Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 18:11 

Hardtraxx Veteran

Julie zijn nu een discussie aan het houden over iets wat individueel anders is bij iedereen. Voor de een is een pilletje heel normaal en voor de ander niet. Ligt maar net om je eigen ervaringen en cultuur waar je in zit. Hetzelfde geldt uiteraard voor voetbalsupporters voor hun is dit heel normaal en voor olijfboompje dan weer niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 18:12 

Aan het typen...

Uitschelden hoort niet bij sport, maar het is blijkbaar wel onderdeel van de voetbalcultuur. Er zijn genoeg sporten waar men veel respect voor elkaar heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 18:30 

Hardtraxxer

mrazura schreef:
Julie zijn nu een discussie aan het houden over iets wat individueel anders is bij iedereen. Voor de een is een pilletje heel normaal en voor de ander niet. Ligt maar net om je eigen ervaringen en cultuur waar je in zit. Hetzelfde geldt uiteraard voor voetbalsupporters voor hun is dit heel normaal en voor olijfboompje dan weer niet ;)

Voor de een is iemand vermoorden heel normaal voor de ander niet. Ligt maar net aan je eigen ervaringen en cultuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 18:56 

Artiest

Lyst schreef:
Uitschelden hoort niet bij sport, maar het is blijkbaar wel onderdeel van de voetbalcultuur. Er zijn genoeg sporten waar men veel respect voor elkaar heeft.

Jij weet net zo goed als ik dat bij elke sport een rivaliteit hoort. Alleen zal dat minder zijn bij een sport die in je eigen land niet zo populair is, maar het is onzin te beweren dat zulke dingen alleen bij voetbal gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 19:07 

Hardtraxx Veteran

Hardstyleking schreef:
mrazura schreef:

Voor de een is iemand vermoorden heel normaal voor de ander niet. Ligt maar net aan je eigen ervaringen en cultuur.

Inderdaad als iets maar vaak genoeg gebeurt dan wordt iets uiteindelijk geaccepteerd, oftewel normaal. Je houdt er rekening mee en je denkbeeld past zich aan. Goed voorbeeld wat je zegt en zeker toepasbaar in meerdere culturen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 19:50 

Aan het typen...

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:

Jij weet net zo goed als ik dat bij elke sport een rivaliteit hoort. Alleen zal dat minder zijn bij een sport die in je eigen land niet zo populair is, maar het is onzin te beweren dat zulke dingen alleen bij voetbal gebeuren.

Onzin, er zijn zelfs sporten waarbij men meeleeft met de tegenstander en ook blij zijn als de ander het goed doet. Sport en dergelijk wangedrag hoort dus van oorsprong niet bij elkaar, maar is langzamerhand zo geaccepteerd bij sommige sporten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 20:05 

Artiest

Lyst schreef:
Lyst schreef:

Onzin, er zijn zelfs sporten waarbij men meeleeft met de tegenstander en ook blij zijn als de ander het goed doet. Sport en dergelijk wangedrag hoort dus van oorsprong niet bij elkaar, maar is langzamerhand zo geaccepteerd bij sommige sporten.

Voetbal leef je ook mee met de ander en ben je blij als de ander het goed doet, maar niet als het ten koste van jouw team gaat. Ik heb ook nooit iemand bij honkbal in Amerika lopen schreeuwen dat de tegenpartij zo geweldig is terwijl je eigen team's aars gekickt wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 20:07 

Hardtraxx Veteran

zucht onze hardtraxx boek schrijvers hebben dit topic ook gevonden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 20:13 

Aan het typen...

Voetbal leef je ook mee met de ander en ben je blij als de ander het goed doet, maar niet als het ten koste van jouw team gaat. Ik heb ook nooit iemand bij honkbal in Amerika lopen schreeuwen dat de tegenpartij zo geweldig is terwijl je eigen team's aars gekickt wordt.

In de extreme sporten is het heel normaal dat je blij bent voor een ander, ook als het ten koste gaat van je eigen prestatie en in de vechtsporten is het respect voor de tegenstander ook erg belangrijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 20:30 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:

:lol:
Zij kunnen iig boeken schrijven...iets waarvan bij jou ieder talent ontbreekt.
Lyst schreef:

In de extreme sporten is het heel normaal dat je blij bent voor een ander, ook als het ten koste gaat van je eigen prestatie en in de vechtsporten is het respect voor de tegenstander ook erg belangrijk.

Dat mis ik in het voetbal.
Iets wat voorheen er wel was.
mrazura schreef:
Inderdaad als iets maar vaak genoeg gebeurt dan wordt iets uiteindelijk geaccepteerd, oftewel normaal. Je houdt er rekening mee en je denkbeeld past zich aan. Goed voorbeeld wat je zegt en zeker toepasbaar in meerdere culturen ;)

Als jij een mens vermoordt, voel jij je dan slecht?
Waarschijnlijk wel.
Er is geen excuus voor dat soort extreme voorbeelden.

Respect is een groot woord en is totaal afwezig in het hedendaagse voetbal.
Kijk hoe sommige gasten hier tegen elkaar doen betreffende voetbal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 21:01 

Artiest

Topic is geen discussie over voetbal in algemeen en wat mensen vinden van supporters die elkaar uitschelden. Dus laten we er maar een halt toe roepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 21:08 

Hardtraxx Addict

Ik vind al dat gezeik in voetbal ook overdreven worden.

Als ik op youtube naar bijvoorbeeld ajaxfilmpjes kijk zie ik de comments vol staan met gebruikersnamen als ''Psvboer82'', die dan dingen schrijven als ''Je moet alle kankerjoden vergassen!!1!!1!11'' en bij PSV filmpjes zie je dan weer AFCAJ00d2 ''Kankerboeruuuh'' posten.

Is dat nou de lol van voetbal? Zoveel mogelijk ziektes naar elkaars hoofd smijten?

Tuurlijk horen emoties bij voetbal. Bij iedere sport. Je hoeft ze alleen niet persé zo te uiten toch?

Kijk, dingen als ''het zijn maar kutkakkerlakken'' vind ik dan wel komisch. Ik zie de humor van ''we gaan op jodenjacht'' ook wel in, hoewel ik snap dat de Joodse gemeenschap er niet blij mee is en dat de KNVB straffen moet uitdelen. Dat moet je dan ook maar accepteren, hoort er ook bij.

Maar dat iedereen elkaar tegenwoordig alleen maar keihard af loopt te zeiken vind ik echt onzin. Je bent tegenwoordig al een ''kankerhomo'' als je een andere club support...

Interland voetbal is eigenlijk zoveel vetter. Eigenlijk zie je daar nooit dat soort gezeik. Iedereen wordt met WK's natuurlijk lekker nationalistisch en hemelt lekker zijn eigen land zo origineel mogelijk op. Maar ipv dat wij alle Duitsers gaan uitschelden maken we alles gewoon zo Oranje mogelijk en proberen we Duitsers eerder komisch te vernederen(en andersom) dan dat er echt diepe haat is. Zo ook Defqon vorig jaar(uiteraard was ik daar niet). Mensen die met Oranjeshirts rondliepen werden niet direct afgekraakt door anderen, nee iedereen wenste elkaar succes. Kan dat in competitievoetbal niet ook gewoon zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 21:09 

Olijfboompje schreef:
djpatt schreef:

Zegt meneer de Narcoticatoerist.
Beetje jammer dat je nu persoonlijk mensen gaat aanvallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 21:11 

hidde schreef:
Als ik op youtube naar bijvoorbeeld ajaxfilmpjes kijk zie ik de comments vol staan met gebruikersnamen als ''Psvboer82'', die dan dingen schrijven als ''Je moet alle kankerjoden vergassen!!1!!1!11'' en bij PSV filmpjes zie je dan weer AFCAJ00d2 ''Kankerboeruuuh'' posten.

Daar heb je het over youtubevolk, vaak 12 tm 16 jaar. Totaal niet serieus te nemen. ;)

hidde schreef:
Maar dat iedereen elkaar tegenwoordig alleen maar keihard af loopt te zeiken vind ik echt onzin. Je bent tegenwoordig al een ''kankerhomo'' als je een andere club support...

Klopt, dat vind ik ook al heel jammer. Iemand kan iemand heel aardig vinden maar als ie hoort dat de ander voor de rivaliserende club is, dan mag je hem ineens een stuk minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 21:23 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Olijfboompje schreef:
djpatt schreef:

Zegt meneer de Narcoticatoerist.
Beetje jammer dat je nu persoonlijk mensen gaat aanvallen

Oeeeeh, nu voel ik mij aangevallen zeg, omdat je mij een narcoticatoerist noemt.

Dat je het überhaupt een persoonlijke aanval noemt is mij ook een raadsel.
Nutteloze opmerkingen vragen om nutteloze reacties :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 21:29 

Je hoefde je niet aangevallen te noemen, want je weet best dat het zo is.

En je snapt toch wel dat jij hem persoonlijk even de grond in boort terwijl hij een opmerking maakt dat de "discussieerders van Hardtraxx" (wat niks negatiefs is oid) nu hier zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 21:39 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

En je snapt toch wel dat jij hem persoonlijk even de grond in boort terwijl hij een opmerking maakt dat de "discussieerders van Hardtraxx" (wat niks negatiefs is oid) nu hier zijn?

Ik doelde meer op het feit dat hij zo kort van stof was.
Ik durf trouwens te zeggen dat hij het niet zo bedoelde, maar dat maakt ook niet uit.

Het is in principe hetzelfde als de opmerking die ik maakte.
Alleen die van jou slaat wel degelijk ergens op, wat ik als een uithaal zou kunnen beschouwen (wat gelukkig niet zo is, je zag het sarcasme blijkbaar niet) en daarnaast was mijn opmerking een loze opmerking vanwege een andere loze opmerking die opmerkelijk kort was.

Maar om on topic te blijven zal ik zeggen dat ik mij bij Hidde aansluit. Het wederzijds respect binnen voetbal is dramatisch en inderdaad het nutteloze schelden.
Echter scheldt de hele nederlandse bevolking non stop met kanker, dus dat zal geen verschil maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 21:46 

Hardtraxx Veteran

haha guys guys guys,

bedankt dat het voor me opgenomen word. maar vind het gewoon vreselijk dat er te diep op de materie word ingegaan. word het topic alleen maar saai van
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 21:52 

Artiest

Olijfboompje schreef:
Almighty schreef:

Ik durf trouwens te zeggen dat hij het niet zo bedoelde, maar dat maakt ook niet uit.

Alleen die van jou slaat wel degelijk ergens op, wat ik als een uithaal zou kunnen beschouwen (wat gelukkig niet zo is, je zag het sarcasme blijkbaar niet) en daarnaast was mijn opmerking een loze opmerking vanwege een andere loze opmerking die opmerkelijk kort was.

Maar om on topic te blijven zal ik zeggen dat ik mij bij Hidde aansluit. Het wederzijds respect binnen voetbal is dramatisch en inderdaad het nutteloze schelden.
Echter scheldt de hele nederlandse bevolking non stop met kanker, dus dat zal geen verschil maken.

Conclusie: schelden met kanker is normaal in de Nederlandse samenleving :lol:

Duurde ff, maar we hebben eindelijk iets waar we allemaal ja op kunnen zeggen (zij die nee willen zeggen houden de mond even dicht :whistle: ).
Zullen we maar weer lekker verder gaan over de Eredivisie? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 21:54 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Almighty schreef:

Conclusie: schelden met kanker is normaal in de Nederlandse samenleving :lol:

Duurde ff, maar we hebben eindelijk iets waar we allemaal ja op kunnen zeggen (zij die nee willen zeggen houden de mond even dicht :whistle: ).
Zullen we maar weer lekker verder gaan over de Eredivisie? :P

Mooie conclusie :lol:
Ik ben het ermee oneens man! :P
Haha, nee, ik doe het je niet aan :lol:

Eredivisie...Ajax doet het wel oke toch? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 23:15 

Hardtraxx Veteran

Willem II, trots van het zuiden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 00:09 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Willem II, trots van het zuiden?

Sowieso! Net ff seizoenskaartje gekocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 00:20 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
hidde schreef:

vaak 12 tm 16 jaar. Totaal niet serieus te nemen. ;)

Thanks. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 01:07 

Donateur

djpatt schreef:
haha guys guys guys,

bedankt dat het voor me opgenomen word. maar vind het gewoon vreselijk dat er te diep op de materie word ingegaan. word het topic alleen maar saai van

Lastig he, meer dan 3 regels onder elkaar lezen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2011 10:15 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
djpatt schreef:
haha guys guys guys,

Lastig he, meer dan 3 regels onder elkaar lezen...

Dan wordt er wat over mij gezegd :lol:
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70, 71 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic