???Machiel wrote:Dank voort verwijderen! Schaam je
Heb ik wat gemist?
???Machiel wrote:Dank voort verwijderen! Schaam je
joah liet me ff gaan die jongen haalt het bloed onder mn nagels vandaan met zn anti praat.Machiel wrote:Dank voort verwijderen! Schaam je
Nare vent die Demouge, bah, wat heb ik een hekel aan die vent!djpatt wrote:wel jammer van de schwalbe van demouge, maarja zo kennen we onze frank
en idd met matavz weetje het nooit zal wel zn laatste wedstrijd zijn voor groningen
lijkt me vetChukkels wrote:Halve finale: Ajax - Utrecht
RKC - Twente
Graag zo
Dan spelenn we thuis, met De Boer moet dat goed komen, die kan tenminste wel tactisch spelen. Ja, we kunnen ook wel RKC treffen, maar ik heb liever Utrecht NIET in de finale. Dat hebben we al een keer gehad en dat ging niet helemaal zoals het hoorde. Utrecht is gewoon een angstgegner en die heb ik het liefst thuis of anders helemaal niet.oostzaner wrote:dat zit ik weer de hele tijd gespannen voor me tv.![]()
zondag was de spanning er snel vanaf. dat was wel kut.
Ik herinner me anders een finale dat Zlatan nog de golden goal maakte tegen UtrechtChukkels wrote:Dan spelenn we thuis, met De Boer moet dat goed komen, die kan tenminste wel tactisch spelen. Ja, we kunnen ook wel RKC treffen, maar ik heb liever Utrecht NIET in de finale. Dat hebben we al een keer gehad en dat ging niet helemaal zoals het hoorde. Utrecht is gewoon een angstgegner en die heb ik het liefst thuis of anders helemaal niet.oostzaner wrote:dat zit ik weer de hele tijd gespannen voor me tv.![]()
zondag was de spanning er snel vanaf. dat was wel kut.
ja die stond bijna achter de reclame bordenChukkels wrote:Ja 2002, was 3-2. Maar ik kan me ook nog wel herinneren dat dat niet verdient was en dat Wamberto in de laatste minuut uit buitenspelpositie scoorde. Een meter of 10 buitenspel
nooh zijn er nog meer wambertoos?djpatt wrote:en zn zoon is weggedaan door ajax
nee jullie hebben met vorstermans en yildirim al genoeg gratis spelers gehadOxbow wrote:nooh zijn er nog meer wambertoos?djpatt wrote:en zn zoon is weggedaan door ajax
hoop echt dat er eentje naar Utrecht komt