Skedoedelefloeps schreef:
Wil niet een open deur in trappen, maar waarom moeten Ajacieden bij hetzelfde vergrijp als wat een Ajax speler een jaar geleden heeft gedaan, meteen zo melodramatisch doen. Janken om het woord wat jullie zelf waarschijnlijk ook gebruiken, hypocriet gedoe...
Ik vind dat jullie een beetje lopen te zeuren op het moment, hij zei hetzelfde alleen 1 woord was niet "kut", maar "kanker". Niemand hier die mij gaat overtuigen dat als hij kut zei jullie niet evenveel zouden zeiken, het gaat jullie hier helemaal niet om het woord dat hij gebruikt, maar om het feit dat het jullie club betrekt en dat mag bij Feyenoord en PSV of Twente, want dan is het "hilarisch!", maar bij Ajax is het "schandalig!"Schelden met kanker en spotten met kanker is een groot verschil en de Nederlandse samenleving snapt het nog niet helemaal, maar sommige mensen denken dan ook niet normaal na.
Daarom krijg ik ook een steeds grotere schijthekel aan Ajacieden
Het is gewoon een club zonder gevoel, in mijn ogen dan.
Als het maar een beetje kut gaat (3e plaats) staan jullie 9 van de 10 keer al met de zakdoekjes klaar om trainer nummer weetikhoeveel in 10 jaar weg te sturen. En het is altijd maar pech en niet eerlijk?
En zodra het weer goed gaat zijn jullie zo arrogant en hoor je dat allemaal niet meer.
Ik weet ook dat Feyenoord niet z'n beste seizoen mee maakt, en ondanks de aantal verloren wedstrijden en natuurlijk de 10-0 tegen PSV, ben ik altijd positief gebleven en achter mijn club blijven staan en hopen op betere tijden.
Ik zie het al bij vrienden van me die ajacied zijn. Ze verliezen 2 wedstrijden en ook hoor ze maar door blijven huilen wat voor grafclub het wel niet is. En zodra het weer goed gaat gaan ze een beetje zielig lachen om Feyenoord.
En ik weet dat hier wel meer van dat soort types zitten. Dat noem ik gewoon Gloryhunters!
En ook heerlijk gelijk de aanval op Dawasikni inzetten na zijn opmerking
+1 voor dawasikni
-1 voor boos reagerende ajacieden