Ramirez wrote:Twente! Word feesten in Enschede Zondag en Maandag!
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Crash wrote:
Gelukkig, de derde ster komt toch. Vond het al zo raar, hoe moeilijk is het om er nog een sterretje bij te drukken
Nice
-
C
nieuw type ster? de jodenster?
:')robkuh1990 wrote:nieuw type ster? de jodenster?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Pentagram! :')robkuh1990 wrote:nieuw type ster? de jodenster?
-
A
nee de swastikarobkuh1990 wrote:nieuw type ster? de jodenster?
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
jouw gebleekte sterrobkuh1990 wrote:nieuw type ster? de jodenster?
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
of i.p.v 2 sterren een duitse adelaar boven dat logo
-
A
HAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAH
FUCKING grappig

FUCKING grappig
Helemaal niets in amsterdom.
Nog maar 2 dagen
Nog maar 2 dagen
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Het zit diep hedawasiknie wrote:Helemaal niets in amsterdom.
Nog maar 2 dagen
Waneer twente kampioen is heb ik in totaal met weddenschappen 3 flesen whiskey gewonnen
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Glenfiddich 40 jaar?mrazura wrote:Waneer twente kampioen is heb ik in totaal met weddenschappen 3 flesen whiskey gewonnen
goh, tommetjeuh, dat zal andersom ook wel zo zijn, :')
ach twente heeft niet eens een ster
alleen theo janssen ziet sterretjes als ie weer bezopen achter het stuur heeft gezeten
alleen theo janssen ziet sterretjes als ie weer bezopen achter het stuur heeft gezeten
haha joh t is nu nieteens meer op google ik vond het alleen wel komisch 
Haha inderdaad, de kampioenschappen van Janssen zijn niet meer te tellen ondertussenThe Anim0l wrote:ach twente heeft niet eens een ster![]()
Was het maar zo'n feestHoofdcoach wrote:Glenfiddich 40 jaar?mrazura wrote:Waneer twente kampioen is heb ik in totaal met weddenschappen 3 flesen whiskey gewonnen
Gast, als je bijvoorbeeld 'FC Twnte kampioen' invoert, dan krijg je dat. Daarom is dat middelste ook dikgedrukttommetjeuh wrote:haha joh t is nu nieteens meer op google ik vond het alleen wel komisch
Ajax wordt kampioen
t gaat me ook totaal niet om of het echt was of nietDaveytl wrote:Gast, als je bijvoorbeeld 'FC Twnte kampioen' invoert, dan krijg je dat. Daarom is dat middelste ook dikgedrukttommetjeuh wrote:haha joh t is nu nieteens meer op google ik vond het alleen wel komischDan typ je na het zoeken ff snel Ajax in, en klaar is kees
![]()
Ajax wordt kampioen
jullie ajacieden zijn ook snel op je teentjes getrapt zeg
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ach is andersom net zotommetjeuh wrote: jullie ajacieden zijn ook snel op je teentjes getrapt zeg