Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 16:50 

Donateur

Helemaal niets in Rotterdom...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 16:52 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Helemaal niets in Rotterdom...

Ik ben het voor het eerst op voetbalgebied met je eens! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 16:55 

Donateur

Ik hoop dat het ook gelijk de laatste keer is hahaha.
Wat een triest teringzooitje, gvd 3 keer (!) tegen een fucking FC Bal op t Dak-elftal op achterstand komen... het is mooi geweest dit seizoen.

Oh ja volgende week is er wel iets in Rotterdam maar jammer genoeg gaat dat of naar Enschede, of naar de hoofdstad...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 16:57 

Hardtraxx Veteran

Ik hoop van harte dat Feyenoord weer opkrabbelt. Als je ziet hoe veel fans ze hebben en de sfeer in dat stadion, de klassieker enzovoorts. Dat ze gauw weer financieel dingen kunnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 17:00 

Donateur

Als er volgend seizoen niet geïnvesteerd kan worden in enkele versterkingen (en dus geen meelopers zoals Swerts of Meeuwis maar mensen die het team echt beter maken), eindigen ze net zo hoog als dit jaar. En ik zie het al helemaal somber in als ze de contracten van de 4 grote talenten niet weten te verlengen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 17:03 

Hardtraxx Veteran

Ze moeten gewoon Koevermans transfervrij overnemen van PSV. Prima (tijdelijke) spits voor Feyenoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 17:07 

Hardtraxx Veteran

Blijft Castagnios nog een jaar of gaat ie meteen naar Milaan? En ik dacht dat mensen al verlengd hadden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 17:16 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Daar kan Enoh toch niks aan doen, moet hij z'n arm eraf hakken? :')

Arm kan geen doelpoging mee worden ondernomen dus zou geen buitenspel moeten zijn dan idd :)
Jammer ik had heereveen toch echt die 2-2 wel gegund ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 17:17 

Donateur

Khadber schreef:
Blijft Castagnios nog een jaar of gaat ie meteen naar Milaan? En ik dacht dat mensen al verlengd hadden?

Castaignos gaat gelijk naar Inter, wordt wss nog eerst een jaar verhuurd maar dat zal in Italië zijn, omdat hij daar samen met z'n familie gaat wonen. De meest realistische vervanger voor Luc is op dit moment Guyon Fernandez van Excelsior, want daar hoeven ze nog net geen dubbeltje voor te betalen. Prima spits btw.

Van de 4 boys die moeten verlengen (Wijnaldum/Fer/De Vrij/Vlaar) heeft nog niemand een nieuw contract getekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 17:18 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Chukkels schreef:

Arm kan geen doelpoging mee worden ondernomen dus zou geen buitenspel moeten zijn dan idd :)

Was met die penalty. PSV-fans klagen merg en been dat het een penal had moeten zijn, maar het was absoluut geen bewust hands, de bal ging naar de arm, niet andersom.

Aan de andere kant had De Jong inderdaad het voordeel van de twijfel moeten krijgen toen hij samen met Imbecilio op het Heerenveen-doel af ging, dat was namelijk geen buitenspel en waarschijnlijk een zeker doelpunt, al weet je het met laatstgenoemde nooit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 17:21 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
mrazura schreef:
Chukkels schreef:

Was met die penalty. PSV-fans klagen merg en been dat het een penal had moeten zijn, maar het was absoluut geen bewust hands, de bal ging naar de arm, niet andersom.

Aan de andere kant had De Jong inderdaad het voordeel van de twijfel moeten krijgen toen hij samen met Imbecilio op het Heerenveen-doel af ging, dat was namelijk geen buitenspel en waarschijnlijk een zeker doelpunt, al weet je het met laatstgenoemde nooit >.<

Ow sorry ja ik heb de wedstrijd niet gezien dusja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 17:31 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
mrazura schreef:
Chukkels schreef:

Ja jezus, de Ebecilio kan echt vrij weinig. En zeker niet schieten. Allemachtig hé. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 17:41 

Hardtraxx Veteran

Niet dat Ozbilic veel beter was, maar goed. Zie liever Van Der Wiel op rechtsbuiten, want verdedigen kan die ook niet. De hele rechterkant is de archilleshiel van Ajax. En als je Sulejmani daar neer zet, heb je het probleem op links. Nee, Ajax moet gewoon Mertens of iets in die trend halen. Dan maar 8 miljoen neerleggen, dat is prima op te vangen met het geld uit de CL (als die behaalt wordt!) en het geld wat je voor Stekelenburg krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 17:46 

Hardtraxx Addict

Ja er moet hoe dan ook flink wat ingeslagen worden wil je hier weer wat van maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 17:46 

Hardtraxx Veteran

Mertens zou een domme aankoop zijn. Boerrigter is een veel betere optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 17:50 

Donateur

Mertens zou juist goed zijn. Veel beter dan Ebecillio en Ozbiliz bij elkaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 18:00 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Mertens betaal je veel te veel geld voor en die moet ook nog maar is met druk om kunnen gaan. Boerrigter betaal je nogeens 10% van de prijs van Mertens en daardoor ligt er veel minder druk op hem. Ook komt hij uit de jeugd van Ajax, dus is bekend met de Ajax-speelstijl. Ik zou Boerrigter een veel slimmere aankoop vinden dan Mertens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 18:22 

Hardtraxx Veteran

ben allang blij dat die gloeilampies geen kampioen meer kunnen worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 18:38 

Donateur

zo ik ga voor het eerst van me leven naar de Arena.. Moet zo nodig naar Ajax-Twente, zien hoe ze verliezen :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 18:47 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
zo ik ga voor het eerst van me leven naar de Arena.. Moet zo nodig naar Ajax-Twente, zien hoe ze verliezen :evil:

Jonge, wat heb je nou liever? Een Twente dat kampioen wordt, of een dag stomdronken te worden in Amsterdam vanwege het heugelijke feit dat die 3e ster volgend jaar op de borst van de Amsterdammers prijkt? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 19:00 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

kon ik maar :cry: maar dat 2e komt hopelijk wel goed :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 19:23 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Die twee komen uit eigen opleiding en zijn nog superjong. Geef ze eens wat de tijd ipv ze na 6 wedstrijden oid af te schrijven. Dat overdreven gedoe wat betreft 1 speler die dan niet goed genoeg is als hij een aantal wedstrijden niet goed speelt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 19:38 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
dawasiknie schreef:

Die twee komen uit eigen opleiding en zijn nog superjong. Geef ze eens wat de tijd ipv ze na 6 wedstrijden oid af te schrijven. Dat overdreven gedoe wat betreft 1 speler die dan niet goed genoeg is als hij een aantal wedstrijden niet goed speelt..

Ik schrijf ze ook nog niet af, maar je kan niet ontkennen dat ze op dit moment tekort komen voor het eerste van Ajax. Bij Ajax moet je er nu staan. Als je geweldige Zidanes, Messi's of Berkamps in je team hebt, kan je het veroorloven om als jeugdige speler een mindere fase door te maken, maar in dit team zonder uitblinkers val je gigantisch door de mand. Een jaartje verhuur aan een Roda, NAC of iets in die richting zou ze goed doen. Maar voor Ajax 1... nee, op dit moment niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 20:07 

Hardtraxx Veteran

Want Ajax heeft nog 10 buitenspelers rondlopen? Ik geloof dat Frank de Boer gewoon zijn beste 11 opstelt en als zij daarbij horen is dat gewoon zo. Bovendien vind ik ze echt zo slecht nog niet. Ik kijk overigens geen volledige wedstrijden, maar in de samenvattingen komen ze vaak genoeg voor en ook op de radio hoor ik vaak genoeg hun naam vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 20:24 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Want Ajax heeft nog 10 buitenspelers rondlopen? Ik geloof dat Frank de Boer gewoon zijn beste 11 opstelt en als zij daarbij horen is dat gewoon zo. Bovendien vind ik ze echt zo slecht nog niet. Ik kijk overigens geen volledige wedstrijden, maar in de samenvattingen komen ze vaak genoeg voor en ook op de radio hoor ik vaak genoeg hun naam vallen.

Natuurlijk horen ze erbij, we hebben namelijk niks rondlopen dat beter is. :')
Treurige constatering, maar waarom denk je dat Ajax op zoek is naar een buitenspeler? Omdat de huidige buitenspelers (nog) niet aan het gewenste niveau voldoen.
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic