Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 14:54 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Volgens mij heb ik nu veel supporters op hun teentjes getrapt :innocent:
Schijnbaar zit het heel diep dat ze het nooit tot de top hebben gemaakt :evil:

Nah nu is het genoeg geweest met reacties uitlokken xd

Nah jij kan het niet hebben dat je ongelijk hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 16:02 

Aan het typen...

Waar heb ik ongelijk in dan?

Als je zelf geen supporter was geweest en gewoon er nuchter en iets dieper naar had gekeken, dan kom je tot dezelfde conclusies hoor. Ik heb het alleen iets aangedikt om een discussie uit te lokken :P

Het is een feit dat supporter zijn geen topprestatie is.
Het is een feit dat de sporter de topprestatie levert.
Het is een feit dat je jezelf bij het succes betrekt als je zegt wij zijn de beste.
Mijn conclusie: Het is allemaal leuk en aardig dat je dat roept, maar het zijn de spelers die de topprestaties leveren en niet de supporters. De spelers zijn de beste (van Nederland in de competitie) en de supporters zullen daar vast een steentje aan bij gedragen hebben. Maar dat maakt de supporter nog niet tot beste. Want in wat precies ben je goed dan, zo goed dat je er de beste in bent?

Feitelijk gezien heb ik dus geen ongelijk, alleen neem ik het "wij zijn de beste" te letterlijk, dat weet ik heus ook wel, ik wierp alleen eens een objectieve blik op datgene wat een aantal mensen hier riepen en kwam tot de conclusie dat als je het op die manier bekijkt het best wel een trieste bedoening is. Maar omdat zoveel mensen het doen is het normaal geworden en door iedereen (ook wel door mij hoor) geaccepteerd. Maar stel je voor als je dat in je eentje zou doen. Je zou in je eentje het team aanmoedigen om vervolgens te zeggen dat jullie de beste zijn. Op zo'n moment vind je het best wel vreemd dat iemand dat roept terwijl het enige wat hij gedaan heeft een beetje schreeuwen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 16:07 

Donateur

Ja want een club heeft alleen 11 basisspelers??

Zonder supporters, die elk jaar een behoorlijk bedrag neertikken zodat de club uberhaupt kan bestaan (en dan heb ik het niet alleen over wedstrijden maar ook over merchandise en tv-gelden), is er helemaal geen voetbal en zouden grote clubs helemaal niet zo groot zijn. Een club als Feyenoord is daardoor nog steeds zo groot ondanks de belabberde prestaties, daar is maar één groep verantwoordelijk voor en dat zijn wij, de fans die er elke week weer tegen wil en dank staan. Omdat we van de club houden.

Geldt trouwens niet alleen voor de supporters, dat geldt voor een ieder die bij de club betrokken is. Misschien voor de een wat meer dan voor de ander ja, maar net of een speler meer recht heeft op blijdschap dan een supporter die er elke week weer zit. Ook als het slecht gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 16:14 

Aan het typen...

Ja heel goed dat jullie dat doen, maar in wat ben je nu de beste dan :P
Vanuit de context gezien heb je ook wel gelijk, maar als je het nuchter en objectief bekijkt slaat het allemaal nergens op :thumbup:

Overigens is het onzin dat voetbal niet zonder supporters (in de huidige hoeveelheden) kan bestaan, alle andere sporten kunnen dat namelijk ook gewoon. Ja er zullen wat minder mensen op voetbal gaan als het geen volkssport nummer 1 is en ja de voetballers zullen geen miljoenen meer kosten/verdienen, maar je kunt best een sport hebben zonder die hoeveelheden supporters hoor, daar reken je jezelf toch echt te rijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 16:17 

Donateur

De beste supporters ter wereld
Maar in het geval van ojox gaat dat niet op natuurlijk, want die mogen de schoenveters van het Feyenoord-legioen niet eens strikken. Niemand trouwens. Punt. Uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 16:18 

Hardtraxx Veteran

Mensen die hun club elke week of regelmatig steunen in het stadion of op trainingen hebben recht van spreken, maar teletekst en studio sport supporters vind ik af en toe ook best zielig als ze weer vinden dat ZIJ hebben gewonnen en dat ZIJ de beste zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 16:36 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Maar in het geval van ojox gaat dat niet op natuurlijk, want die mogen de schoenveters van het Feyenoord-legioen niet eens strikken. Niemand trouwens. Punt. Uit.

Hemel jezelf nou niet te veel op. Feyenoord heeft NIET de beste supporters van Nederland. Zeker niet. Punt. Uit. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 16:51 

Artiest

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Hemel jezelf nou niet te veel op. Feyenoord heeft NIET de beste supporters van Nederland. Zeker niet. Punt. Uit. :aww:

Wie dan? Heracles? We kunnen iig vaststellen denk ik dat van alle Nederlandse ploegen in Nederland die het label "topclub" nog altijd dragen Feyenoord toch wel de beste aanhang heeft op het gebied van steun en geloof.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 16:57 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

Wie dan? Heracles? We kunnen iig vaststellen denk ik dat van alle Nederlandse ploegen in Nederland die het label "topclub" nog altijd dragen Feyenoord toch wel de beste aanhang heeft op het gebied van steun en geloof.

Dat hebben we gezien de afgelopen tijd. 'Topwedstrijden' die geen eens uitverkopen. Stennis trappen op het trainingsveld. Grotere haat jegens Ajax dan liefde voor de eigen club (GROOT deel van de supporters). Moet ik nog even doorgaan? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 17:11 

Artiest

ogh ogh ogh...Kleine incidenten van een training en dan ben je meteen geen goede supporter meer. Topwedstrijden niet uitverkocht? Ik heb vrijwel elke wedstrijd een uitverkocht stadion gezien.
Een topclub dat vecht tegen degradatie en toch telkens weer zo'n 40.000 man in het stadion, ik zie dat in Amsterdam nog niet gebeuren.
Zometeen ga je nog beweren dat Ajax de beste supporters heeft van Nederland :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 17:18 

Hardtraxx Veteran

ogh ogh ogh...Kleine incidenten van een training en dan ben je meteen geen goede supporter meer. Topwedstrijden niet uitverkocht? Ik heb vrijwel elke wedstrijd een uitverkocht stadion gezien.
Een topclub dat vecht tegen degradatie en toch telkens weer zo'n 40.000 man in het stadion, ik zie dat in Amsterdam nog niet gebeuren.
Zometeen ga je nog beweren dat Ajax de beste supporters heeft van Nederland :lol:

Vecht tegen degradatie? Jullie zijn toch kampioen geworden van het rechterrijtje? Wedstrijd tegen PSV was niet uitverkocht. Dat noem ik een topwedstrijd. Laat staan de wedstrijden tegen De Graafschap, VVV, NAC, Vitesse... toch wel jullie concurrenten op een gegeven moment. 40.000 man? Terwijl er 51.000 in kunnen? Juist ja, I rest my case. En hoezo zie je dat in Amsterdam niet gebeuren? Elke thuiswedstrijd is het stadion nagenoeg uitverkocht. Dat er een paar successupporters zitten die soms niet komen opdagen, nemen we dan maar voor lief. Normale verkoop is bijna altijd uitverkocht en supporters die niet komen zijn ook maximaal maar 2000-3000..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 17:39 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

Vecht tegen degradatie? Jullie zijn toch kampioen geworden van het rechterrijtje? Wedstrijd tegen PSV was niet uitverkocht. Dat noem ik een topwedstrijd. Laat staan de wedstrijden tegen De Graafschap, VVV, NAC, Vitesse... toch wel jullie concurrenten op een gegeven moment. 40.000 man? Terwijl er 51.000 in kunnen? Juist ja, I rest my case. En hoezo zie je dat in Amsterdam niet gebeuren? Elke thuiswedstrijd is het stadion nagenoeg uitverkocht. Dat er een paar successupporters zitten die soms niet komen opdagen, nemen we dan maar voor lief. Normale verkoop is bijna altijd uitverkocht en supporters die niet komen zijn ook maximaal maar 2000-3000..

Als ajax in dezelfde situatie kwam als feyenoord zoude de witte zakdoekjes HEEEEL snel tevoorschijn komen etc.
Feyenoord supporters zijn zowiezo het trouwste publiek. Ik ben een paar wedstrijden geweest en je zal de supporters niet horen klagen, het enige wat je hoort: 'Jammer, er zat niet meer in. Volgende x beter.' Dat zal ik een Ajax supporter nooit horen zeggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 18:06 

Hardtraxx Veteran

WZY schreef:
Chukkels schreef:

Als ajax in dezelfde situatie kwam als feyenoord zoude de witte zakdoekjes HEEEEL snel tevoorschijn komen etc.
Feyenoord supporters zijn zowiezo het trouwste publiek. Ik ben een paar wedstrijden geweest en je zal de supporters niet horen klagen, het enige wat je hoort: 'Jammer, er zat niet meer in. Volgende x beter.' Dat zal ik een Ajax supporter nooit horen zeggen ;)

Dat komt omdat supporters van Feyenoord ook wel weten dat het niet beter kan. Toen onder Gullit, toen het begon, kwamen de zakdoekjes enorm snel tevoorschijn. Want Feyenoord was het niet gewend om zoveel te verliezen. 2 seizoenen later weten ze dat het gewoon niet beter kan en dan krijg je ook minder gezeur. Maar zeker in het begin, waren de harde kreten niet te harden. Dat zal bij Ajax ook zo zijn als het gebeurd. Maar ja, gelukkig is Ajax te goed om in het verval van Feyenoord te komen. Dus we zullen het waarschijnlijk nooit weten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 18:17 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Oke wat jij wil.

Wat goed van jullie zeg dat jullie in stoeltjes om het veld zitten/staan een beetje simpele liedjes te schreeuwen. Heb je vast tig jaren training voor nodig gehad, speciale diëten voor gevolgd en je sociale leven voor op de kop gezet. Echt een topprestatie. :clap:

Ik snap dat de club jullie bedankt voor het feit dat jullie ze extra gemotiveerd hebben, maar om zelf nu te doen alsof je de beste bent, nee :aww: Als je zo goed was had je wel op het veld gestaan, of als je de beste was had je in ieder geval niet meer in Nederland gevoetbald.

jij gaat dus ook nooit naar wedstrijden?
of je bent voor een club die blijkbaar nooit wat wint en dus nooit kan zeggen dat ze beste zijn :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 18:24 

Hardtraxx Addict

feyenoord kan wel beter hoor dan dit seizoen :thumbup: maar dat is ook weer een verschil tussen het feyenoord en het ajax publiek: ajax supporters zijn verschrikkelijk arrogant. Het kan ook zo met ajax gebeurt zijn en dat ze 10de worden ofzo ;) de bal is rond en er kan altijd van alles gebeuren in het voetbal. Feyenoord supporters zijn :worship: en blijve altijd achter de club staan :) als je zelfs tege willem II over de 35.000 kaarten verkoopt is het voor mij wel duidelijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 18:27 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Chukkels schreef:
Lyst schreef:
Mooi is dat als iemand zegt "Wij zijn de beste", terwijl het enige is wat hij doet is vanaf de zijlijn/tv kijken hoe anderen presteren. :lol:

Zie hier: weer iemand die het blijkbaar niet snapt of niet wil snappen. Om even uit te leggen: de slogan 'Wij zijn Ajax' staat voor de club en iedereen die bij de club betrokken is. Dat wil zeggen de spelers, de technische staf en de supporters en fans. Dus ja, de yell 'Wij zijn Ajax, wij zijn de beste' gaat dus voor iedereen op die op een positieve manier bij Ajax betrokken is ;)

Nee het is gewoon iets wat mensen ten compensatie zoeken voor het feit dat ze zelf niet in staat zijn om topsporter te zijn. Beetje arrogant lopen doen met de prestatie van een ander. Ik vind dat zielig.

Ik vind voetbal kijken mooi, ik ben ook wel voor een club en hoop ook voor ze dat zij iets winnen. Maar om vervolgens te doen alsof jij deel uitmaakt van het succes.. Nee. :sleep:

Ik heb veel domme reacties gelezen in dit topic maar dit spant toch echt de kroon :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 18:37 

Aan het typen...

The Anim0l schreef:
of je bent voor een club die blijkbaar nooit wat wint en dus nooit kan zeggen dat ze beste zijn :aww:

Leer jij maar eerst een begrijpend lezen :yawn:

En nee ik ga nooit naar wedstrijden, ik ben ook geen supporter.
En de club waar ik voor ben heeft vorig jaar de competitie gewonnen, dit jaar de Johan Cruijffschaal en de beker. Dus goed zijn ze vast wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 18:40 

Hardtraxx Veteran

WZY schreef:
feyenoord kan wel beter hoor dan dit seizoen :thumbup: maar dat is ook weer een verschil tussen het feyenoord en het ajax publiek: ajax supporters zijn verschrikkelijk arrogant. Het kan ook zo met ajax gebeurt zijn en dat ze 10de worden ofzo ;) de bal is rond en er kan altijd van alles gebeuren in het voetbal. Feyenoord supporters zijn :worship: en blijve altijd achter de club staan :) als je zelfs tege willem II over de 35.000 kaarten verkoopt is het voor mij wel duidelijk ^^

Maar het is niet meer speciaal om van VVV te verliezen of gelijk te spelen tegen NEC in eigen huis. Dat is bij Ajax wel anders. En 35000 tegen Willem 2? Nog altijd 13000 minder dan Ajax. Groot verschil. En Ajax 10e? Waarop baseer je dat? Voor volgend seizoen moet óf PSV een topseizoen draaien met Gomez als uitblinker of moeten de huurlingen van Twente extreem goed zijn, mocht Ajax de titel niet pakken. Of de pleuris breekt uit en half Ajax 1 vertrekt natuurlijk. Maar daar ga ik eventjes niet van uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 18:43 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
The Anim0l schreef:

Leer jij maar eerst een begrijpend lezen :yawn:

En nee ik ga nooit naar wedstrijden, ik ben ook geen supporter.
En de club waar ik voor ben heeft vorig jaar de competitie gewonnen, dit jaar de Johan Cruijffschaal en de beker. Dus goed zijn ze vast wel.

als je geen supporter ben waarom heb je dan commentaar op supporters
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 18:50 

Aan het typen...

Dus je moet een kindermisbruiker zijn om wat te zeggen van Robert M >.<

Sterker nog als ik supporter was had ik volgens jou commentaar op mezelf, dat zou een beetje dom zijn vind je ook niet.

En ik had geen commentaar op supporters, lees anders even goed wat ik allemaal gezegd heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 18:57 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
WZY schreef:

Maar het is niet meer speciaal om van VVV te verliezen of gelijk te spelen tegen NEC in eigen huis. Dat is bij Ajax wel anders. En 35000 tegen Willem 2? Nog altijd 13000 minder dan Ajax. Groot verschil. En Ajax 10e? Waarop baseer je dat? Voor volgend seizoen moet óf PSV een topseizoen draaien met Gomez als uitblinker of moeten de huurlingen van Twente extreem goed zijn, mocht Ajax de titel niet pakken. Of de pleuris breekt uit en half Ajax 1 vertrekt natuurlijk. Maar daar ga ik eventjes niet van uit.

1. Ik keek er ook niet vreemd op als ajax verloor van VVV of Excelsior ;)
2.Ajax - Willem II : http://www.youtube.com/watch?v=MYi93wFCoHM (Zie ik hier nou duidelijk lege stoeltjes?)
Feyenoord - Willem II : http://www.youtube.com/watch?v=upLohcfj ... re=related (Zit voller mkay?)
3. Het ajax 10de verhaal was een voorbeeld dat alles zo om kan draaien in de voetballerij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 19:07 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Sterker nog als ik supporter was had ik volgens jou commentaar op mezelf, dat zou een beetje dom zijn vind je ook niet.

En ik had geen commentaar op supporters, lees anders even goed wat ik allemaal gezegd heb.

Nee maar je moet wel ooit bij een wedstrijd zijn geweest om te ondervinden hoe het is om een club te steunen.
Dus nee dat is niet zoals het bij jou gaat zondag avond studio sport met je hand in je broek ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 19:09 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

als je supporter was had je waarschijnlijk al die onzin niet gezegt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 19:22 

Aan het typen...

...
Het is allemaal heel goed dat jullie je club ondersteunen, ik ondersteun mijn club ook, weliswaar niet door aanmoedigen, maar door vrijwilligerswerk binnen de club. Daar heb ik ook niets op aan te merken en het is ook zeker terecht dat de clubs de mensen daarvoor bedanken. Het ging er alleen om dat als je dieper over de zin "wij zijn de beste" nadenkt, je jezelf af gaat vragen waar die mensen (buiten het team zelf om) zo goed in zijn dat ze gaan roepen dat zij de beste zijn.

Natuurlijk bedoelen ze met wij zijn de beste, de club waar ik achter sta is het beste, maar het was ook een nuchtere objectieve blik op die uitspraak en niet rekening houdende met de context noch met hoe normaal het is om zoiets te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2011 19:24 

Lyst schreef:
...

favoriete zin van de dag :lol:
Vorige  1 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic