Khadber schreef:
Chukkels schreef:
Khadber schreef:
Want Ajax heeft nog 10 buitenspelers rondlopen? Ik geloof dat Frank de Boer gewoon zijn beste 11 opstelt en als zij daarbij horen is dat gewoon zo. Bovendien vind ik ze echt zo slecht nog niet. Ik kijk overigens geen volledige wedstrijden, maar in de samenvattingen komen ze vaak genoeg voor en ook op de radio hoor ik vaak genoeg hun naam vallen.
Natuurlijk horen ze erbij, we hebben namelijk niks rondlopen dat beter is.

Treurige constatering, maar waarom denk je dat Ajax op zoek is naar een buitenspeler? Omdat de huidige buitenspelers (nog) niet aan het gewenste niveau voldoen.
Het is maar wat je het niveau van Ajax vindt om heel eerlijk te zijn. Europese top is het niet en je kunt niet constant pareltje ala vd Vaart en Sneijder opleiden. Komt echt wel goed met die twee, ze zijn nog maar jong en die komen er echt wel.
het lijkt me nuttiger ipv die achterlijke koopwoede die Ajax bijna weer de rode cijfers in drukte (op het verkoop van Suarez na, anders was dit bizar groot geweest).
Ajax heeft dankzij de CL de transfer van Suarez helemaal niet nodig gehad, dus het is onzin wat je zegt. Ajax is financieel gezond, in tegenstelling tot PSV, wat CL moet halen om niet in de problemen te komen.
Het niveau wat Ajax nastreeft is de beste spelers van de Eredivisie te hebben, of in ieder geval op elke positie een van de beste 3 spelers van de competitie op die positie te hebben. Als je met Twente en PSV wil concurreren kun je echt niet aankomen met deze 2 jeugdspelers. PSV heeft Doedelzak en Lens, Twente heeft Ruiz. Nou is het logisch dat je deze spelers niet weg kan halen bij Twente en PSV, dus moet je kijken wat er in de subtop beter is of in het buitenland. En dat is Martens wel degelijk.
Tijd mogen Ebicilio en Ozblic wel degelijk krijgen, maar dan wel ergens waar ze zich kunnen ontwikkelen. Ajax 1 is GEEN plek om te rijpen, als je er in komt, moet je er staan.