Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 12:27 

Artiest

http://www.sport1.nl/nieuws/17941-chels ... milan.html

wat leuke dingen op het gebied van trasnfers, met wat Nederlandse namen en Ajax duo.

Man Utd. is dus geinteresseerd in Van der Vaart, wat ik echt een super toffe ploeg voor hem zou vinden!
Dat gedoe rondom Erikssen snap ik nog niet helemaal, heeft nog te weinig laten zien imo, laat hem nog maar even bij Ajax.
Van Der Wiel lijkt me een toffe speler voor zowel Chelsea als Bayern, ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 12:49 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Zo begreep ie ook niet wat "modern football" inhield )

Hier meer info!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:58 

Hardtraxx Addict

Zo, das 1. Heerlijk dagje gister! Lekker biertjes drinken in het zonnetje, een beker ophalen en een mooie gezamelijke actie tegen het moderne voetbal :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 17:18 

Hardtraxx Veteran

Zag op het nieuws de huldiging, staat iedereen ff te beuqen op FTS xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 17:43 

Hardtraxx Addict

Heerlijk die discussies en die overdreven reacties van de ajax "supporters"... >.<
Misschien dat de rest van nederland de snaveltjes niet meer als arrogant of iets dergelijks bestempelt,
als deze "supporters" zich weten te gedragen. Ook in een stadion van een andere club.

Komend weekend Feyenoord - NEC ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:15 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Heerlijk die discussies en die overdreven reacties van de ajax "supporters"... >.<
Misschien dat de rest van nederland de snaveltjes niet meer als arrogant of iets dergelijks bestempelt,
als deze "supporters" zich weten te gedragen. Ook in een stadion van een andere club.

Komend weekend Feyenoord - NEC ^^

leg mij nou maar eens goed uit waarom ajax supporters arrogant zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:25 

Hardtraxx Addict

Grote mond over alles, totdat de prestaties van de club zelf tegenvallen.
Dan komt dit door: de scheidsrechter gaf onterecht een kaart of vrije trap, de grensrechter had een vlieg in zijn oog, de knvb was de wedstrijd vergeten om te kopen of iets dergelijks.
Zoek als supporter eerst de fout eens bij de je eigen ploeg die speelt, zonder de schuld meteen naar een ander te schuiven.

Voorbeeld: het verloren kampioenschap vorig jaar, kwam niet omdat ajax slechter voetbalde dan twente, niet doordat ze zelf niet ergens punten hebben laten liggen..
Nee dit alles kwam doordat feyenoord twente het kampioenschap had gegeven.. Grow Up! :')
Als je zo groot wil zijn als club, en beweert dat je het kampioenschap verdient, laat dit dan maar zien door zelf fantastisch te spelen. Je club bestaat niet voor niets uit allemaal godezonen...

+ Wat ik zojuist al typte. Als supporter hoor je je zowel uit als thuis redelijk te dragen.
Als de bus waarmee je naar de wedstrijd gaat al op de heenreis gesloopt wordt, vind ik het niet gek dat veel mensen een hekel krijgen aan de groep supporters in het algemeen.
Let wel op, ik heb het hier niet over de individuen. ;)

Er zijn vast meer clubs waarbij dit soort dingen gebeuren, maar bij ajax druipt de arrogantie er van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:36 

Hardtraxx Addict

En ik vind op dit moment twente heel erg arrogant worden..
gister begon het al met de smsjes van het knmi dat een weeralarm uitgaf omdat er rond 9 uur huilbuien boven Amsterdam te verwachten waren..
sjaaltjes met helemaal niets in Amsterdam
en vandaag weer smsjes over jantje die als enigste niet voor ajax in de klas is, en de juf hem aankijkt en vraagt waarom, en zegt dat z'n ouders dat ook niet zijn. vraagt de juf als je moeder nou een hoer was en je vader een verdwaalde junk? jantje: dan was ik wel voor ajax..

en dan zeggen dat ajax arrogant is?
of is dit soms de nuchterheid van de tukkers?
theo janssen gister ook op het veld: als we volgende week zo voetballen winnen we wel ff. nou dan heeft hij volgens mij een andere wedstrijd gezien als mij? want twente stak er echt niet bovenuit (ajax ook niet!)
dus laat dat gezeur een x op houden over dat ajax arrogant is want twente kan er ook wat van!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:36 

Hardtraxx Veteran

Mensen zoeken bij Ajax heel snel iets om te zeggen dat ze arrogant zijn.
Als Ajax zegt dat het kampioen wordt, dan hebben ze het weer over de arrogantie en de 'snaveltjes'.
Komt Theo Janssen met een uitspraak dat ze kampioen worden, of Fred Rutten van PSV, dan is het nuchterheid.

En je doet net alsof fans van andere clubs niemand/niks wat aandoen.
Had laatst ook meegekregen dat 2 profspelers waren mishandeld door supporters.
Als ik het goed heb, waren die fans van Twente.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:37 

Nobody likes us, but we don't care :thumbup:
Of is dat ook arrogant?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:40 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:
Dan komt dit door: de scheidsrechter gaf onterecht een kaart of vrije trap, de grensrechter had een vlieg in zijn oog, de knvb was de wedstrijd vergeten om te kopen of iets dergelijks.
Zoek als supporter eerst de fout eens bij de je eigen ploeg die speelt, zonder de schuld meteen naar een ander te schuiven.

Dan zal ik jou eens iets vertellen, vandaag de dag is dat gewoon bij elke club zo. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:45 

Hardtraxx Veteran

Citaat:

die grote mond valt best mee en scheids e.d. de schuld geven is miss wel vaak gebeurt maar vaak ook terecht en die bullshit over de knvb is al helemaal onzin.
en ik als supporter zal het eerlijk toegeven als iets fout gaat bij ajax en schuif zelden de schuld in de schoenen van de scheids, mits het een wedstrijd beslissend moment geweest is.

Citaat:
Voorbeeld: het verloren kampioenschap vorig jaar, kwam niet omdat ajax slechter voetbalde dan twente, niet doordat ze zelf niet ergens punten hebben laten liggen..
Nee dit alles kwam doordat feyenoord twente het kampioenschap had gegeven.. Grow Up! :')
Als je zo groot wil zijn als club, en beweert dat je het kampioenschap verdient, laat dit dan maar zien door zelf fantastisch te spelen. Je club bestaat niet voor niets uit allemaal godezonen...

volgens mij waren er supporters van feyenoord die van alles gingen eisen tegen het bestuur dat ze expres moesten gaan verliezen....en als ze die dan ook verliezen met spelers die geen inzet hebben getoond
dan kan je idd dat soort uitspraken verwachten. dus het is niet 'onze' schuld dat die uitspraken zijn gedaan. en godenzonen zijn het allang niet meer in mijn ogen.

Citaat:
+ Wat ik zojuist al typte. Als supporter hoor je je zowel uit als thuis redelijk te dragen.
Als de bus waarmee je naar de wedstrijd gaat al op de heenreis gesloopt wordt, vind ik het niet gek dat veel mensen een hekel krijgen aan de groep supporters in het algemeen.

over het algemeen gedragen wij ons echt wel. denk dat de feyenoord supporters een slechtere reputatie hebben dan ajax supporters.
dat ze die bus moeste slopen vind ook lame dat zoiets moet. maar zie het ook dat het waarschijnlijk een kleine groep is en om dan gelijk een hekel te krijgen aan de hele club....
supporters van elke club sloopt wel iets, is het dan ook een reden om iedereen maar te haten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:46 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Of is dat ook arrogant?

vast wel xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:48 

Hardtraxx Veteran

katamaran schreef:
Dream Chaser schreef:

Dan zal ik jou eens iets vertellen, vandaag de dag is dat gewoon bij elke club zo. :thumbup:

Nee, gebeurt alleen bij Ajax.
Rest van de voetbalclubs zijn niet arrogant, maar nuchter.
:')
*Oogkleppen afdoet*
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:52 

Hardtraxx Veteran

Dream Chaser schreef:

Er zijn vast meer clubs waarbij dit soort dingen gebeuren, maar bij ajax druipt de arrogantie er van af.

beredeneer ff fatsoenlijk man! is dit arrogantie? een bus slopen? xd grow up kid! wat hebben bijv, feyenoorders wel niet gedaan vorig jaar? toen moest ook alles eraan geloven
zelfs pas nog, hebben ze bij ado stoeltjes gesloopt. dus nu zijn zij ook arrogant?
hoe vaak zijn wij inderdaad wel niet genaait door een scheidsrechter? en nu voetballen wij ook lang niet als een kampioen, maar sommige dingen gaan echt tever ;)
en daarbij vind ik, dat wij "gepast" arrogant mogen zijn ;) wij hebben een titel-lijst waar je U tegen zegt, we hebben de grootste voetballers van nederland opgeleid, grootste stadion, grootste aantal "fans"
overal waar je ajax zegt in de wereld, kennen ze die club ;), en ja ik baal er ook van dat we aan het wegzakken zijn. die vergane glorie, maar dan nog zijn we "by far" de grootste club van nl ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:57 

Aan het typen...

Hoe ging dat spreekwoord ook alweer? Iets met resultaten en verleden.

Arrogantie is eerder op zijn plaats als je 8 wedstrijden voor t eind al kampioen bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:59 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Arrogantie is eerder op zijn plaats als je 8 wedstrijden voor t eind al kampioen bent.

behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 18:59 

Aan het typen...

lol >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 19:00 

Hardtraxx Addict

The Anim0l schreef:
die grote mond valt best mee en scheids e.d. de schuld geven is miss wel vaak gebeurt maar vaak ook terecht en die bullshit over de knvb is al helemaal onzin.
en ik als supporter zal het eerlijk toegeven als iets fout gaat bij ajax en schuif zelden de schuld in de schoenen van de scheids, mits het een wedstrijd beslissend moment geweest is.

Grote mond komt ieder jaar weer terug bij de supporters.
Scheids de schuld geven kan ik me best iets bij voorstellen zeker op een beslissend moment, maar bedenk dan ook hoe vaak je de scheidsrechter wel mee hebt als ajax zijnde.
Scheidsrechters in nederland fluiten de laatste tijd echt ruk, maar daar de schuld op afschuiven is een beetje triest mijns inziens.

The Anim0l schreef:
volgens mij waren er supporters van feyenoord die van alles gingen eisen tegen het bestuur dat ze expres moesten gaan verliezen....en als ze die dan ook verliezen met spelers die geen inzet hebben getoond
dan kan je idd dat soort uitspraken verwachten. dus het is niet 'onze' schuld dat die uitspraken zijn gedaan. en godenzonen zijn het allang niet meer in mijn ogen.

Supporters hebben toen bij de spelers geeist te verliezen van twente, zodat ajax niet dankzij ons kampioen zou worden.
Voor Feyenoord was het seizoen al over, er was voor ons niks meer te winnen en voor ajax alles te verliezen.
Op deze manier voor Feyenoord een perfect stukje voetbal humor.
Andersom zou dit precies het zelfde zijn geweest. Rotterdam en Amsterdam gaat gewoon niet samen.
Maar het feit dat die ene wedstrijd wordt gezien als de wedstrijd die Ajax het kampioenschap heeft gekost vind ik nogal kortzichtig.
Ze hebben zelf punten laten liggen en daarmee het kampioenschap toen verloren. Je kon bovendien niet verwachten dat Feyenoord even ging winnen van Twente op dat moment.

The Anim0l schreef:
over het algemeen gedragen wij ons echt wel. denk dat de feyenoord supporters een slechtere reputatie hebben dan ajax supporters.
dat ze die bus moeste slopen vind ook lame dat zoiets moet. maar zie het ook dat het waarschijnlijk een kleine groep is en om dan gelijk een hekel te krijgen aan de hele club....
supporters van elke club sloopt wel iets, is het dan ook een reden om iedereen maar te haten?

Wat ik dus zei, veroordeel of beoordeel geen individu. De groep in het algemeen wordt hiervoor verantwoordelijk gezien.
Als je als ajax supporter naar rotterdam mag, wat vorig jaar een heel issue was maargoed dat is een andere discussie, zou ik het niet voor mijzelf en de hele club gaan verpesten door dit soort gedrag.
Feyenoord heeft vanuit het verleden inderdaad een reputatie wat betreft rellen en dat soort dingen,
maar de laatste 5 jaar zijn er volgens mij niet echt noemenswaardige dingen gebeurd vanuit de Feyenoord kant.
Praat dat gedrag ook niet goed, maar bij wedstrijden als de Beker finale, kun je het alleen maar verpesten voor de toekomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 19:11 

Hardtraxx Addict

QnalQut schreef:
beredeneer ff fatsoenlijk man! is dit arrogantie? een bus slopen? grow up kid! wat hebben bijv, feyenoorders wel niet gedaan vorig jaar? toen moest ook alles eraan geloven
zelfs pas nog, hebben ze bij ado stoeltjes gesloopt. dus nu zijn zij ook arrogant?
hoe vaak zijn wij inderdaad wel niet genaait door een scheidsrechter? en nu voetballen wij ook lang niet als een kampioen, maar sommige dingen gaan echt tever
en daarbij vind ik, dat wij "gepast" arrogant mogen zijn wij hebben een titel-lijst waar je U tegen zegt, we hebben de grootste voetballers van nederland opgeleid, grootste stadion, grootste aantal "fans"
overal waar je ajax zegt in de wereld, kennen ze die club , en ja ik baal er ook van dat we aan het wegzakken zijn. die vergane glorie, maar dan nog zijn we "by far" de grootste club van nl

Denk dat ik mijn mening best wel redelijk beredeneert heb, maargoed.
Als je al op de heenreis je eigen bus gaat slopen is het niet gek dat veel mensen anders tegen jou supportersgroep en club aan gaan kijken.
Dat was ook niet het punt waar ik op de arrogantie in ging. Waar ik dat wel deed reageer je niet echt op dus prima zo! ;)

Ik wist wel dat je zou komen met het punt van de gesloopte stoelen in het uitvak van ADO.
Stoelen ooit aangekeken? Die breken al af als je er maar naar kijkt. Lijkt me dat ADO hier ook wel wat aan mag doen.
Zoals ik al eerder zei, praat dit gedrag zeker niet goed, maar er valt nog wel onderscheid te maken in de ernst van de zaak.
Bovendien door de media compleet opgeblazen alweer.

Klinkers uit het straatwerk voor de Kuip trekken, of de glazen scheidingswand tussen de vakken slopen vind ik een heel ander verhaal maargoed.

QnalQut schreef:
hoe vaak zijn wij inderdaad wel niet genaait door een scheidsrechter

Hoe vaak hebben jullie het geluk niet aan je zijde wat de scheidsrechter betreft?

Gepaste arrogantie slaat ook nergens op. Dus omdat jou club het grootste stadion heeft en in het verleden de meeste titels heeft behaalt mag je "gepast" arrogant zijn?
Meeste supporters zal wel volgens jou ogen gezien zijn dan, meest fanatieke supporters zijn het in ieder geval niet.
Ik verwacht geen uitverkochte arena als Ajax gaat strijden tegen degradatie op een gegeven moment in een dramatisch seizoen. Zoals bij Feyenoord wel het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 19:14 

Artiest

Altijd leuk dit >.<
kunnen we er niet mee leven dat heel Nederland Ajax supporters arrogant vind en kut... want dat is het eigenlijk, ze vinden ze gewoon kut. En dat Ajax supporters denken dat iedereen een "haat Ajax zonnebril voor 5 euro bij de Blokker" heeft gehaald?! We raken het toch nooit met elkaar eens hier, want ik lees dingen over Twente en Feyenoord supporters en dat elke supportersgroep arrogant is, maar alleen bij Ajax wordt het zo gezien, dit dat zus zo bla bla.
Blijf dan bij het onderwerp, ik heb een argument gegeven waarom ik veel Ajax supporters arrogant vind en kut andere geven die argumenten en het enige wat ik hoor is "Twente is pas arrogant." en "Kijk eens naar andere clubs!"
Het wordt allemaal eentonig, heb nu beide kanten van het verhaal wel gehoord :lol:
gedoe om scheidsrechters, dude... elke ploeg heeft gezeur met foute beslissingen voor -en nadelen, niet alleen Ajax heeft pech, of heeft geluk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 19:18 

Hardtraxx Addict

Altijd leuk inderdaad, wel als er een beetje discussie op niveau gevoerd kan worden. Misschien dat dat wat teveel gevraagd is voor op welk forum dan ook?? :P
Eens zullen we het nooit worden, maar kom wel met een beargumenteerde mening als je iets roept.
Niet alles is kut enter, en alleen kijken naar anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 19:20 

Almighty schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 20:50 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:

Mja dat is wel leip als je dat als club voor elkaar kunt krijgen. Maar geef toe dat deze wedstrijd wel spannend zal worden :D 1 wedstrijd in de laatste ronde die de kampioen zal bepalen :)
Maar idd deze discussie houdt toch nooit op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 22:06 

Hardtraxx Addict

http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=136949
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

wanneer gaat die man een keer in zien dat dat nooit gaat gebeuren :') :') :')
Vorige  1 ... 91, 92, 93, 94, 95, 96, 97 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic