Leuk dit, als neutrale toeschouwer in de top. 
maarja, hopen dat psv punten laat liggen. Zo word je iig geen kampioen.
Ajax komt ook erg dichtbij nu, word nog spannend de laatste wedstrijd
oostzaner wrote:Oxbow is niet blij...
en vlak daarvoor een soortgelijke situatie, mag je weer spelen blijf je van dat soort kutstreken doen..katamaran wrote:Hoppa, mooie goal hoor Toivonen, vieze goorlap. Overtreding, mooi vrij staan en scoren. Sportieve jongen, echt een pracht speler.
niet piepen het hadden er net zo goed nul kunnen zijn.Rik wrote:
Daarom was ik er ook totaal niet rouwig over dat Ajax uit de EL ligt.oostzaner wrote:Genieten. twente & psv laten beide punten liggen.
Merendeel van wat p-stylez zegt is wel de waarheid. Walgelijk jong! En toch echt een gestolen punt, mogen ze blij mee zijn.Skedoedelefloeps wrote:Jank jank jank jank![]()
7 uur ff lekker voetbal loere
Valt ook wel mee hoor. Die goal van Toivonen mocht PSV in zijn handjes knijpen. Bovendien als je een aanval van Heereveen zag in de tweede helft, hoe verschrikkelijk vrij iedereen stond, dat was echt beschamend bijna. Ongelofelijk dat die kans niet gemaakt werd.Mol wrote:Vind het wel mooi.
Vink heeft ongeveer ieder discutabel moment het voordeel aan Heerenveen gegeven..
Karma is a bitch.
Het grappige is dat ik dus vanmiddag in de zon naar Radio1 heb liggen luisteren. Daar kwam de partijdigheid van de scheidsrechter totaal NIET aan de orde. Bij de samenvatting meer dan overduidelijk. Vreemd.Pommer wrote: en Feyenoord had de scheids ook niet bepaald tegen trouwens!
die walgelijke Demouge had natuurlijk wel een rooie kaart moeten krijgen
Neee man, valt echt niet mee. Ja, hoe vrij ze stonden johKhadber wrote:Valt ook wel mee hoor. Die goal van Toivonen mocht PSV in zijn handjes knijpen. Bovendien als je een aanval van Heereveen zag in de tweede helft, hoe verschrikkelijk vrij iedereen stond, dat was echt beschamend bijna. Ongelofelijk dat die kans niet gemaakt werd.Mol wrote:Vind het wel mooi.
Vink heeft ongeveer ieder discutabel moment het voordeel aan Heerenveen gegeven..
Karma is a bitch.
Dost stond volgens mij buitenspel, dus geef hem eens ongelijk.Mol wrote:Gelukkig was Assaidi ego bij die ene actie, dat scheelt.
Ik vind het echt te smerig voor woorden wat hij de laatste weken flikt. Tuurlijk, hij heeft nu de media 100% tegen zich, maar hij gaat er nog steeds mee door. Naait hij eerst iemand rood aan, de week erna met de druk er vol op zo iets smerigs doen en dan na je schorsing ervoor niet leren. Het spijt me, maar daar kan ik totaal geen respect voor opbrengen. Het is gewoon etterig gedrag wat totaal niet in het profvoetbal thuis hoort.Mol wrote: En Khadber; reken maar dat ik blij ben met Toivonen xD
Normaliter ben ik niet van z'n acties maar dit keer vergeef ik 't hem toch wel..