Active topics in Off-Topic

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 54 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 10 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 1 day ago
Donateur
6372 posts member since 2008
last seen Nov 2014
Ik ben het met jullie eens dat PSV wat zou moeten doen aan het beleid omtrent Ola.
Die elleboog; daar zijn er minstens 3 van per speelweekend; dat wordt nu opgeblazen..
Voor die actie van de week hiervoor had ik 'm wel 2 weken geschorst..
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Mol wrote:Ik ben het met jullie eens dat PSV wat zou moeten doen aan het beleid omtrent Ola.
Die elleboog; daar zijn er minstens 3 van per speelweekend; dat wordt nu opgeblazen..
Voor die actie van de week hiervoor had ik 'm wel 2 weken geschorst..
Bij hem is het vooral de optelsom en de publieke opinie. Je zou zeggen dat na afgelopen week hij wel een beetje op zou letten, aangezien alle aandacht naar hem uitgaat. Als zelfs dat dan niet werkt vind ik het eerlijk gezegd ook niet onterecht.
Donateur
last seen Nov 2014
Ja daar heb je ook helemaal gelijk in. Al is die elleboog ook niet buiten proportie, een schorsing van 2 wedstrijden zou ik accepteren, maar langer dan dat zou te ver gaan.

Het is inderdaad vooral de optelsom; plus Suarez is weg, die eerst alle streken leverde, nu is er een nieuwe bok.
C
Mol wrote:Het is inderdaad vooral de optelsom; plus Suarez is weg, die eerst alle streken leverde, nu is er een nieuwe bok.

Klopt wel....
Donateur
last seen Nov 2014
Beetje overdreven schorsing als je het mij vraagt. Suarez kreeg voor een beet 7 wedstrijden.
Maarja; hoort erbij! Denk dat dit zelfs wel voordelig kan werken voor PSV, wat veranderingen op het middenveld
die misschien wel goed uitpakken!
Hardtraxx Veteran
6525 posts member since 2008
last seen Sep 2022
Project 141 wrote:Toivonen 4 wedstrijden schorsing... naaiende KNVB, mist ie ook tegen twente :thumbdown:
:surrender: leg uit
Donateur
last seen Nov 2014
Toivonen 4, Douglas 5, Suarez 7.
Elleboog 4, slaande beweging + aanvallen scheids 5, een tegenstander bijten 7.

Ieder weekend zijn er ellebogen zoals die van Toivonen, om daar nou 4 wedstrijden voor te geven.
Maarja, dat doen ze vast om het te balanceren; niet omdat het eerlijk is..
Hardtraxx Veteran
6343 posts member since 2008
last seen Jul 2026
Weet je wat ik nog het mooie vind. ^^
Toivonen vond Het Nederlands elftal een stel varkens en nu laat hij precies hetzelfde gedrag zien. :')
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
oostzaner wrote:Weet je wat ik nog het mooie vind. ^^
Toivonen vond Het Nederlands elftal een stel varkens en nu laat hij precies hetzelfde gedrag zien. :')
het grootste zwijn is marcel brands met zn uitspraken
Donateur
last seen Nov 2014
Lekker doortrollen op een taalfout, go mod go mod :P
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Mol wrote:Lekker doortrollen op een taalfout, go mod go mod :P
/care. hij was het iig niet eens met de spelwijze van het NL elftal.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Het enige verschil is dat Toivonen al weken dit soort smerige acties vertoond.
Denk niet dat de KNVB daar naar heeft gehandeld, maar vind het desalniettemin zéér terecht dat hij 4 wedstrijden krijgt. Als je het mij vraagt mochten het er 6 zijn!
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2022
net alsof je voor een elleboog 2 wedstrijden moet krijgen, je bent bewust bezig om iemands neus te breken
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
djpatt wrote:net alsof je voor een elleboog 2 wedstrijden moet krijgen, je bent bewust bezig om iemands neus te breken
En daarna zeggen in een interview dat je op deze manier hoger springt :lol: :lol: Uiteraard kan je door armen naar achter doen meer kracht erin zetten, maar dan doe je niet de ene eleboog naar achter en de ander niet :P
Hardtraxx Veteran
14694 posts member since 2009
last seen 10 hours ago
Toivonen: "Pff, wat je hier allemaal moet doen om geschorst te worden."
Donateur
last seen Nov 2014
Ach man die jood springt ook in z'n rug. Het is een contact sport maak niet zo'n drama, jongetjes van suiker in adam.
Daveytl wrote:Het enige verschil is dat Toivonen al weken dit soort smerige acties vertoond.
Denk niet dat de KNVB daar naar heeft gehandeld, maar vind het desalniettemin zéér terecht dat hij 4 wedstrijden krijgt. Als je het mij vraagt mochten het er 6 zijn!
Al weken :') :') :') Hiervoor 1 vieze actie waar voor ie van mij geschorst mag worden;
voor die actie hadden ze 'm 4 wedstrijden moeten schorsen en voor die elleboog 1.
Hardtraxx Veteran
6402 posts member since 2010
last seen Dec 2013
Toivonen is gewoon een irritant ventje a la Demouge, klaar. Moet je gewoon toegeven Mol. :P
A
Was er nog een beetje niveau in de discussie...
Mol wrote:Ach man die jood springt ook in z'n rug. Het is een contact sport maak niet zo'n drama, jongetjes van suiker in adam.
Donateur
last seen Nov 2014
Het getuigt niet van niveau om met z'n alle te roepen dat Toivonen zo verschrikkelijk is,
terwijl alle heisa wordt gemaakt om 2 stomme acties van 'm.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
Mol wrote:Het getuigt niet van niveau om met z'n alle te roepen dat Suarez zo verschrikkelijk is,
Dejavu.
Donateur
last seen Nov 2014
Hahahahaha god wat zijn jullie schandalig. Jullie hebben ook vast altijd moeite met reflectie verslagen schrijven?
Die man was al-tijd irritant en provocerend, die beet was echter de climax. Suarez was al 2 jaar langer bezig
en nu al heeft Toivonen net zo veel gezeik gehad als die wannabe keeper.
Hardtraxx Veteran
last seen Jul 2026
ik heb het niet over die afgelopen 2 jaar, maar over de begintijd dat Suarez begon te kutten. Toen reageerde alle Ajacieden precies hetzelfde als dat jij dat nu doet. het begon bvolgens mij met deze schwalbe.
A
Mol wrote:Het getuigt niet van niveau om met z'n alle te roepen dat Toivonen zo verschrikkelijk is,
In het begin is dat idd kut, als mensen iemand van jouw club de grond in boren, maar later wen je eraan, lach je erom en dan negeer je het. :)
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 16 days ago
oostzaner wrote:ik heb het niet over die afgelopen 2 jaar, maar over de begintijd dat Suarez begon te kutten. Toen reageerde alle Ajacieden precies hetzelfde als dat jij dat nu doet. het begon bvolgens mij met deze schwalbe.
Dit is pas een schwalbe :lol:
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
10319 posts member since 2008
last seen 29 days ago
deze blijft ook geweldig :D
View on YouTube