Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 18:46 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Chukkels schreef:
Citaat:
"Hoewel wij begrijpen dat de leuzen tegen Ajax gericht zijn, is het kwalijk dat dit over de rug van de Joden gebeurt", aldus Naftaniel.

Ze begrijpen dat het puur tegen Ajax is gericht en niet tegen het Joodse geloof, maar toch moet er geschorst worden vanwege antisemitisme? Ik word hier zo moe van. :yawn:

Dan moet je gaan slapen.
Ik smul hier van :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 19:18 

Artiest

Lol, dit slaat natuurlijk nergens op, hele Joodse gemeenschap moet even stil zijn en gewoon alles over laten aan de mensen die er verstand van hebben. Gezeur dit allemaal >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2011 18:25 

Hardtraxx Veteran

Immers 4 wedstrijden geschorst + 1 voorwaardelijk. Hoewel ik het jammer vind dat het zoveel zijn, is het natuurlijk wel terrecht. Nu maar kijken wat hij gaat doen. Vd Brom ook geschorst voor 1 duel en die Vicento heeft te weinig gekregen in mijn ogen: ook maar 1 wedstrijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 18:05 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Chukkels schreef:
Immers 4 wedstrijden geschorst + 1 voorwaardelijk. Hoewel ik het jammer vind dat het zoveel zijn, is het natuurlijk wel terrecht. Nu maar kijken wat hij gaat doen. Vd Brom ook geschorst voor 1 duel en die Vicento heeft te weinig gekregen in mijn ogen: ook maar 1 wedstrijd.

fucking bullshit man.. zwaar overdreven vindt ik het

Explain?

K*nkerajacied
Hamas, Hamas

en dan ook nog Jodenjacht.

Hij doelt op Ajacieden, maar wél over de rug van een hele bevolkingsgroep.

En haal nu niet Vertonghen erbij, want dat was iets heel anders. En die kreeg ook 3 wedstrijden, waarvan 1 voorwaardelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 18:55 

Artiest

Als je dan hem schorst voor roepen van Jood, mag je meteen heel de Arena leeg ruimen voor alle achterlijke "supporters" die JODUH!!!! schreeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 18:59 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
Als je dan hem schorst voor roepen van Jood, mag je meteen heel de Arena leeg ruimen voor alle achterlijke "supporters" die JODUH!!!! schreeuwen.

Veel succes
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:06 

Hardtraxx Veteran

bedankt dat je mij een achterlijke supporter noemt. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 19:12 

Hardtraxx Veteran

Zullen we het gebruik van 'Boeren', 'Tukkers' en 'Kameraden' dan ook afschaffen?

Als jij het verschil niet snapte tussen Ajacieden die 'Joden' roepen (positief) en tegenstanders die ons uitmaken voor <insert bijvoegelijk naamwoord>joden roepen (negatief), dan zit er bij jou een steekje los. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2011 20:40 

Artiest

Chukkels schreef:
Zullen we het gebruik van 'Boeren', 'Tukkers' en 'Kameraden' dan ook afschaffen?

Als jij het verschil niet snapte tussen Ajacieden die 'Joden' roepen (positief) en tegenstanders die ons uitmaken voor <insert bijvoegelijk naamwoord>joden roepen (negatief), dan zit er bij jou een steekje los. :')

Is precies hetzelfde, Joodse gemeenschap is tegen zowel het geschreeuw van de supporters van Ajax als tegen het schelden. Dus als jij zo in zit over het feit dat door Immers veel Nederlanders worden gekwetst mogen ze in Amsterdam ook stoppen met JODUHH!!! Maar ik snap dat Ajax bij jou heilig grond is en alles eromheen goed is, dus hypocriet zijn is dan niet erg he :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 00:57 

Donateur

Das wel makkelijk redeneren he Chukkels, als jou supportersgroep zelf aan komt kakken met Israelische vlaggen en liedjes over de superjoden.

Joden zijn niet die joden van de bevolkingsgroep... als jij het over kakkerlakken of boeren hebt, heb jij het ook niet over dieren of agrariërs. Vond het ook vreselijk preuts dat heel Nederland in rep en roer was over die jodenjacht. Laten we nou maar heel eerlijk zijn, hoeveel mensen zouden zich gekwetst voelen als er wat over de joden geroepen wordt? Vast een stuk minder dan wanneer iemand met kanker scheld. Dat laatste deed ie dus ook nog, alleen daar hoorde je niemand over :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 01:26 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Das wel makkelijk redeneren he Chukkels, als jou supportersgroep zelf aan komt kakken met Israelische vlaggen en liedjes over de superjoden.

Joden zijn niet die joden van de bevolkingsgroep... als jij het over kakkerlakken of boeren hebt, heb jij het ook niet over dieren of agrariërs. Vond het ook vreselijk preuts dat heel Nederland in rep en roer was over die jodenjacht. Laten we nou maar heel eerlijk zijn, hoeveel mensen zouden zich gekwetst voelen als er wat over de joden geroepen wordt? Vast een stuk minder dan wanneer iemand met kanker scheld. Dat laatste deed ie dus ook nog, alleen daar hoorde je niemand over :')

Uhm ik vind juist dat het ergste wat hij zei. Als hij het over joden wilt hebben moet ie zelf lekker weten maar ik hoor hem duidelijk kankarajacied zeggen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 12:59 

Artiest

Boeiend, kanker Ajacied of niet, de KNVB heeft het daar niet over gehad dat ging alleen maar over Joden, dus de KNVB is ook hypocriet bezig. Dat hij kanker Ajacied zegt kan me echt de reet roesten >.< vind ik nog wel het minst erge van wat hij heeft gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 13:04 

dawasiknie schreef:

Idd, zodrek krijgen we trammelant met de Kakkerlakkenbond
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 13:05 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
dawasiknie schreef:

Idd, zodrek krijgen we trammelant met de Kakkerlakkenbond

ghostbusters je weet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 14:09 

Donateur

dawasiknie schreef:

:worship: Juist!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 15:06 

Hardtraxx Veteran

Sowieso is het hele voetbal van vandaag de dag kansloos.
Supporters zijn randdebielen van een niveau waar men van gaat janken.
Daarnaast zijn de bedragen die omgaan in het voetbal misselijkmakend en heeft elke club wel een dikke schuld

Waar zijn de tijden dat voetbal werd gespeeld omdat men het leuk vind?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 15:52 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Daarnaast zijn de bedragen die omgaan in het voetbal misselijkmakend en heeft elke club wel een dikke schuld

Bedankt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 15:58 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:

Bedankt :P

Tja...de taal en benamingen die jullie uitslaan gaan nergens over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 16:02 

Artiest

Daniel zulke uitlatingen kloppen niet omdat ze over algemeen maar voor kleine groep gelden.
Voetbal wordt nog gespeeld omdat mensen het leuk vinden, alleen de passie en wil om te winnen kan ervoor zorgen dat het, zowel op als buiten het veld, er wat ruiger aan toe gaat dan normaal. Hoort nu eenmaal bij de sport.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 16:14 

Hardtraxx Veteran

Daniel zulke uitlatingen kloppen niet omdat ze over algemeen maar voor kleine groep gelden.
Voetbal wordt nog gespeeld omdat mensen het leuk vinden, alleen de passie en wil om te winnen kan ervoor zorgen dat het, zowel op als buiten het veld, er wat ruiger aan toe gaat dan normaal. Hoort nu eenmaal bij de sport.

Oke oke, ik generaliseer flink hier.

Jullie kunnen echter niet ontkennen dat het niet normaal is dat men elkaar voor de meest rare dingen uit maakt.
Dit is iig geen fanatiek zijn meer, maar eerder gewoon asociaal gedrag.

Je hebt echter wel gelijk dat een bepaalde groep het vernaggelt voor de andere.
Hierbij kijk ik naar Ajax, Feyenoord en dergelijke.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 16:46 

Hardtraxx Elite

Lex heeft als FC Den Haag speler gewoon een voorbeeld functie. Beetje dom dus.
Maar beetje triest dat vervolgens heel Nederland (zoals gewoonlijk) weer eens op kruistocht gaat om ajaks te hulp te verdedigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 17:10 

Artiest

Olijfboompje schreef:

Jullie kunnen echter niet ontkennen dat het niet normaal is dat men elkaar voor de meest rare dingen uit maakt.

Tja ik vind het ook niet normaal dat mensen als jij pilletjes slikken op feesten om t naar hun zin te hebben :lol: Maakt mij t wat uit, zulke dingen horen bij de sport en dus normaal, is niets asociaal aan. Jij vermaakt je op jouw manier en supporters op hun eigen manier.
En je moet niet kijken naar Ajax en/of Feyenoord, want dat is onzin, ik heb het erover dat je moet kijken dat degene die echt te ver gaan maar een klein groepje is van supporters per club. Dat zullen bij Feyenoord en Ajax niet meer dan 200 zijn en bij kleinere ploegen niet meer dan 100. Als je nagaat dat De Kuip altijd vol zit met zo'n 40.000 man gemiddeld vind ik max 200 mensen die niet helemaal goed bij de kop zijn geen slecht percentage.
Zulke mensen vind je overal, Twente, Groningen, Feyenoord, Ajax etc. En het schreeuwen wat Immers doet over Jodenjacht roepen Ajacieden zelf op zich af, het is logisch dat een Haagse jongen zo reageert, maakt het niet meer acceptabel overigens, maar het is wel logisch.
Ajacieden noemen zichzelf Joden, wat al achterlijk is, Ado wint 2 keer in een seizoen van Ajax (nog nooit voorgekomen) dus logisch is dat mensen dan schreeuwen: "We gaan op Jodenjacht!" alleen van een speler mag dat niet komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 17:53 

Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:

Tja ik vind het ook niet normaal dat mensen als jij pilletjes slikken op feesten om t naar hun zin te hebben :lol: Maakt mij t wat uit, zulke dingen horen bij de sport en dus normaal, is niets asociaal aan. Jij vermaakt je op jouw manier en supporters op hun eigen manier.
En je moet niet kijken naar Ajax en/of Feyenoord, want dat is onzin, ik heb het erover dat je moet kijken dat degene die echt te ver gaan maar een klein groepje is van supporters per club. Dat zullen bij Feyenoord en Ajax niet meer dan 200 zijn en bij kleinere ploegen niet meer dan 100. Als je nagaat dat De Kuip altijd vol zit met zo'n 40.000 man gemiddeld vind ik max 200 mensen die niet helemaal goed bij de kop zijn geen slecht percentage.
Zulke mensen vind je overal, Twente, Groningen, Feyenoord, Ajax etc. En het schreeuwen wat Immers doet over Jodenjacht roepen Ajacieden zelf op zich af, het is logisch dat een Haagse jongen zo reageert, maakt het niet meer acceptabel overigens, maar het is wel logisch.
Ajacieden noemen zichzelf Joden, wat al achterlijk is, Ado wint 2 keer in een seizoen van Ajax (nog nooit voorgekomen) dus logisch is dat mensen dan schreeuwen: "We gaan op Jodenjacht!" alleen van een speler mag dat niet komen.

Waarom probeer je het punt te veranderen? Ik ga mij hier niet eens in verdedigen sinds het niet eens relevant is. Het gaat hier over voetbal en niet over mijn feestleven.

Voetbalsupporters komen voorlopig het meest over de brug met vandalisme en weet ik veel wat die gasten doen. Mensen voelen zich blijkbaar gekwetst daardoor. Het gebeurt misschien overal, maar dat betekent niet dat het niet aso is.
Daarnaast gaat het niet over kleine groepen, het gaat over enorme groepen. Sommige stadions staan niet voor lul leeg tijdens wedstrijden.
Dat komt door die schitterende stadionverboden. Overigens heb ik ook niet beweerd dat het alleen bij Ajax/Feyenoord zo is. Trouwens vind ik het ook bizar dat ajacieden zich zo noemen.

Wat mij betreft mogen er strengere maatregelen worden ingevoerd, want voetbal begint steeds meer te lijken op oorlogje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 18:03 

Artiest

Lezen Daniel, het is een vergelijking geen verandering van het onderwerp.

Sport is emotie en bij emotie horen gevoelens als verdriet, pijn, boos, vrolijk etc. Dus dat Ajacieden zeggen "Kut kakkerlakken!" tegen Feyenoorders en andersom "Kanker Joden!" tegen Ajacieden hoort nu eenmaal erbij. In Nederland valt het allemaal wel mee. Als je het vergelijkt met andere landen zijn we hier nog aardig tegen elkaar. Emotie hoort bij sport dus ook bij het voetbal, dus elkaar uitschelden hoort er ook bij. Van alle zaken waar je je zorgen om kunt maken in dit landje is het uitschelden van supporters van een andere club wel het laatste waar je je tijd aan moet besteden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mrt 2011 18:08 

Hardtraxx Veteran

Lezen Daniel, het is een vergelijking geen verandering van het onderwerp.

Sport is emotie en bij emotie horen gevoelens als verdriet, pijn, boos, vrolijk etc. Dus dat Ajacieden zeggen "Kut kakkerlakken!" tegen Feyenoorders en andersom "Kanker Joden!" tegen Ajacieden hoort nu eenmaal erbij. In Nederland valt het allemaal wel mee. Als je het vergelijkt met andere landen zijn we hier nog aardig tegen elkaar. Emotie hoort bij sport dus ook bij het voetbal, dus elkaar uitschelden hoort er ook bij. Van alle zaken waar je je zorgen om kunt maken in dit landje is het uitschelden van supporters van een andere club wel het laatste waar je je tijd aan moet besteden.

Je probeerde het onderwerp wel af te wenden en een reactie betreffende drugs van mij uit te lokken :P
Je weet dat ik daar snel op in haak :lol:

Maarre, om terug te komen op wat je zegt.
Dat is allemaal leuk & aardig, maar houd het binnen de perken. Iets wat duidelijk niet gebeurd. Daaraan erger ik mij mateloos. Alsmaar die berichten over voetbal dit voetbal zo, kakkerlak dit, kakkerlak zus.
Daarnaast al dat gekut over die achterlijke maatregelen die DOOR de voetbalachterban komen. Dat zijn punten waarvan ik vind dat ze niet kunnen.

Maar hey, het is maar mijn mening.
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic