Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 00:19 

Donateur

Ik ben het met jullie eens dat PSV wat zou moeten doen aan het beleid omtrent Ola.
Die elleboog; daar zijn er minstens 3 van per speelweekend; dat wordt nu opgeblazen..
Voor die actie van de week hiervoor had ik 'm wel 2 weken geschorst..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 00:20 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Ik ben het met jullie eens dat PSV wat zou moeten doen aan het beleid omtrent Ola.
Die elleboog; daar zijn er minstens 3 van per speelweekend; dat wordt nu opgeblazen..
Voor die actie van de week hiervoor had ik 'm wel 2 weken geschorst..

Bij hem is het vooral de optelsom en de publieke opinie. Je zou zeggen dat na afgelopen week hij wel een beetje op zou letten, aangezien alle aandacht naar hem uitgaat. Als zelfs dat dan niet werkt vind ik het eerlijk gezegd ook niet onterecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 00:25 

Donateur

Ja daar heb je ook helemaal gelijk in. Al is die elleboog ook niet buiten proportie, een schorsing van 2 wedstrijden zou ik accepteren, maar langer dan dat zou te ver gaan.

Het is inderdaad vooral de optelsom; plus Suarez is weg, die eerst alle streken leverde, nu is er een nieuwe bok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 09:46 

Mol schreef:
Het is inderdaad vooral de optelsom; plus Suarez is weg, die eerst alle streken leverde, nu is er een nieuwe bok.

Klopt wel....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 19:43 

Donateur

Beetje overdreven schorsing als je het mij vraagt. Suarez kreeg voor een beet 7 wedstrijden.
Maarja; hoort erbij! Denk dat dit zelfs wel voordelig kan werken voor PSV, wat veranderingen op het middenveld
die misschien wel goed uitpakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:08 

Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Toivonen 4 wedstrijden schorsing... naaiende KNVB, mist ie ook tegen twente :thumbdown:

:surrender: leg uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:23 

Donateur

Toivonen 4, Douglas 5, Suarez 7.
Elleboog 4, slaande beweging + aanvallen scheids 5, een tegenstander bijten 7.

Ieder weekend zijn er ellebogen zoals die van Toivonen, om daar nou 4 wedstrijden voor te geven.
Maarja, dat doen ze vast om het te balanceren; niet omdat het eerlijk is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:27 

Hardtraxx Veteran

Weet je wat ik nog het mooie vind. ^^
Toivonen vond Het Nederlands elftal een stel varkens en nu laat hij precies hetzelfde gedrag zien. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:29 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
Weet je wat ik nog het mooie vind. ^^
Toivonen vond Het Nederlands elftal een stel varkens en nu laat hij precies hetzelfde gedrag zien. :')

het grootste zwijn is marcel brands met zn uitspraken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:31 

Donateur

Lekker doortrollen op een taalfout, go mod go mod :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:32 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Lekker doortrollen op een taalfout, go mod go mod :P

/care. hij was het iig niet eens met de spelwijze van het NL elftal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:45 

Hardtraxx Veteran

Het enige verschil is dat Toivonen al weken dit soort smerige acties vertoond.
Denk niet dat de KNVB daar naar heeft gehandeld, maar vind het desalniettemin zéér terecht dat hij 4 wedstrijden krijgt. Als je het mij vraagt mochten het er 6 zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:47 

Hardtraxx Veteran

net alsof je voor een elleboog 2 wedstrijden moet krijgen, je bent bewust bezig om iemands neus te breken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 20:52 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:
net alsof je voor een elleboog 2 wedstrijden moet krijgen, je bent bewust bezig om iemands neus te breken

En daarna zeggen in een interview dat je op deze manier hoger springt :lol: :lol: Uiteraard kan je door armen naar achter doen meer kracht erin zetten, maar dan doe je niet de ene eleboog naar achter en de ander niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:13 

Hardtraxx Veteran

Toivonen: "Pff, wat je hier allemaal moet doen om geschorst te worden."
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:54 

Donateur

Ach man die jood springt ook in z'n rug. Het is een contact sport maak niet zo'n drama, jongetjes van suiker in adam.

Daveytl schreef:
Het enige verschil is dat Toivonen al weken dit soort smerige acties vertoond.
Denk niet dat de KNVB daar naar heeft gehandeld, maar vind het desalniettemin zéér terecht dat hij 4 wedstrijden krijgt. Als je het mij vraagt mochten het er 6 zijn!

Al weken :') :') :') Hiervoor 1 vieze actie waar voor ie van mij geschorst mag worden;
voor die actie hadden ze 'm 4 wedstrijden moeten schorsen en voor die elleboog 1.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 21:58 

Hardtraxx Veteran

Toivonen is gewoon een irritant ventje a la Demouge, klaar. Moet je gewoon toegeven Mol. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:01 

Was er nog een beetje niveau in de discussie...
Mol schreef:
Ach man die jood springt ook in z'n rug. Het is een contact sport maak niet zo'n drama, jongetjes van suiker in adam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:29 

Donateur

Het getuigt niet van niveau om met z'n alle te roepen dat Toivonen zo verschrikkelijk is,
terwijl alle heisa wordt gemaakt om 2 stomme acties van 'm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:31 

Hardtraxx Veteran

Mol schreef:
Het getuigt niet van niveau om met z'n alle te roepen dat Suarez zo verschrikkelijk is,

Dejavu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:32 

Donateur

Hahahahaha god wat zijn jullie schandalig. Jullie hebben ook vast altijd moeite met reflectie verslagen schrijven?
Die man was al-tijd irritant en provocerend, die beet was echter de climax. Suarez was al 2 jaar langer bezig
en nu al heeft Toivonen net zo veel gezeik gehad als die wannabe keeper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 22:39 

Hardtraxx Veteran

ik heb het niet over die afgelopen 2 jaar, maar over de begintijd dat Suarez begon te kutten. Toen reageerde alle Ajacieden precies hetzelfde als dat jij dat nu doet. het begon bvolgens mij met deze schwalbe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 00:24 

Mol schreef:
Het getuigt niet van niveau om met z'n alle te roepen dat Toivonen zo verschrikkelijk is,

In het begin is dat idd kut, als mensen iemand van jouw club de grond in boren, maar later wen je eraan, lach je erom en dan negeer je het. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 00:44 

Bierkoning

oostzaner schreef:
ik heb het niet over die afgelopen 2 jaar, maar over de begintijd dat Suarez begon te kutten. Toen reageerde alle Ajacieden precies hetzelfde als dat jij dat nu doet. het begon bvolgens mij met deze schwalbe.

Dit is pas een schwalbe :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2011 09:10 

Hardtraxx Veteran

deze blijft ook geweldig :D
Vorige  1 ... 50, 51, 52, 53, 54, 55, 56 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic