Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 18:37 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Het kan aan mij liggen, maar ik vind die belg maar een matige spits.

Jup, is ook gewoon zo, speelt niet voor niets bij NEC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 18:42 

Hardtraxx Veteran

Aan de andere kant: als je er bij een team als NEC gewoon 16 in hebt getrapt na 20 wedstrijden, dat zegt ook wel wat. Ik bedoel meer dat je dan wel aardig kan afmaken met toch (met alle respect) niet superveel kwaliteit er omheen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 19:10 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Aan de andere kant: als je er bij een team als NEC gewoon 16 in hebt getrapt na 20 wedstrijden, dat zegt ook wel wat. Ik bedoel meer dat je dan wel aardig kan afmaken met toch (met alle respect) niet superveel kwaliteit er omheen.

Ja knap is het wel, gezien zijn voetballend vermogen en dat van zijn medespelers. Volgens mij heeft het ook wel te maken met Kluivert. Die bij NEC de spitsen onderhanden neemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 19:17 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:

Tja, je kunt een goede spits zijn als je gewoon een afmaker bent zonder daarbij goed te kunnen voetballen, dan ligt het eraan in wat voor team, bijvoorbeeld Janko bij FCT. Met een Theo Janssen in je team hoef je niet eens bijster goed te kunnen ballen, maar als je maar op de goede plek staat en een neusje voor de goal hebt. Dan kom je er wel in dat team, en dan ben je ook een goede spits, voor dat team dan. Pas als je dan in een team komt waar ze verwachten dat je combinaties aan gaat en mee voetbalt, dan krijgen die spelers het lastig en laat voetbalkwaliteit te wensen over. Dan is een speler als Janko al veeeeeeel minder, nu is het gewoon een goede spits. :)
De ene spits is slecht in het ene team en weer goed in het andere, daardoor wordt zijn kwaliteit gevormd. Zo voetbalt Suarez veel mee, en heeft ook voetballend veel meer kwaliteiten. Die dus echt tot z'n recht komen in een team waar het draait om combinaties en waar niet echt 1 diepe spits staat die als afmaker functioneert.
Zo zie ik het dan, dus Vleminckx is inderdaad gewoon niet echt een goede voetballer, en daardoor zijn die doelpunten ook echt niet gekomen. Maar zijn pluspunten komen tot z'n recht bij NEC, als hij naar een ander team zal gaan kan dat zo omdraaien, en dan is hij helemaal niks meer. Dan zie je de ware Vleminckx waarin alleen zijn minpunten naar voren komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 19:59 

Hardtraxx Veteran

Elke keer wanneer ik vleminckx zie moet ik aan Beun denken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 21:14 

Hardtraxx Veteran

http://sport.fok.nl/nieuws/426281/1/1/5 ... noord.html

Citaat:
Leo Beenhakker en Feyenoord gaan met onmiddelijke ingang uit elkaar. Dit is te lezen op de officiële website van de Rotterdammers. Volgens algemeen directeur Eric Gudde was deze stap niet meer te voorkomen, aangezien er een vertrouwensbreuk is ontstaan.

"We zitten met de club in een uiterst turbulente periode waarin blind vertrouwen en volledig respect naar elkaar toe cruciaal zijn," lichtte Gudde toe. "Het is door alle uitlatingen die Leo Beenhakker de laatste dagen heeft gedaan duidelijk dat hiervan geen sprake meer is."

"In het belang van de club hebben we hem daarom vandaag verteld dat zijn werkzaamheden per direct stoppen. Via zijn zaakwaarnemer heeft hij later op de dag aangegeven dat een door Feyenoord voorgestelde ‘minnelijke regeling’ wat hem betreft niet aan de orde is. Dit betekent dat we zijn basissalaris tot 1 juli zullen moeten doorbetalen op basis van de exit regeling in zijn contract."

Daarnaast liet Gudde ook weten dat men druk bezig is om een nieuwe technisch directeur te vinden. In de afgelopen periode werd de naam van Martin van Geel, nu nog werkzaam bij Roda JC, nadrukkelijk genoemd. Tot die tijd fungeert de directie van Feyenoord als waarnemer, waarbij men ook overleg zal voeren met de technische staf.

Sneller dan verwacht dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2011 21:26 

Hardtraxxer

oostzaner schreef:

Dach t nie Piet, mijn techniek is beter dan die van Bjorn Vleminckx xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 00:39 

Hardtraxx Veteran

Beuntie schreef:
oostzaner schreef:

Dach t nie Piet, mijn techniek is beter dan die van Bjorn Vleminckx xd

Dat zegt meer over Vleminckx dan over jou. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 00:42 

Hardtraxxer

Zo bedoelde ik het ook xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 12:19 

Hardtraxx Veteran

Hoppa Janko on fire! :D Wat een heerlijk doelpunt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2011 12:21 

Hardtraxxer

Nog niet gezien, wel een super goal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 14:00 

Gudjohnsen naar Ajax?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:27 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Gudjohnsen naar Ajax?

Haha moeten ze niet doen, ik denk dat het zo gevalletje Gabri, Oleguer, Luque, terug keer van Litmanen wordt :whistle: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 15:48 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
Almighty schreef:
Gudjohnsen naar Ajax?

Haha moeten ze niet doen, ik denk dat het zo gevalletje Gabri, Oleguer, Luque, terug keer van Litmanen wordt :whistle: .

wat was er mis met gabri ???
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:39 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
flevoboys schreef:
Almighty schreef:
Gudjohnsen naar Ajax?

die leek teveel op Mihaylov
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:53 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
flevoboys schreef:
Almighty schreef:
Gudjohnsen naar Ajax?

Is dat nou zo'n geweldige versterking voor Ajax geweest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:55 

Hardtraxxer

Vind ik wel.

Heeft heel wat wedstrijd op een goed niveau gespeeld bij Ajax! Hij was in zijn tijd beter dan Enoh en Lindgren vind ik.
Daarna issie heel lang geblesseerd geweest, had Ajax ook niks meer aan hem maarja wat doe je daaraan.

Maar ja; ik vond Gabri altijd wel een versterking voor Ajax!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 16:58 

Hardtraxx Veteran

Beuntie schreef:
Vind ik wel.

Heeft heel wat wedstrijd op een goed niveau gespeeld bij Ajax! Hij was in zijn tijd beter dan Enoh en Lindgren vind ik.
Daarna issie heel lang geblesseerd geweest, had Ajax ook niks meer aan hem maarja wat doe je daaraan.

dat dus.

@ oxbow zeg dan niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 17:09 

Hardtraxx Veteran

Beuntie schreef:
Vind ik wel.

Ik vond hem tegenvallen, misschien had ik ook wel hoge verwachtingen van hem omdat hij van Barcelona kwam. Nu zit ie voor het geld in Arabië :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 17:11 

Hardtraxx Veteran

Onze grote vriend Vleminckx staat ook al in de belangstelling van Lazio Roma. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 19:47 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Onze grote vriend Vleminckx staat ook al in de belangstelling van Lazio Roma. :lol:

zolang ajax hem maar niet haald :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 19:52 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
Parvuz schreef:

Spurs of Lazio zou ik eerder doen als ik hem was. :P Als je die kans krijgt, gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 19:55 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
djpatt schreef:
Parvuz schreef:

Spurs of Lazio zou ik eerder doen als ik hem was. :P Als je die kans krijgt, gaan!

lekker het bankje warmhouden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 19:58 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
lekker het bankje warmhouden :P

Betaald kijken naar Bale en Van der Vaart. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2011 20:15 

Hardtraxx Addict

Dank voort verwijderen! Schaam je
Vorige  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic