just trollingHoofdcoach wrote:Ach is andersom net zotommetjeuh wrote: jullie ajacieden zijn ook snel op je teentjes getrapt zeg
Active topics in Off-Topic
Moderators
vanmiddag 3 uur in de trein zitten naar Enschede en daar tot maandag blijven
hopen op een mooi weekend!
hopen op een mooi weekend!
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
ze worden 1 keer kampioen en gaan er vanuit (en doen) alsof ze het de komende 20 jaar ook worde
als ze even 3 jaar in een dip zitten is er niemand meer voor twente en zoekt iedereen een andere club om te 'supporten'
als ze even 3 jaar in een dip zitten is er niemand meer voor twente en zoekt iedereen een andere club om te 'supporten'
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Wow zeer niceAlmighty wrote:http://www.ajax.nl/Ajax-TV/Wereldgoal-Jan-Vertonghen.htm?utm_source=SocialDrums&utm_medium=hyves&utm_campaign=Social+Media+by+SocialDrums
En mensen op twitter heeft een helderziende cavia voorspeld dat Ajax wint
hahahahah echt he!The Anim0l wrote:ze worden 1 keer kampioen en gaan er vanuit (en doen) alsof ze het de komende 20 jaar ook worde![]()
-
RHardtraxx Veteran
- 4240 posts member since 2010
- last seen May 2025
Let maar op volgend jaar wordt Groningen kampioen! of Vites!Maximum wrote:hahahahah echt he!The Anim0l wrote:ze worden 1 keer kampioen en gaan er vanuit (en doen) alsof ze het de komende 20 jaar ook worde![]()
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Of wat dacht je van RKC WaalwijkRamirez wrote:Let maar op volgend jaar wordt Groningen kampioen! of Vites!Maximum wrote:hahahahah echt he!The Anim0l wrote:ze worden 1 keer kampioen en gaan er vanuit (en doen) alsof ze het de komende 20 jaar ook worde![]()
Vandaag is het zover!
Succes Machiel en Nick, en voor de ajacieden, vrees het ergste.
Eindstand schat ik op 1-2 voor Twente!
Het is lange tijd 1-1 en Ajax gaat alles of niets spelen.
Echter straft Twente dit vrij snel af waarna Ajax definitief verslagen is.
Ajax gaat winnen, maar ze krijgen het niet makkelijk. 
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Dat weet je al goedFRArnold wrote:Vandaag is het zover!![]()
Ik besterf me hier bijna van de zenuwen, me nagels zijn al verdwenen.. jezus wat wordt dit een mooi midagje. eerst kijken in de kroeg en daarnam et 300kmpu over de snelweg om optijd te zijn voor de huldiging 
Hond van me nichtje koos gisteren voor ajax! Dus het komt helemaal goed, nieuwe octupus paul, hond teun!
Hond van me nichtje koos gisteren voor ajax! Dus het komt helemaal goed, nieuwe octupus paul, hond teun!
p-stylez wrote:Ik besterf me hier bijna van de zenuwen, me nagels zijn al verdwenen.. jezus wat wordt dit een mooi midagje. eerst kijken in de kroeg en daarnam et 300kmpu over de snelweg om optijd te zijn voor de huldiging
en jij stelt je aan
kan je het ergens op internet zien? ik ken al die sites niet 
Spannend zo te horen op de radio!
-
E
waar kan ik die wedstrijd zien???????
Radio1.nl ligt er gewoon uit.
Ik luister nu via een kut radio naar AJATWE.
JAAAAAAAA 1-0!!!!

JAAAAAAAA 1-0!!!!
-
E
voor wie?oostzaner wrote:Radio1.nl ligt er gewoon uit.![]()
JAAAAAAAA 1-0!!!!![]()
Ajax staat voor: mooie voorzet zeg!
kheb op een of andere spaanse site een stream gevonden
alleen loopt het commentaar van radio1 veel te ver achter, dus toen er gescoord werd hoorde ik het pas 15 sec later op de radio, wel droog haha
maar ze spelen erg goed Ajax, weet alleen niet of ze dat gejaag de 2e helft nog vol kunnen houden, lets hope so!!
maar ze spelen erg goed Ajax, weet alleen niet of ze dat gejaag de 2e helft nog vol kunnen houden, lets hope so!!
-
FDonateur
- 3488 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Machiel kom er maar in!
2-0 of 2-1 voor Ajax denk ik zoals het nu lijkt.
had vooraf 4-1 voorspelt
2-0 of 2-1 voor Ajax denk ik zoals het nu lijkt.
had vooraf 4-1 voorspelt