Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 09:47 

Artiest

welk seizoen haddne ze ook alweer vrijwel hetzelfde shirt? Van der Vaart speelde er volgens mij toen nog...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 09:47 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
welk seizoen haddne ze ook alweer vrijwel hetzelfde shirt? Van der Vaart speelde er volgens mij toen nog...

2002/2003
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 09:49 

Artiest

p-stylez schreef:

2002/2003

Ja had t idd net gegoogled, dan is deze wel mooie maargoed, 2006 uittenue van Ajax vond ik wel tof.
Deze minder, maar vind hem niet super lelijk. 2004 is nog altijd het ergste >.<
Wat hebben ze uberhaupt met blauw, ook Feyenoord heeft dat lichtblauwe gedoe, vind het niet lelijk, maar wat is er gebeurd met de gedachtegang dat stadskleuren in het shirt werden verwerkt?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 09:52 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Die is nog 10 keer lelijker dan die van dit jaar :sick: Mijn god zeg, we leven niet meer in 2001...

Paar jaar geleden hadden ze een hele mooie, zwart met een rode streep. Zoiets hadden ze gewoon moeten blijven houden.

Helemaal mee eens, maar het probleem ligt niet bij Ajax. Het probleem ligt bij Adidas, die hebben de touwtjes in handen. Schandalig natuurlijk, maar het gebeurd. Die strepen die niet doortrekken, het wit in het shirt... het pas gewoon niet. Het is nog lelijker dan het shirt uit 2001, maar dat was wel hetzelfde blauw als het blauw waarin Andy van der Meyde die legendarische 0-1 in scoorde tegen AS Roma uit :cool:

Tuurlijk ligt het probleem wel bij Ajax. Zij hebben de handtekening onder het contract gezet waarmee ze het eens zijn dat Adidas dit doet..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 09:53 

Hardtraxx Veteran

Shirt uit 2002/2003 heb ik ook nog, en dat pas ik wonderbaarlijk nog dus das makkelijk. Alleen staat er sneijder achterop, maar dat is geen probleem :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 09:56 

Artiest

Nou als PSV zo'n tenue kiest van die 5 of 4 die hier toen ook stonden hebben zij verreweg mooiste uitshirt.
De lelijkste van dat stel is nog altijd mooier dan die van Ajax of Feyenoord, maargoed, gaat om het voetbal.
Seizoen van nu is nog altijd spannend, maar nu al zin in volgend seizoen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 11:25 

Donateur

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:
Die is nog 10 keer lelijker dan die van dit jaar :sick: Mijn god zeg, we leven niet meer in 2001...

Paar jaar geleden hadden ze een hele mooie, zwart met een rode streep. Zoiets hadden ze gewoon moeten blijven houden.

Helemaal mee eens, maar het probleem ligt niet bij Ajax. Het probleem ligt bij Adidas, die hebben de touwtjes in handen. Schandalig natuurlijk, maar het gebeurd. Die strepen die niet doortrekken, het wit in het shirt... het pas gewoon niet. Het is nog lelijker dan het shirt uit 2001, maar dat was wel hetzelfde blauw als het blauw waarin Andy van der Meyde die legendarische 0-1 in scoorde tegen AS Roma uit :cool:

Dat is volgens mij niet helemaal waar. De clubs hebben nog altijd recht om een bepaald ontwerp af te wijzen. Als ontwerpers echt het volledige recht zouden hebben om shirts te veranderen, had Ajax wellicht al lang niet meer in het heilige wit rood wit gespeeld. Ik denk dat de clubs zelf wel richtlijnen voor een shirt aan mogen geven.

Schrale troost: het uittenue van Feyenoord is nóg lelijker. Zijn we toch nog ergens beter in dan de grote rivaal :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 11:49 

Hardtraxx Addict

ook Feyenoord heeft dat lichtblauwe gedoe, vind het niet lelijk, maar wat is er gebeurd met de gedachtegang dat stadskleuren in het shirt werden verwerkt?!

Bij Feyenoord is dat omdat ze in de jaren 60 ofzo een keer een licht blauw tenue hadden gedragen. >.<
Maargoed precies wat ik laatst al een keer schreef, heel simpel.
Thuis tenue: rood-wit
Uit tenue: groen-wit
Komop Feyenoord zo moeilijk is dat niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 11:50 

Artiest

Precies, stadskleuren in het uitshirt.
Zoals Ajax gewoon rood met zwart moet hebben ofzo.
maak er wat moois van >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 11:58 

Hardtraxx Addict

Inderdaad! Lijkt allemaal erg makkelijk he :P .

15 mei lekker naar Rotterdam, Feyenoord - NEC Nijmegen.
Kijken of we het seizoen nog een klein beetje positief af kunnen sluiten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:18 

Hardtraxxer

robkuh1990 schreef:
geen onnodige overtredingen.... das belangrijk

Enoh dus zeker op de bank! Voorkomt minimaal 3 vrije trappen van Janssen op gevaarlijke plekken.

En over dat uitshirt. Die van dit jaar met die gele letters is lelijk, die van volgend jaar is ook niet mooi. Het zwarte shirt met die rode streep inderdaad was de mooiste. Uitshirt van Ajax moet gewoon altijd zwart, klaar. Desnoods donkerblauw maar dan wel met witte letter en geen geel.. kom op zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:22 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
dawasiknie schreef:

woaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, ik ging uit me dakpan toen! weet het nog precies, vanaf de aftrap, andy vanaf links, trekt naar binnen, verre hoek in de kruising!!! BAM hange jonguhh!! ik ging echt uit me plaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:32 

Hardtraxx Veteran

The Anim0l schreef:
Robz schreef:
15 mei, oude markt te Enschede :clap:

rommelmarkt? :D

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:34 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:

Jammer dat ze er niet al vast 3 sterren op hadden gezet! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 12:37 

Artiest

geen idee welk topic ik dit zou moeten plaatsen, al die andere zijn zo dood dat mr. Grimm Reaper himself er liever niet in de buurt komt.
Dus doe het maar gewoon hier, dikke schijt ^^
Juventus schijnt geinteresseerd te zijn in Affelay... (wat was het?! 100 mil afkoopsom? Succes Juve)
en Napoli schijnt Jeffren van Barca te willen weg pikken en hoopt ook op Bojan Krkic...
(Sport1)

zijn die ploegen gek geworden?! Bojan had ook 100 mil als prijs ofzo, zie dat niet snel gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:16 

Hardtraxx Veteran

http://www.nr14.net/67/3940/Frank_en_Ro ... chede.html

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2011 14:24 

Artiest

:lol: :lol: baas
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 16:09 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
bdwillem2 Brabants Dagblad
Willem II speelt op dit moment een oefenwedstrijd tegen PSV in Eindhoven. Moest geheim blijven. Stand 1-0 (Lens), nog 10 minuten. #willemii
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 16:11 

Hardtraxx Veteran

WTF? waarom? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 16:14 

Hardtraxx Veteran

Ramirez schreef:
WTF? waarom? :P

kijkend of ze nu wel tegen 11 man kunnen winnen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 16:15 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
bdwillem2 Brabants Dagblad
Tussenstand oefenduel PSV - Willem II is 3-0. Lens, Engelaar en Mokhtar scoorden. Nog vijf minuten. #willemii #psv

jammer willem2 :')

edit: tevens ook de eindstand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 17:47 

Hardtraxx Veteran

its on! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 17:49 

Hardtraxx Veteran

Twente - Ajax Numero tres!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 18:21 

Hardtraxx Veteran

jaaaaaaa! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2011 20:35