Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 16:45 

Donateur

hahaha, best wel een afgang voor feyenoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 16:45 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
HumbertoTan Humberto Tan
#praatmee Been heeft zijn functioneren ter discussie gesteld en hij was emotioneel in de kleedkamer. als ik de club daarmee help, ben ik weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 16:57 

Hardtraxx Addict

p-stylez schreef:
In de 10e speelronde in de 10e maand van 2010, wordt feyenoord met 10-0 en met 10 man terug gestuurd naar 010

:P

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 16:59 

Hardtraxx Veteran

Zouden Mario Been en Leo Beenhakker Feyenoord nog op de been houden of nemen ze allebei de benen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 17:00 

Donateur

hahaha Feyenoord is te hard geownt
als Ajax-fan moet je hier toch wel van genieten zeg, ondanks dat psv wel 3 punten weer pakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 17:17 

Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
hahaha Feyenoord is te hard geownt
als Ajax-fan moet je hier toch wel van genieten zeg, ondanks dat psv wel 3 punten weer pakt :P

Dit had ik wel verwacht dat PSV won. Als ze dan toch wel winnen van Feyenoord, win dan maar goed. Ik heb voor het eerst gejuicht om een doelpunt van PSV vandaag. En niet alleen omdat ze tegen Feyenoord speelden. Nee, omdat ze het voetbal speelden waarvan ik verlang dat Ajax dat speelt. Dit was gewoon heerlijk om naar te kijken en in ben dan ook enorm jaloers op de geilheid die PSV vandaag op de mat legde.

Waar ik dan wel pissig op ben is het feit dat Twente OPNIEUW heeft gemazzeld met de scheidsrechter en 2 doelpunten cadeau heeft gekregen. Het waren absoluut geen vrije trap en al helemaal geen penalty. Het mag blijkbaar weer eens niet van Zeist en consorten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 17:27 

Hardtraxx Veteran

Diep en diep triest Feyenoord.. dit verdient de club en vooral hun supporters niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 17:30 

Hardtraxx Veteran

Als je nog wat schoonmakers zoekt voor je huis... Feyenoord Selectie staat te koop op Marktplaats
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 17:55 

Hardtraxx Veteran

we love you utreg, we do
jaa utreg we love you

4-1 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 17:56 

Hardtraxx Veteran

3 wedstrijden met ook weer 3 slegte scheidsrechters

psv - feyenoord (moest rood zijn voor bakkal)
twente - ado (onterechte penalty, pol van boekel wat moet ik nog meer zeggen)
excelsior - ajax (laten we voorop stellen dat ajax arrogant oogde en slecht was, maar wegereef :S )
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 17:57 

Hardtraxx Veteran

gaat jordania toch gelijk krijgen 'we worden binnen 3 jaar kampioen'

jupiler league :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 21:27 

Hardtraxxer

Ai ai ik geloofde niet wat ik zag, dacht dat het een grapje was... Nooit verwacht van Feyenoord, diep triest... Mario zal wel opstappen, maar wie gaat deze spelersgroep dan moeten rechttrekken? Toch blijven steunen nu het harder moet dan ooit
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 21:32 

Artiest

Oxbow schreef:
we love you utreg, we do
jaa utreg we love you

4-1 :D

Als er 1 verdiende te winnen was het Vitesse wel, maarja dat is bijna iedere wedstrijd van Vitesse, maar scoren doen ze niet aan in Arnhem
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 21:35 

Ajax verdedigde op huil-niveau. Gelukkig is het nog 2-2 geworden...
Btw, Rode kaart voor Anita was ONTERECHT als wat, flikker toch op man, kutscheids :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 21:42 

Bierkoning

ik moest wel lachen om die actie van Bulykin, half strompelend ff die bal binnenschieten :D
hoop wel voor ADO dat het niet al te ernstig is want ze kunnen hem goed gebruiken (ook al kan Immers ook op die positie staan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 22:03 

Hardtraxx Veteran

JP Hardstyle schreef:
ik moest wel lachen om die actie van Bulykin, half strompelend ff die bal binnenschieten :D
hoop wel voor ADO dat het niet al te ernstig is want ze kunnen hem goed gebruiken (ook al kan Immers ook op die positie staan)

zweepslag 6 weken eruit dus ongeveer, wat een beest van een spits is het ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 23:30 

Hardtraxx Veteran

Feyenoord was 10 keer niks. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 23:43 

Wij zijn bezig met een inzameling actie voor de buschauffeur van Feyenoord. Hij moet volgend jaar naar Veendam, Emmen en andere onbekende stadions en heeft geen tom tom. Duur hoeft hij niet te zijn want de kaart van Europa is niet nodig

:') :') :') :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 okt 2010 23:51 

Hardtraxx Veteran

Echt kut dat Feyenoord zo ver weg zakt. De hele eredivisie gaat er achteraan. Dat voetbal is niks meer, Ik kijk ook zelden naar de samenvattingen. Champions League is nog het enige wat ik leuk vind om te kijk. Wanneer komt het moment weer dat Feyenoord - Ajax weer spannend gaat zijn. En er in Nederland weer topvoetbal gespeeld wordt.
Headhunterz zou zeggen: "vroeger was alles beter." :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 12:42 

Donateur

De hele Eredivisie gaat juist omhoog qua niveau, alleen Feyenoord zakt zo gigantisch weg.
Vitesse & AZ hebben moeite met scoren maar spelen ook goed voetbal.
Veel kleine clubjes doen het ook aardig goed de laatste jaren, er zit zeker groei in.
Alleen was het toch wel een ultieme topdag voor PSV :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 12:46 

Donateur

ADO maakt ook ff een prachtige start! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:16 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
De hele Eredivisie gaat juist omhoog qua niveau, alleen Feyenoord zakt zo gigantisch weg.
Veel kleine clubjes doen het ook aardig goed de laatste jaren, er zit zeker groei in.

Maar alles het niveau van de eredivisie omhoog gaat, dan gaan het niveau van andere europese landen nog sneller omhoog. Een paar jaar terug haalde PSV nog de halve finale van CL, dat gaat de komende jaren niet gebeuren ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:19 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Mol schreef:

Maar alles het niveau van de eredivisie omhoog gaat, dan gaan het niveau van andere europese landen nog sneller omhoog. Een paar jaar terug haalde PSV nog de halve finale van CL, dat gaat de komende jaren niet gebeuren ben ik bang.

Moet je zien HOE ze de halve finale toen bereikt hadden. Met afbraakvoetbal een van de beste verdedigingen ter wereld. Net zoals die Oekraïnse clubs die de finale van de Uefa Cup haalden. Had niks meer met voetbal te maken, alleen met 10 man achter de bal en verdedigen. Zeg maar de Chelsea manier van een aantal jaar terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:22 

Donateur

Haha beetje loos argument.
Heb je uberhaupt wel wedstrijden van PSV gekeken dit seizoen? Het is duidelijk dat ze nog
wat vorm en geloof missen, maar de kwaliteit straalt er van af. Zoals altijd ligt er bij PSV
een probleem bij het doelpunten maken, maar dat ging zondag heel niet slecht..
PSV heeft in nog niet 1 wedstrijd dit seizoen haar potentie waar gemaakt, wacht maar :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2010 13:30 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Haha beetje loos argument.
Heb je uberhaupt wel wedstrijden van PSV gekeken dit seizoen? Het is duidelijk dat ze nog
wat vorm en geloof missen, maar de kwaliteit straalt er van af. Zoals altijd ligt er bij PSV
een probleem bij het doelpunten maken, maar dat ging zondag heel niet slecht..
PSV heeft in nog niet 1 wedstrijd dit seizoen haar potentie waar gemaakt, wacht maar :woot:

Haha, "maar dat ging zondag heel niet slecht.." haha, elke aanval was een doelpunt. :P Laten we hopen dat een nederlandse club weer europees mee kan draaien! Maar ik hoop nog meer dat Feyenoord ooit er nog boven op komt! Ik denk dat zelfs supporters van Ajax dat wel hopen.
Vorige  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic