Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 14:01 

Artiest

Je kunt het toch wel laten rusten :P
hele tijd ga je er op in en dan gaat t over wat anders en kom je er weer op terug.
Je vraagt er ook wel om dat mensen Ajacieden kut gaan noemen enzo he >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 14:27 

Hardtraxx Veteran

psvers zijn altijd het doelwit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 14:45 

Hardtraxx Veteran

Utrecht-speler Nesu breekt nekwervel

Nesu misschien verlamd :surrender: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 14:52 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:

Ai, naar nieuws, hopen dat alles goed komt. Geef hem een kleine kans! :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:05 

Artiest

Geen idee hoe die terrecht is gekomen en wat de schade is, sneu dat zoiets dan gebeurt.
Maar het kan zo zijn dat het goed komt, laten we het hopen voor hem iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:26 

p-stylez schreef:
psvers zijn altijd het doelwit.

iedereen is het doelwit behalve je eigen club!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:26 

Hardtraxx Veteran

Wow verlamming, dat gun je niemand :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:28 

botsing met medespeler op de training, ongelukkig neer komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 15:30 

Hardtraxxer

Hoofdcoach schreef:
Wow verlamming, dat gun je niemand :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:53 

Hardtraxx Veteran

Ik ga wel ff geld inzetten op gelijkspel of twente zodat die wedstrijd een win-win situatie voor mij is :D of ajax kampioen of ff wat geld gewonnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2011 23:54 

Hardtraxx Veteran

:lol:

Ajax doet bod op Immers
'Dat wordt een mooi duel tegen die kutboeren.'
Door Das Koos | 24 March 2011 | Sport

Print dit artikel Print dit artikel
Verzend dit artikel Verzend dit artikel
Zet op NuJij.nl
Plaats op Facebook
Post to Twitter Post op Twitter

Meer van Das Koos

ADO-speler Lex Immers staat in de belangstelling van opponent Ajax. Immers, voormalig lid van de harde kern van ADO, zette na afloop van de met 3-2 gewonnen wedstrijd tegen Ajax het lied We Gaan op Jodenjacht in en refereerde aan zijn tegenstanders als ‘kankerajacieden.’ Immers’ gedrag op het veld en zijn houding na de wedstrijd getuigen volgens insiders van de Amsterdamse club van ‘de killersmentaliteit die we op dit moment missen om kampioen te worden.’

De speler zelf heeft aangegeven spijt te hebben van de leuzen die hij na de wedstrijd over Ajax riep: “Ik zal die kankerajacieden nooit, maar dan ook nooit, meer joden noemen. Ik had gewoon geen besef van de historische context van mijn woorden.” Dat scheidsrechter Nijhuis de wedstrijd niet heeft stilgelegd toen antisemitische spreekkoren van de tribune rolden is voor Immers dan ook onbegrijpelijk: “Dat vuile hoerenjong had gewoon moeten staken, maar hij deed alsof hij doof was met zijn homofiele tyfuskop.”

Immers heeft al aangegeven dat hij zich op bepaalde terreinen zeker verbonden voelt met de F-Side en Vak 410-supporters, zoals de aversie tegen het Rotterdamse Feyenoord: “Ik schijt op die kankerkakkerlakken, die teringstad mogen ze platbombarderen als het aan mij ligt”, aldus Immers afgelopen donderdag via zijn Twitteraccount. Ook koploper PSV moet het online ontgelden. “Dat wordt een mooi duel tegen die kutboeren. Rotschop voor die achterlijke goulashkop #dzsudzsak.” “Daarna pakken we die NSB’ers uit Kerkrade”, is de reactie van John van den Brom op de officiële ADO website.

De mogelijke komst van Immers doet bij velen het hart sneller kloppen. Robert Vuijsje, bekend voorvechter van de gelijke behandeling van alle zwarte vrouwen, geeft aan dat ‘met de komst van Immers ook mijn terugkeer in de Arena aanstaande is.’ Immers ziet, ondanks de huidige problemen, nog zeker titelkansen voor Ajax. “Zolang die vetklep op goal staat, gaat er in principe geen bal in natuurlijk. Dan hoef je dus alleen zelf nog maar te scoren, da’s logisch.”
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 00:01 

Hardtraxx Veteran

Lol'd hard :lol: :lol: geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 00:10 

Hardtraxx Veteran

zucht patrick :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 07:35 

Hardtraxx Veteran

Wat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 08:00 

Hardtraxx Veteran

wat denk je nou zelf
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 08:57 

Hardtraxx Veteran

Ajacied Atouba hoopt op afscheid met kampioenschap
"Je hoopt toch op een basisplaats"
Door Thomas Hogeling en Richard van der Toren | 11 May 2011 | Sport

Print dit artikel
Verzend dit artikel
Zet op NuJij.nl
Plaats op Facebook
Post op Twitter

Meer van Thomas Hogeling en Richard van der Toren
Thimothée Atouba hoopt zijn carrière bij Ajax af te kunnen sluiten met het landskampioenschap. De 29-jarige Kameroenees speelde voor Ajax in totaal 1 competitiewedstrijd, de met 4-3 verloren uitwedstrijd tegen PSV. De wedstrijd tegen de Eindhovenaren in ‘het legendarische seizoen 2009-2010’ heeft volgens de verdediger een stempel gedrukt op het Ajax van nu. “In die wedstrijd hebben we ongelooflijk veel geleerd. Aan de ene kant dat we heel goed kunnen aanvallen, want we maakten drie goals, maar ook dat we echt heel slecht zijn in verdedigen, want we hadden dus vier tegengoals.”

Aanstaande zondag wordt voor Atouba de op één na belangrijkste wedstrijd in zijn periode bij Ajax. “Je hoopt toch op een basisplaats. Het team is de afgelopen jaren echt om me heen gegroeid, zelfs als bankzitter. Je kunt ieder moment ingezet worden. Als Boilesen, Blind en Anita uitvallen, dan kan ik zomaar spelen zondag. Althans, zolang Verhoeven geen plek in de verdediging ambieert. Het zou een bekroning zijn; na al die jaren voelt Ajax als een tweede Union Douala.”

Dit seizoen probeerde Atouba, die twee jaar geleden door Martin Jol werd binnengehaald, vooral vanaf de zijlijn ‘een stukje rust in de ploeg te brengen’: ”Juist vanaf de tribune merk je dat de ruzies elders invloed hebben op het team. Ik begrijp heel goed dat mensen als Cruijff het beste voorhebben met Ajax, maar het blijft lastig: hij heeft mooie plannen, maar niet de ervaring of de wil om ze eigenhandig uit te voeren. Dan past enige nuance en reflectie, van alle betrokken partijen. Ook financieel is het belangrijk om de boel op orde te houden, al gaat dat gelukkig steeds beter.”

Atouba is trots op zijn periode bij de Amsterdammers. “Dat ik veel betekend heb voor Ajax staat vast, ze hebben me natuurlijk niet voor niets €1,4 miljoen per jaar betaald.” Toch is Atouba bescheiden gebleven. “Mocht het lukken zondag, dan is dat zeker niet alleen mijn verdienste. Ook jongens als Nicolás Lodeiro, Hyun Jun Suk en Bruno Silva waren verschrikkelijk belangrijk.”

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 09:02 

Hardtraxx Veteran

Holleeder koopt Ajax
Nieuwe eigenaar geliefd bij spelers en fans
Door de redactie | 18 August 2010 | Sport

Print dit artikel
Verzend dit artikel
Zet op NuJij.nl
Plaats op Facebook
Post op Twitter

Meer van de redactie
Zelfstandig ondernemer en TV-persoonlijkheid Willem Holleeder wordt de nieuwe eigenaar van Ajax. Holleeder, die de club al vele jaren een warm hart toedraagt, heeft in de afgelopen dagen door middel van een goodwillcampagne de hand weten te leggen op een meerderheid van de aandelen van de Amsterdamse topclub.

Beursanalisten roemen de zorg waarmee Holleeder te werk is gegaan bij het verkrijgen van de aandelen. “Ajax-fans zijn vaak erg gehecht aan hun aandelen, maar de werknemers van de heer Holleeder zijn bij alle aandeelhouders thuis langsgegaan. Toen ze uitlegden wat zijn toekomstplannen voor de club waren, wilde een meerderheid zelfs vrijwillig afstand doen van hun aandelen.”

De flamboyante ondernemer is niet van onbesproken gedrag. Zo werd hij in 2006 genoemd in verband met een afpersingszaak. Op dit moment is Holleeder druk met de afwikkeling van een ander juridisch geschil, maar hij verwacht binnenkort te kunnen plaatsnemen in de skybox van de Holleederborg, zoals de Amsterdam ArenA vanaf komende maand zal heten. Holleeder zei in de persconferentie waarin de overname bekend werd: “Ik roep alle scheidsrechters op om Ajax een eerlijke kans te geven dit seizoen. In vorige seizoenen werd er nog wel eens anti-Ajax gefloten. Dat behoort binnenkort tot het verleden, daar heb ik alle vertrouwen in.”

Spelers en trainer zijn enthousiast over de nieuwe eigenaar en de financiële situatie van de club ziet er florissanter dan ooit uit. Na een goed gesprek met de zakelijk vertegenwoordiger van Holleeder heeft de spelersgroep besloten komend jaar genoegen te nemen met het minimumloon. “De club heeft het financieel moeilijk en als wij op deze manier een bijdrage kunnen leveren, dan doen we dat met liefde”, aldus een schriftelijke verklaring van aanvoerder Luis Suárez, die helaas de komende zes weken uitgeschakeld is vanwege een gebroken onderkaak.

:D :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 12:35 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Wat? :P

Niks :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 12:36 

Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 13:10 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
aldus een schriftelijke verklaring van aanvoerder Luis Suárez, die helaas de komende zes weken uitgeschakeld is vanwege een gebroken onderkaak.

Hoezo oud? :lol:

Wel humor dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mei 2011 17:25 

Hardtraxx Veteran

wat een ajax fan :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 13:38 

Hardtraxx Veteran

Godsamme, de spanning is echt om te snijden nu. Ik merk het al de hele week, elke keer als ik er aan denk, krijg ik kippenvel. Laat het maar snel zondag 16.15+3 zijn en dat we de 3e ster volgend seizoen op onze borst hebben! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 13:39 

Hardtraxx Veteran

Twente! Word feesten in Enschede Zondag en Maandag! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 13:42 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Godsamme, de spanning is echt om te snijden nu. Ik merk het al de hele week, elke keer als ik er aan denk, krijg ik kippenvel. Laat het maar snel zondag 16.15+3 zijn en dat we de 3e ster volgend seizoen op onze borst hebben! :woot:

Ook al halen we de 3e ster spelen ze volgend seizoen alsnog met 2 sterren :/ omdat alle shirts al gemaakt zijn

Edit: nu is het bekend dat ze er wel gewoon mee spelen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2011 13:53 

Hardtraxxer

Citaat:
Update 11:45 uur - Ajax speelt bij titelwinst volgend jaar 'gewoon' met derde ster
Wanneer Ajax zondag kampioen van Nederland wordt, dan krijgen de shirts van de Amsterdammers 'gewoon' een derde ster. De berichtgeving van het Algemeen Dagblad blijkt niet helemaal juist te zijn. "In het verhaal is een cruciale passage vergeten. De shirts (van zowel spelers als fans) kunnen bij een kampioenschap wel degelijk worden voorzien van drie sterren. De nuance zit in het feit dat dit noodgedwongen na het reguliere ontwerp- en productieproces plaatsvindt", legt Frank Basters namens Adidas uit aan AjaxLife.

"Bij een eventuele titel wordt de bestaande procedure gehandhaafd. Ajax zal volgend seizoen dan ook gewoon met twee dan wel drie sterren het veld betreden en fans kunnen dus gewoon in de fanshop terecht voor shirts met sterren", vervolgt Basters. "Sterker, bij een eventuele titel, kunnen fans zelfs direct na de wedstrijd tegen FC Twente in de fanshop terecht voor shirts met drie sterren. Bovendien zal een nieuw type ster beschikbaar zijn."

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=137226

Gelukkig, de derde ster komt toch. Vond het al zo raar, hoe moeilijk is het om er nog een sterretje bij te drukken
Vorige  1 ... 93, 94, 95, 96, 97, 98, 99 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic