D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
welk seizoen haddne ze ook alweer vrijwel hetzelfde shirt? Van der Vaart speelde er volgens mij toen nog...
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Skedoedelefloeps wrote:welk seizoen haddne ze ook alweer vrijwel hetzelfde shirt? Van der Vaart speelde er volgens mij toen nog...
2002/2003
D
Artiest
last seen Apr 2019
p-stylez wrote:
Skedoedelefloeps wrote:welk seizoen haddne ze ook alweer vrijwel hetzelfde shirt? Van der Vaart speelde er volgens mij toen nog...
2002/2003
Ja had t idd net gegoogled, dan is deze wel mooie maargoed, 2006 uittenue van Ajax vond ik wel tof.
Deze minder, maar vind hem niet super lelijk. 2004 is nog altijd het ergste >.<
Wat hebben ze uberhaupt met blauw, ook Feyenoord heeft dat lichtblauwe gedoe, vind het niet lelijk, maar wat is er gebeurd met de gedachtegang dat stadskleuren in het shirt werden verwerkt?!
Last edited by Dark Pact on 04 May 2011 09:52, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
Chukkels wrote:
dawasiknie wrote:Die is nog 10 keer lelijker dan die van dit jaar :sick: Mijn god zeg, we leven niet meer in 2001...

Paar jaar geleden hadden ze een hele mooie, zwart met een rode streep. Zoiets hadden ze gewoon moeten blijven houden.
Helemaal mee eens, maar het probleem ligt niet bij Ajax. Het probleem ligt bij Adidas, die hebben de touwtjes in handen. Schandalig natuurlijk, maar het gebeurd. Die strepen die niet doortrekken, het wit in het shirt... het pas gewoon niet. Het is nog lelijker dan het shirt uit 2001, maar dat was wel hetzelfde blauw als het blauw waarin Andy van der Meyde die legendarische 0-1 in scoorde tegen AS Roma uit :cool:
Tuurlijk ligt het probleem wel bij Ajax. Zij hebben de handtekening onder het contract gezet waarmee ze het eens zijn dat Adidas dit doet..
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Shirt uit 2002/2003 heb ik ook nog, en dat pas ik wonderbaarlijk nog dus das makkelijk. Alleen staat er sneijder achterop, maar dat is geen probleem :D
D
Artiest
last seen Apr 2019
Nou als PSV zo'n tenue kiest van die 5 of 4 die hier toen ook stonden hebben zij verreweg mooiste uitshirt.
De lelijkste van dat stel is nog altijd mooier dan die van Ajax of Feyenoord, maargoed, gaat om het voetbal.
Seizoen van nu is nog altijd spannend, maar nu al zin in volgend seizoen >.<
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Chukkels wrote:
dawasiknie wrote:Die is nog 10 keer lelijker dan die van dit jaar :sick: Mijn god zeg, we leven niet meer in 2001...

Paar jaar geleden hadden ze een hele mooie, zwart met een rode streep. Zoiets hadden ze gewoon moeten blijven houden.
Helemaal mee eens, maar het probleem ligt niet bij Ajax. Het probleem ligt bij Adidas, die hebben de touwtjes in handen. Schandalig natuurlijk, maar het gebeurd. Die strepen die niet doortrekken, het wit in het shirt... het pas gewoon niet. Het is nog lelijker dan het shirt uit 2001, maar dat was wel hetzelfde blauw als het blauw waarin Andy van der Meyde die legendarische 0-1 in scoorde tegen AS Roma uit :cool:
Dat is volgens mij niet helemaal waar. De clubs hebben nog altijd recht om een bepaald ontwerp af te wijzen. Als ontwerpers echt het volledige recht zouden hebben om shirts te veranderen, had Ajax wellicht al lang niet meer in het heilige wit rood wit gespeeld. Ik denk dat de clubs zelf wel richtlijnen voor een shirt aan mogen geven.

Schrale troost: het uittenue van Feyenoord is nóg lelijker. Zijn we toch nog ergens beter in dan de grote rivaal :lol:
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Skedoedelefloeps wrote:ook Feyenoord heeft dat lichtblauwe gedoe, vind het niet lelijk, maar wat is er gebeurd met de gedachtegang dat stadskleuren in het shirt werden verwerkt?!
Bij Feyenoord is dat omdat ze in de jaren 60 ofzo een keer een licht blauw tenue hadden gedragen. >.<
Maargoed precies wat ik laatst al een keer schreef, heel simpel.
Thuis tenue: rood-wit
Uit tenue: groen-wit
Komop Feyenoord zo moeilijk is dat niet.
D
Artiest
last seen Apr 2019
Precies, stadskleuren in het uitshirt.
Zoals Ajax gewoon rood met zwart moet hebben ofzo.
maak er wat moois van >.<
Hardtraxx Addict
1453 posts member since 2011
last seen Jul 2020
Inderdaad! Lijkt allemaal erg makkelijk he :P .

15 mei lekker naar Rotterdam, Feyenoord - NEC Nijmegen.
Kijken of we het seizoen nog een klein beetje positief af kunnen sluiten. :)
H
Hardtraxxer
180 posts member since 2010
last seen Mar 2017
robkuh1990 wrote:geen onnodige overtredingen.... das belangrijk
Enoh dus zeker op de bank! Voorkomt minimaal 3 vrije trappen van Janssen op gevaarlijke plekken.

En over dat uitshirt. Die van dit jaar met die gele letters is lelijk, die van volgend jaar is ook niet mooi. Het zwarte shirt met die rode streep inderdaad was de mooiste. Uitshirt van Ajax moet gewoon altijd zwart, klaar. Desnoods donkerblauw maar dan wel met witte letter en geen geel.. kom op zeg.
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Chukkels wrote:

woaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ik ging uit me dakpan toen! weet het nog precies, vanaf de aftrap, andy vanaf links, trekt naar binnen, verre hoek in de kruising!!! BAM hange jonguhh!! ik ging echt uit me plaat.
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
The Anim0l wrote:
Robz wrote:15 mei, oude markt te Enschede :clap:

rommelmarkt? :D
:lol:
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
p-stylez wrote:View on YouTube
Jammer dat ze er niet al vast 3 sterren op hadden gezet! xd
D
Artiest
last seen Apr 2019
geen idee welk topic ik dit zou moeten plaatsen, al die andere zijn zo dood dat mr. Grimm Reaper himself er liever niet in de buurt komt.
Dus doe het maar gewoon hier, dikke schijt ^^
Juventus schijnt geinteresseerd te zijn in Affelay... (wat was het?! 100 mil afkoopsom? Succes Juve)
en Napoli schijnt Jeffren van Barca te willen weg pikken en hoopt ook op Bojan Krkic...
(Sport1)

zijn die ploegen gek geworden?! Bojan had ook 100 mil als prijs ofzo, zie dat niet snel gebeuren.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
D
Artiest
last seen Apr 2019
:lol: :lol: baas
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
bdwillem2 Brabants Dagblad
Willem II speelt op dit moment een oefenwedstrijd tegen PSV in Eindhoven. Moest geheim blijven. Stand 1-0 (Lens), nog 10 minuten. #willemii
Last edited by pecola-tje on 05 May 2011 16:13, edited 1 time in total.
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
WTF? waarom? :P
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 28 days ago
Ramirez wrote:WTF? waarom? :P

kijkend of ze nu wel tegen 11 man kunnen winnen xd
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
bdwillem2 Brabants Dagblad
Tussenstand oefenduel PSV - Willem II is 3-0. Lens, Engelaar en Mokhtar scoorden. Nog vijf minuten. #willemii #psv
jammer willem2 :')

edit: tevens ook de eindstand.
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2020
its on! ^^
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Twente - Ajax Numero tres!
Hardtraxx Veteran