Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2011 13:51 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
oostzaner schreef:
Afbeelding

Dit vind ik persoonlijk het mooiste uitshirt (op die van Ajax na) van de hele eredivisie op dit moment. Gewoon deze houden!
Het is dat ik niet voor PSV ben, anders had ik hem zeker aangeschaft.

+1 :yes:
als ajax dit shirt had, maar dan wit,rood,wit ipv brabantse vlag dan had ik hem zeker in me kast liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2011 20:43 

Hardtraxx Veteran

Gefeliciteerd twente :thumbsup:

Leuke wedstrijd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 01:57 

Hardtraxx Elite

Today, Derby-Day! ^^
FC Theo gefeliciteerd met de overwinning op psv!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 09:44 

Donateur

Wat was Feyenoord weer goed gisteren :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 10:15 

Hardtraxx Veteran

het is weer spannend in de top 3. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 10:38 

Hardtraxx Veteran

Wat een balgevoel heeft die Theo toch, plus traptechniek. Op dat vlak echt verre weg de beste van de Eredivisie, verdiende overwinning gister!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 15:02 

Hardtraxx Addict

haha wat een pot weer gister
en die goal van Theo, 'k moest er gewoon van janken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 16:12 

Artiest

Machiel schreef:

Ik schreeuwde half mee, alsof ik in t stadion zat. Wereldgoal >.< Ik zie iemand sprinten met de bal, zegt die commentator "Theo Jansen aan de bal" Ik dacht naaah... das Theo toch niet... hij in een sprintduel? Gek komt langs de verdediger, doet dat wippertje. Ik denk: "Jep... das Theo" :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 17:29 

Hardtraxx Elite

Skedoedelefloeps schreef:
Machiel schreef:

Ik schreeuwde half mee, alsof ik in t stadion zat. Wereldgoal >.< Ik zie iemand sprinten met de bal, zegt die commentator "Theo Jansen aan de bal" Ik dacht naaah... das Theo toch niet... hij in een sprintduel? Gek komt langs de verdediger, doet dat wippertje. Ik denk: "Jep... das Theo" :D

Tsja.. Ernemse jonges zijn onvoorspelbaar hé! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2011 21:34 

Hardtraxx Veteran

Ik zat net de samenvatting van groningen te kijken, maar bij groningen zit ook echt publiek ipv supporters. elke keer dat er gescoord werd.

jeej! en dan applaus. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 22:49 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Ik zat net de samenvatting van groningen te kijken, maar bij groningen zit ook echt publiek ipv supporters. elke keer dat er gescoord werd.

Op de fanatieke aanhang na is het idd publiek. Maar zie je dat gewoon niet bij veel meer clubs?
Schandalig dat Bacuna uitgefloten werd, hij speelde niet een al te beste wedstrijd. Maar kom op hij is 19 jaar, uitfluiten doet zo'n jongen echt niet goed.

Net zoals met El Hamdaoui bij Ajax, zul je zien als hij er volgende week 2 in schiet is het publiek vast weer gek met hem voor even.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 22:59 

Hardtraxx Veteran

flevoboys schreef:
oostzaner schreef:

Op de fanatieke aanhang na is het idd publiek. Maar zie je dat gewoon niet bij veel meer clubs?
Schandalig dat Bacuna uitgefloten werd, hij speelde niet een al te beste wedstrijd. Maar kom op hij is 19 jaar, uitfluiten doet zo'n jongen echt niet goed.

Net zoals met El Hamdaoui bij Ajax, zul je zien als hij er volgende week 2 in schiet is het publiek vast weer gek met hem voor even.

Idd dat gefluit naar hamdaoui was best triest :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2011 23:05 

Hardtraxx Addict

Ik vind sowieso fluiten naar spelers triest..
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 11:11 

Hardtraxx Addict

Daley Blind heeft in het duel met Heracles Almelo een enkelblessure opgelopen en is minimaal vier weken uitgeschakeld.

Het betreft een scheurtje in de rechterenkel, een kwetsuur die doorgaans vier tot zes weken herstel vereist.

Ajax mist ook al Maarten Stekelenburg en Toby Alderweireld in de laatste fase van de competitie.

Oke boilesen dus nieuwe linksback? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 11:12 

JANSSEN WIL WEL TERUG NAAR VITESSE
ARNHEM - Arnhemmer Theo Janssen wil wel terugkeren naar Vitesse. Dat zegt de middenvelder van FC Twente tegen radiozender VitesseLive.

Janssen zegt op de site van Vitesse dat hij open staat voor een rentree naar de club waar hij al jaren speelde. " Als Vitesse me een goed bod doet, ben ik weer terug", stelt de Arnhemmer nadrukkelijk.

De zender vroeg de international ook naar de toekomst van Vitesse. " Vitesse moet aankopen doen om de as van het veld te versterken, net als bij Twente. Als de as eenmaal staat, komt het wel goed", meent de linkspoot die zaterdagavond nog de topper FC Twente - PSV besliste met twee goals.

"Komende zomer ga ik rustig kijken naar wat er op mijn pad komt, als Vitesse met een goed bod komt, dan ben ik weer terug", vertelt de Arnhemmer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 11:19 

Artiest

Niet doen Theo... echt zonde, vroeger al een talent, maar nooit uitgegroeid tot een topper, hij moet nu genieten van het feit dat hij wel een goede speler is en dus bij een goed team spelen in de top.
Het liefst in het buitenland, kunnen ze echt wel een speler gebruiken als Theo, zou het jammer vinden als hij naar Vitesse gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 13:04 

Hardtraxx Elite

Niet doen Theo... echt zonde, vroeger al een talent, maar nooit uitgegroeid tot een topper, hij moet nu genieten van het feit dat hij wel een goede speler is en dus bij een goed team spelen in de top.
Het liefst in het buitenland, kunnen ze echt wel een speler gebruiken als Theo, zou het jammer vinden als hij naar Vitesse gaat.

Geloof me... Theo gaat echt niet verder dan 100km van Arnhem af. Theo kan niet zonder Arnhem en Arnhem niet zonder Theo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 14:00 

Artiest

Mannonymous schreef:

Geloof me... Theo gaat echt niet verder dan 100km van Arnhem af. Theo kan niet zonder Arnhem en Arnhem niet zonder Theo.

Ja we hebben allemaal VI gekeken met Johan die dat ook al 300 keer heeft verteld.
Moet het maar zien, als zich een europese subtopper zich meldt of Theo het niet aan kan/wil/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 14:21 

Hardtraxx Elite

Mannonymous schreef:

Ja we hebben allemaal VI gekeken met Johan die dat ook al 300 keer heeft verteld.
Moet het maar zien, als zich een europese subtopper zich meldt of Theo het niet aan kan/wil/

Ik niet, ik ben niet zo'n fan van VI. Dus, wat zei hij dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 14:25 

Artiest

Hij zei blablabla "Theo heeft heimwee naar Arnhem dus buitenland...."
Iets in die richting, maar weet niet of dat echt zo is, ik denk dat Theo best een aantal jaren in het buitenland kan zitten.
Dan heb ik het wel over: Duitsland, Engeland. Spanje zie ik hem niet doen, maar denk dat in Duitsland of Engeland hij ook het best tot z'n recht komt en het meest nodig is.
Ik zie hem nog wel als een uitstekende speler naast Schweinsteiger bij Bayern bijvoorbeeld. Ik denk dat hij ook wel voor zulke landen open staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 14:33 

Hardtraxx Elite

Hij zei blablabla "Theo heeft heimwee naar Arnhem dus buitenland...."
Iets in die richting, maar weet niet of dat echt zo is, ik denk dat Theo best een aantal jaren in het buitenland kan zitten.
Dan heb ik het wel over: Duitsland, Engeland. Spanje zie ik hem niet doen, maar denk dat in Duitsland of Engeland hij ook het best tot z'n recht komt en het meest nodig is.
Ik zie hem nog wel als een uitstekende speler naast Schweinsteiger bij Bayern bijvoorbeeld. Ik denk dat hij ook wel voor zulke landen open staat.

Weet niet, we zullen zien!
Ik zie 'm graag terug in Arnhem. Samen met Piet Velthuizen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2011 16:25 

Artiest

Erger me er niet aan, maar volgens mij hadden hij en Youri toen wel ff mee geborreld >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 15:40 

Hardtraxx Elite

Zo... over een uurtje of 2 zit ik lekker in de bus richting deh haog! Ben benieuwd of we een puntje weg kunnen pakken bij ado!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2011 15:41 

Hardtraxx Veteran

Mannonymous schreef:
Zo... over een uurtje of 2 zit ik lekker in de bus richting deh haog! Ben benieuwd of we een puntje weg kunnen pakken bij ado!

Ik hoop 3 punten wegpakken :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2011 15:45 

Hardtraxx Veteran

Oxbow is niet blij...
Vorige  1 ... 67, 68, 69, 70, 71, 72, 73 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic