tja dat is nico mooie vent maar het is allemaal cynisch. er zijn ook nog normale supporters zoals ikwootum wrote:Nope PSV, Toevallig abbonement op de VI? Nico Dijkshoorn had een mooie column deze week waarom elke niet-ajacied het mooi vindt als ajax verliest.djpatt wrote:mooi hoe mensen altijd kunnen genieten van het leed van 1 club
toevallig voor feyenoord wootum ?
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
hoezo leed van een ploeg?djpatt wrote:mooi hoe mensen altijd kunnen genieten van het leed van 1 club
haha alsof Ajax leed kent op het moment :')
als er 1 top ploeg is die mag zeggen dat ze lijden is dat wel Feyenoord niet Ajax
-
A
3-1
Wat dacht je van Willem de 2e?Skedoedelefloeps wrote:hoezo leed van een ploeg?djpatt wrote:mooi hoe mensen altijd kunnen genieten van het leed van 1 club
haha alsof Ajax leed kent op het moment :')
als er 1 top ploeg is die mag zeggen dat ze lijden is dat wel Feyenoord niet Ajax
Ze stonden afgelopen seizoen geloof ik 5e (uit me hoofd) en nu gaan ze degraderen door een klote beleid door die grote salarissen die ze moeten geven aan spelers waar ze niet van af kunnen...
-
A
Mooi goaltje van miki
4-1
4-1
Volgens mij is Willem II niet 5e geworden hoor. Ze hebben zelfs nog play-offs moeten spelen. Maar je hebt gelijk over het beleid voortaan bij de clubs.mrazura wrote:Wat dacht je van Willem de 2e?
Ze stonden afgelopen seizoen geloof ik 5e (uit me hoofd) en nu gaan ze degraderen door een klote beleid door die grote salarissen die ze moeten geven aan spelers waar ze niet van af kunnen...
Lekker buitenkantje links, heerlijk in de kruising. Verder was het niet best.. NAC ook niet btw, voor de goal te hangen.
Maargoed, door, we zullen zien wie het word..
Maargoed, door, we zullen zien wie het word..
Ik bedoelde uiteraard Heracles stom. Maar voor Heracles geld eigenlijk hetzelfde inderdaad. Maar hoe kan je dan ook verwachten dat een clubje zoals Heracles met een begroting van 8 miljoen kan concureren met bijvoorbeeld Ajax die een begroting heeft van geloof ik 70 miljoen.wootum wrote:Volgens mij is Willem II niet 5e geworden hoor. Ze hebben zelfs nog play-offs moeten spelen. Maar je hebt gelijk over het beleid voortaan bij de clubs.mrazura wrote:Wat dacht je van Willem de 2e?
de begroting zegt niet zoveel. het gaat meer om de trainer en het moraal van de spelers.
Wanneer wordt er geloot voor de halve finales?
De trainer heeft alleen een sturende werking en heeft maar een bepaald omspanningsvermogen. Bij Ajax hebben de spelers over het algemeen minder sturing nodig dan bijvoorbeeld bij Heracles aangezien deze of al meer ervaring hebben opgedaan in buitenlandse competities of hebben deze mogen genieten van de jeugdopleiding van Ajax. Verder bij blesures is er voor Ajax een redelijke flexibiliteit kijkende naar de opstelling en dit is bij Heracles niet het geval.oostzaner wrote:de begroting zegt niet zoveel. het gaat meer om de trainer en het moraal van de spelers.
Natuurlijk moeten resultaten uit de spelersgroep zelf komen, maar de begroting heeft zeker een grote impact op de middelen die beschikbaar gesteld worden om de doelstelling te bereiken, dus de begroting geeft Ajax wel degelijk een (oneerlijke) voorsprong
over een half uurOxbow wrote:Wanneer wordt er geloot voor de halve finales?
ik gok
twente - utreg
ajax - rkc
Wat speelde die De Zeeuw weer ontzettend zwak zeg
nou hopen op Twente thuis en dan utrecht in de finale!
nou hopen op Twente thuis en dan utrecht in de finale!
-
A
Ajax dus in de finale van de beker 
wat een kut loting voor Utrecht
uit bij de best voetballende ploeg van Nederland
Ajax inderdaad al in de finale zo te zien
uit bij de best voetballende ploeg van Nederland
Ajax inderdaad al in de finale zo te zien
/Calimero gedrag aan
Ja hoor, Twente heeft weer goed geloot. Thuiswedstrijd in de finale.
/Calimer gedrag uit
Nee, jammer van deze loting, maar kan er wel mee leven. Als wij in de Kuip spelen is het toch altijd een thuiswedstrijd
Ja hoor, Twente heeft weer goed geloot. Thuiswedstrijd in de finale.
/Calimer gedrag uit
Nee, jammer van deze loting, maar kan er wel mee leven. Als wij in de Kuip spelen is het toch altijd een thuiswedstrijd
ik had ook liever utrecht of twente gehad maarja nu staan we iig 99% zeker in de finale
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
daarom zeg ik ook als er 1 TOP ploeg is die leed kent op het moment is dat Feyenoord wel.mrazura wrote:Ik bedoelde uiteraard Heracles stom. Maar voor Heracles geld eigenlijk hetzelfde inderdaad. Maar hoe kan je dan ook verwachten dat een clubje zoals Heracles met een begroting van 8 miljoen kan concureren met bijvoorbeeld Ajax die een begroting heeft van geloof ik 70 miljoen.wootum wrote:Volgens mij is Willem II niet 5e geworden hoor. Ze hebben zelfs nog play-offs moeten spelen. Maar je hebt gelijk over het beleid voortaan bij de clubs.mrazura wrote:Wat dacht je van Willem de 2e?
Heracles draait normaal gesproken elk seizoen wel ongeveer zo, vorig seizoen was gewoon een uitschieter.
-
A
Nouja, RKC had wel met 6-0 van Noordwijk gewonnen!!!!!!!!!Oxbow wrote: Ajax inderdaad al in de finale zo te zien
niemand die het raar vind dat ik de loting van te voren heb voorspeld 
djpatt wrote:niemand die het raar vind dat ik de loting van te voren heb voorspeld
oostzaner wrote:djpatt wrote:niemand die het raar vind dat ik de loting van te voren heb voorspeld
uhmm je mag checken bij jor-d of het gewijzigd is.oostzaner wrote:djpatt wrote:niemand die het raar vind dat ik de loting van te voren heb voorspeld
niet dus
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
wat wil je dat we zeggen dan?djpatt wrote:uhmm je mag checken bij jor-d of het gewijzigd is.oostzaner wrote:djpatt wrote:niemand die het raar vind dat ik de loting van te voren heb voorspeld
niet dus
gefeliciteerd, wanneer volgt het feestje?