den Haag?![]()
View on YouTube
HEEEUUUUUUUU
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Dat filmpje? Wtf een soort Manolev momentje als je het mij vraagt, slechte muziek brak camera werk en geen inschattingsvermogen! 
-
A
en weer rechtgetrokkenwootum wrote:0-1
mooi hoe mensen altijd kunnen genieten van het leed van 1 club
toevallig voor feyenoord wootum ?
zeg maar psv.djpatt wrote:mooi hoe mensen altijd kunnen genieten van het leed van 1 club
-
A
2-1!
Penalty
Penalty
gvd me ouders zitten wie is de mol te kijken, dus geen eredivisie Live aan hier. 
-
A
http://www.firstrow.net/webmaster/Live- ... s-nac.htmloostzaner wrote:gvd me ouders zitten wie is de mol te kijken, dus geen eredivisie Live aan hier.
helaas geen commentaar.Almighty wrote:http://www.firstrow.net/webmaster/Live- ... s-nac.htmloostzaner wrote:gvd me ouders zitten wie is de mol te kijken, dus geen eredivisie Live aan hier.
even huishoudelijke mededeling: chat over deze wedstrijd in de shoutbox.
Nope PSV, Toevallig abbonement op de VI? Nico Dijkshoorn had een mooie column deze week waarom elke niet-ajacied het mooi vindt als ajax verliest.djpatt wrote:mooi hoe mensen altijd kunnen genieten van het leed van 1 club