Skedoedelefloeps schreef:
Ja Elleboog, dude bekijk de beelden, die gast staat met z'n arm uitgestrekt op z'n nek en loopt door, ja Janko stelt zich prob wat aan, maar dat is een pure rode kaart. Voor een omhaal vind ik echt achterlijk geel te geven, Janko wilt de bal met een omhaal in het net schieten en de verdediger kopt de bal weg, ongelukkig. Is niks onbesuisd aan, niet eens met opzet. Als je dat al onbesuisd vind kun je voor zoveel acties geel geven dat je na 90 minuten maar met 17 man op het veld staat ofzo.
Omhaal waarbij je iemand door de kop schopt is ook gewoon een kaart hoor, en dan weet ik niet welke kleur. Ligt aan de schade denk ik, maar ik ben geen scheidsrechter. Maar het is in feite gewoon hoog geheven been, en dat is gewoon echt gevaarlijk. Omhaal mag alleen maar als je niet in een duel zit, als er geen contact is, nu kon Janko gewoon voelen dat Schut in zijn rug stond. Je lult poep, want eigenlijk kan dit gewoon rood zijn, onbesuisde actie gewoon. Kon nog veel erger aflopen voor Schut (zie Diaby tegen Terry), je mag gewoon geen omhaal doen in een duel om de bal met lichaamscontact, dan doe je de tegenstander gewoon te kort en kun je hem zo de kop in trappen.