Tja volgend seizoen maar, hand van Cruijff
Ik zie Twente ook zo de beker pakken op dit moment eerlijk gezegd.
Hij regelt de verdediging, maar de doelpunten waren fouten die je niet op een keeper af kunt schuiven. Slecht ingrijpen en slecht dekken. Een verdediger moet zelf duidelijk anticiperen en een keeper zegt gewoon waar een man staat en die moet je dekken als die verdediger dat niet ziet, de keeper is dus een back-up, maar een verdedigende fout is dus niet meteen een fout v.d. keeper. met Stekelenburg ging het ook zo, alleen had die misschien nog een bal eruit kunnen halen. Als de bal vanuit een corner in het spel is of dichtbij let je als keeper op de bal en de verdediging moet dan zelf opletten, maar die Belgen achterin bij Ajax zijn een drama.Chukkels wrote:Nee, hij laat de verdediging in de steek. Hij zet ze niet goed neer, en dat is toch wel de voornaamste taak van een doelman, samen met ballen tegenhouden.Skedoedelefloeps wrote:Vind het wel sneu voor Verhoeven, ik vind hem geen slechte keeper en hij keepte tegen ADO ook niet slecht, alleen de verdediging liet hem een beetje in de steek.
JaProject 141 wrote:Verwacht je echt dat Cruijff een (groot) verschil gaat maken?Hoofdcoach wrote:Tja volgend seizoen maar, hand van Cruijff![]()
Tuurlijk ging Ajax in beroep. Het was nergens in de regels opgenomen dat je bij een officieel iets geschorst kon worden. Als Vertonghen het nu zou doen, zou Ajax wel 2x nadenken voordat ze in beroep gaan. Nu doet Immers het en dan moet je 'immers' concequent zijn en Immers ook schorsen.dawasiknie wrote:Schop schop die jood tot ie sterren ziet
wat voor sterren, jodensterren (..)
Boontje komt om zn loontje, die smerige Vertonghen bood z'n excuses aan en dat was volgens zijn clubje genoeg, die gingen nog in beroep toen de KNVB hem wilde schorsen.
Lijkt me wel een normale zaak dat Immers voorlopig ff niet speelt. Een beetje sarren zoals Helemaal niets in Amsterdam vind ik geen probleem, maar dit soort teksten moet je niet gaan roepen als je profvoetballer bent.
Ik denk dat hij daarmee bedoeld dat hij z'n verdiende straf heeft gekregen (schorsing), hoop ik iig!Chukkels wrote:
En hoezo boontje komt om z'n loontje? Dus als iemand anders jou schade aan je auto toebrengt, mag je het terug doen? Gelukkig is de Nederlandse wetgeving wél concequent in tegenstelling tot sommige mensen die alleen maar haten.
Dus jij vind het normaal dat iemand een oproeiïng veroorzaakt en het voetbal in het diskrediet brengt door k*nkerajacieden te zeggen? Als Wilders iets met het k-woord en moslims erachter zet, is ook het hele land in rep en roep. Dit is gewoon schandalig en ik hoop dan ook dat Immers dit seizoen niet meer op de velden staat. En die Vicento... Alsjeblieft zeg, je jeugd bij Ajax doorgebracht, niet goed genoeg bevonden en dan maar ff op deze manier Ajax 'pijn' willen doen. Triest figuur :')Oxbow wrote:Iedereen weer huilen om dat filmpje, man man.
Pure frustratie allemaal.
heb ff reply gedaan op twitter en het filmpje in het berichtje gezet :')Almighty wrote:View on YouTubedawasiknie wrote:http://twitter.com/charltonvicento/status/49463174218518528
Wat een held!
hitlergroet kan je tegenwoordig toch ook al gevangenisstraf krijgen?Chukkels wrote:Kut en K*anker + Hitlergroet ligt natuurlijk in hetzelfde straatje, hé? :')
ik zie geen Hitlergroet en het woord "kanker" wordt teveel over gezeurd. Beide spelers hebben dingen gezegd die niet kunnen en dus gewoon dezelfde straf opleggen als Vertonghen. Ik vind het irrelevant of je zegt "Het zijn maar kut kakkerlakken" of dat je zegt "we gaan op jodenjacht...kanker Ajacied."Chukkels wrote:Kut en K*anker + Hitlergroet ligt natuurlijk in hetzelfde straatje, hé? :')
Ja tuurlijk jongen, schelden met het woord of spotten met de ziekte zijn 2 verschillende dingen, dat jij schreeuwt om moord en brand omdat je clubje hier de dupe van is maakt het niet meteen gigantisch dramatisch. Jij scheld toch ook wel eens met de pest, maar dat dat zo'n beetje heel Europa heeft uitgemoord vergeten we maar even?!Chukkels wrote:Ik snap niet dat mensen dit nog goed durven te praten :')
Volgens mij zit er echt een steekje los als je denkt dat het schelden met een ziekte waar miljoenen mensen per jaar aan overlijden net zo erg is dan het schelden met een woord wat 60% van de gemeenschap heeft.
Chris, daar wen je aan als je in omg. den haag woont. Hier is het standaard en komt het in elke zin wel voor. Maar je hebt kankeren en kankeren. Echt het iemand toewensen, of gewoon als bijvoegelijk naamwoord. Kankeren is tegenwoordige gewoon iets normaals aan het worden. Vooral in mijn omgeving hier.Chukkels wrote:Ik snap niet dat mensen dit nog goed durven te praten :')
Volgens mij zit er echt een steekje los als je denkt dat het schelden met een ziekte waar miljoenen mensen per jaar aan overlijden net zo erg is dan het schelden met een woord wat 60% van de gemeenschap heeft.