Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 35 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 13 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Wat een heerlijke huldiging, vertonghen mag wat mij betreft na zn carriere als voetballer lekker leider van 410 worden.. Maaan wat ging die uit zn dak!
frankie hield die schaal omhoog, ik denk: wat issie krom? :huh:
Had stekel um laten vallen :') waardeloze keeper.. :p
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
p-stylez wrote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Net thuis, wat een onvergetelijke middag, museumplein was echt te vet, alleen jammer van de blikken, flessen bier, en ander spul dat de hele tijd werd gegooid (stond bij de palen). Maar de sfeer was super! pas na dat het was afgelopen brak een beetje de pleuris uit. Als iemand me stem heeft gevonden in amsterdam, aub even terugbrengen.

Hier hebben we lang op gewacht, wat een feest!
Hahahaah, jij had gratis bier daar onder die palen denk? Ik zag gewoon flesjes vliegen etc., wat een debielen zeg! Jou niet gezien! Wat een dag, echt helemaal leip! :woot: :woot: :woot: :love: :woot:
C
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
gelukkig is de schaal rond en rolt die onder de bus vandaan, zo'n beke rblijft gewoon liggen.
Is er toch nog een nut van zo'n lelijke prijs, hebben ze bij de KNVB dan toch over nagedacht :lol:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
View on YouTube

:loving:
A
Kippenvel :worship:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 14 days ago
Vertongen held :worship:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Ajax is verdiend kampioen geworden, zeker gezien de wedstrijd gisteren.

Alleen ik kijk er wel weer vreselijk tegen op om het hele jaar weer die onzin aan te horen.

Of nu al, al die wnb's op hyves :')
Hardtraxx Veteran
3416 posts member since 2009
last seen Apr 2025
rtl en nos :')

wat een feest gister twente net alsof ze kampioen waren ze gingen nog langer door dan ajax
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
Pommer wrote:Vertongen held :worship:
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Had er niet op gehoopt, maar had het ergens wel verwacht. Vind het erg jammer dat Twente niet heeft laten zien wat het kan gisteren. Toch de felicitaties aan de neuzen :thumbup: Gister 1 van de beste wedstrijden van het seizoen van Ajax gezien en de wedstrijd dus ook verdient gewonnen!
D
Artiest
last seen Apr 2019
Iets heel anders.... welke friese vlag boer heeft bedacht bij Heerenveen dat het mooi zou zijn een Ajax shirt met zwart broekje als uit shirt te nemen >.<
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Skedoedelefloeps wrote:Iets heel anders.... welke friese vlag boer heeft bedacht bij Heerenveen dat het mooi zou zijn een Ajax shirt met zwart broekje als uit shirt te nemen >.<
Echt hé. Nog nooit zo'n lelijke totale kleurencombinatie gezien. We eens in een shirt alleen, maar dit complete tenue slaat werkelijk alles. :') Mischien dat ze Drost willen houden en hem proberen over te halen zodat ze volgend jaar hun uitwedstrijden maar in het rood-wit te laten spelen? xd

Trouwens, wat zijn Utrecht supporters triest en wil ik toch even een hulde geven aan de ME. Als die niet achter de informatie waren gekomen dat Utrecht-hooligans naar Amsterdam wilden afreizen om het feest te verstoren, was het een hel geworden in Utrecht.
Hardtraxx Veteran
6677 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Chukkels wrote:Trouwens, wat zijn Utrecht supporters triest en wil ik toch even een hulde geven aan de ME. Als die niet achter de informatie waren gekomen dat Utrecht-hooligans naar Amsterdam wilden afreizen om het feest te verstoren, was het een hel geworden in Utrecht.
Vind ik ook triest ja, de grens ligt ten alle tijden bij geweld.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Ze gaan de schaal niet laten repareren, staat als symbool voor de 30e titel en de gruwelijke zondag :clap:
D
Artiest
last seen Apr 2019
Hoofdcoach wrote:Ze gaan de schaal niet laten repareren, staat als symbool voor de 30e titel en de gruwelijke zondag :clap:
Ik vind het nog altijd ironisch dat de keeper nota bene iets uit z'n klauwen laat vallen :lol:
Hardtraxx Veteran
10235 posts member since 2009
last seen Apr 2025
Wat een geweldige dag was het gister in Amsterdam! Wat een sfeer, wat een spanning in de wedstrijd (zeker na dat doelpunt van Jansen en ik heb last van mijn stem :P . Ajax is verdient kampioen geworden van Nederland! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Weet iemand waar je hele huldiging kan terugzien? Dus van het moment dat de bus vlakbij is tot dat het helemaal is afgelopen? Kan het zelf niet vinden op AT5 of op yotubue. Even nagenieten.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Eindelijk! Wat een wedstrijd en wat een sfeer gister! :worship:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Haha best heerlijk sommige posts als je vanaf pagina 1 gaat lezen :lol:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Image
Whaha dit plaatje is mooi!
KAMPIOENEN VAN HET RECHTERRIJTJE :worship:

Edit laat maar nou hebben ze ineens het linkerrijtje erbij gedaan :(
Hardtraxx Veteran
7220 posts member since 2010
last seen Dec 2017
Ik zie maar 1 rij?
Hardtraxx Veteran
last seen Mar 2025
Whahaha ik kijk nu de volledige wedstrijd op EL. Maar wat is die commentator slecht zeg. Als commentator moet je geen voorkeur hebben en moet je al heb je die, moet je die nog niet uitspreken. Aannames maken moet je al helemaal niet doen. Wat een drama is die man, even een opsomming:

- "Als je niet 100% zeker bent zoals Vink, moet je geen penalty geven"
- "Ajax heeft een jonge ploeg die goed kan voetballen, maar om dat 90 minuten vol te houden, is een ander verhaal. FC Twente kan dat wél."
- "De Jong zet Ajax met een schaarse counter op 3-1."

Juist... :')

Maar kippenvel :loving:
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Sigtorson is rond met ajax, alleen az wilt hogere transfersom
Boerrigter is rond
en het gerucht gaat dan Theo Janssen woensdag gaat tekenen bij Ajax
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
p-stylez wrote: en het gerucht gaat dan Theo Janssen woensdag gaat tekenen bij Ajax
:lol:

Dat geloof ik dan weer net niet, broodje aap denk ik.