Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 00:26 

Zoiezo niet de beste.. Das Barcalona...

Inmagine Ajax - Barcalona

Ajax wordt VIERKANT uitgetikt
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 00:31 

Hardtraxx Veteran

Allemaal lekker happen :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 00:36 

Hardtraxx Addict

Hoofdcoach schreef:

:kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 00:44 

Hoofdcoach schreef:

naar Peijenburg
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 00:47 

Hardtraxx Veteran

Het is pas happen als hij wil dat jullie happen. Nee, deze gozer meent wat hij zegt. Bedoelde hij het maar als grap! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 09:09 

Aan het typen...

Mooi is dat als iemand zegt "Wij zijn de beste", terwijl het enige is wat hij doet is vanaf de zijlijn/tv kijken hoe anderen presteren. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 10:13 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Mooi is dat als iemand zegt "Wij zijn de beste", terwijl het enige is wat hij doet is vanaf de zijlijn/tv kijken hoe anderen presteren. :lol:

Zie hier: weer iemand die het blijkbaar niet snapt of niet wil snappen. Om even uit te leggen: de slogan 'Wij zijn Ajax' staat voor de club en iedereen die bij de club betrokken is. Dat wil zeggen de spelers, de technische staf en de supporters en fans. Dus ja, de yell 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste' gaat dus voor iedereen op die op een positieve manier bij Ajax betrokken is ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 10:23 

Wij zijn Ajax...
dat is een slogan voor een winkelschap met die schoonmaakproducten van Ajax :|
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 10:34 

Hardtraxx Veteran

Wij zijn ajax! wij zijn de beste!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 10:54 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Wij zijn ajax! wij zijn de beste!

:thumbsup:

Naja, bestee.. :$
Blij dat we de schaal hebben :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 11:07 

Donateur

Chukkels schreef:
Lyst schreef:

Zie hier: weer iemand die het blijkbaar niet snapt of niet wil snappen. Om even uit te leggen: de slogan 'Wij zijn Ajax' staat voor de club en iedereen die bij de club betrokken is. Dat wil zeggen de spelers, de technische staf en de supporters en fans. Dus ja, de yell 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste' gaat dus voor iedereen op die op een positieve manier bij Ajax betrokken is ;)

Dat is dus ook niet waar. Het orakel heeft gesproken:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 11:11 

Wij zijn Ajax, wij zijn de beste! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 11:19 

Project 141 schreef:
Wij zijn PSV, wij zijn degene met de BESTE grasmat! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 11:41 

Hardtraxx Veteran

ik heb niet zoveel met PSV, maar die filmpjes die ze maken vind ik dan wel weer erg leuk altijd!
ze hebben weer een nieuwe gemaakt, ditmaal om de sponsors te bedanken. kijk zelf maar:

http://www.fcupdate.nl/video/789/psv-er-maken-opnieuw-grappig-filmpje
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 12:55 

Aan het typen...

Chukkels schreef:
Lyst schreef:

Nee het is gewoon iets wat mensen ten compensatie zoeken voor het feit dat ze zelf niet in staat zijn om topsporter te zijn. Beetje arrogant lopen doen met de prestatie van een ander. Ik vind dat zielig.

Ik vind voetbal kijken mooi, ik ben ook wel voor een club en hoop ook voor ze dat zij iets winnen. Maar om vervolgens te doen alsof jij deel uitmaakt van het succes.. Nee. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 13:01 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Chukkels schreef:
Lyst schreef:

Nee het is gewoon iets wat mensen ten compensatie zoeken voor het feit dat ze zelf niet in staat zijn om topsporter te zijn. Beetje arrogant lopen doen met de prestatie van een ander. Ik vind dat zielig.

Ik vind voetbal kijken mooi, ik ben ook wel voor een club en hoop ook voor ze dat zij iets winnen. Maar om vervolgens te doen alsof jij deel uitmaakt van het succes.. Nee. :sleep:

Eigenlijk toch wel. Denk jij nou echt dat clubs ook maar half zo goed presteren als de stadions leeg waren? Nee dus, voetbal wordt gespeeld voor het publiek. Dus het publiek is een vitaal onderdeel van de club.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 13:22 

Aan het typen...

Oke wat jij wil.

Wat goed van jullie zeg dat jullie in stoeltjes om het veld zitten/staan een beetje simpele liedjes te schreeuwen. Heb je vast tig jaren training voor nodig gehad, speciale diƫten voor gevolgd en je sociale leven voor op de kop gezet. Echt een topprestatie. :clap:

Ik snap dat de club jullie bedankt voor het feit dat jullie ze extra gemotiveerd hebben, maar om zelf nu te doen alsof je de beste bent, nee :aww: Als je zo goed was had je wel op het veld gestaan, of als je de beste was had je in ieder geval niet meer in Nederland gevoetbald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 13:36 

Hardtraxx Veteran

Wat kunnen sommige mensen een onzin uitkramen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 13:40 

Aan het typen...

Sorry dat ik je succesgevoel heb ontnomen :kiss2:

Ik vind het persoonlijk een belediging voor de spelers om jezelf in een woord te noemen met de mensen die hun hele leven al hard trainen om de top te bereiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 13:42 

Artiest

Lol Lyst, je praat pure onzin. :lol:
Als Oranje wereldkampioen zou zijn zou heel Nederlands zeggen "Wij zijn wereldkampioen!"
Niet meer dan logisch dat het bij clubs ook zo gebeurt.
"Wij" staat voor samenhang en eenheid en dus horen supporters daar ook bij, elke club zal dan ook zeggen dat OOK de supporters kampioen zijn. Probeer je kinderpsychologie maar ergens ander uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 13:50 

Hardtraxx Veteran

Mooi column op vi.nl over Theo Janssen z'n overstap naar Ajax

Lezerscolumn-Theo-Janssen-graaft-zijn-eigen-graf
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 13:53 

Aan het typen...

Maakt mij het wat uit of heel Nederland dat zegt. Het gaat mij er om dat mensen nu allemaal gaan roepen van wij zijn de beste, terwijl ze zelf niks geen prestatie hebben geleverd.

Ik judo zelf en we hebben bij onze club ook een aantal topjudoka's, als ik nu een paar keer ga kijken bij hun wedstrijden en ze aanmoedig, mag ik dan ook zeggen wij zijn de beste, omdat ik op een tribune heb gezeten.. xd

Ik begrijp overigens best waarom dit zo gaat en maak me er verder ook helemaal niet druk om, maar als je er wat dieper over nadenkt is het eigenlijk best wel triest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 14:14 

Donateur

Lystje toch

Zonder supporters geen voetbal. En dat is een feit en heeft geen enkele onderbouwing nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 14:25 

Aan het typen...

Volgens mij heb ik nu veel supporters op hun teentjes getrapt :innocent:
Schijnbaar zit het heel diep dat ze het nooit tot de top hebben gemaakt :evil:

Nah nu is het genoeg geweest met reacties uitlokken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 14:31 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Lol Lyst, je praat pure onzin. :lol:
Als Oranje wereldkampioen zou zijn zou heel Nederlands zeggen "Wij zijn wereldkampioen!"
Niet meer dan logisch dat het bij clubs ook zo gebeurt.
"Wij" staat voor samenhang en eenheid en dus horen supporters daar ook bij, elke club zal dan ook zeggen dat OOK de supporters kampioen zijn. Probeer je kinderpsychologie maar ergens ander uit.

Ik heb ontwikkelingspathologie gehaald :cool:
Dat gaat over kinderziektes en stoornissen :cool:
Vorige  1 ... 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic