Technisch hoogbegaafde spits, kan zo bij Arsenal of Barca aan de slag.djpatt wrote:die hebben ze alMol wrote:Koop ook nog maar even een goeie spits Utrecht, anders kan je het vergeten
![]()
![]()
![]()
Active topics in Off-Topic
Moderators
Als er 1 spits is waar ik een hekel aan heb! 
maten naaier met zn schwalbes en een vreselijke elleboog uitdelerkatamaran wrote:Als er 1 spits is waar ik een hekel aan heb!
oftewel,djpatt wrote:maten naaier met zn schwalbes en een vreselijke elleboog uitdelerkatamaran wrote:Als er 1 spits is waar ik een hekel aan heb!
nare man!
-
A
Oxbow, kom er maar in!
En ADO blijft maar verrassen, lijkt me wel lachen als ze deze stand tegen Ajax kunnen volhouden.
ADO is een beetje de Heracles van vorig jaar als het zo door gaat, maar Heracles kwam alleen pas in de 2e helft van het seizoen.
ADO is een beetje de Heracles van vorig jaar als het zo door gaat, maar Heracles kwam alleen pas in de 2e helft van het seizoen.
laat ik maar niks zeggen
ff sopcastje utrecht kijken nu
ff sopcastje utrecht kijken nu
-
A
Idd zeg, zullen wel met het hele elftal naar de Masters geweest zijnoostzaner wrote:Jezus wat speelt Ajax kut...
-
A
Welkom bij de club 
Weet niet waar ik het anders neer moet zetten,
maar El Nino is terug, 2 doelpunten tegen chelsea, Liverpool 2-0 voor! YESSS, Liverpool
Wat een mooie club, maar zo pijnlijk dat het zo slecht gaat!
en nu Chelsea met de neus op de feiten drukken!
maar El Nino is terug, 2 doelpunten tegen chelsea, Liverpool 2-0 voor! YESSS, Liverpool
Wat een mooie club, maar zo pijnlijk dat het zo slecht gaat!
ik zie weer mooie uitslagen op teletekst 
Het spel van Ajax was echt om te janken. 
Ajax :')
Die club gaat net als Feyenoord weg zakken. Als ze dat niet willen, moeten ze daar snel wat gaan doen.
Die club gaat net als Feyenoord weg zakken. Als ze dat niet willen, moeten ze daar snel wat gaan doen.
Zoals ik al hoor was het spel dus weer heel slecht van Ajax, dat moet veranderen, maar in Alkmaar verliezen van AZ kan iedereen overkomen. Dat is niet heel gek.
-
A
Heb t nog niet gezien, maar al wel verwacht. kutzooioostzaner wrote:Het spel van Ajax was echt om te janken.
waarom blijven mensen als emanuelson spelen ???Almighty wrote:Heb t nog niet gezien, maar al wel verwacht. kutzooioostzaner wrote:Het spel van Ajax was echt om te janken.
contract niet willen verlengen en dan toch laten spelen. ongemotiveerd zooitje
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Top Weekend!
Ach ja, verlies tegen AZ had ik wel verwacht, maar op deze manier... Gelukkig heeft NAC nu eindelijk gedaan wat ze een half jaar geleden hadden moeten doen: winnen van Twente. Er is nog niks gespeeld, maar zaterdag moeten we 130% geven. Verlies je die wedstrijd als Ajax-zijnde, dan is het gedaan.
En je eigen steward klappen gevenChukkels wrote:Ach ja, verlies tegen AZ had ik wel verwacht, maar op deze manier... Gelukkig heeft NAC nu eindelijk gedaan wat ze een half jaar geleden hadden moeten doen: winnen van Twente. Er is nog niks gespeeld, maar zaterdag moeten we 130% geven. Verlies je die wedstrijd als Ajax-zijnde, dan is het gedaan.
-
A
Gebeurd wel vaker bij andere clubs met die nepsupporters hoorMachiel wrote:En je eigen steward klappen gevenChukkels wrote:Ach ja, verlies tegen AZ had ik wel verwacht, maar op deze manier... Gelukkig heeft NAC nu eindelijk gedaan wat ze een half jaar geleden hadden moeten doen: winnen van Twente. Er is nog niks gespeeld, maar zaterdag moeten we 130% geven. Verlies je die wedstrijd als Ajax-zijnde, dan is het gedaan.