yep de klassieker is de klassieker niet meer.Parvuz wrote:Haha, "maar dat ging zondag heel niet slecht.." haha, elke aanval was een doelpunt.Mol wrote:Haha beetje loos argument.
Heb je uberhaupt wel wedstrijden van PSV gekeken dit seizoen? Het is duidelijk dat ze nog
wat vorm en geloof missen, maar de kwaliteit straalt er van af. Zoals altijd ligt er bij PSV
een probleem bij het doelpunten maken, maar dat ging zondag heel niet slecht..
PSV heeft in nog niet 1 wedstrijd dit seizoen haar potentie waar gemaakt, wacht maarLaten we hopen dat een nederlandse club weer europees mee kan draaien! Maar ik hoop nog meer dat Feyenoord ooit er nog boven op komt! Ik denk dat zelfs supporters van Ajax dat wel hopen.
Active topics in Off-Topic
Moderators
Inderdaad, als je kijkt naar de uitslagen van Ajax-Feyenoord of Feyenoord-Ajax de laatste jaren heeft Feyenoord volgens mij 1 keer een puntje gehaald, en verder telkens een fikse 4-1/3-0 voor Ajax. Dat gaat nogal tegen de spanning die de klassieker hoort te hebben in.
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Feyenoord publiek verdient sowieso beter.
niet die kneusjes die gistre de bus opwachtte iigtomb wrote:Feyenoord publiek verdient sowieso beter.
maar snap wat je bedoeld
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Juist hun.djpatt wrote:niet die kneusjes die gistre de bus opwachtte iigtomb wrote:Feyenoord publiek verdient sowieso beter.
maar snap wat je bedoeld
voor die lui hoop ik dat ze degraderen. hersenloze mongolentomb wrote:Juist hun.djpatt wrote:niet die kneusjes die gistre de bus opwachtte iigtomb wrote:Feyenoord publiek verdient sowieso beter.
maar snap wat je bedoeld
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jun 2017
Nee, fanatieke mensen die achter hun club staan en zich de resultaten aantrekken. Als Ajax het slecht doet is opeens niemand fan meer.
ik kan me een hele groep herinneren die marco van basten wou spreken.tomb wrote:Nee, fanatieke mensen die achter hun club staan en zich de resultaten aantrekken. Als Ajax het slecht doet is opeens niemand fan meer.
dus roep niet wat iedereen nog steeds roept in rotterdam
ach ja, een feyenoorder zou zeggen: ''beter 0-10 dan 020''
Daar zit wel een kern van waarheid in ja.katamaran wrote:ach ja, een feyenoorder zou zeggen: ''beter 0-10 dan 020''
Deels eens, deels oneens. Over Ajax heb je een punt, maar ik denk niet dat zulke Rotterdamse supporterstomb wrote:Nee, fanatieke mensen die achter hun club staan en zich de resultaten aantrekken. Als Ajax het slecht doet is opeens niemand fan meer.
hun spelers vooruit helpen met 'werken voor je kanker geld'. Al gebied de eerlijkheid me te zeggen
dat het wel de waarheid is.. als ze wat meer gedaan hadden was het maximaal 5-0 geweest..
-
THardtraxxer
- 86 posts member since 2009
- last seen Oct 2013
De Graafschap 
-
A
Jahoooor en het gaat wéér ineens over Ajaxtomb wrote:Nee, fanatieke mensen die achter hun club staan en zich de resultaten aantrekken. Als Ajax het slecht doet is opeens niemand fan meer.
Er is een verschil tussen een fanatieke supporter en een hooligan ..tomb wrote:Nee, fanatieke mensen die achter hun club staan en zich de resultaten aantrekken. Als Ajax het slecht doet is opeens niemand fan meer.
Dit is echt bullshit.tomb wrote:Nee, fanatieke mensen die achter hun club staan en zich de resultaten aantrekken. Als Ajax het slecht doet is opeens niemand fan meer.
Vanavond Jordania ff voor schut zetten.
Midweekse speelronde, dus langs de lijn weer aan!
-
LHardtraxxer
- 855 posts member since 2010
- last seen Dec 2014
wat een goal van mounir 
Niet meerwootum wrote:Willem II - Twente 1-0
1-1.
Hopelijk wint Utrecht weer!
jaaaaaa utreg moet winnenKhadber wrote:Niet meerwootum wrote:Willem II - Twente 1-0.
1-1.
Hopelijk wint Utrecht weer!
het voetbal wtftje van de week
koptext van voetbalzone.nl
koptext van voetbalzone.nl
moeten ze eerst wel winnenAls Willem II degradeert kunnen vrijwel alle contractspelers van de Tilburgers fluiten naar hun winstpremies. Dat meldt technisch directeur Henri van der Vegt aan het Brabants Dagblad. Normaal gesproken krijgen de voetballers via een contractuele bepaling extra geld voor iedere overwinning en elk gelijkspel, maar als de Tricolores afzakken naar de Jupiler League vervalt die regeling.