Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 23:13 

Hardtraxx Veteran

Laat Theo maar lekker bij Vitesse voetballen, die gaat compleet mislukken bij Ajax denk ik ;)
Sightorsson ook een bagger aankoop, maar voor de breedte is het niet verkeerd.
Boerrigter ben ik wel blij mee :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 23:17 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
p-stylez schreef:
en het gerucht gaat dan Theo Janssen woensdag gaat tekenen bij Ajax

:lol:

Dat geloof ik dan weer net niet, broodje aap denk ik.

Bij barend en barend kwam het aan bod, en die zitten wel heel erg dicht bij het vuur, dus het zou me niets verbazen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 23:23 

Hardtraxx Veteran

Zou mij ook niets verbazen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 23:31 

Donateur

Daveytl schreef:
Laat Theo maar lekker bij Vitesse voetballen, die gaat compleet mislukken bij Ajax denk ik ;)

Lol, Sightorsson bagger? Die kerel is een prima spits man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mei 2011 23:33 

Bierkoning

dawasiknie schreef:
Daveytl schreef:

Lol, Sightorsson bagger? Die kerel is een prima spits man.

Hij maakt ook wel een goeie indruk op mij, alleen moet het altijd nog blijken of zo iemand gaat slagen bij Ajax.
Hij moet in ieder geval even de tijd krijgen als het op begin nog niet loopt (zie Sulejmani)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 00:40 

Hardtraxx Veteran

Dankzij Feyenoord-'supporters' en de ME kan de Klassieker waarschijnlijk volgend seizoen weer niet met uitsupporters gespeeld worden. Dit in verband met de rellen die zich voor hebben gedaan bij de finale voor de beker voor beloften tussen Feyenoord en Vitesse. Feyenoord-'supporters' gooiden met vuurwerk naar het uitvak, waar onder andere ouders met jonge kinderen zaten. Ook liepen ze constant te schelden en spreekkoren te roepen. Uiteindelijk greep de ME in, maar deed dit op achterlijke wijze door direct in te slaan op de uitdagende relschoppers.

Dit is wellicht slecht nieuws voor Ajax, dat zich voorbeeldig had gedragen tijdens het kampioensfeest, waarnaa beloofd werd dat er gekeken werd of uitsupporters weer naar de Klassieker konden. Dankzij de Feyenoord-'supporters' en het schandalige optreden van de ME, ligt dit plan echter op losse schroeven.

Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 08:21 

Artiest

Spreekkoren en schelden vind ik allemaal niet zo erg vanaf tribunes.
Maar vuurwerk gooien... :/ dat zijn dus gewoon echt de mensen in de samenleving die niemand zal missen.
Achterlijke gang van zaken natuurlijk, filmpje zal overigens wel het vernijn in het schelden liggen, want ik snap niet waarom ze iemand met epilepsie een camera geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 10:14 

Hardtraxx Veteran

Trieste bedoeling!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 10:34 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Spreekkoren en schelden vind ik allemaal niet zo erg vanaf tribunes.
Maar vuurwerk gooien... :/ dat zijn dus gewoon echt de mensen in de samenleving die niemand zal missen.

Spreekkoren en schelden vind ik ook prima kunnen ja, maar zoals ik al eerder zei ligt de grens bij geweld. Dit keur ik dan ook keihard af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 10:51 

Artiest

Project 141 schreef:
Moet het dan ook geaccepteerd dat ze een scheids vol liggen te schelden? Snap wel dat je iets moet toelaten, maar spreekkoren gericht op de scheidsrechter vindt ik te ver gaan

Scheidsrechters voelen hun eer aangetast dan, maar dat gebeurt wel vaak redelijk snel in mijn ogen.
Je moet daar boven staan, zowel als speler of als scheids. Lekker boeiend wat die mensen zingen, volg het spel gewoon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 10:58 

Artiest

Ja?! Anders kan je ook een ceremonie stil leggen tijdens kampioenschap voor Ajax omdat ze El hamdaoui uitfluiten... alsof dat leuk is om te horen.
of witte zakdoekjes, geweldig voor een coach. Je moet een vent zijn en erboven staan, ik heb een ziekte dat ik tot mn 16de heel veel aan kwam en ik stond elke zaterdag op het veld waar mensen je uitschelden en uitlachen, heb gewoon door gespeeld. Het is niet leuk, maar om er een wedstrijd voor stil te leggen vind ik onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 11:09 

Artiest

Project 141 schreef:
Ik denk dat als je er geen consequenties aan verbindt, het alleen maar erger wordt.. En een wedstrijd stil leggen is kut ja, maar het is moeilijk om het anders te straffen. En een heel supportersvak dat je uitscheldt is natuurlijk wat anders dan wat jij hebt meegemaakt.

ik vind het toch beduidend erger als mensen je uitschelden ofzo dan dat ze je moeder een hoer noemen, dat neem je toch niet serieus >.<
Nee je moet als scheidsrechter weten dat voetbal emotie is en dat mensen wel eens dingen roepen vanaf de tribunes. Als een elftal niet goed speelt en uitgefloten wordt stopt het toch ook niet opeens met voetballen. Beetje aanstellerij van de kant van de scheids.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 11:21 

Donateur

Chukkels schreef:
Dankzij Feyenoord-'supporters' en de ME kan de Klassieker waarschijnlijk volgend seizoen weer niet met uitsupporters gespeeld worden. Dit in verband met de rellen die zich voor hebben gedaan bij de finale voor de beker voor beloften tussen Feyenoord en Vitesse. Feyenoord-'supporters' gooiden met vuurwerk naar het uitvak, waar onder andere ouders met jonge kinderen zaten. Ook liepen ze constant te schelden en spreekkoren te roepen. Uiteindelijk greep de ME in, maar deed dit op achterlijke wijze door direct in te slaan op de uitdagende relschoppers.

Dit is wellicht slecht nieuws voor Ajax, dat zich voorbeeldig had gedragen tijdens het kampioensfeest, waarnaa beloofd werd dat er gekeken werd of uitsupporters weer naar de Klassieker konden. Dankzij de Feyenoord-'supporters' en het schandalige optreden van de ME, ligt dit plan echter op losse schroeven.

Ik wil nu niet direct het gedrag van mijn medesupporters goedpraten, maar als we eerst maar eens orde op zaken gaan stellen door de gebeurtenissen in de juiste volgorde te zetten, krijgen we misschien ook wat meer begrip voor de Feyenoord "supporters"

Om te beginnen is het sowieso al bizar dat men de fans van beide ploegen pal naast elkaar neerzetten. Niet erg slim, maar goed. Dan wordt er wat geprovoceerd natuurlijk, maar actie=reactie dus dit ging uiteraard wel over en weer. Voor de aftrap (bij opkomst van de spelers) werd er vuurwerk afgestoken. Goed dat mag niet, maar laten we daar nou aub niet al te kinderachtig over doen. Van vuurwerk naar spelers/supporters toegooien was toen nog to-taal geen sprake. Van wat ik heb begrepen werd een steward beroofd van z'n jas, ook niet echt netjes natuurlijk, maar na een kwartier begon de boel weer aardig te zakken qua hitsigheid.

Dus komt, na een half uur, als er helemaal niets meer aan de hand is, ineens de ME het Feyenoord vak op. Jullie hebben de beelden gezien en ik denk dat dit wel voor zich spreekt. Lekker zielig over de "vrouwen en kinderen" op het Vitesse vak beginnen, maar geen enkele haan die kraait naar de vrouwen en kinderen op het Feyenoord vak? Daar gaan we:
- een jochie van 8 wordt op de rug van z'n vader geslagen door de ME
- een meisje van 13 brak haar enkel door de overdreven charges
- een jongen op krukken wordt geslagen, de mensen die hem willen helpen worden vervolgens ook zonder pardon geslagen en getrapt
- zelfs mensen die nog opzij wilden stappen, krijgen onnodige klappen van de stokken en schilden
- en zoals heel duidelijk te zien op de beelden, na die charge breekt de totale pleuris uit op het vak (mensen vliegen naar beneden, vallen op de grond, kunnen geen kant meer op)

Ik ben iemand die niet gauw agressief wordt, maar als ik zo onrechtvaardig en gewelddadig behandeld zou worden, dan gaan er bij mij ook wat stoppen losslaan. Alleen al bij het bekijken van dat filmpje werd ik witheet. Bizar hoe de ME zich denkt dit te kunnen veroorloven.

En ja, daarna werd er idd het veld op gegooid en zelfs het Vitesse vak in... Laat ik daar kort over zijn: dat hoort ook niet, klaar. Maar de agressie werd zelf in de hand gewerkt door de ME, en de kortzichtige organisatie die zo slim was om die 2 vakken pal naast elkaar te zetten. Ik denk dat dit stukje van een Feyenoord-supporter die erbij was wel genoeg zegt
Citaat:
Agenten met platte pet die even later het vak betraden spraken tegen de woedende supporters ook hun onbegrip uit. Zij hadden ook geen goed woord over voor het schandalige gedrag van de ME en spraken over haantjesgedrag binnen de Mobiele Eenheid.

Maar wie is nou degene die hier heeft gefaald? De Feyenoord-supporters of de organisatie en politie-chefs? Nou hebben enkele idioten met een stadionverbod (die gister wel aanwezig waren) er natuurlijk wel een beetje hun steentje eraan bijgedragen, maar de aanleiding van al het buitensporige geweld was een schandalig optreden van de ME. De getuigen en videobeelden liegen daar ook niet om.

Ik ben benieuwd wat de gevolgen hiervan zijn. Gezien Aboutalebs tunnelvisie en angsthazenbeleid verwacht ik inderdaad dat we voorlopig weer op een hoop onzinmaatregelen kunnen rekenen. Erg sneu dat het zo moet lopen.

Oh ja en hier moest ik ook om gniffelen
Citaat:
Dit is wellicht slecht nieuws voor Ajax, dat zich voorbeeldig had gedragen tijdens het kampioensfeest, waarnaa beloofd werd dat er gekeken werd of uitsupporters weer naar de Klassieker konden.

Want daar liep het na afloop op het museumplein op rolletjes en moest de ME totaal niet in actie komen :') Pot verwijt de ketel-verhaal. Net zo kortzichtig als het verhaal in vele media over de wedstrijd van gisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 12:05 

Hardtraxx Addict

Wilde hier mijn reactie ook nog neerzetten,
maar Dawasiknie verwoord het al perfect. :)

Chukkels schreef:

Media zit er weer flink langs dus, ajax supporters hebben zich ook niet voorbeeldig gedragen in de kuip met de bekerfinale
en met het kampioensfeest duidelijk ook niet. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 12:12 

Artiest

Lekker vingers wijzen naar elkaar, schiet niemand wat mee op natuurlijk.
We zien vanzelf wel of uit publiek mag ja of nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 12:19 

Hardtraxx Veteran

Ajax supporters hebben zich voorbeeldig genoeg gedragen tijdens de huldiging en de bekerfinale. Natuurlijk waren er een aantal bij die zich hebben misdragen, maar het gros heeft het goed gedaan. Als beloning zou worden gekeken of er weer supporters bij konden zijn. Nu gaat dit waarschijnlijk niet meer door.

Maar ik snap het ook niet waarom Feyenoordsupporters een kaartje kopen voor naast het uitvak. Dat was het eniige vak dat uitverkocht was. Natuurlijk zat de organisatie ook fout met het toelaten van dit geval en was de controle ruk. Maar probeer nu niet het gedrag van jullie supporters goed te praten, want die hebben zich ook gewoon schandalig gedragen. Echter was het optreden van de ME nóg schandaliger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 12:26 

Artiest

Maar jij zegt een paar die zich misdragen hebben bij Ajax... dat is hier toch ook het geval... een paar die zich misdragen.
Ik heb eerlijk gezegd op de filmpjes nog niets gezien war van supporters niet door de beugel kan.
Niemand heeft het verpest dat er geen uit publiek meer mag zijn, zou het ook hypocriet vinden van de KNVB als het beslist na dit incident dat dat het geval zal zijn komend seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 12:42 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Maar jij zegt een paar die zich misdragen hebben bij Ajax... dat is hier toch ook het geval... een paar die zich misdragen.
Ik heb eerlijk gezegd op de filmpjes nog niets gezien war van supporters niet door de beugel kan.
Niemand heeft het verpest dat er geen uit publiek meer mag zijn, zou het ook hypocriet vinden van de KNVB als het beslist na dit incident dat dat het geval zal zijn komend seizoen.

De ME heeft het verpest ja. Maar de Feyenoord supporters gaven aanleiding ertoe. En de organisatie ook wel een beetje. Waarom hebben ze geen vuurwerkhonden ingezet? Bij Champions League wedstrijden van Ajax worden die altijd ingezet, en dat werkt, geloof me. Maar natuurlijk zal de schuld wel weer bij de supporters komen te liggen. De ME wordt toch wel in bescherming genomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 12:49 

Artiest

Agh ja.. we zullen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 13:04 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:

Aghhh. Die goede ajacieden die met het oog op de klassieker zich goed gedragen hebben. *hoesthoesthoest*

Wat is de media toch machtig!

Citaat:
De M.E. vond het nodig om het vak te bestormen na anti Aboutaleb liedjes.

Nadat ik op een metertje of 5/10 links van mij zo een dorpsidioot met zijn knuppel zag zwaaien, en ze zelfs kinderen heeft geraakt, kinderen van 10 worden voor de schenen gemept, er werd een jonge vrouw afgevoerd die niet meer normaal kon lopen gekneusde/gebroken enkels(?), een kindje van jaartje of 8 wordt zo hard geslagen dat zijn handjes helemaal open liggen. 8 JAAR. (makkelijk hea, blafmongolen) besluit ik maar ff een paar meter naar rechst de wedstrijd te volgen.

Wil je je klacht/verhaal kwijt?

Mail naar:

[email protected]

Lees hier voor meer info:

http://www.feyenoordnet.nl/supportersza ... ltijd.html

http://www.youtube.com/watch?v=x096zCm9UY

Kijk dat filmpje maar! Daar zie je het wat beter! ;)

Die anti-aboutaleb liedjes zijn ook niet een beetje terecht.
Die kloot maakt het alleen maar erger met z'n optredens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 13:08 

Artiest

als ik dat zie dan zou ik zo'n gek een duw geven dat ie achterover flikkerd >.<
moet je echt niet doen, trieste figuren ME.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 13:09 

Donateur

Chukkels schreef:
Ajax supporters hebben zich voorbeeldig genoeg gedragen tijdens de huldiging en de bekerfinale. Natuurlijk waren er een aantal bij die zich hebben misdragen, maar het gros heeft het goed gedaan. Als beloning zou worden gekeken of er weer supporters bij konden zijn. Nu gaat dit waarschijnlijk niet meer door.

Maar ik snap het ook niet waarom Feyenoordsupporters een kaartje kopen voor naast het uitvak. Dat was het eniige vak dat uitverkocht was. Natuurlijk zat de organisatie ook fout met het toelaten van dit geval en was de controle ruk. Maar probeer nu niet het gedrag van jullie supporters goed te praten, want die hebben zich ook gewoon schandalig gedragen. Echter was het optreden van de ME nóg schandaliger.

Tsja, er hebben zich misschien net 100 mensen misdragen tijdens die huldiging, en er heeft zich gisteren tijdens die wedstrijd ook maar en klein deel van de Feyenoorders misdragen (op de 5000/6000). Vind het dus nogal kansloos mocht het niet doorgaan, maar onze burgervader is daar kinderachtig genoeg voor helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 13:11 

Artiest

Agh Amsterdam wordt gerund door PvdA'ers en Joden.. oh oeps, pleonasme :P
En Rotterdam is een allochtoon de baas, dan krijg je rare beslissingen natuurlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 13:22 

Hardtraxx Veteran

Typisch volk... KHANKUHURHRLAAIUURSSS KHNAKAURLAAAIARUSSS :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2011 13:35 

Donateur

Hoofdcoach schreef:
Typisch volk... KHANKUHURHRLAAIUURSSS KHNAKAURLAAAIARUSSS :')

Zelfde volk als hier toevallig?
Vorige  1 ... 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic