Dan kunnen er meer mensen naar Qlimax 
Ik zie anders aardig wat mensen hier in de war raken van kritiek op hun clubjeAlmighty wrote:Almighty wrote:Nobody likes us, but we don't care![]()
Ik zie anders aardig wat mensen hier in de war raken van kritiek op hun clubjeAlmighty wrote:Almighty wrote:Nobody likes us, but we don't care![]()
je kan toch niet de wedstrijd ingaan en je focussen op een gelijkspel?Rawbin wrote:Denk niet dat Twente, dat genoeg heeft aan een gelijkspel, dit nog uit handen gaat geven.
En ze krijgen toch wel weer een onterechte vrije trap of zo toch
Hoofdcoach wrote:Haha wie weet.. het is iig nog niet beslistbal is rond alles is mogelijk

Pieter Vink vind ik anders een van de betere scheidsrechters in Nederland, alleen omdat iemand de eerste keer is gezakt voor z'n auto theorie betekend toch ook niet dat je als dealer hem geen auto mag verkopen?!p-stylez wrote:blind tyvus vink is zondag scheidsrechter, ik hoop voor hem dat hij geen fouten maakt.
Kansloos van de knvb om iemand die niet eens voor zijn toets in 1x kon slagen, z'on belangrijke wedstrijd laten fluiten.
En hij is al niet populair in Amsterdam E.O
Hoofdcoach wrote:Niks gejank zondag feesten wij door de derde ster
Ik hoop wel met jullie mee dat jullie nog in het linkerrijtje komen
lol om die smiley :') :') :')Hoofdcoach wrote:Lol om dat van die autodealer, wat een slechte vergelijking :')
Maar lekkere boeie zolang de scheidsrechter maar niet partijdig is is het prima
Haha ja dan is dat maar zoThe Anim0l wrote:Hoofdcoach wrote:Niks gejank zondag feesten wij door de derde ster
Ik hoop wel met jullie mee dat jullie nog in het linkerrijtje komen
kijk uit
straks ben je arrogant
okDream Chaser wrote:wordt wel lacherig over gedaan over dat arrogant zijn, maar als je dit noemt en hier argumeten voor geeft (zie mijn reactie op de vorige pagina) is iedereen op zijn pik getrapt. Inhoudelijk wordt er verder niet op ingegaan.
Ik hoop dat ajax na dit seizoen weer met lege handen staat.
PSV supporters komen uit eindhoven, die hebben evenveel hersencellen als ik vingers aan m'n rechterhand.Almighty wrote:Die PSV supporters zongen vanaf December dat ene nummer al. "Ohohohhoohohohohohoh lalalalal We Worden Kampioen ohohohohoholalalalal"
Maar die nuchtere Brabanders ook
Arrogantie spat er vanafdawasiknie wrote:Wij zingen al jarenlang "de stem van de ware kampioen". Lekker belangrijk :')