roberttt wrote:Sterf erin hoerenjong :')
Active topics in Off-Topic
Moderators
Jammer dit!
volgende week hopelijk beter!
Gefeliciteerd Twente fans hiero!
Gefeliciteerd Twente fans hiero!
Chukkels is boos krijg berichtje :
Ja inderdaad. Gaat dat kut tukkerland plat met een vuurwerkbom

Ik denk ook dat heeeeeel 'tukkerland' uit elkaar valt van een vuurwerkbommetje!roberttt wrote:Chukkels is boos krijg berichtje :
![]()
Over vuurwerk beginnen is een beetje laag..
HELEMAAL NIETS IN 020!
HELEMAAL NIETS IN 020!
iets met val en nog watMannonymous wrote:Over vuurwerk beginnen is een beetje laag..
HELEMAAL NIETS IN 020!
020 zeggen dan :') dat is kansloosMannonymous wrote:Over vuurwerk beginnen is een beetje laag..
HELEMAAL NIETS IN 020!
roberttt wrote:020 zeggen dan :') dat is kansloosMannonymous wrote:Over vuurwerk beginnen is een beetje laag..
HELEMAAL NIETS IN 020!
nu niks in 020, volgende week bouncen wij sowieso hard op de beats van jan vertonghen vriend:
HET ZIJN MAAR KUUUUUUUUTTUKKERS!!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Derde ster is veel belangrijker dan die beker. Derde ster haal je maar 1x en dat is volgende week
met dank aan Feyenoord 
QnalQut wrote:roberttt wrote:020 zeggen dan :') dat is kansloosMannonymous wrote:Over vuurwerk beginnen is een beetje laag..
HELEMAAL NIETS IN 020!
nu niks in 020, volgende week bouncen wij sowieso hard op de beats van jan vertonghen vriend:
Eens met dit bericht.dawasiknie wrote:Geniaal hoe de frustibois uit amsterdom zich laten gelden over een verkeerd gegeven vrije trap op 35 meter afstand. Dat Janko die bal zonder ook maar één verdediger om zich heen vrij mag inkoppen, is dan weer volledig irrelevant uiteraard.
Met zo'n instelling wordt je kampioen ja... niet dus. Genieten!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Thanks for the infomrazura wrote:
Eens met dit bericht.
Wil jij volgende keer nog mee rijden? 
Ja inderdaad dit doet me goedHoofdcoach wrote:Thanks for the infomrazura wrote:
Eens met dit bericht.
Yesssssssssp-stylez wrote:Wil jij volgende keer nog mee rijden?
Ok correctie bij deze: Dat hij die 1.5 meter ruimte kreeg en zo ook die seconde voorsprong was volledig te wijten aan de heer Blom.
Maar ik snap het ook wel hoor hij was natuurlijk nog fit en veel in beweging waardoor er misverstanden achterin bij Ajax ontstonden.
btw: weet jij of er weer een high voltage is met pinksterdag? Volgens mij hebben ze dat feest afgeschreven er is niks over te vinden..
Niet zo happen johroberttt wrote:Ja inderdaad dit doet me goedHoofdcoach wrote:Thanks for the infomrazura wrote:
Eens met dit bericht.
Ben je vriend niet, makker.QnalQut wrote:roberttt wrote:020 zeggen dan :') dat is kansloosMannonymous wrote:Over vuurwerk beginnen is een beetje laag..
HELEMAAL NIETS IN 020!
De neuzen vallen volgende week gewoon weer tussen wal en t schip
goh die tukkertjes hebben ook een x wat gewonnen
gelijk facking kapsones die man eh.. :') :') :') :')
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Kapsones... lees je eigen comment es vriendQnalQut wrote:goh die tukkertjes hebben ook een x wat gewonnengelijk facking kapsones die man eh.. :') :') :') :')
Skedoedelefloeps wrote:Kapsones... lees je eigen comment es vriendQnalQut wrote:goh die tukkertjes hebben ook een x wat gewonnengelijk facking kapsones die man eh.. :') :') :') :')
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Ach laat ze lekker blij zijn is terecht, zouden wij ook zijn 
het zijn geen sfeermakers daar in tukkieland, gelijk aangevallen voelenHoofdcoach wrote:Ach laat ze lekker blij zijn is terecht, zouden wij ook zijn
-
A
Idd, KNVB bekers hebben we zatHoofdcoach wrote:Derde ster is veel belangrijker dan die beker. Derde ster haal je maar 1x en dat is volgende weekmet dank aan Feyenoord
Oke, mooi als we hem weer hadden maar of ik er kapot van ben, nee dat niet.