Olijfboompje schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Daniel zulke uitlatingen kloppen niet omdat ze over algemeen maar voor kleine groep gelden.
Voetbal wordt nog gespeeld omdat mensen het leuk vinden, alleen de passie en wil om te winnen kan ervoor zorgen dat het, zowel op als buiten het veld, er wat ruiger aan toe gaat dan normaal. Hoort nu eenmaal bij de sport.
Oke oke, ik generaliseer flink hier.
Jullie kunnen echter niet ontkennen dat het niet normaal is dat men elkaar voor de meest rare dingen uit maakt.
Dit is iig geen fanatiek zijn meer, maar eerder gewoon asociaal gedrag.
Je hebt echter wel gelijk dat een bepaalde groep het vernaggelt voor de andere.
Hierbij kijk ik naar Ajax, Feyenoord en dergelijke.
Tja ik vind het ook niet normaal dat mensen als jij pilletjes slikken op feesten om t naar hun zin te hebben

Maakt mij t wat uit, zulke dingen horen bij de sport en dus normaal, is niets asociaal aan. Jij vermaakt je op jouw manier en supporters op hun eigen manier.
En je moet niet kijken naar Ajax en/of Feyenoord, want dat is onzin, ik heb het erover dat je moet kijken dat degene die echt te ver gaan maar een klein groepje is van supporters per club. Dat zullen bij Feyenoord en Ajax niet meer dan 200 zijn en bij kleinere ploegen niet meer dan 100. Als je nagaat dat De Kuip altijd vol zit met zo'n 40.000 man gemiddeld vind ik max 200 mensen die niet helemaal goed bij de kop zijn geen slecht percentage.
Zulke mensen vind je overal, Twente, Groningen, Feyenoord, Ajax etc. En het schreeuwen wat Immers doet over Jodenjacht roepen Ajacieden zelf op zich af, het is logisch dat een Haagse jongen zo reageert, maakt het niet meer acceptabel overigens, maar het is wel logisch.
Ajacieden noemen zichzelf Joden, wat al achterlijk is, Ado wint 2 keer in een seizoen van Ajax (nog nooit voorgekomen) dus logisch is dat mensen dan schreeuwen: "We gaan op Jodenjacht!" alleen van een speler mag dat niet komen.