Zoiezo niet de beste.. Das Barcalona...
Inmagine Ajax - Barcalona
Ajax wordt VIERKANT uitgetikt
Inmagine Ajax - Barcalona
Ajax wordt VIERKANT uitgetikt
Hoofdcoach wrote:Allemaal lekker happen![]()
naar PeijenburgHoofdcoach wrote:Allemaal lekker happen![]()
Zie hier: weer iemand die het blijkbaar niet snapt of niet wil snappen. Om even uit te leggen: de slogan 'Wij zijn Ajax' staat voor de club en iedereen die bij de club betrokken is. Dat wil zeggen de spelers, de technische staf en de supporters en fans. Dus ja, de yell 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste' gaat dus voor iedereen op die op een positieve manier bij Ajax betrokken isLyst wrote:Mooi is dat als iemand zegt "Wij zijn de beste", terwijl het enige is wat hij doet is vanaf de zijlijn/tv kijken hoe anderen presteren.
p-stylez wrote:Wij zijn ajax! wij zijn de beste!
Dat is dus ook niet waar. Het orakel heeft gesproken:Chukkels wrote:Zie hier: weer iemand die het blijkbaar niet snapt of niet wil snappen. Om even uit te leggen: de slogan 'Wij zijn Ajax' staat voor de club en iedereen die bij de club betrokken is. Dat wil zeggen de spelers, de technische staf en de supporters en fans. Dus ja, de yell 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste' gaat dus voor iedereen op die op een positieve manier bij Ajax betrokken isLyst wrote:Mooi is dat als iemand zegt "Wij zijn de beste", terwijl het enige is wat hij doet is vanaf de zijlijn/tv kijken hoe anderen presteren.
Project 141 wrote:Wij zijn PSV, wij zijn degene met de BESTE grasmat!
Nee het is gewoon iets wat mensen ten compensatie zoeken voor het feit dat ze zelf niet in staat zijn om topsporter te zijn. Beetje arrogant lopen doen met de prestatie van een ander. Ik vind dat zielig.Chukkels wrote:Zie hier: weer iemand die het blijkbaar niet snapt of niet wil snappen. Om even uit te leggen: de slogan 'Wij zijn Ajax' staat voor de club en iedereen die bij de club betrokken is. Dat wil zeggen de spelers, de technische staf en de supporters en fans. Dus ja, de yell 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste' gaat dus voor iedereen op die op een positieve manier bij Ajax betrokken isLyst wrote:Mooi is dat als iemand zegt "Wij zijn de beste", terwijl het enige is wat hij doet is vanaf de zijlijn/tv kijken hoe anderen presteren.
Eigenlijk toch wel. Denk jij nou echt dat clubs ook maar half zo goed presteren als de stadions leeg waren? Nee dus, voetbal wordt gespeeld voor het publiek. Dus het publiek is een vitaal onderdeel van de club.Lyst wrote:Nee het is gewoon iets wat mensen ten compensatie zoeken voor het feit dat ze zelf niet in staat zijn om topsporter te zijn. Beetje arrogant lopen doen met de prestatie van een ander. Ik vind dat zielig.Chukkels wrote:Zie hier: weer iemand die het blijkbaar niet snapt of niet wil snappen. Om even uit te leggen: de slogan 'Wij zijn Ajax' staat voor de club en iedereen die bij de club betrokken is. Dat wil zeggen de spelers, de technische staf en de supporters en fans. Dus ja, de yell 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste' gaat dus voor iedereen op die op een positieve manier bij Ajax betrokken isLyst wrote:Mooi is dat als iemand zegt "Wij zijn de beste", terwijl het enige is wat hij doet is vanaf de zijlijn/tv kijken hoe anderen presteren.
Ik vind voetbal kijken mooi, ik ben ook wel voor een club en hoop ook voor ze dat zij iets winnen. Maar om vervolgens te doen alsof jij deel uitmaakt van het succes.. Nee.
Ik heb ontwikkelingspathologie gehaaldSkedoedelefloeps wrote:Lol Lyst, je praat pure onzin.
Als Oranje wereldkampioen zou zijn zou heel Nederlands zeggen "Wij zijn wereldkampioen!"
Niet meer dan logisch dat het bij clubs ook zo gebeurt.
"Wij" staat voor samenhang en eenheid en dus horen supporters daar ook bij, elke club zal dan ook zeggen dat OOK de supporters kampioen zijn. Probeer je kinderpsychologie maar ergens ander uit.