Helemaal niets in Rotterdom...
Ik ben het voor het eerst op voetbalgebied met je eens!dawasiknie wrote:Helemaal niets in Rotterdom...
Ik ben het voor het eerst op voetbalgebied met je eens!dawasiknie wrote:Helemaal niets in Rotterdom...
Arm kan geen doelpoging mee worden ondernomen dus zou geen buitenspel moeten zijn dan iddChukkels wrote:Daar kan Enoh toch niks aan doen, moet hij z'n arm eraf hakken? :')
Castaignos gaat gelijk naar Inter, wordt wss nog eerst een jaar verhuurd maar dat zal in Italië zijn, omdat hij daar samen met z'n familie gaat wonen. De meest realistische vervanger voor Luc is op dit moment Guyon Fernandez van Excelsior, want daar hoeven ze nog net geen dubbeltje voor te betalen. Prima spits btw.Khadber wrote:Blijft Castagnios nog een jaar of gaat ie meteen naar Milaan? En ik dacht dat mensen al verlengd hadden?
Was met die penalty. PSV-fans klagen merg en been dat het een penal had moeten zijn, maar het was absoluut geen bewust hands, de bal ging naar de arm, niet andersom.mrazura wrote:Arm kan geen doelpoging mee worden ondernomen dus zou geen buitenspel moeten zijn dan iddChukkels wrote:Daar kan Enoh toch niks aan doen, moet hij z'n arm eraf hakken? :')![]()
Jammer ik had heereveen toch echt die 2-2 wel gegund
Ow sorry ja ik heb de wedstrijd niet gezien dusjaChukkels wrote:Was met die penalty. PSV-fans klagen merg en been dat het een penal had moeten zijn, maar het was absoluut geen bewust hands, de bal ging naar de arm, niet andersom.mrazura wrote:Arm kan geen doelpoging mee worden ondernomen dus zou geen buitenspel moeten zijn dan iddChukkels wrote:Daar kan Enoh toch niks aan doen, moet hij z'n arm eraf hakken? :')![]()
Aan de andere kant had De Jong inderdaad het voordeel van de twijfel moeten krijgen toen hij samen met Imbecilio op het Heerenveen-doel af ging, dat was namelijk geen buitenspel en waarschijnlijk een zeker doelpunt, al weet je het met laatstgenoemde nooit
Ja jezus, de Ebecilio kan echt vrij weinig. En zeker niet schieten. Allemachtig hé.Chukkels wrote:Was met die penalty. PSV-fans klagen merg en been dat het een penal had moeten zijn, maar het was absoluut geen bewust hands, de bal ging naar de arm, niet andersom.mrazura wrote:Arm kan geen doelpoging mee worden ondernomen dus zou geen buitenspel moeten zijn dan iddChukkels wrote:Daar kan Enoh toch niks aan doen, moet hij z'n arm eraf hakken? :')![]()
Aan de andere kant had De Jong inderdaad het voordeel van de twijfel moeten krijgen toen hij samen met Imbecilio op het Heerenveen-doel af ging, dat was namelijk geen buitenspel en waarschijnlijk een zeker doelpunt, al weet je het met laatstgenoemde nooit
Mertens betaal je veel te veel geld voor en die moet ook nog maar is met druk om kunnen gaan. Boerrigter betaal je nogeens 10% van de prijs van Mertens en daardoor ligt er veel minder druk op hem. Ook komt hij uit de jeugd van Ajax, dus is bekend met de Ajax-speelstijl. Ik zou Boerrigter een veel slimmere aankoop vinden dan Mertens.dawasiknie wrote:Mertens zou juist goed zijn. Veel beter dan Ebecillio en Ozbiliz bij elkaar...
Jonge, wat heb je nou liever? Een Twente dat kampioen wordt, of een dag stomdronken te worden in Amsterdam vanwege het heugelijke feit dat die 3e ster volgend jaar op de borst van de Amsterdammers prijkt?roberttt wrote:zo ik ga voor het eerst van me leven naar de Arena.. Moet zo nodig naar Ajax-Twente, zien hoe ze verliezen
kon ik maarroberttt wrote:zo ik ga voor het eerst van me leven naar de Arena.. Moet zo nodig naar Ajax-Twente, zien hoe ze verliezen
Die twee komen uit eigen opleiding en zijn nog superjong. Geef ze eens wat de tijd ipv ze na 6 wedstrijden oid af te schrijven. Dat overdreven gedoe wat betreft 1 speler die dan niet goed genoeg is als hij een aantal wedstrijden niet goed speelt..dawasiknie wrote:Mertens zou juist goed zijn. Veel beter dan Ebecillio en Ozbiliz bij elkaar...
Ik schrijf ze ook nog niet af, maar je kan niet ontkennen dat ze op dit moment tekort komen voor het eerste van Ajax. Bij Ajax moet je er nu staan. Als je geweldige Zidanes, Messi's of Berkamps in je team hebt, kan je het veroorloven om als jeugdige speler een mindere fase door te maken, maar in dit team zonder uitblinkers val je gigantisch door de mand. Een jaartje verhuur aan een Roda, NAC of iets in die richting zou ze goed doen. Maar voor Ajax 1... nee, op dit moment niet.Khadber wrote:Die twee komen uit eigen opleiding en zijn nog superjong. Geef ze eens wat de tijd ipv ze na 6 wedstrijden oid af te schrijven. Dat overdreven gedoe wat betreft 1 speler die dan niet goed genoeg is als hij een aantal wedstrijden niet goed speelt..dawasiknie wrote:Mertens zou juist goed zijn. Veel beter dan Ebecillio en Ozbiliz bij elkaar...
Natuurlijk horen ze erbij, we hebben namelijk niks rondlopen dat beter is. :')Khadber wrote:Want Ajax heeft nog 10 buitenspelers rondlopen? Ik geloof dat Frank de Boer gewoon zijn beste 11 opstelt en als zij daarbij horen is dat gewoon zo. Bovendien vind ik ze echt zo slecht nog niet. Ik kijk overigens geen volledige wedstrijden, maar in de samenvattingen komen ze vaak genoeg voor en ook op de radio hoor ik vaak genoeg hun naam vallen.