Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 15:20 

Artiest

Project 141 schreef:
Hmm tsja heeft Feyenoord nog wel genoeg geld in de kas voor een Happymeal? :P Want het moet er natuurlijk wel eentje met fritesaus zijn :list:

desnoods betaal ik de happy meal zelf, met een mcflurry erbij als bedankje.
Alles als Bahia maar weg gaat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 15:22 

Bierkoning

Project 141 schreef:
Pommer schreef:
een mooi rijtje spelers die Ajax wellicht zou kunnen halen:

Assaidi (Heerenveen)
Mertens (Utrecht)
Sightorsson (AZ)
Tadic (Groningen)
Matavz (Groningen) maar die gaat volgens mij al weg
Goossens (NEC) al is dat niet echt een buitenspeler en ook geen spits
Armenteros (Heracles)

en zo kan ik nog wel ff doorgaan :P
Maarja er loopt iig genoeg rond in de eredivisie!

Matavz vertrekt al naar Italie ja.. Maar je noemt bijv Goossens en Armenteros, denk je echt dat zij het niveau van de nederlandse top aankunnen? Je ziet dat ook een El Hamdaoui het niet lukt, en die was ook de ster bij AZ. Sigthorsson heeft een goed seizoen, maar als hij naar een club als ajax vertrekt krijgt hij dezelfde druk als El Hamdaoui kreeg. Het lijkt me gewoon slimmer als ze niet al hun hoop vestigen op een nieuwe aankoop.

Je weet nooit of een speler gaat slagen, maar als je niks beters in huis hebt zal je toch een keer een risicotje moeten nemen, en die spelers die ik noem zijn echt niet ongelooflijk duur ofzo, helemaal niet na de transfer van Suarez, en de aankomende transfers (waarschijnlijk) van VD Wiel, Vertongen & Stekelenburg
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 21:21 

Hardtraxxer

Boerigter naar Ajax lijkt me een goed gokje van Ajax. Goedkoop en hij is de ster in de Jupiler League (net als Chadli en Mertens paar jaar geleden). STEL: Ajax koopt Mertens voor 7 miljoen. Utrecht koopt daarop Boerrigter voor 7 ton. Daarop verkoopt Ajax Mertens weer na drie jaar met winst maar kopen ze Boerrigter daarop van Utrecht voor wederom 7 miljoen. Oftewel, dit gebeurd Ajax ZO vaak. Ik zou het prima vinden als ze NU het 'gokje' nemen met Boerrigter. Misschien wordt hij wel de nieuwe Chadli?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 21:22 

Hardtraxxer

Gaan er nog Hardtraxxers naar de bekerfinale? Of naar de ontknoping van de eredivise in de Arena? Of het Leidse plein? Bekerfinale en Leidse plein 15 mei ben ik bij :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 22:30 

Hardtraxxer

ben 15 mei in Enschede op t van Heekplein!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 23:15 

Hardtraxx Veteran

http://www.nu.nl/sport/2506017/ajax-zie ... spits.html

Sigthorsson volgend seizoen dus misschien wel de nieuwe spits van Ajax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 08:19 

Artiest

Moeten ze hem eerst kopen, ik zie in Villa ook wel een ideale spits, maar dat betekend niet dat ie bij Feyenoord gaat voetballen >.<
Overigens is die Sightorson net zo wankel als Berg, als hij droog staat is het ook niet veel meer waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 12:51 

Hardtraxx Veteran

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 13:04 

Donateur

Ik denkt dat Ajax meer kans maakt. Als ze gewoon de druk aankunnen en de supporters erachter gaan staan in de ArenA over 2 weken is de titel gewoon voor Amsterdam gok ik.

Maarja je weet nooit hoe het loopt. Misschien krijgt Ajax vroeg in de wedstrijd wel een rode kaart en dan word het weer super lastig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 13:08 

Hardtraxxer

Refuze schreef:
Ik denkt dat Ajax meer kans maakt. Als ze gewoon de druk aankunnen en de supporters erachter gaan staan in de ArenA over 2 weken is de titel gewoon voor Amsterdam gok ik.

Maarja je weet nooit hoe het loopt. Misschien krijgt Ajax vroeg in de wedstrijd wel een rode kaart en dan word het weer super lastig...

Ik denk van niet. Ajax heeft de laatste wedstrijden enorm veel geluk gehad, tegen NEC hadden ze er zo met 4-0 af gekund. Dat geluk raakt een keer op, zeker tegen Twente dat goed presteert tegen topclubs ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 13:13 

Hardtraxx Veteran

Ik blijf het grappig vinden dat mensen denken dat Ajax 'gewoon' even verliest in de eigen Arena. Utrecht en ADO waren incidenten, waren wedstrijden waarbij de tegenstander meer gebrand was op een overwinning dan de Amsterdammers. Dat gaat nu echt niet gebeuren in een wedstrijd die alles of niets is. Ajax zal nu ook top gemotiveerd zijn, de supporters zijn het en de spelers zijn kwalitatief gewoon een stapje verder. Als het echt moet, dan staat Ajax er echt wel. Dan maakt het niet uit of AC Milan op bezoek komt of dat Twente op bezoek komt. De focus ligt op Ajax - Twente en daar zullen de spelers dan ook 110% voor geven, in tegenstelling tot een wedstrijdje Ajax - ADO, waar ze (onbegrijperlijkerwijs) maar op 70% van hun kunnen zaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 13:19 

Artiest

Ik acht de kans groot dat Ajax kampioen wordt, maar zelfs in eigen huis is het niet onverslaanbaar.
Dat is geen onneembaar fort, in tegendeel, dat is een instabiele boel daarow.
Technisch gezien is de kans voor Twente het grootst, maar we moeten het nog maar bekijken. Ajax is niet kansloos.
Ja Ajax heeft heel veel geluk gehad laatste wedstrijden, kan zomaar weer gebeuren natuurlijk, maar Ajax heeft al eerder in eigen huis verloren, van mindere ploegen dan Twente.
En bedenk wel dat een gelijkspel ook genoeg is voor de Tukkers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 14:54 

Hardtraxx Addict

Oxbow schreef:
http://www.nu.nl/sport/2506017/ajax-ziet-in-sigthorsson-ideale-spits.html

Sigthorsson volgend seizoen dus misschien wel de nieuwe spits van Ajax.

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 15:18 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Ik blijf het grappig vinden dat mensen denken dat Ajax 'gewoon' even verliest in de eigen Arena. Utrecht en ADO waren incidenten, waren wedstrijden waarbij de tegenstander meer gebrand was op een overwinning dan de Amsterdammers. Dat gaat nu echt niet gebeuren in een wedstrijd die alles of niets is. Ajax zal nu ook top gemotiveerd zijn, de supporters zijn het en de spelers zijn kwalitatief gewoon een stapje verder. Als het echt moet, dan staat Ajax er echt wel. Dan maakt het niet uit of AC Milan op bezoek komt of dat Twente op bezoek komt. De focus ligt op Ajax - Twente en daar zullen de spelers dan ook 110% voor geven, in tegenstelling tot een wedstrijdje Ajax - ADO, waar ze (onbegrijperlijkerwijs) maar op 70% van hun kunnen zaten.

Klopt. Resultaat halen tegen Ajax in de Arena is gewoon moeilijk, klaar. Ik word ook een beetje moe van dat gezeik 'lucky' en 'Ajax is niet in vorm'. Klopt als een bus! MAAR dit is zeker GEEN garantie dat Twente zomaar even wint in de Arena. Vooral niet 15 mei, dat zal een orkaan van lawaai worden. De sfeer is de laatste jaren bij de topduels altijd hartstikke goed vooral vanaf 'Zuid'. (Ik spreek uit ervaring) Dat wordt echt niet lekker voetballen voor Twente ondanks de kwaliteitsimpulsen Ruiz, Janssen, Douglas en het voordeel dat Twente genoeg heeft bij een gelijkspelletje.

Ik hoop alleen dat Ajax niet te maken krijgt met arbitrale fouten of blunders van jonge spelers... Want zodra het 0-1 wordt in de tweede helft bijvoorbeeld dan kan Ajax 't shaken ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 15:24 

Hardtraxx Veteran

HardstyleLover90 schreef:
k hoop alleen dat Ajax niet te maken krijgt met arbitrale fouten of blunders van jonge spelers... Want zodra het 0-1 wordt in de tweede helft bijvoorbeeld dan kan Ajax 't shaken ben ik bang.

Zelfde geldt voor FC Twente als Douglas een onnodige/domme overtreding maakt (wat me niet heel veel zou verbazen)

T gaan in ieder geval 2 spannende duels worden, geen van de 2 teams kan deze wedstrijden 'wel even winnen'
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 15:36 

geen onnodige overtredingen.... das belangrijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 17:04 

Bierkoning

http://yfrog.com/h2tqdoaj

nieuwe uitshirt ajax
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 19:50 

Hardtraxx Veteran

Ajax :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 19:59 

Hardtraxx Veteran

Vind hem wel aardig geworden, maar valt in het niets bij het uitshirt van dit jaar -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 20:50 

Donateur

Die is nog 10 keer lelijker dan die van dit jaar :sick: Mijn god zeg, we leven niet meer in 2001...

Paar jaar geleden hadden ze een hele mooie, zwart met een rode streep. Zoiets hadden ze gewoon moeten blijven houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 22:14 

dawasiknie schreef:
Die is nog 10 keer lelijker dan die van dit jaar :sick: Mijn god zeg, we leven niet meer in 2001...

Paar jaar geleden hadden ze een hele mooie, zwart met een rode streep. Zoiets hadden ze gewoon moeten blijven houden.

Eens, vind deze niet mooi. Die waar jij het over hebt heb ik hier nog liggen met Huntelaar achterop :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 00:26 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Helemaal mee eens, maar het probleem ligt niet bij Ajax. Het probleem ligt bij Adidas, die hebben de touwtjes in handen. Schandalig natuurlijk, maar het gebeurd. Die strepen die niet doortrekken, het wit in het shirt... het pas gewoon niet. Het is nog lelijker dan het shirt uit 2001, maar dat was wel hetzelfde blauw als het blauw waarin Andy van der Meyde die legendarische 0-1 in scoorde tegen AS Roma uit :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 01:12 

Hardtraxxer

15 mei, oude markt te Enschede :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 08:07 

Hardtraxx Veteran

Robz schreef:
15 mei, oude markt te Enschede :clap:

rommelmarkt? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 09:43 

Hardtraxx Veteran

Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic