hahaMol wrote:En groot gelijk, een winstpremie met 1 punt.. Zou van de zotte zijn!
mompelt iets over een geweldig voorbeeld
hahaMol wrote:En groot gelijk, een winstpremie met 1 punt.. Zou van de zotte zijn!
Voor willemII is een gelijkspel een overwinning, en een overwinning een finale winnen.Mol wrote:En groot gelijk, een winstpremie met 1 punt.. Zou van de zotte zijn!
Ze zullen er hard tegen aan moeten gaan.Machiel wrote:Goh dit topic leeft dus ook nog wel, zit er laatste tijd toch te weinig op HT zie ik al wel!
MORGEN NAAR eindhoven afreizen, met auto combi = eigen bus = veel drank = een gegarandeerd een mooie dag
ik hoop op gelijkspel.Machiel wrote:Goh dit topic leeft dus ook nog wel, zit er laatste tijd toch te weinig op HT zie ik al wel!
MORGEN NAAR eindhoven afreizen, met auto combi = eigen bus = veel drank = een gegarandeerd een mooie dag
huilie huilieMol wrote:We hadden de scheids ook bepaald niet mee, god wat heeft Twente die pot doodgespeeld.
BoohooOxbow wrote:huilie huilieMol wrote:We hadden de scheids ook bepaald niet mee, god wat heeft Twente die pot doodgespeeld.
haha ik heb er al zin inMol wrote:Gelukkig is dit 1 van de weinige huilie's van dit seizoen, succes volgende week Oxbow!
Dan komen we bij jullie thuis huis houden!
En uiteraard lijden ze aan grootheidswaanzin.Trainfreak wrote:Nul Nul, uiteraard was Vitesse beter.
:')katamaran wrote:En uiteraard lijden ze aan grootheidswaanzin.Trainfreak wrote:Nul Nul, uiteraard was Vitesse beter.
eerst stoer doen met 10-0 en dan thuis van twente verliezenMachiel wrote:hahahaha wat een super mooie dag gister!
Je had al die boertjes is moeten zien schreeuwen achter de hekken