Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 14:34 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
oooh ajax wat is het toch een sportief team met suarez & lindgren

natrappen is gewoon terecht rood
en dat bijten en zielig toen tegen reis, is zo typerend voor suarez :')

ga er verder maar geen woorden aan vuil maken

ja daarom verdient die ene psv'er die op de grond lag ook rood. -.-
en die scheids had gewoon die corner in de eerste helft moeten geven. :yes:

Trainfreak schreef:
Ajaxcieden: Altijd maar de schult geven op de scheidsrechter, altijd! :')

je weet niet eens hoe je Ajacieden schrijft, dus laat staan dat we deze opmerking serieus moeten nemen. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 14:44 

Artiest

ja die corner had de 1-0 geworden :lol:
Lindgren terecht rood en Suarez had er ook gewoon af gemoeten, verder speelde PSV slecht en wat kansen voor ajax, maar echt momenten dat je op het puntje van je stoel zat waren er niet.
Als "neutrale" toeschouwer dan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 14:51 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Kuipers zag inderdaad 1 ding niet goed: dat ie rood had moeten geven aan Suarez.
Voor de rest foutloos gefloten.

Voor de rest goed gefloten? Ja, als je voor PSV bent wel ja. Ik zeg toch ook niet dat de rode kaart van Lindgren onterecht was? Maar als hij hem aan de ene kant geeft, moet hij hem ook voor Marcelo geven, die toen hij op de grond lag, Suarez natrapte. En Bouma had z'n tweede gele kaart natuurlijk moeten hebben. En Pieters had rood moeten hebben voor het neerhalen van een doorgebroken Sulejmani in de 16. Verder had Vertonghen een strafschop verdient in de eerste helft. Maar ja, verder goed gefloten hoor... :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 14:58 

Hardtraxx Veteran

jongens ga aub met ze een alle een boek schrijven
ajax-psv met de 1000 redenen waarom ajax wel had moeten winnen en de scheids kut was :lol:

al dat achteraf gehuil altijd van ajacieden dat ze zijn benadeeld, ajax is een paar keer goed weggekomen en psv ook, ik vind dat, dat in deze wedstrijd aardig in evenwicht is gebleven qua benadeling
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 15:12 

Artiest

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Kuipers zag inderdaad 1 ding niet goed: dat ie rood had moeten geven aan Suarez.

Voor de rest goed gefloten? Ja, als je voor PSV bent wel ja. Ik zeg toch ook niet dat de rode kaart van Lindgren onterecht was? Maar als hij hem aan de ene kant geeft, moet hij hem ook voor Marcelo geven, die toen hij op de grond lag, Suarez natrapte. En Bouma had z'n tweede gele kaart natuurlijk moeten hebben. En Pieters had rood moeten hebben voor het neerhalen van een doorgebroken Sulejmani in de 16. Verder had Vertonghen een strafschop verdient in de eerste helft. Maar ja, verder goed gefloten hoor... :')

Anita had ook gewoon rood kunnen krijgen in de eerste helft, die tackel kwam op de hoogte v.d. knie, niet eens in de buurt van de bal en als Lens iets sneller was raakte Anita z'n knie en was t ajuus met je voetbalcarrière.
Vertonghen had nog wel een penalty kunnen krijgen, al ging die ook wat gretig liggen, sulejmani was niks aan de hand die viel meteen zodra die iets voelde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 15:21 

Hardtraxx Veteran

Ja skedoedelefloeps, als alles gezien werd wat er op het veld gebeurt, dan kun je elke hoog gespannen wedstrijd met 8 a 9 man per team eindigen. En de hele tijd: als dit, als dat, als m'n oma, kom je ook niet zo ver mee. Het is gewoon 0-0, misschien ook wel de beste uitslag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 16:23 

Donateur

http://www.dumpert.nl/mediabase/1211471/28f7c50a/suarez_de_menseneter.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 17:30 

Donateur

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

- Was geen natrappen van Marcello
- Bouma 2e gele kaart? Die eerste kaart sloeg nergens op maar die 2e overtreding is me compleet ontgaan.
- Sulejmani was niet doorgebroken en het was geen ontnemen van een 100% kans (wat het enige valide argument is bij het geven van een rode kaart volgens het boekje)... dus is dat géén rood.
- Met Vertonghen was er niks aan het handje. Moet niet zo makkelijk gaan liggen.

Kortom, prima gefloten die Kuipers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 17:33 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

- Was geen natrappen van Marcello
- Bouma 2e gele kaart? Die eerste kaart sloeg nergens op maar die 2e overtreding is me compleet ontgaan.
- Sulejmani was niet doorgebroken en het was geen ontnemen van een 100% kans (wat het enige valide argument is bij het geven van een rode kaart volgens het boekje)... dus is dat géén rood.
- Met Vertonghen was er niks aan het handje. Moet niet zo makkelijk gaan liggen.

Kortom, prima gefloten die Kuipers.

en suaréz beet bakkal ook niet.
maar zullen we er maar mee stoppen? Het is 0-0 gebleven en dit gelul veranderd er niks aan... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 18:32 

Hardtraxx Veteran

Lekker hoor FC Groningen 3e :worship: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 18:34 

Aan het typen...

Hey niet zo schelden op mijn werkgever :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 20:58 

Hardtraxx Veteran

utrecht 4-0 :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 16:31 

Hardtraxxer

Hehe ik had Breuer met Profcoach erin staan :drool:
Maar Poepon eruit :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 16:34 

Donateur

Wat heb ik weer zitten genieten van het spel van ado den haag :worship:
Mooie uitgespeelde doelpunten :loving: gewoon perfect voetbal! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 16:36 

Hardtraxxer

ADO speelt idd mooi en goed voetbal!

Maar die gasten hebben ook een vertrouwen nu, dat is ook een perfect ingredient..
Grote speler als Bulykin van het grote Anderlecht gehaald, daardoor gaan Kubik en Verhoek alleen maar meer beasten!
Ben alleen niet zo kapot van het middenveld van ADO, ondanks dat ze het wel goed doen. Daar kunnen ze beteren voor halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 16:48 

Hardtraxx Veteran

suarez 2 duels geschorst en flinke boete

justiceee :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 16:49 

Donateur

Oxbow schreef:

:yay: das goed nieuws
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 16:57 

Artiest

Goedzo van Ajax,
nu nog hopen dat t vooronderzoek goed verloopt en hij een extra schorsing krijgt, want vind het bv erg apart dat Ajax hem schorst voor de wedstrijden in de eredivisie maar die met Real niet. Doen ze omdat die wedstrijden in de eredivisie natuurlijk geen hele moeilijke potjes zijn, maar die tegen real wel, dus dan hebben ze hem nodig xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 16:58 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:

door ajax zelf hoor, dus vind ik gewoon netjes.. ik ben zelf ook ajacied maar vond dit ook beetje te ver gaan. Sowieso, even 2 weken zonder Suarez kan geen kwaad denk ik..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:01 

Hardtraxx Addict

Suarez? Opknopen die vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:05 

Hardtraxx Veteran

Machiel schreef:

100% Eens. Aan die vent kan ik me echt zwaaaaaar irriteren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:05 

Donateur

freddyadu8 schreef:
Machiel schreef:

De nieuwe mike tyson :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:08 

Artiest

Kevin-Raw schreef:
freddyadu8 schreef:
Machiel schreef:

De nieuwe mike tyson :D

met zijn gebit gaat t iig makkelijker dan met die van Mike die her en der wat tandjes mist, daar heb Suarez duidelijk geen last van xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 17:09 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
Machiel schreef:

uhm nee. HELD :worship:
maar wel een goede zaak dat die geschorst wordt. Natuurlijk is het jammer, maar ja als je zo'n actie uithaalt dan vraag je er ook wel om. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 18:09 

Hardtraxx Veteran

freddyadu8 schreef:
Machiel schreef:

inderdaad, die gast spoort niet hoor! Hij sleept ook heel dat team de klote in, door van dit klote gedrag gaan ze echt niet beter voetballen.. Wat bij ajax op dit moment wel nodig is ;)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic