Active topics in Off-Topic
Moderators
Tja ik verwacht dat Toivonen gewoon niet meer zo in het nieuws komt, anders moet PSV zelf actie ondernemen.
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
PSV had al zelf actie moeten ondernemen, na het zien v.d. beelden.
Eigenlijk wel ja!
Wie gaat de beker checken?
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Is dat Live op tv? RTL 7 ofzo?Mol wrote:Eigenlijk wel ja!
Misschien wel, heb niet veel beters te doen
half 9 op veronicaSkedoedelefloeps wrote:Is dat Live op tv? RTL 7 ofzo?Mol wrote:Eigenlijk wel ja!
Wie speelt er, en welke ronde?tommetjeuh wrote:half 9 op veronicaSkedoedelefloeps wrote:Is dat Live op tv? RTL 7 ofzo?Mol wrote:Eigenlijk wel ja!
In Belgie is het ook beker.
halve finale, Fc Twente - Fc Utrecht, morgen Ajax - RKC WaalwijkRoebén wrote:Wie speelt er, en welke ronde?tommetjeuh wrote:half 9 op veronicaSkedoedelefloeps wrote:Is dat Live op tv? RTL 7 ofzo?
In Belgie is het ook beker.
Ik ga met de klas naar Ajax.Mol wrote:
dat zijn nog eens uitjesoostzaner wrote:Ik ga met de klas naar Ajax.Mol wrote:
Helaas is het zo'n niets zeggende wedstrijd. 
Klopt maar als nog vet toch
Twente zal het jullie wel moeilijk maken in de finale 
Mwua, kijk wel gwn naar Belgie dan 
-
A
Hack 'n Slash daar in Enschede
Dit wordt volgens mij een schopduel. 
Ja gaat nergens over joh! Het waren wel lichte overtredingen maar om daar nou gele kaarten voor te geven vind ik te zwaar gestraft!wootum wrote:Cornelisse al na 20 minuten rood
Oeeeh Janko, slecht gedekt!
Die schop daarna kan hem ook geel opleveren, weg Janko.
Die schop daarna kan hem ook geel opleveren, weg Janko.
Mol wrote:Scheids is partijdig.
Boschker tegen Bossen: "Ie bint toch nie veur AZ of wa?"
Het is wel duidelijk dat de slaafjes van heer Kessler de Tukkers opnieuw een prijs willen schenken. Wat een dramatische scheids zeg. Rood voor Cornelisse was schandalig en Rosales en vooral Janko hadden rood moeten hebben bij Twente. Die Tukkertjes mogen vanaf heden NOOIT meer klagen over de arbitrage 
Hahaha 2 Rooney's bij Utrecht.
Schoppen ze elkaar met een mislukte omhaal.
Schoppen ze elkaar met een mislukte omhaal.
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Cornelisse had direct rood moeten krijgen voor een elleboog dusja. Het doorlopen van Janko op Vorm vond ik nog enigszins meevallen om rood voor te geven, iig wel geel, maar rood was te erg.Chukkels wrote:Het is wel duidelijk dat de slaafjes van heer Kessler de Tukkers opnieuw een prijs willen schenken. Wat een dramatische scheids zeg. Rood voor Cornelisse was schandalig en Rosales en vooral Janko hadden rood moeten hebben bij Twente. Die Tukkertjes mogen vanaf heden NOOIT meer klagen over de arbitrage
Elleboog?! Hij legt z'n arm nog geeneens nauwelijks in z'n nek. En rood voor het doorlopen is inderdaad ook niet nodig, maar de 2e gele kaart had wel moeten vallen voor die omhaal. Dat is namelijk een onbesuisde actie. En daar staat geel voor, opzet of niet.Skedoedelefloeps wrote:Cornelisse had direct rood moeten krijgen voor een elleboog dusja. Het doorlopen van Janko op Vorm vond ik nog enigszins meevallen om rood voor te geven, iig wel geel, maar rood was te erg.Chukkels wrote:Het is wel duidelijk dat de slaafjes van heer Kessler de Tukkers opnieuw een prijs willen schenken. Wat een dramatische scheids zeg. Rood voor Cornelisse was schandalig en Rosales en vooral Janko hadden rood moeten hebben bij Twente. Die Tukkertjes mogen vanaf heden NOOIT meer klagen over de arbitrage
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
Ja Elleboog, dude bekijk de beelden, die gast staat met z'n arm uitgestrekt op z'n nek en loopt door, ja Janko stelt zich prob wat aan, maar dat is een pure rode kaart. Voor een omhaal vind ik echt achterlijk geel te geven, Janko wilt de bal met een omhaal in het net schieten en de verdediger kopt de bal weg, ongelukkig. Is niks onbesuisd aan, niet eens met opzet. Als je dat al onbesuisd vind kun je voor zoveel acties geel geven dat je na 90 minuten maar met 17 man op het veld staat ofzo.Chukkels wrote:Elleboog?! Hij legt z'n arm nog geeneens nauwelijks in z'n nek. En rood voor het doorlopen is inderdaad ook niet nodig, maar de 2e gele kaart had wel moeten vallen voor die omhaal. Dat is namelijk een onbesuisde actie. En daar staat geel voor, opzet of niet.Skedoedelefloeps wrote:Cornelisse had direct rood moeten krijgen voor een elleboog dusja. Het doorlopen van Janko op Vorm vond ik nog enigszins meevallen om rood voor te geven, iig wel geel, maar rood was te erg.Chukkels wrote:Het is wel duidelijk dat de slaafjes van heer Kessler de Tukkers opnieuw een prijs willen schenken. Wat een dramatische scheids zeg. Rood voor Cornelisse was schandalig en Rosales en vooral Janko hadden rood moeten hebben bij Twente. Die Tukkertjes mogen vanaf heden NOOIT meer klagen over de arbitrage