Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 122  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 22:42 

Hardtraxx Veteran

Skedoedelefloeps schreef:
djpatt schreef:

ja dat is 1 maar wat daarna gebeurd kan je toch niet goedpraten ????

nee tuurlijk niet, wat Douglas daarna doet is gewoon achterlijk, maar ik snap wel dat hij boos is. Alleen z'n acties horen niet thuis op een voetbalveld.

dan zijn we het eens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 23:11 

Hardtraxx Veteran

Zo maar studio voetbal kijken zitten best leuke mensen aan tafel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 23:15 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Douglas was echt vreemd op gegeven moment, maar ik snap het wel.
Die scheids moet echt even wat weekenden niet fluiten, heeft de wedstrijd echt drastisch beïnvloedt.

Het was een terechte rode kaart, dus is gewoon goed gezien van de scheidsrechter.

beetje aanstellen van die AZ speler, aannaaien van een kaart noem ik dat >.<
Dus snap dat Douglas boos werd.

Maar reageert een scheidsrechter op aanstellerig gedrag of op de overtreding? De overtreding is er gewoon, aanstellerij of niet.

Ik ben zelf ook scheidsrechter (niet bij voetbal overigens). Als iemand theatraal valt geef ik niet automatisch een penalty, bij het zien van een overtreding wel.

Douglas wordt overigens wel vaker boos als ie een kaart krijgt. Kan hij niet mee omgaan ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2011 23:20 

Hardtraxx Veteran

kijk bossen is een slappe zak, dat bewijst hij in zn intervieuw ook weer. maar dit is zo'n anti reclame voor twente

ben ook bang voor hem dat twente zelf maatregelen gaat treffen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 03:35 

Yo, sorry geen reacties meer gehad van mij..
Dus nu ff inhalen

PSV-Ajax; 0-0
Zat veel meer in... PSV was betere ploeg in de wedstrijd (qua kansen creeëren). Helaas slechte afronding..
Ik denk dat we niet mogen klagen omdat we 1 punt uitlopen op Twente. En net als in de Arena 0-0 spelen

AZ-Twente; 2-1
Lucky AZ, in de laatste minuut scoren. Eindigen met 10-10 (door 2 rode kaarten) En het uitvallen van Ruiz (45e minuut (dacht ik))
Douglas die Bossen ook nog wil kopstoten en de spreekkoren... Leuk?!

Feijenoord - Groningen; 5-1
Heerlijk dat Feijenoord nu ook is dik wint. Zal hun zelfvertrouwen goed doen... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 10:27 

Aan het typen...

oostzaner schreef:
Ik vond dat Twente verdient had verloren. Het had niks te maken met de scheids die niet floot voor sommige dingen, maar gewoon omdat AZ ijzersterk was. In de eerste 20 minuten had het al 4-0 kunnen staan. -.-

Ja ze speelden zo goed dat ze nog geen bal in een open goal konden tikken xd En de eerste goal die valt was een ongelukkige eigen goal van Theo. Na rust is AZ de onderliggende partij, zelfs als het 11 tegen 10 is. In diezelfde fase wordt het spel stil gelegd om spreekkoren, die ook Verbeek niet gehoord heeft. Kwam AZ wel erg goed uit, die meteen even van de gelegenheid gebruik maken om te wisselen. In de slotfase wordt tot 2x toe vergeten een penalty te geven. Ja ook AZ kreeg onterecht een rode kaart. Ik vond het maar een waardeloze scheidsrechter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 14:19 

Artiest

Scheidsrechter heeft dramatisch gefloten en het spel drastisch beïnvloedt, maar het is wel zo, gezien de eerste helft vooral, dat AZ wel enigszins 'verdiend' heeft gewonnen. Dit was overigens nooit gebeurt als Twente nog 11 man had, de ploeg heeft vaak genoeg laten zien dat het ijzersterk is en gewoon terug kan komen na een tegenslag.
Gezien het gehele wedstrijdbeeld denk ik wel dat een 1-1 een meer terechte stand zou zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 14:21 

Hardtraxx Veteran

twente schorst douglas 5 wedstrijden :thumbsup: knvb heeft er 1 bij opgedaan.

psv zou eens in de spiegel moeten kijken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 14:34 

Artiest

Goed van Twente, KNVB had er veel meer bij moeten doen. Suarez kreeg 9 wedstrijden voor bijten en Douglas krijgt er 6 voor een geconstateerde "slaande" beweging, kopstoot bij een scheidsrechter (of iig poging tot) en het omver duwen van een speler. Plus niet te spreken over de blinde furie die die uitstraalde. Die hadden ze het hele seizoen wel aan de kant kunnen houden hoor.
Toivonen krijgt nog wel een schorsing, aangezien de actie niet geconstateerd is, maar wel duidelijk op de beelden te zien is. Ik zeg minimaal 4 wedstrijden schorsing voor onze Ariër.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 14:36 

Hardtraxx Veteran

Goed van Twente, KNVB had er veel meer bij moeten doen. Suarez kreeg 9 wedstrijden voor bijten en Douglas krijgt er 6 voor een geconstateerde "slaande" beweging, kopstoot bij een scheidsrechter (of iig poging tot) en het omver duwen van een speler. Plus niet te spreken over de blinde furie die die uitstraalde. Die hadden ze het hele seizoen wel aan de kant kunnen houden hoor.
Toivonen krijgt nog wel een schorsing, aangezien de actie niet geconstateerd is, maar wel duidelijk op de beelden te zien is. Ik zeg minimaal 4 wedstrijden schorsing voor onze Ariër.

je hebt ook helemaal gelijk. meten met 2 maten daar is de organisatie knvb heel goed in.

toch vind ik dat psv maar weer eens laat zien hoe hard en zakelijk ze zijn. twente en ajax waren met suarez en douglas de knvb al een stapje voor en ik persoonlijk vind dat heel netjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 14:48 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
PSV moet Ola Toivonen mogelijk enkele wedstrijden missen. In de topper tussen PSV en Ajax trakteerde de PSV-aanvaller zijn opponent Jan Vertonghen op een elleboogstoot. Het incident ontging dienstdoende scheidsrechter Eric Braamhaar, maar die gaf al aan dat hij een rode kaart had moeten geven. "Toivonen geeft een elleboog", vertelde de arbiter schuldbewust. "Als ik dat had gezien, was het een abc’tje: rood." De aanklager betaald voetbal stelt nu een onderzoek in naar de actie van de Zweed.

De aanklager heeft genoeg aanleiding gezien om de actie van Toivonen te onderzoeken. Zowel de PSV’er zelf als slachtoffer Vertonghen heeft tot dinsdagmiddag twaalf uur de tijd met een verklaring te komen. Ook de aanvoerders van de ploegen, Orlando Engelaar en Maarten Stekelenburg, mogen hun kant van het verhaal laten horen.

Arbiter Braamhaar had dit al verwacht. “Dit wordt werk voor de openbare aanklager”, beloofde de leidsman direct na de wedstrijd. Vorige week ontkwam Toivonen na het duel met NAC Breda nog aan een straf van de aanklager, die er geen heil in zag het gedrag van de Zweedse aanvaller te onderzoeken.

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 15:40 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:

De KNVB maakt zich weer eens volstrekt belachelijk! Hoe kan het zijn dat een slaande beweging (normaal minimaal 3 wedstrijden) plus het aanvallen van de scheidsrechter (bij de amateurs is dit 2 jaar schorsing!) en het neerslaan van een AZ-speler (staat ook minimaal 3 wedstrijden voor) in totaal 6 wedstrijden is? Als Kessler er nog zat waren het waarschijnlijk nóg minder wedstrijden, maar je kan mij niet wijsmaken dat bijten 5 wedstrijden is (1 overtreding) en 3 schandalige overtredingen in totaal 6 is. Wat een belachelijke beslissing!

Twente heeft natuurlijk goed gereageerd. Natuurlijk zal Douglas meedoen in de EL, maar dat is ook compleet logisch aangezien dit in de competitie is gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 16:50 

Bierkoning

noujah dan mist ie 6 vd laatste 9 wedstrijden, is toch aardig wat, al vind ik dit ook een stuk erger dan het bijten van Suarez maar goed
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 17:07 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wie wordt kampioen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 17:22 

Hardtraxx Veteran

Ajax of Twente denk ik, programma van PSV is nog erg lastig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 17:47 

Hardtraxx Veteran

Ik zou het echt niet weten. Mij maakt het ook op zich niet zoveel uit. Voor de mensen hier in de buurt wel leuk als Twente het weer wordt. Mja we shall see. :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 17:58 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ajax of Twente denk ik, programma van PSV is nog erg lastig!

Die van twente is net zo lastig als die van psv? :/
Aleen Ajax heeft het mogelijk ''wat makkelijker'', maar nog dit is meer schijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 18:20 

Bierkoning

Ajax :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 18:52 

Donateur

PSV geeft dit niet meer weg. Gelijkspel of winst tegen Twente en de buit is binnen! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 18:56 

Hardtraxx Crew

Mol schreef:
PSV geeft dit niet meer weg. Gelijkspel of winst tegen Twente en de buit is binnen! :thumbsup:

PSV heeft inderdaad het moeilijkste programma, maar het is zeker te doen. Groningen is laatste tijd ook nie in vorm, Heerenveen al helemaal niet. Utrecht thuis en Feyenoord uit moet ook te doen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 19:04 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Mol schreef:

PSV heeft inderdaad het moeilijkste programma, maar het is zeker te doen. Groningen is laatste tijd ook nie in vorm, Heerenveen al helemaal niet. Utrecht thuis en Feyenoord uit moet ook te doen zijn.

maar zijn wel de ploegen waar je wel eens punten laat liggen

net als ajax met utrecht en roda
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 19:04 

Hardtraxx Veteran

Haha die wedstrijden gister.

Ten eerste natuurlijk Feyenoord. Zo zie je toch dat als dat team eenmaal gaat lopen zijn ze allemaal goed, Swerts even weggelaten, haha, maar die heeft ook zijn sterke punten(tikke terug jaap)! Nee, ik was zeer verheugd dit Feyenoord te zien voetballen, ze kunnen het dus wel. Leuk moment nog met Ryo en Biseswar aan de andere kant die even wat verdedigertjes kapot maakte!

PSV - Ajax, alleen samenvatting gezien, maar daarin wel gezien dat PSV de betere was. Die Toivonen moeten ze trouwens met 2 stenen aan hem vastgebonden midden in de noordzee donderen. Ik ben geen fan van Ajax maar ook niet van Toivonen, wat een enorme *&%*&^%#.....

AZ - Twente was een genot, haha! Douglas(die volgens velen Nederlander moet worden), liet zich van zijn beste kant zien. (Even tussendoor, dan hebben we straks De Jong, Van Bommel en Douglas, met hoeveel man blijf je dan over na breed genomen, de eerste helft in de EK Finale, stuk of 8..??) AZ won verdiend. En AZ Lucky noemen is bullshit. Volgens mij scoorde die Ruiz pas ook in de laatste minuut de 2-2 tegen Feyenoord, terwijl Feyenoord veruit de beste was. Die 'doorgebroken' speler was ook bullshit dus dan zou je in ieder geval quiet staan!

Twente sluit dit seizoen af als de kampioen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 19:44 

Aan het typen...

Je vergeet de 2 niet gegeven penalties :P en de staking toen het slecht ging met AZ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2011 22:40 

Donateur

Ik hoor net dat zo'n staking verplicht schijnt te zijn (wist ik ook niks van hoor)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2011 00:07 

Hardtraxx Veteran

djpatt schreef:

Goed voorbeeld van hoe het zou moeten. Twente lijkt in ieder geval wat om de publieke opinie te geven.
Vorige  1 ... 49, 50, 51, 52, 53, 54, 55 ... 122  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic