Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:21 

Donateur

@Oostzaner: stond ie toch wel buitenspel ja? bij de samenvatting zeiden ze van wel maar live zeiden ze van niet..

@Khadber: Helemaal met je eens maar er moet 1 lijn getrokken worden; al dat worstelen is ook niet normaal..
Toivonen heeft zichzelf echter zeer zwart gemaakt door op die tenen te gaan staan wat gewoon een kutstreek is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 21:43 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Mol schreef:
En Khadber; reken maar dat ik blij ben met Toivonen xD
Normaliter ben ik niet van z'n acties maar dit keer vergeef ik 't hem toch wel.. :$

Ik vind het echt te smerig voor woorden wat hij de laatste weken flikt. Tuurlijk, hij heeft nu de media 100% tegen zich, maar hij gaat er nog steeds mee door. Naait hij eerst iemand rood aan, de week erna met de druk er vol op zo iets smerigs doen en dan na je schorsing ervoor niet leren. Het spijt me, maar daar kan ik totaal geen respect voor opbrengen. Het is gewoon etterig gedrag wat totaal niet in het profvoetbal thuis hoort.

Vind het niveau in Nederland nou ook niet echt Prof te noemen maargoed ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 00:38 

Hardtraxx Veteran

Ach, het is de laatste tijd gewoon in om op toivonen te schelden. En hoewel ik het absoluut niet netjes vind en ook vind dat er voor gefloten moet worden, blijft het natuurlijk erg slim.

En daarbij, toivonen is niet de enige die dit soort dingen doet en andere spelers zouden het juist weer heel erg goed kunnen gebroken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 00:55 

Altijd dat Toivonen dit, Toivonen dat...
Tis gewoon een slimme voetballer, die bestaan ook... Geniepig.. Als je zo een punt red, denk dat alleen dan tegenstanders van hem er naar kraaien.

In de tijd dat Suarez bij Ajax speelde was hij het doelwit, nu is Toivonen bij PSV het.. simpel als wat.
En als Lens het zou doen, dan zou hij aangesproken worden... Easy as 1.2.3.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 08:21 

En Suarez is een vieze speler en Toivonen slim? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 08:32 

dat zeg ik niet... tis maar net van welke kant je de kwestie bekijkt...
Als je voor of tegenstander betn van een bepaalde speler
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 10:12 

Hardtraxx Veteran

Feit blijft dat Toivonen een overtreding beging en daardoor kon scoren en dus blijft het valsspelen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 10:25 

Artiest

Zulke overtredingen zie je vaker en moeten naderhand bestraft worden, heeft niks meer met voetbal te maken dit.
Je kunt toch ook gewoon een sprintje trekken en met je lichaam voor de man komen en die van de bal afhouden...
Echt achterlijk dit, maar uiteindelijk zou het ook onverdiend zijn geweest als Heerenveen 3 punten binnen zou halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 10:26 

Donateur

Heerenveen :cry: :cry: Hoop dat ze Ajax nog inmaken in de laatste wedstrijden, dan ben ik wel weer trots op ze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 11:01 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Heerenveen :cry: :cry: Hoop dat ze Ajax nog inmaken in de laatste wedstrijden, dan ben ik wel weer trots op ze.

:mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 12:02 

Hardtraxx Veteran

Haha weer lucky PSV hoor ik had het al voorspeld :P en jahoor alsnog 2-2 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 13:27 

Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Ach, het is de laatste tijd gewoon in om op toivonen te schelden. En hoewel ik het absoluut niet netjes vind en ook vind dat er voor gefloten moet worden, blijft het natuurlijk erg slim.

En daarbij, toivonen is niet de enige die dit soort dingen doet en andere spelers zouden het juist weer heel erg goed kunnen gebroken. ;)

Ben ik het mee eens, er is nu gewoon een klopjacht gaande op Toivonen. Terrecht bij de vorige acties maar dit is idd gewoon slim. Alleen tja kwestie dat Toivonen vaak in het nieuws komt de laatste tijd.
Zoals Poepon een x zei er zijn genoeg verdedigers die iets vergelijkbaars doen, en dat wordt niet uitvergroot door de media omdat er niet veel aandacht besteedt wordt. Wordt vaak weggelaten in samenvattingen omdat het vaak niet heel relevant is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 13:35 

Aan het typen...

Als een verdediger zoiets doet is het weg mogelijke kans, als een aanvaller dat doet is het in dit geval direct een doelpunt, vind dat nog al een verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 13:43 

Hardtraxx Veteran

en psv blijft maar zeggen dat ze goed voetbal spelen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 13:47 

Artiest

Als een verdediger zoiets doet is het ook een overtreding.
Slim of niet van Toivonen, je kunt ook zeggen dat schwalbes in 16m en een penalty daarmee versieren slim zijn.
Toch vind ik het geen gang van zaken, het is een contactsport, maar wat Toivonen doet is gewoon achterlijk en nee dat zeg ik niet omdat het Toivonen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 13:49 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Als een verdediger zoiets doet is het weg mogelijke kans, als een aanvaller dat doet is het in dit geval direct een doelpunt, vind dat nog al een verschil.

Overtreding is overtreding he :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 14:10 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Als een verdediger zoiets doet is het ook een overtreding.
Slim of niet van Toivonen, je kunt ook zeggen dat schwalbes in 16m en een penalty daarmee versieren slim zijn.
Toch vind ik het geen gang van zaken, het is een contactsport, maar wat Toivonen doet is gewoon achterlijk en nee dat zeg ik niet omdat het Toivonen is.

vind er niks slims aan om iemand onderuit te schoppen of een elleboog te geven of te duwen etc.
een echte voetballer voetbalt het uit zonder iemand onderuit te schoppen, je wilt toch voetballend kampioen worden en niet door wie de meeste spelers ongezien schopt/slaat.

zo word voetbal in t algemeen gewoon niet meer leuk meer omdat je eerder naar een vechtsport zit te kijke
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 15:14 

Aan het typen...

flevoboys schreef:
Lyst schreef:

Ja maar jij had het over dat er geen aandacht aan besteed wordt in samenvattingen. Beide zijn inderdaad overtredingen en beide moeten bestraft worden, echter is voor een samenvatting van belang hoe belangrijk een deel van de wedstrijd is. En als er een doelpunt dankzij zo'n actie valt dan is dat belangrijker dan als er een mogelijke kans uit wordt gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 15:14 

Hardtraxx Elite

Hoofdcoach schreef:
Mannonymous schreef:
Zo... over een uurtje of 2 zit ik lekker in de bus richting deh haog! Ben benieuwd of we een puntje weg kunnen pakken bij ado!

Ik hoop 3 punten wegpakken :yay:

Tjsa... 't zat jammer genoeg even anders. Ondanks de slechte pot toch een erg leuke avond gehad hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 16:01 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Wij maken jullie in! 1-4 :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2011 19:05 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
flevoboys schreef:
Lyst schreef:

Ja maar jij had het over dat er geen aandacht aan besteed wordt in samenvattingen. Beide zijn inderdaad overtredingen en beide moeten bestraft worden, echter is voor een samenvatting van belang hoe belangrijk een deel van de wedstrijd is. En als er een doelpunt dankzij zo'n actie valt dan is dat belangrijker dan als er een mogelijke kans uit wordt gehaald.

Daar heb je idd gelijk in ;) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 17:05 

Hardtraxxer

Come on Twente
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 20:19 

Hardtraxx Veteran

Twente word gepakt door Ajax en Psv gaat het weg geven en dan ga ik naar het Leidse! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 21:17 

Hardtraxx Veteran

idd en dan hardtraxx meeting aldaar + hardstyle afterparty :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2011 21:47 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
idd en dan hardtraxx meeting aldaar + hardstyle afterparty :P

i'm in :D
Vorige  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic