Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
wootum wrote:
djpatt wrote:mooi hoe mensen altijd kunnen genieten van het leed van 1 club

toevallig voor feyenoord wootum ?
Nope PSV, Toevallig abbonement op de VI? Nico Dijkshoorn had een mooie column deze week waarom elke niet-ajacied het mooi vindt als ajax verliest.
tja dat is nico mooie vent maar het is allemaal cynisch. er zijn ook nog normale supporters zoals ik ;)
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019

hoezo leed van een ploeg?
haha alsof Ajax leed kent op het moment :')
als er 1 top ploeg is die mag zeggen dat ze lijden is dat wel Feyenoord niet Ajax :/
A
3-1
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Skedoedelefloeps wrote:

hoezo leed van een ploeg?
haha alsof Ajax leed kent op het moment :')
als er 1 top ploeg is die mag zeggen dat ze lijden is dat wel Feyenoord niet Ajax :/
Wat dacht je van Willem de 2e?
Ze stonden afgelopen seizoen geloof ik 5e (uit me hoofd) en nu gaan ze degraderen door een klote beleid door die grote salarissen die ze moeten geven aan spelers waar ze niet van af kunnen...
A
Mooi goaltje van miki :worship:
4-1
Hardtraxx Crew
30626 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
mrazura wrote:Wat dacht je van Willem de 2e?
Ze stonden afgelopen seizoen geloof ik 5e (uit me hoofd) en nu gaan ze degraderen door een klote beleid door die grote salarissen die ze moeten geven aan spelers waar ze niet van af kunnen...
Volgens mij is Willem II niet 5e geworden hoor. Ze hebben zelfs nog play-offs moeten spelen. Maar je hebt gelijk over het beleid voortaan bij de clubs.
Hardtraxxer
981 posts member since 2009
last seen Feb 2014
Lekker buitenkantje links, heerlijk in de kruising. Verder was het niet best.. NAC ook niet btw, voor de goal te hangen.

Maargoed, door, we zullen zien wie het word..
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
wootum wrote:
Volgens mij is Willem II niet 5e geworden hoor. Ze hebben zelfs nog play-offs moeten spelen. Maar je hebt gelijk over het beleid voortaan bij de clubs.
Ik bedoelde uiteraard Heracles stom. Maar voor Heracles geld eigenlijk hetzelfde inderdaad. Maar hoe kan je dan ook verwachten dat een clubje zoals Heracles met een begroting van 8 miljoen kan concureren met bijvoorbeeld Ajax die een begroting heeft van geloof ik 70 miljoen.
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
de begroting zegt niet zoveel. het gaat meer om de trainer en het moraal van de spelers.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Wanneer wordt er geloot voor de halve finales?
Hardtraxx Veteran
last seen Oct 2021
oostzaner wrote:de begroting zegt niet zoveel. het gaat meer om de trainer en het moraal van de spelers.
De trainer heeft alleen een sturende werking en heeft maar een bepaald omspanningsvermogen. Bij Ajax hebben de spelers over het algemeen minder sturing nodig dan bijvoorbeeld bij Heracles aangezien deze of al meer ervaring hebben opgedaan in buitenlandse competities of hebben deze mogen genieten van de jeugdopleiding van Ajax. Verder bij blesures is er voor Ajax een redelijke flexibiliteit kijkende naar de opstelling en dit is bij Heracles niet het geval.

Natuurlijk moeten resultaten uit de spelersgroep zelf komen, maar de begroting heeft zeker een grote impact op de middelen die beschikbaar gesteld worden om de doelstelling te bereiken, dus de begroting geeft Ajax wel degelijk een (oneerlijke) voorsprong ;)
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
Oxbow wrote:Wanneer wordt er geloot voor de halve finales?
over een half uur

ik gok

twente - utreg
ajax - rkc
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
Wat speelde die De Zeeuw weer ontzettend zwak zeg :cry:
nou hopen op Twente thuis en dan utrecht in de finale!
A
Ajax dus in de finale van de beker :)
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 2 days ago
wat een kut loting voor Utrecht :P
uit bij de best voetballende ploeg van Nederland

Ajax inderdaad al in de finale zo te zien
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
/Calimero gedrag aan

Ja hoor, Twente heeft weer goed geloot. Thuiswedstrijd in de finale.

/Calimer gedrag uit

Nee, jammer van deze loting, maar kan er wel mee leven. Als wij in de Kuip spelen is het toch altijd een thuiswedstrijd :thumbsup:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 15 days ago
ik had ook liever utrecht of twente gehad maarja nu staan we iig 99% zeker in de finale
D
Artiest
last seen Apr 2019
mrazura wrote:
wootum wrote:
Ik bedoelde uiteraard Heracles stom. Maar voor Heracles geld eigenlijk hetzelfde inderdaad. Maar hoe kan je dan ook verwachten dat een clubje zoals Heracles met een begroting van 8 miljoen kan concureren met bijvoorbeeld Ajax die een begroting heeft van geloof ik 70 miljoen.
daarom zeg ik ook als er 1 TOP ploeg is die leed kent op het moment is dat Feyenoord wel.
Heracles draait normaal gesproken elk seizoen wel ongeveer zo, vorig seizoen was gewoon een uitschieter.
A
Oxbow wrote: Ajax inderdaad al in de finale zo te zien
Nouja, RKC had wel met 6-0 van Noordwijk gewonnen!!!!!!!!!
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
niemand die het raar vind dat ik de loting van te voren heb voorspeld :whistle:
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
djpatt wrote:niemand die het raar vind dat ik de loting van te voren heb voorspeld :whistle:
Image
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
oostzaner wrote:
djpatt wrote:niemand die het raar vind dat ik de loting van te voren heb voorspeld :whistle:
Image
:lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
oostzaner wrote:
Image
uhmm je mag checken bij jor-d of het gewijzigd is.

niet dus ;)
D
Artiest
last seen Apr 2019
djpatt wrote:
oostzaner wrote:
Image
uhmm je mag checken bij jor-d of het gewijzigd is.

niet dus ;)
wat wil je dat we zeggen dan?
gefeliciteerd, wanneer volgt het feestje? ^^
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 5 hours ago
Wie is er eerder weg? Suárez of Castaignos?