En ik vind het vreselijk dat mensen duizenden reacties plaatsen, zonder ergens inhoudelijk op in te gaan. Dat wil nog niet zeggen dat je daar ook weer een post aan moet besteden. En Almighty waarom pak je degene aan die reageert? Patt begon met het op de man spelen. Niet dat mij dat wat boeit, maar als jij dat schijnbaar zo belangrijk vind, pak dan ook alle mensen aan.djpatt wrote:haha guys guys guys,
bedankt dat het voor me opgenomen word. maar vind het gewoon vreselijk dat er te diep op de materie word ingegaan. word het topic alleen maar saai van
Active topics in Off-Topic
Moderators
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Jongens, jongens, waarom moet (van alle mensen op Hardtraxx) ik degene zijn die 3 keer zegt dat we maar weer on-topic moeten gaan 
Dus... Vleminckx gaat ons verlaten... wat vinden we daarvan?
Vind het eerlijk gezegd best jammer. Niemand die verwacht had dat hij op dit moment topscorer zou zijn van de eredivisie. Was benieuwd hoe hij het na dit seizoen nog steeds zo goed ervanaf zou brengen, of dat het nu een seizoentje is waar even 1x alles goed valt voor hem.
NEC heeft wel goede zaken gedaan door dit bedrag ervoor te krijgen.
NEC heeft wel goede zaken gedaan door dit bedrag ervoor te krijgen.
-
A
NoProblemo man :')hidde wrote:Thanks.Almighty wrote: vaak 12 tm 16 jaar. Totaal niet serieus te nemen.![]()
Ons? Jij was toch voor Feyenoord??Skedoedelefloeps wrote:Jongens, jongens, waarom moet (van alle mensen op Hardtraxx) ik degene zijn die 3 keer zegt dat we maar weer on-topic moeten gaan
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ben ik nog altijd, alleen ik bedoel de Nederlandse Eredivisiedawasiknie wrote:Ons? Jij was toch voor Feyenoord??Skedoedelefloeps wrote:Jongens, jongens, waarom moet (van alle mensen op Hardtraxx) ik degene zijn die 3 keer zegt dat we maar weer on-topic moeten gaan
ik ga vleminckx niet missen, vind het maar een appart raar mannetje
Eind v/h seizoen, Club Brugge, 3,3 miljoen.
Iedereen voelt zich slecht na het vermoorden van iemand dat probeer ik juist duidelijk te maken, maar hoe meer mensen diegene vermoordt hoe minder hij het slecht voelen ervaart uiteindelijkOlijfboompje wrote:Als jij een mens vermoordt, voel jij je dan slecht?
Waarschijnlijk wel.
Er is geen excuus voor dat soort extreme voorbeelden.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Voetbal en moorden we dwalen af 
Yesssss die vieze belg eindelijk weg uit de Nederlandse competitie!hidde wrote:Klopt. Recordtransfer voor NEC.
En volgend weekend doet 'ie ook al niet mee
-
C
Gadverdamme wat lelijkrobkuh1990 wrote:http://www.omroepbrabant.nl/?news/152754942/Zo+wordt+een+schoolopdracht+een+PSV-shirt.aspx
opzich mooi uitshirt
-
C

Meest linkse is ook wel
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Vind idd de 2 buitenste wel echt super tof.
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
djpatt wrote:allemaal eve mooi
2de van rechts is wannabe barca, maar dan nog ze zijn allemaal lelijk. Dat uitshirt die psv nu heeft vind ik daarin tegen wel mooi.
Deze:

Deze:

-
C
persoonlijk vind ik dan de linkse de beste variant op dit uitshirt... toch die blokjes en toch zwart
alles waar psv op staat is lelijk.
Die rechtse is nog het best imo, maar ik vind ze allemaal niet echt wat. Heb niks met streepjes, rondjes, lijntjes of whatever op het shirt. Is het niet 1 geheel. Maar goed, gelukkig hoef ik het shirt dan ook niet te dragen 
Het mooiste vind ik gewoon een shirt met één kleur, zonder al die poespas en alleen een logo.
PSV boeit me echter totaal niet.
PSV boeit me echter totaal niet.