oh ok!
Active topics in Off-Topic
Moderators
Mol wrote:Mompelt iets over PSV pwnage
alles of niets.Mol wrote:Mompelt iets over PSV pwnage
Succes aankomend weekend
Wij spelen ook al weken slecht, dus jullie hebben een kans.
geen psv supporters bij de wedstrijd door het treinverkeer dat plat ligt 
http://www.nu.nl/sport/2383453/ajax---p ... rters.html
http://www.nu.nl/sport/2383453/ajax---p ... rters.html
-
A
Duimen vanavond... Ben er bang voor
Almighty wrote:Duimen vanavond... Ben er bang voor
Ik zeg schorsing voor die ** Suárez beetje te tegenstander op eten
Triest figuur :') -1
doe dat dan ook gelijk voor die appelvlaai. die bijna een achteruit salto maakt voor niks. :')Hard Twins wrote:Ik zeg schorsing voor die ** Suárez beetje te tegenstander op eten
en waarom kreeg Ajax geen corner? geen penalty? En die rood sloeg al helemaal nergens op. Kut scheids.
Da was idd ook scheef. `maar wel een mooie koprol´oostzaner wrote:doe dat dan ook gelijk voor die appelvlaai. die bijna een achteruit salto maakt voor niks. :')
Maar dat hoort nog een beetje bij het spel. Iemand bijten niet meer. :')
Wie knalt die mogool van een Afellay af? Wat een zielige vent..
Deze was ook mooi vorig seizoen:
View on YouTube
View on YouTube
Ik weet niet wat voor voetbal jij speelt?Hard Twins wrote:Da was idd ook scheef. `maar wel een mooie koprol´oostzaner wrote:doe dat dan ook gelijk voor die appelvlaai. die bijna een achteruit salto maakt voor niks. :')
Maar dat hoort nog een beetje bij het spel. Iemand bijten niet meer. :')
Wat Affelay toevallig een keer deed doet Suarez al 10 wedstrijden achter elkaar in veelvoud. Totaal ontspoorde idioot, moeten ze maar weer eens opsluiten in een kliniek om hem af te laten koelen die gek. Dacht eigenlijk dat ie volwassen is geworden met dat achterlijke gedrag maar nou t ff niet loopt ken ie alleen maar ouwehoeren en maffe dingen doen.
-
A
View on YouTubeEdwinn wrote:Wie knalt die mogool van een Afellay af? Wat een zielige vent..
View on YouTube
Vind 't ook maar een pisventje
heb btw de wedstrijd nog niet gezien, doe ik morgen wel
fucking fag die kuiper, als ik volgend week scheidscurses heb van hem doe ik hem wat aan, wat een mogool 3 penalties voor ajax niet gegeven en 3 rode kaaren niet gegeven aan mf pisvee hoerenjong
Ajaxcieden: Altijd maar de schult geven op de scheidsrechter, altijd! :')
Kuipers zag inderdaad 1 ding niet goed: dat ie rood had moeten geven aan Suarez.
Voor de rest foutloos gefloten.
Voor de rest foutloos gefloten.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
hij krijgt nog wel een schorsin van de KNVB opgelegd als ze de beelden bekijken.
ik ga voor 3 weken schorsing
ik ga voor 3 weken schorsing
-
A
FC Glasbak komt ook even om de hoekTrainfreak wrote:Ajaxcieden: Altijd maar de schult geven op de scheidsrechter, altijd! :')