nee
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
-
A
Dat tuig heb je bij elke club 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Kans wordt groter op Janssen
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... sn=voetbalTheo Janssen staat hoog op het verlanglijstje van Ajax. De middenvelder van FC Twente ziet de overstap ook wel zitten.
Ik hoop het.Hoofdcoach wrote:Kans wordt groter op Janssen
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetb ... sn=voetbalTheo Janssen staat hoog op het verlanglijstje van Ajax. De middenvelder van FC Twente ziet de overstap ook wel zitten.
Denk dat het dan wel aardig staat als de sterkhouders ook blijven!
Stekelenburg
V/d Wiel - Alderweireld - Vertonghen - Boilesen
De Zeeuw - Eriksen - Janssen
Sulejmani - De Jong - Boerrigter
Waarom zou dat niet kunnen, dat bewijzen Sneijder,V/D Vaart en Robben toch wel bij het Nederlands Elftal?
En zoiezo, Janssen hoeft ook niet noodzakelijk een vrije rol te hebben?
In zijn eerste jaar bij Twente heeft hij als linkshalf gespeeld, met Kenneth Perez in een vrije rol.
Zijn laatste jaar bij Vitesse speelde hij linksbuiten, en de jaren daarvoor ook als linkshalf.
En bij het Nederlands elftal begon hij ook op de plek van verdedigende middenvelder.
Pas dit seizoen heeft hij een vrije rol gekregen. Ik vind ook dat hij het beste presteert in een vrije rol, maar in een team als dat van Ajax kan hij gerust als linkshalf spelen, met een vrije rol voor Eriksen.
En zoiezo, Janssen hoeft ook niet noodzakelijk een vrije rol te hebben?
In zijn eerste jaar bij Twente heeft hij als linkshalf gespeeld, met Kenneth Perez in een vrije rol.
Zijn laatste jaar bij Vitesse speelde hij linksbuiten, en de jaren daarvoor ook als linkshalf.
En bij het Nederlands elftal begon hij ook op de plek van verdedigende middenvelder.
Pas dit seizoen heeft hij een vrije rol gekregen. Ik vind ook dat hij het beste presteert in een vrije rol, maar in een team als dat van Ajax kan hij gerust als linkshalf spelen, met een vrije rol voor Eriksen.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Laten we bidden tot de goden dat Stekelenburg volgend jaar niet meer bij Ajax speelt.
Die jongen verdient veel beter.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Waarom moeten alle goede spelers nou weer naar het buitenland vertrekken? Laat ze toch is lekker een keer in eigen land.Skedoedelefloeps wrote:Laten we bidden tot de goden dat Stekelenburg volgend jaar niet meer bij Ajax speelt.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Stekelenburg is 1 v.d. betere keepers in de wereld, ik zou eht zonde vinden als zo'n speler bij een ploeg als Ajax blijft zijn hele leven.Hoofdcoach wrote:Waarom moeten alle goede spelers nou weer naar het buitenland vertrekken? Laat ze toch is lekker een keer in eigen land.Skedoedelefloeps wrote:Laten we bidden tot de goden dat Stekelenburg volgend jaar niet meer bij Ajax speelt.
Nu komt het hoogtepunt voor een keeper (in de 30) ik hoop echt dat hij v.d. Sar gaat opvolgen.
Ajax heeft aan Vermeer een opvolger die goed genoeg is voor Nederlandse top, Stekelenburg verdient nu toch echt wel beter.
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Klopt, het zou heel mooi voor hem zijn als ie vd Sar opvolgt, maar om nou te gaan bidden tot de goden dat ie weg gaat 
Vermeer is een prima keeper ja en heeft dat de afgelopen tijd ook laten zien
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ja das een hyperbool natuurlijk, voor het wk was ik geen fan van Stekelenburg, maar vind hem nu echt een van de betere in de wereld, dus ik gun het hem dat er een grote club komt.Hoofdcoach wrote:Klopt, het zou heel mooi voor hem zijn als ie vd Sar opvolgt, maar om nou te gaan bidden tot de goden dat ie weg gaat
Ferguson zou bezig zijn met de keuze tussen De Gea en Stekelenburg, schijnt dat Ferguson geen fan is van erg jonge keepers dus... common maarten!
Janssen 100% zeker naar ajax, morgen medische keuring.
-
A
wut
-
C
Dszuszdak weg... assaidi kom maar binnen
nr 4 van rusland, waarschijnlijk wil psv 10 miljoen.
-
C
Nahzi nog iets.... ball, blok, weet ik het..Project 141 wrote:Echt? waarnaarrtoe voor hoeveel?robkuh1990 wrote:Dszuszdak weg... assaidi kom maar binnen
10M zoiezo, maar hij is zoiezo 15M waard
die russische club die afgelopen jaar ook roberto carlos had gekocht, en nu willen die ook bieden op gattuso en aimar..dat wordt nog wat hahaProject 141 wrote:Echt? waarnaarrtoe voor hoeveel?robkuh1990 wrote:Dszuszdak weg... assaidi kom maar binnen
yeah, wij zijn ajax, wij zijn de beste!!!!

du Chatinier weg bij Utrecht. Prestaties waren inderdaad telleustellend, maar had toch altijd enorm veel respect voor deze ras Utrechter 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Janssen kom er maar in 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Sowiesoroberttt wrote:volgend jaar wordt Heerenveen kampioen![]()
![]()
![]()
![]()
-
HHardtraxxer
- 180 posts member since 2010
- last seen Mar 2017
F*ck iedereen. Wij zijn Ajax en wij zijn de beste! Lees hier alweer allerlei twentse verhalen dat hun huldiging groter/beter etc. was?! BLABLA! 2e en dan een huldiging? Wat een faal! Ik was als Ajacied in Amsterdam zondag en het was echt FANTASTISCH. Ongekende ontlading. En over die vechtpartij en vernielingen? Heel jammer. Triest volk. Ik heb er niets van gemerkt.
Last edited by HardstyleLover90 on 20 May 2011 00:22, edited 2 times in total.
-
C
volgens mij zijn die champions league inkomsten van ajax aankomend jaar genoeg voor het schadeherstel in A'dam!HardstyleLover90 wrote:F*ck iedereen. Wij zijn Ajax en wij zijn de beste! Lees hier alweer allerlei twentse verhalen dat hun huldiging groter/beter etc. was?! BLABLA! 2e en dan een huldiging? Wat een faal! Ik was als Ajacied in Amsterdam zondag en het was echt FANTASTISCH. Ongekende ontlading. En over die vechtpartij en vernielingen? Heel jammer. Triest volk. Ik heb er niets van gemerkt.
In Amsterdam of int stadion? En dat "wij zijn Ajax en wij zijn de beste"?HardstyleLover90 wrote:F*ck iedereen. Wij zijn Ajax en wij zijn de beste! Lees hier alweer allerlei twentse verhalen dat hun huldiging groter/beter etc. was?! BLABLA! 2e en dan een huldiging? Wat een faal! Ik was als Ajacied in Amsterdam zondag en het was echt FANTASTISCH. Ongekende ontlading. En over die vechtpartij en vernielingen? Heel jammer. Triest volk. Ik heb er niets van gemerkt.