Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:03 

Hardtraxx Elite

QnalQut schreef:
Hoofdcoach schreef:
Ach laat ze lekker blij zijn is terecht, zouden wij ook zijn :P

het zijn geen sfeermakers daar in tukkieland, gelijk aangevallen voelen :P jammer jammer

Ben niet eens een tukker dus ik weet niet wat je nou slap zit te lullen... Heb gewoon een hekel aan typische ajaks supporters like yourself.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:19 

Iedereen die voor Ajax is is arrogant :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:33 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Het mooiste is nog dat Kevin Blom werd toegezongen aan het begin van de wedstrijd door de meegereisde snavels :yay: Ik neem aan dat deze man na vanavond een standbeeld krijgt in de Bijlmer.

Explain? Ik zat in de Badkuip en ik heb geen gejuich gehoord toen voor Blom. Toen Blom werd omgeroepen was er juist gefluit en een paar seconden daarna bedankte Vermeer de supporters.

Trouwens wel vet gaaf: 12000 Ajacied overstemden gewoon 18000 Tukkers. Hulde aan de supportersschare van Ajax! :worship:

Mannonymous schreef:
Over vuurwerk beginnen is een beetje laag..
HELEMAAL NIETS IN 020!

Wacht maar af, ik betwijfel of Twente volgende week supporters mee mag nemen naar de Arena (hoop het wel, want de zakdoekjes liggen al klaar). De wedstrijd werd zelfs stilgelegd omdat Twente vuurwerk op het veld gooide. Hoe triest en zielig ben je dan? En als ik me niet vergis, hadden ze nog een voorwaardelijke straf staan. Dat wordt dus een flinke boete + wedstrijd zonder publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:47 

Donateur

De verslaggever van Eredivisie Live zei dat Blom voor aanvang werd toegejuichd door de ajax aanhang. Maar als jij zegt dat dat niet zo is, wil ik dat best geloven ;) Verslaggevers zijn niet altijd even betrouwbaar. Zo begreep ie ook niet wat "modern football" inhield na de spandoeken begin 2e helft (Citaat: als dat mooi en technisch voetbal is vind ik het allemaal prima :') )
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:55 

Volgende week 2e x helemaal niets :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:57 

Donateur

robkuh1990 schreef:
Volgende week 2e x helemaal niets :D

sterf.. ajax wint .. enigste reden waarom ik dat wil?

BIER DRINKEN IN DE STAD :beer: :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 23:58 

Uh Nuh, Ajax hoeft niet te winnen, Twente wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 00:01 

Donateur

sterf erin met die boeren xd Ajax is al tijden veel beter al laten ze het gewoon niet zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 00:02 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
De verslaggever van Eredivisie Live zei dat Blom voor aanvang werd toegejuichd door de ajax aanhang. Maar als jij zegt dat dat niet zo is, wil ik dat best geloven ;) Verslaggevers zijn niet altijd even betrouwbaar. Zo begreep ie ook niet wat "modern football" inhield na de spandoeken begin 2e helft (Citaat: als dat mooi en technisch voetbal is vind ik het allemaal prima :') )

Ja verslaggevers snappen wel meerdere dingen niet idd :P

Toppunt was onze EIGEN stadionspeaker: Dario Cvitnisch?! :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 00:04 

roberttt schreef:
sterf erin met die boeren xd Ajax is al tijden veel beter al laten ze het gewoon niet zien.

boeren x2, ajax verliest, wordt 3e PSV 2e!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 00:12 

Bierkoning

boeren :') oke ik vind de term "joden" belachelijk, maar "boeren" is helemaal triest :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 00:14 

Donateur

Pommer schreef:
boeren :') oke ik vind de term "joden" belachelijk, maar "boeren" is helemaal triest :lol:

lol triest... en hoe jullie altijd de Friezen uit maken is niet triest :') :') :') :') :') :') :') :') en dat doet iedereen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 00:23 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:

op veronica was er direct na de wedstrijd een interview met theo janssen stond er onder in beeld theo janssen ajax :')

maar ja jammer dat ajax niet gewonnen heeft.
maar het is geen probleem als er volgende week gewonnen word :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 00:27 

Bierkoning

roberttt schreef:
Pommer schreef:

lol triest... en hoe jullie altijd de Friezen uit maken is niet triest :') :') :') :') :') :') :') :') en dat doet iedereen

haha doe ik nooit, als, ik lach alleen diegenen uit die zeggen dat ze een eigen land zijn ofzo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 08:04 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

ah zeggen dat je wint mag tegenwoordig niet meer?
en omdat je dan verliest ben je arrogant? xd

twente was wel de betere alleen belachelijk dat je om een elleboog die niet gezien word verliest

en dan de supporters van twente :')

0-0 je hoort ze een beetje
0-1 niks
0-2 leek wel of ze t stadion uitwaren
1-2 hoort ze weer een beetje
2-2 ah daar waren ze weer
3-2 net doen of ze de hele wedstrijd zich hebben laten horen :D

1 ding is zeker, de supporters van twente hebben hun clubje er iig niet doorheen gesleept :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 08:14 

Artiest

Supprters van Ajax zijn idd de mooiste :lol:
Als ze 1-0 achter staan komen nog net geen witte zakdoekjes, krijgen ze nog een goal tegen, het fluitconcert begint alweer.
Ik vind Ajax supporters simpelweg een van de slechtste aanhang die er is, blijf erbij Feyenoord aanhangt = koning.
Komt niet omdat ik voor Feyenoord ben, maar altijd vol stadion en je ploeg steunen terwijl ze eerst nog lijken te knokken tegen degradatie, dan verdien je echt een flinke schouderklop.
Volgende week wordt leuk potje voetbal, ik ben benieuwd wat er gaat gebeuren tussen Twente en Ajax.
Ik zag dat ze 2-0 uit handen gaven en nog verliezen, ja dan denk ik bij mezelf dan krijg je het echt uitermate lastig volgende week. Twente is een sterke ploeg die niet t koppie verliest als het achter staat, dus dat wordt voor Ajax lastig om een voorsprong op het bord te zetten en te behouden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 08:23 

The Anim0l schreef:
Almighty schreef:

ah zeggen dat je wint mag tegenwoordig niet meer?
en omdat je dan verliest ben je arrogant? xd

Ik ben voor Ajax :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 09:18 

Hardtraxx Veteran

Iets met over een kam scheren
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 09:45 

Artiest

Ajax supporters maken het er vaak ook zelf naar zo benaderd te worden door de rest he.
Voorbeeld, vrijwel elke Ajacied die ik ken (en dat zijn er heel wat) refereert 9/10 naar Feyenoorders als "kakkerlakken".
Vrijwel elke Feyenoorder die ik ken (ook dat zijn er wat) refereert 9/10 naar Ajacieden als "Ajacieden".
Het laat maar eens zien hoe arrogant zoiets overkomt, waar er nauwelijks sprake lijkt van respect jegens Feyenoord of Feyenoord supporters.
Het duidt op enig arrogantie, dat is een reden waarom Ajax supporters vaak als arrogant worden beschouw (vanuit Rotterdams/Feyenoord oogpunt).
En ja niet komen met "Nou, ik ken feyenoorders die ook Joden zeggen enzo! Dus je praat onzin!! :') " (Vooral die smiley achterwege laten aub :lol: )
Ja tuurlijk is het geen eenrichtingsverkeer, maar by far de meeste Ajacieden lijkten vrijwel geen respect te hebben jegens (voornamelijk) Feyenoorders.
Dat plust het feit dat ze de hele tijd "JODUH!!" schreeuwen, zorgt ervoor dat de ploeg, met z'n aanhang, gewoon niet bepaald populair is.
Oftewel het probleem ligt toch ook wel vaak bij supporters.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 10:27 

Hardtraxx Veteran

Ligt er maar net aan wat voor type supporter je ondervraagd. Vraag jij aan de harde kern feyenoord dan zeggen zij echt niet Ajacieden
Vraag jij het aan een opa's die met hun kleinzoon vaak naar Ajax gaan zeggen ze ook feyenoorders
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 10:29 

Artiest

Hoofdcoach schreef:
Ligt er maar net aan wat voor type supporter je ondervraagd. Vraag jij aan de harde kern feyenoord dan zeggen zij echt niet Ajacieden
Vraag jij het aan een opa die met zijn kleinzoon vaak naar Ajax gaat zeggen ze ook feyenoorders

Citaat:
En ja niet komen met "Nou, ik ken feyenoorders die ook Joden zeggen enzo! Dus je praat onzin!! " (Vooral die smiley achterwege laten aub )
Ja tuurlijk is het geen eenrichtingsverkeer, maar by far de meeste Ajacieden lijkten vrijwel geen respect te hebben jegens (voornamelijk) Feyenoorders.

:thumbup:

Ik heb het over de mensen van jouw en mijn leeftijd, er zijn altijd mensen die het niet doen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 10:32 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Ik heb het over de mensen van jouw en mijn leeftijd, er zijn altijd mensen die het niet doen natuurlijk.

Dan moet je dat erbij zetten
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 10:34 

Artiest

Hoofdcoach schreef:
Skedoedelefloeps schreef:

Dan moet je dat erbij zetten

Ohja dat veranderd idd alles :lol:
mensen van 10-35 hoor ik vrijwel altijd Kakkerlakken zeggen, zijn tevens ook de schreeuwlelijkerds die JODUH schreeuwen.
Waarom jij uberhaupt een beeld voor je haalt met opa's en kleinkinderen... is voor mij een vraag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 10:48 

Hardtraxx Veteran

Tja als je dat niet snapt balen, heb weinig zin meer in deze discussie omdat hij toch eindeloos is ;)
Dus ik maak me er niet zo druk om :lol:
Toch grappig dat ik als ajacied een arrogante klootzak ben in de ogen van sommige mensen, maar als gewoon persoon juist weer niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2011 10:54 

Hardtraxx Veteran

Mooie wedstrijd gister, maar heb pas echt zin in volgende week. :yay:
Vorige  1 ... 90, 91, 92, 93, 94, 95, 96 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic