Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 13:04 

Hardtraxx Veteran

Tja volgend seizoen maar, hand van Cruijff :thumbsup:
Ik zie Twente ook zo de beker pakken op dit moment eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 13:19 

Artiest

Chukkels schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Vind het wel sneu voor Verhoeven, ik vind hem geen slechte keeper en hij keepte tegen ADO ook niet slecht, alleen de verdediging liet hem een beetje in de steek.

Nee, hij laat de verdediging in de steek. Hij zet ze niet goed neer, en dat is toch wel de voornaamste taak van een doelman, samen met ballen tegenhouden.

Hij regelt de verdediging, maar de doelpunten waren fouten die je niet op een keeper af kunt schuiven. Slecht ingrijpen en slecht dekken. Een verdediger moet zelf duidelijk anticiperen en een keeper zegt gewoon waar een man staat en die moet je dekken als die verdediger dat niet ziet, de keeper is dus een back-up, maar een verdedigende fout is dus niet meteen een fout v.d. keeper. met Stekelenburg ging het ook zo, alleen had die misschien nog een bal eruit kunnen halen. Als de bal vanuit een corner in het spel is of dichtbij let je als keeper op de bal en de verdediging moet dan zelf opletten, maar die Belgen achterin bij Ajax zijn een drama.
Alle 3 de doelpunten fouten van de verdedigers (persoonlijke fouten) of verdedigende fouten:

1-0 -> Van der Wiel raakt de bal verkeerd (persoonlijke fout) Alderweireld laat zich simpel aan de kant zetten (persoonlijke fout)
2-1 -> Immers compleet vrij gelaten (verdedigende fout).
3-2 -> Derrijck compleet vrij gelaten (verdedigende fout) Van der Wiel grijpt nog in, maar de rest kijkt gewoon toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 13:21 

Hardtraxx Veteran

Immers, hoe grote sukkel kun je zijn? Die gaat weer een schorsing aan de broek krijgen.

Vanaf 6:50.

Ook het "Helemaal niks in Amsterdam" moet worden bestraft, net zoals Vertonghen is gestraft. Sterker nog, de hele selectie mag geschorst worden, omdat ze het zongen in de kleedkamer :lol:

Van vd Brom had ik het helemaal niet verwacht overigens. Die man heeft ALLES aan Ajax te danken en dit is hoe hij onze club bedankt. Diep triest... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 13:40 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Hoofdcoach schreef:
Tja volgend seizoen maar, hand van Cruijff :thumbsup:
Ik zie Twente ook zo de beker pakken op dit moment eerlijk gezegd.

Verwacht je echt dat Cruijff een (groot) verschil gaat maken?

Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 13:41 

Hardtraxx Veteran

Die krijgt wel een schorsing ja.

Lex Immers: We gaan op joden jacht.. Blablabla (onverstaanbaar) jodensterren, kanker ajacied

vdbrom kan nog enigzins, alhoewel die wel de trainer is, maar lex immers moet echt een dikke schorsing krijgen. Als jan het al kreeg voor "Het zijn maar kut, kut kakkerlakken"
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 13:47 

Donateur

Schop schop die jood tot ie sterren ziet
wat voor sterren, jodensterren (..)

Boontje komt om zn loontje, die smerige Vertonghen bood z'n excuses aan en dat was volgens zijn clubje genoeg, die gingen nog in beroep toen de KNVB hem wilde schorsen.

Lijkt me wel een normale zaak dat Immers voorlopig ff niet speelt. Een beetje sarren zoals Helemaal niets in Amsterdam vind ik geen probleem, maar dit soort teksten moet je niet gaan roepen als je profvoetballer bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 13:54 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Schop schop die jood tot ie sterren ziet
wat voor sterren, jodensterren (..)

Boontje komt om zn loontje, die smerige Vertonghen bood z'n excuses aan en dat was volgens zijn clubje genoeg, die gingen nog in beroep toen de KNVB hem wilde schorsen.

Lijkt me wel een normale zaak dat Immers voorlopig ff niet speelt. Een beetje sarren zoals Helemaal niets in Amsterdam vind ik geen probleem, maar dit soort teksten moet je niet gaan roepen als je profvoetballer bent.

Tuurlijk ging Ajax in beroep. Het was nergens in de regels opgenomen dat je bij een officieel iets geschorst kon worden. Als Vertonghen het nu zou doen, zou Ajax wel 2x nadenken voordat ze in beroep gaan. Nu doet Immers het en dan moet je 'immers' concequent zijn en Immers ook schorsen.

En hoezo boontje komt om z'n loontje? Dus als iemand anders jou schade aan je auto toebrengt, mag je het terug doen? Gelukkig is de Nederlandse wetgeving wél concequent in tegenstelling tot sommige mensen die alleen maar haten. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 13:57 

Hardtraxx Veteran

Zwaar straffen. Die teksten gaan imho wel wat verder dan wat Vertonghen zei.

Chukkels schreef:

En hoezo boontje komt om z'n loontje? Dus als iemand anders jou schade aan je auto toebrengt, mag je het terug doen? Gelukkig is de Nederlandse wetgeving wél concequent in tegenstelling tot sommige mensen die alleen maar haten. >.<

Ik denk dat hij daarmee bedoeld dat hij z'n verdiende straf heeft gekregen (schorsing), hoop ik iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 14:04 

Donateur

Ook tijdens de wedstrijd hoorde je ineens:

VERHOEVEN LAAT JE TIETEN ZIEN!! VERHOEVEN LAAT JE TIETEN ZIEN :lol:

er kwam toen wel ff een glimlach op me gezicht :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 14:09 

Hardtraxx Veteran

Bij verhoeven ook, zijn reactie is gruwelijk :"Ja ik wist in iedergeval wanneer ik de bal uitschoot ;)"
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 14:09 

Hardtraxx Elite

dit vind ik echt te ver gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 14:38 

http://www.zie.nl/video/sport/ADO-spele ... gz1hrf9g1t

Deze doet het tenminste nog wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 14:42 

Hardtraxx Veteran

Iedereen weer huilen om dat filmpje, man man.
Pure frustratie allemaal. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 14:51 

Hardtraxx Veteran

Oxbow schreef:
Iedereen weer huilen om dat filmpje, man man.
Pure frustratie allemaal. :D

Dus jij vind het normaal dat iemand een oproeiïng veroorzaakt en het voetbal in het diskrediet brengt door k*nkerajacieden te zeggen? Als Wilders iets met het k-woord en moslims erachter zet, is ook het hele land in rep en roep. Dit is gewoon schandalig en ik hoop dan ook dat Immers dit seizoen niet meer op de velden staat. En die Vicento... Alsjeblieft zeg, je jeugd bij Ajax doorgebracht, niet goed genoeg bevonden en dan maar ff op deze manier Ajax 'pijn' willen doen. Triest figuur :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 14:51 

Hardtraxx Addict

Almighty schreef:
dawasiknie schreef:
http://twitter.com/charltonvicento/status/49463174218518528

Wat een held!

heb ff reply gedaan op twitter en het filmpje in het berichtje gezet :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 14:54 

Artiest

Vertonghen was fockin achterlijk bezig en dit slaat ook nergens op. Ik vind het beide even erg dus 2 wedstrijden schorsing en dan is iedereen blij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 14:57 

Hardtraxx Veteran

Kut en K*anker + Hitlergroet ligt natuurlijk in hetzelfde straatje, hé? :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:01 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:

hitlergroet kan je tegenwoordig toch ook al gevangenisstraf krijgen?
of was het nou een dikke boete? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:02 

Hardtraxx Veteran

In Den Haag is kut net zo erg als kanker, dus om daar nu weer over gaan zeuren. Kom op het is allebei triest, maar het een is niet meer triest dan het ander.

Hitlergroet (als hij dat deed?) is inderdaad zwak en daar mogen ze heb ook flink voor straffen. Heeft niks met voetbal te maken.

Verder over dat gezeur over antisemitisme. Als wij bij FCU onszelf de geuzennaam Marokkanen geven en de tegenpartij zingt KUT MAROKKANEN, zijn het dat meteen racisten en nazi's? Nee.
Straf hem voor het ongepaste gedrag + uitlatingen, maar noem hem nou niet meteen een antisemiet, zoals wel in de media wordt gedaan nu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:05 

Hardtraxx Veteran

Ik snap niet dat mensen dit nog goed durven te praten :')

Volgens mij zit er echt een steekje los als je denkt dat het schelden met een ziekte waar miljoenen mensen per jaar aan overlijden net zo erg is dan het schelden met een woord wat 60% van de gemeenschap heeft. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:06 

Artiest

Chukkels schreef:

ik zie geen Hitlergroet en het woord "kanker" wordt teveel over gezeurd. Beide spelers hebben dingen gezegd die niet kunnen en dus gewoon dezelfde straf opleggen als Vertonghen. Ik vind het irrelevant of je zegt "Het zijn maar kut kakkerlakken" of dat je zegt "we gaan op jodenjacht...kanker Ajacied."
Hij heeft zich misdragen en dus moet er een schorsing komen, maar ik vind dit net zo erg als wat Vertonghen deed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:10 

Artiest

Chukkels schreef:

Volgens mij zit er echt een steekje los als je denkt dat het schelden met een ziekte waar miljoenen mensen per jaar aan overlijden net zo erg is dan het schelden met een woord wat 60% van de gemeenschap heeft. -.-

Ja tuurlijk jongen, schelden met het woord of spotten met de ziekte zijn 2 verschillende dingen, dat jij schreeuwt om moord en brand omdat je clubje hier de dupe van is maakt het niet meteen gigantisch dramatisch. Jij scheld toch ook wel eens met de pest, maar dat dat zo'n beetje heel Europa heeft uitgemoord vergeten we maar even?!
Zeuren om het gebruik van het woord kanker als scheldwoord vind ik al ver gaan, je moet niet kijken naar de woordkeuze, maar naar de context en dit is gewoon achterlijk.
Of hij nu kanker of kut zegt, het is achterlijk, durf te wedden dat als hij überhaupt kut zei je nog altijd even boos zou zijn dus. Letten op het verschil in die woorden is onzin, de actie is achterlijk en schorsen is rechtvaardig, maar het is precies hetzelfde wat Vertonghen heeft gedaan, alleen een andere woordkeuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:11 

Donateur

Chukkels schreef:

Chris, daar wen je aan als je in omg. den haag woont. Hier is het standaard en komt het in elke zin wel voor. Maar je hebt kankeren en kankeren. Echt het iemand toewensen, of gewoon als bijvoegelijk naamwoord. Kankeren is tegenwoordige gewoon iets normaals aan het worden. Vooral in mijn omgeving hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:23 

Hardtraxx Veteran

Maak het even helemaal mooi! Je kan jezelf dus lekker uitleven op een voetbalveld en later voor de camera zeggen als je het niet eens bent met de scheidsrechter zeg je gewoon "Het was een tyfus-vuile-flikker-bruinwerker-apenneuker die geen ogen in z'n kop had" ipv "Het was een blinde dat hij dat niet zag". Het komt op hetzelfde neer en daar zal dezelfde schorsing op staan.

Een doorgebroken speler van achteren met 2 benen neerhalen is hetzelfde als iemand die doorgebroken is naar de grond trekken, want ja, het is beide hetzelfde: het ontnemen van een scoringskans.

Ga toch fietsen :')

En omdat het in Den Haag normaal is, wil toch niet zeggen dat je het publiekelijk kan gebruiken?
Stel je voor, hier in Kampen spreek je je beste Turkse vrienden aan met 'Yo kutturk! :)'
Dan ga je dat toch ook niet op straat tegen een random Turk zeggen, alleen maar omdat het bij jou gebruikelijk is? Denk ff na, alsjeblieft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mrt 2011 15:27 

Hardtraxx Veteran

Okeee we geven hem 2 seizoenen schorsing + boete, want hij zei het verboden woordje en wenste eigenlijk alle Ajacieden een hele nare, veelal dodelijke, ziekte toe met bijbehorende nare behandeling en bijeffecten.

We zijn eruit.

Nee. Immers is gewoon dom dat hij dat zei, maar heeft het echt niet zo bedoeld als hierboven staat beschreven.
Gewoon een simpel ventje die wilde provoceren. Hecht er nou niet zo veel waarde aan.
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic